دربارۀ ما | تماس | آرشيو صفحه اول | جستجو | فيلترشکن | کوتاه و گويا | عکس و مکث عکس انتخابی ويدئوها  |  کتابخانه  |  زنان گروه ها | اسناد نامه ها

درباره سکولاريسم فهرست نام نويسندگان |  سال دوم ـ  شماره 685 ـ  جمعه 31 مهر 1388 ـ  23 اکتبر 2009   | فهرست کليهء مقالات | English Section

کوشش برای کسب دستور از دشمن...

================

ریختن آب به آسیاب اهریمن!

شهباز نخعی

در آشفته بازار انگ و برچسب و اتهام و خبر و تحلیل های ضد و نقیض، که تشخیص سره از ناسره را اگرنه غیرممکن، دستکم بسیار دشوار می سازد، یک نکته مسلّم است: ده ها انسان بدون آنکه در دادگاهی صالح محکومیت قطعی یافته باشند، زندگی خود را از دست داده و ده ها خانواده نیز سوگوار شده اند.  نه ادّعاهای حکومت اسلامی، نه انکارهای امریکا و انگلیس و پاکستان، نه تحلیل وبلاگ "سهرابستان" و نه اطلاعیه های جندالله، هرگز نمی توانند تروریسم وحشی و جنایتکارانه نهفته در این فاجعه را توجیه کنند. نکته مهم دیگر، این پرسش است که رخدادهایی از این دست، به سود یا زیان جنبش و رستاخیز مردم ایران هستند؟ 

================

نهضت پرابهام

نوشتهٌ رامین كامران

متأسفانه، برخی ابهام این جریان را حسنش می شمرند و مدحش را می گویند، تحت این عنوان كه حركت را فراتر از جبهه گیری های معمول سیاسی قرار می دهد . یا چندصدایی بودنش را می ستایند كه به هر سخن و فكری فرصت ابراز می دهد و هیچ گرایشی را از خود نمی راند. باید به آنها یادآوری كرد كه دمكراسی به سخن گفتن همگان میدان می دهد ولی خواست دمكراسی از میان همهمه زاده نمی شود و كلام روشن و محكم می خواهد. هر جا افرادی با گرایش های مختلف دور هم جمع شدند و هركدام چیزی گفتند دمكراسی پدیدار نمی گردد. خواستن تنها نظامی كه رأی آدمی در آن به حساب میاید باید بی ابهام باشد و تكلیفش را هم با گفتارهای ضدآزادی كه گفتار اسلامگرا مثال بارز آنهاست، معین سازد.

================

انفعال آذربایجان حاصل ائتلاف

دشمنان آزادی و تمامیت ارضی است

حمیدرضا خادم

اتحاد شومی که امروز در میان دشمنان آزادی و دمکراسی ایران برپا شده تنها با توسل به بیگانگانی چون روسیه که همواره ضربات مهلکی را در طول تاریخ بر این سرزمین وارد کرده اند محدود نمی شود و آنها راز ماندگاری خود را در ائتلاف های نامیمون با هر گروه و جریان حتی تجزیه طلبان نيز یافته اند. در واقع آنان در پی آنند که، با محدود ساختن اعتراضات در چند استان، با رها ساختن تجزیه طلبان در سایر استان ها از جمله آذربایجان، هم خطر تجزیه ایران را که تاکتیکی برای به انفعال کشاندن برخی جریانات است در دستور کار قرار دهند و هم با جلو گیری از گسترش اعتراضات در تمامی گستره ایران، این مبارزات را فرسایشی و در نهایت کنترل نمایند. تجزیه طلبان نیز با افکاری بیمارگونه بر این باورند که با بسکوت کشاندن مناطقی چون آذربایجان، این امکان برای آنان فراهم می گردد تا در آشفته بازار اعتراضات داخلی بسان عهد عتیق دروازه های شهر را ببندند و پرچم استقلال علم کنند!

================

پيرامون درخواست

پنج حزب "چپ و دمکرات"

از پارلمان اروپا

برای حمایت فعالانه تراز جنبش سبز

رضا دانش

روز جمعه دهم مهرماه، در محل پارلمان اروپا در بروکسل، هیاتی مرکب از سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) – سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران – شورای موقت سوسیالیست های چپ ایران – حزب دمکرات کردستان ایران (شاخه هجری) – حزب کومه له کردستان ایران (شاخهء عبدالله مهتدی) با «ایزابل دورانت»، رئیس حزب سبزهای بلژیک ونائب رئیس پارلمان اروپا، و «سابین مایر»، مشاور سبزهای پارلمان اروپا ومسئول حقوق بشرایران ومنطقه، دیدارکردند. دراین دیدارنمایندگان این احزاب، سازمان های خود را بخشی ازنیروهای دمکرات و چپ که برای استقرار دمکراسی و نظام دمکراتیک، سکولار و غیرمتمرکز در ایران مبارزه می کنند معرفی کردند...

پارازيت ها کار کيست؟

اعتماد - طولاني شدن مدت زمان پارازيت هاي ماهواره يي نگراني طيف وسيعي از کارشناسان، مبني بر تاثيرات زيانبار اين تشعشعات را بر سلامت انسان ها در برداشته است. به گزارش خبرنگار ايلنا، قريب به دو هفته است که پارازيت هاي ماهواره يي تبديل به سوژه خبري داغي براي رسانه هاي داخل و خارج از کشور شده است ولي نکته يي که بيشتر از پارازيت هاي ماهواره يي مطرح شده بحث زيان آور بودن اين اختلالات براي انسان ها به خصوص زن ها است. در اين ميان هيچ مسوول و نهادي در اين زمينه اظهارنظر نمي کند و همگي بلااستثنا خود را از اين موضوع بي خبر نشان مي دهند. در پي پيگيري هاي خبرنگار ايلنا، مهندس فرنقي زاد مدير روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ضمن اعلام اينکه اين پارازيت ها هيچ ربطي به رگولاتوري ندارد، گفت؛ ايجاد اختلال و پارازيت ماهواره يي اصلاً به رگولاتوري ربطي ندارد و ما اصلاً نمي دانيم اين موضوع به وسيله چه کساني هدايت مي شود. در همين رابطه نيز مدير روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از هرگونه پارازيت ماهواره يي اظهار بي اطلاعي کرد و گفت؛ اگر هم پارازيتي باشد به وسيله مخابرات و ما انجام نمي شود و ما هم هيچ اطلاعي از چگونگي اين پارازيت ها نداريم. براساس اين گزارش، اين عدم پاسخگويي سازمان ها و نهادهاي مربوطه موجب شده شايعات زيادي در اين رابطه در کشور مطرح شود و برخي از آنها هم قوت بگيرد. يکي از اين شايعات اين است که وزارت ارتباطات با همکاري شرکت صاايران چندين دستگاه جديد فرستنده با هدف ايجاد اختلال در شبکه ماهواره يي به تازگي توليد کرده اند و در حال حاضر در حال تست اين دستگاه هاي جديد هستند که اين امر به دليل عقب نماندن از دنياي تکنولوژي و صرفاً در عرصه جنگ ديجيتالي و فضاي سايبر انجام مي شود. مهم ترين مساله در اين زمينه که باعث حساسيت قشر زيادي از مردم کشور شده است بحث سلامت اين دستگاه ها است به طوري که برخي از کارشناسان مي گويند در کشور دستگاه اندازه گيري تشعشعات تلفن همراه و پارازيت وجود ندارد و اين پارازيت ها چندين برابر امواج تلفن همراه مضر هستند. در حال حاضر بسياري از پزشکان و کارشناسان نگران سلامت شهروندان بوده و همگي متفق القول بر زيان رساني بالاي اين تشعشعات تاکيد مي کنند.

 

بر فرض كه پارازیتها ضرر دارد،

اتومبیل هم ضرر دارد اما لازم است

سیدامیرحسین قاضی زاده، نماینده مشهد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مضرات امواج خنثی کننده ماهواره‌ای کمتر از ماهواره های جاسوسی است که برخی از کشورها از آن استفاده می‌کنند. سیدامیرحسین قاضی زاده در گفتگو با ایرتا در خصوص مضرات امواج پاریزیتی که بر شبکه های ماهواره ای ایجا می شود، گفت:...

(بقيه در آرشيو کوتاه و گويا)

آرشيو

================

 

همگان با هم مساوی اند، اما برخی مساوی ترند (جورج ارول در کتاب «قلعهء حيوانات»)

اخيراً می گويند حکومت اسلامی هم سکولار است!

سکولارها مبرم ترين چارهء کار کشورمان را در اخراج مذهب از حکومت می بينند و معتقدند قوانين حاکم بر جامعه را خود مردم بايد تعيين کنند و عالم غيب ـ چه وجود داشته باشد و چه نه ـ حق دخالت در شکل گرفتن اين قوانين ندارد. حال، اگر کسانی پيدا شوند که مجدانه بکوشند برای «سکولاريسم» معنا و تعريف ديگری پيشنهاد کنند که بر اساس آن خود حکومت اسلامی ايران هم پديده ای سکولار از آب درآيد، آشکارا هدف شان آن است که خواستاری حکومت سکولار بجای حکومت اسلامی را امری بيهوده و  «تحصيل حاصل» نشان دهند...

 

رژیم اسلامی حاکم بر ایران ناتوان شده است

حشمت اله طبرزدی

رژیم جهوری اسلامی نه تنها فاقد ویژگی های یک نظام مقتدر است، بلکه به سرعت رو به فرو پاشی می رود. این رژیم سعی دارد با سرکوب و اعدام و امنیتی کردن جامعه وانمود کند که ویژگی های یک حکومت خوب و مقتدر را دارد. اما با توجه به پیشرفت دنیا و فاصله گرفتن از اقتدار ماقبل قرن بیستمی، به هیچ وجه کسی نورم های مورد نظر یک حکومت عقب افتاده را نمی پذیرد.  رژیم اسلامی حاکم بر ایران تا انجا از یک حکومت خوب و مقتدر فاصله گرفته است که حتا توان پرداخت دستمزد کارگران را ندارد، حقوق بازنشسته ها را نمی دهد و برخی کارمندان دولت مدتی است که حقوق دریافت نکرده اند.

چرا "استقلال، آزادی، جمهوری ايرانی"، شعار ما نيست

موج سبز آزادی

فراتر رفتن هرگروهی از خواسته‌های حداقلی مشترک‌، به معنی ايجاد تفرقه در جنبش‌، از دست‌دادن بخش بزرگی از سرمايه‌ی اجتماعی آن و در نهايت موجب تضعيف و يا چند پاره شدن آن خواهد بود. از سوی ديگر اگرچه جنبش سبز به اشخاص وابسته نيست‌، اما رهبران آن نمايندگان مردم و آينه‌ای از خواست‌های آن‌ها هستند. ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و سيدمحمد خاتمی، هرسه به «جمهوری اسلامی» و ظرفيت‌های اجرانشده‌ی قانون‌اساسی آن برای تامين حقوق شهروندی و مطالبات مردم معتقدند.

نتیجه حکمیت را هم موسوی می پذیرد هم احمدی نژاد

گفتگو با مصباحی ‌مقدم

گفتگوگر: نسرين وزيری

کسانی که در تنور اختلاف می‌دمند غافل از این هستند که اگر اختلافات تشدید شود، فتنه ماندگار خواهد بود. از این رو باید هرچه سریعتر دامنهء فتنه را برچید. خداوند در قرآن کریم می‌گوید: «واصلح الخیر». یعنی صلح بهتر است. رسانه‌ها، احزاب، ناطقان و صاحبنظران باید به سمت این صلح جهت‌گیری کنند و یقین بدانند شخصیتی مثل آیت‌الله مهدوی‌کنی، که بحمدالله پذیرفته‌اند وارد صحنه شوند، با جایگاه معتبری که در میان مسئولان سابق و لاحق نظام دارند از عهده این کار برمی‌آیند. ایشان سابقه چنین میانجیگری‌ای را هم دارند.

يک نامه از تهران

دوستان سکولاريسم نو: نمی دانم مطلب ضميمه را ديده ايد يا نه. اما يقين دارم اينکه کيهان شريعتمداری اخيراً دست بکار جعل خبر از جانب شما زده و مرتباً شما را «وابسته به ضد انقلاب» و «ضد دينی» و «ضد انقلابی» هم می خواند نشانهء روشن آن است که کار شما روی اعصاب اين اشخاص اثر کرده و کاملاً می فهمند که شيوع و گسترش فکر سکولاريسم، بخصوص با صفت «نو» ئی که شما بر آن افزوده ايد، چگونه بنياد حکومت آنها را متزلزل می کند. هفتهء پيش ديدم که خود شما يکی از خبرهای کيهان را منتشر کرده و دربارهء آن توضيح داده بوديد. مطمئن باشيد کسی بين صاحب عقلان پيدا نمی شود که اين جعليات و مزخرفات را باور کند. بهر حال، برايتان آرزوی موفقيت دارم (مجيد از تهران)

دستور ضد انقلاب به موسوي و كروبي:

حق نداريد قائل به ضد انقلاب و منافق باشيد (خبر ويژه)

کيهان شنبه 18 مهر 1388- شماره 19483

يك پايگاه اينترنتي وابسته به ضد انقلاب، برخي محورهاي عملياتي آشوب طلبان را فهرست كرد. «سايت سكولاريسم نو»، حمله به ولايت فقيه، تلاش براي حذف سپاه پاسداران، هجمه به شوراي نگهبان براي حذف نظارت بر انتخابات و نهايتاً تلاش براي حذف مرزبندي «خودي و غيرخودي، و انقلابي و ضد انقلابی» را از جمله محورهاي جريان آشوب طلب برشمرد .اين رسانهء وابسته به ضد انقلاب در شاخص توضيح 4 مذكورمي نويسد: «1- نظام بر ستون خيمه ولايت فقيه تكيه دارد. هيچ راهي نمي تواند مطرح باشد مگر آن كه حذف ولايت فقيه در آن پيش بيني شده باشد. 2- هرگونه تغيير واقعي از دريچهء حذف سپاه پاسداران مي گذرد. 3- انتخابات خارج از نظارت استصوابي يكي ديگر از شاخصه هاست 4- بايد تمامي مرزهاي خودي و غيرخودي از ميان برود. هرگونه خط كشي مانند ضد انقلاب، تروريست، منافق و... باطل است. بايد ضمن تلاش براي حذف ولايت فقيه، سپاه پاسداران و نظارت استصوابي، زمينه همكاري ميان همه نيروهاي مخالف فراهم شودسايت ضد ديني و ضد انقلابي مذكور اين چهار شاخص را محور ارزيابي كساني چون موسوي و كروبي عنوان كرد و در عين حال هاشمي رفسنجاني را به خاطر حضور در نماز جمعه عيد فطر به امامت رهبر انقلاب مورد حمله قرار داد. سكولاريسم نوشت: «اقدامات اخير هاشمي از آن نظر جالب است كه نبايد روي مهره هايي كه خود اين نظام را بنيان نهاده و دهه ها آن را اداره كرده اند، براي هيچ گونه  حركتي حساب كنيم».

نظام بايد اقتدارش را نشان دهد

آیت الله جنتي

 اعتماد- به فاصله چند روز پس از هشدار دبير شوراي نگهبان نسبت به تظاهرات سيزده آبان، او اين بار در اظهاراتي جديد هشدار داد؛ «بيست و دو بهمن با سيزده بدر تفاوت دارد.» وي همچنين گفت اگر يک زلزله سياسي به وجود آمد نبايد به برخورد سپاه و بسيج و چند طلبه بسنده کرد بلکه به گفته او بايد يک بسيج عمومي شود. اين اعلام هشدارها را جنتي روز گذشته در جمع مسوولان استاني شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مطرح کرد. جنتي در خطبه هاي نماز جمعه هفته گذشته تهران ضمن هشدار در مورد راهپيمايي مخالفان دولت دهم در روز سيزده آبان از دستگاه هاي امنيتي و قضايي خواسته بود در اين زمينه اقدام کنند. به هر حال او ديروز گفت؛ ازدواج و طلاق، جشن تولد و عزاي مسلمان بايد با غيرمسلمان فرق کند، بنابراين مسائلي مانند روز بيست و دو بهمن نيز با سيزده بدر تفاوت دارد. وي گفت؛ مردم بايد در اين راهپيمايي که شرکت مي کنند، بهره ببرند نه اينکه مثل سيزده بدر باشد که مي روند بيرون تفريح مي کنند و خسته مي شوند. بايد بيست و دو بهمن و نظام مرتب تقويت شود و اقتدارش را به جهان و دشمن نشان دهد و دل دشمن را خالي کند. به گزارش ايسنا، بر همين اساس وي افزود: وقتي رنگ و بوي اسلامي ضعيف شد، آسيب پذيري افزايش مي يابد که در برخي دوران گذشته همين طور بود، فعاليت هاي سياسي شديد شد و جنبه معنوي هم نداشت. جنتي گفت: اگر به مساله حجاب توجه کافي داده نمي شود، بي اعتنايي مي شود، مال همان برخوردهاي زشتي است که در آن دوران اتفاق افتاد. الان افرادي که به کشور وارد مي شوند، وقتي نگاه مي کنند بايد بدانند که اين زن مسلمان است و مظاهر اسلام را در کشور ببينند. به گزارش مهر، دبير شوراي نگهبان با تاکيد بر اينکه همان گونه که افراد احکام نماز و روزه و حج را ياد مي گيرند بايد احکام سياسي خود را نيز ياد بگيرند، اظهار داشت: در هر اتفاقي که مي افتد يک وظيفه آدم دارد، اگر يک زلزله سياسي به وجود آمد ما چه وظيفه يي داريم؟ بگوييم نيروهاي انقلابي، سپاه و بسيج و چهار طلبه هستند و آنها بروند کار خود را انجام دهند، اينکه نمي شود. بايد يک بسيج عمومي شود. تا الان هم خدا اين نظام را نگه داشته است. وي با بيان اينکه همان طور که در چند نقطه دنيا انقلاب مخملي کشورها را زير و رو کرد در اينجا هم همين کار را مي خواستند انجام دهند، تصريح کرد؛ آن چيزي که از اين اتفاق مانع شد مساله ولايت فقيه و نيروهاي مخلص بود. به گفته وي، امروز افرادي با سی سال سابقهء انقلابي و تدين مشکل فرهنگي، اقتصادي و سياسي پيدا کرده اند و از راه شان کج و منحرف شده اند. دبير شوراي نگهبان تاکيد کرد: امروز وظيفه ما خيلي سنگين است، ما واقعاً در حال جنگ هستيم. بعضي انقلاب و ولايت فقيه را قبول دارند، ولي متوجه نيستند که دارند در زيربناها بمب گذاري مي کنند تا يکدفعه منفجر کنند، بنابراين احساس مسووليت نمي کنند. جنتي افزود: مساله انتخابات مساله شخص خاصي نيست. ما به اشخاص کار نداريم. هر چه بود، تمام شد و رفت. الان ما به نظام و ولايت و شبهات پيرامون آن کار داريم. وي افزود: در جريانات اخير از برخي توقع نمي رفت متزلزل شوند يا سکوت کنند. ولي رنگ عوض کردند چون نمي فهمند چه اتفاقي افتاده يا قرار است بيفتد. از بحران عبور کرديم ولي کساني که در 18 تير و وقايع اخير شکست خوردند بيکار ننشسته اند. ما هم بايد حواس مان را جمع کنيم. وي با اشاره به اينکه قدرت نظامي امريکا در حال متلاشي شدن است، تصريح کرد؛ امروز در ارتش امريکا تعداد معتادان زياد شده، داوطلبان ارتش هم کم شده اند و از همجنس بازان خواستند به ارتش بيايند. وي سپس به «طرح کميسيون ملي انتخابات» که از سوي رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت چندي پيش مطرح شده به شدت واکنش نشان داد، به گونه يي که آن را بي اساس و غيرقانوني دانست. وي خطاب به کساني که چنين ايده هايي را مطرح مي کنند، گفت: اينها حرف هايي را مي زنند، بيخود خودشان و افکار مردم را مشغول مي کنند، خاصيتي ندارد و کسي به حرف آنها گوش نمي دهد. حتماً، حتماً غيرقابل اجرا و غيرقانوني است.

(آرشيو کوتاه و گويا)

آرشيو

آرشيو روزانهء مقالات يک هفتهء گذشته:

 

 شماره 683  ـ  چهار شنبه 29 مهر 1388 ـ  21 اکتبر 2009 

 

چهارشنبه ها: از نگاه يک زن

يادداشت های هفتگی شکوه ميرزادگی

ظهور آيت الله و زنان

بانوی اولی متفاوت

دو جايزه در دو قلمروی متفاوت برای زنان ايران

تفسيری بر آمار لال

 

سادگی و مادری راز ماندگاری مادران عزادار

گفت‌وگو با خديجه مقدم

 

فشار افکار عمومی و آزادی زندانیان سیاسی شود

گفتگو با شیوا نظر آهاری

 

شادی صدر

از دستگيری، زندان و نظرش در مورد آيندهء جنبش کنونی ايران سخن می گويد

 

داستان محبت محمودي

علي معظمي (وبلاگ اين‌جا و اكنون)

 

 شماره 682  ـ  سه شنبه 28 مهر 1388 ـ  20 اکتبر 2009 

 

جمهوری اسلامی و منشور کورش کبیر؟

امیر مومبینی

 

جنبش سبز، طليعهء تحقق آمال و آرزوهاي تاريخي ايرانيان

علي سالاري

 

چرا جنبش سبز رويين تن است؟

رسا

 

هشیار باشیم ، کودتا در راه است

منوچهر

 

موسوی، کروبی و خاتمی از خانوادهء انقلابند

آنها را مفت بدست نیاورده ایم که مفت از دست بدهیم

حبیب الله عسگراولادی

 

اوج وقاحت: اگر ندا آقا سلطان بر اثر دسیسه دشمنان كشته شده باشد شهيد است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

 شماره 681  ـ  دو شنبه 27 مهر 1388 ـ  19 اکتبر 2009 

 

جمهوری اسلامی و منشور کورش کبیر؟

امیر مومبینی

 

جنبش سبز، طليعهء تحقق آمال و آرزوهاي تاريخي ايرانيان

علي سالاري

 

چرا جنبش سبز رويين تن است؟

رسا

 

هشیار باشیم ، کودتا در راه است

منوچهر

 

موسوی، کروبی و خاتمی از خانوادهء انقلابند

آنها را مفت بدست نیاورده ایم که مفت از دست بدهیم

حبیب الله عسگراولادی

 

اوج وقاحت: اگر ندا آقا سلطان بر اثر دسیسه دشمنان كشته شده باشد شهيد است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

 شماره 680  ـ  يک شنبه 26 مهر 1388 ـ  18 اکتبر 2009 

 

منم، سوگواری ز ايران زمين

شکوه ميرزادگی

 

شعارهای افراطی زمینه ‌ساز سرکوب است

گفتگو با محمد توسلی

گفتگوگر: عبدالرضا تاجيک

 

سربازان سکولار و رژه‌ء ایدئولوژیک؟

ماشاالله عباس زاده

 

جنبش سبز را باید سکولار و دمکراتیک کرد

مهدی مظفری

 

جنبش ملی سبز و دولت سبز ملی

دیدگاه ما>>>

 

 شماره 679  ـ  شنبه 25 مهر 1388 ـ  17 اکتبر 2009 

 

سخنی با اقای اکبر گنجی

محمد امينی

 

نظاما! کمی زودتر بمیر!

الاهه بقراط

 

عفو یا انتقام ‌- ثنویت فاجعه‌ بار

حسين باقرزاده

 

وصیت ‌نامه ای از آیت‌الله خامنه‌ای

با توضيح سکولاريسم نو

 

گفتگوی عليرضا ميبدی در راديو صدای ايران با

اسماعيل نوری علا

دربارهء سخنان شيرين عبادی در دنور کلرادو

فايل صوتی      فايل تصويری

پيوند به گزارش سخنان شيرين عبدی>>>>

 

شور میاندوآب (شعر)

مجید نفیسی

 

در سيزده آبان باید چهره بسیج را بازسازی کنیم

سردار عراقی، فرمانده سپاه محمد رسول الله

 

آرشيو کلی مقالات گذشته>>>

================

================

مجموعه آثار

 اسماعيل نوری علا

================

از نگاه يک زن

يادداشت های هفتگی از

شکوه ميرزادگی

================

گفتگوهای اختصاصی ما

================

پيوند به نسخهء رايگان اينترنتی>>>>

================

پيوند به کتاب «ترک های امروز»

================

================

حقوق خود را بيشتر بدانيد

================

مجموعه ای از مقالات دربارهء

قتل علم زندانيان سياسی

================

اعلاميه حقوق بشر

===========

اعلاميه ها و ميثاق های

بين المللی

===========

پويشگران

===========

بنياد ميراث پاسارگاد

=============

کميته بين المللی  نجات پاسارگاد

===========

سکولاريسم برای ايران

===========

نژادپرستی و تبعيض

(حاوی پيوندها)

===========

مجموعهء فعالان حقوق بشر

در ايران

===========

ريشه کنی تبعيض

=============

خبرنامهء گويا

==========

ايرانيان دات کام

===========

آژانس خبری کورش

===========

نيلگون

===========

مقالات سياسی

===========

ايرانسکوپ

===========

ايران ب.ب.ب.

===========

مردانی نيوز

===========

خواندنیها

===========

پشتيبانان

===========

بلاگ نيوز

===========

اصغر آقا

===========

الفبا

=============

اخبار روز

===========

ايران امروز

=============

انقلاب مشروطيت ايران

=============

اتحاد جمهوریخواهان ايران

============

تارنمای جمهوريخواهان

دموکراتيک و لائيک

===========

حزب مشروطهء ايران

===========

جبههء ملی ـ شاخه آمريکا

==========

جنبش آذربايجان

برای يکپارچگی ايران

=============

لج ور

===========

 سامان نو

===========

آينده نگری

===========

گفتگو

============

تغيير برای برابری

===========

شبکه سراسری

همکاری زنان ايرانی

===========

شبکه همبستگی

 با مبارزات زنان ايران

===========

تريبون ايران

===========

هزل (وبلاگ حميدرضا رحيمی)

===========

پيام دانشجو

وبلاگ مهندس طبرزدی

===========

وبلاگ کورش زعيم

 

مخالفان خود را بشناسيم

آيت الله خامنه ای

دولت نهم روند بسيار خطرناک غربزدگی و گرايش های سکولاريستی را که متأسفانه در حال نفوذ در بدنه مديريتی کشور بود، سد کرده است.

======

آيت‌الله علم‌الهدي

سکولارها در ایران جایگاهی ندارند! حضور پر شور ملت ایران در بيست و دوم بهمن عامل شکست کامل سکولارها در کشور است.

======

آيت الله صافى گلپايگانى

اسلام با فرهنگ لائيك و بى دينى مخالف است. دشمنان با استفاده از ترويج فرهنگ لائيك درصدند تا زنان را از خط عفاف و حجاب و كرامت منحرف كرده و سنت هاى اصيل اسلامى را از بين ببرند.

======

آيت‌الله مکارم شيرازی

نقش تلويزيون در ايجاد تحولات سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بسيار مهم است. هر چند که در ساليان اخير برنامه‌هاي ديني و مذهبي در تلويزيون گسترش يافته ولي کساني در آنجا لانه کرده‌اند تلويزيون را به سوي سکولاريسم سوق مي دهند».

======

سيد محمد خاتمی:

راندن همهء منتقدان با

 چوب سکولاريسم، خود

 مروج اين انديشه است!

  ======

محمود احمدی نژاد:

  نظام آموزشی ايران

150 سال تحت نفوذ سکولاريسم

 بوده است!

======

© 2009 ـ New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630