بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

آبان   1387 ـ نوامبر 2008  ـ

 

نامۀ آقای منوچهر صالحی

 در مورد قرار دادگاه ایالتی برلین>>>>

 

المسهورن، 20 نوامبر 2008

 

مسئولین محترم سایت ایران امروز

 

با احترام، از شما خواهشمندم طبق قانون مطبوعات این نوشته را در سایت خود انتشار دهید.

 

در 18 نوامبر 2008 یکی از دوستان به من تلفن زد و یادآور شد که در سایت شما (ایران امروز) نوشته‌ای بدون امضاء با عنوان «شکایت دوم آقای حمید شوکت از آقای منوچهر صالحی» انتشار یافته است. پس از مراجعه به سایت شما لازم دیدم نکات زیر را برای آگاهی بینندگان و خوانندگان سایت شما (ایران امروز) یادآور شوم:

1-    فلسفه صدور «حکم موقت» آن است که از تکرار ادعاهائی که می‌توانند «تهمت» تلقی شوند، تا صدور «حکم نهائی» جلوگیری شود، تا به حیثیت کسی صدمه بیش‌تری وارد نشود.

2-    کسی که آن نوشته را تهیه و برای انتشار در اختیار «ایران امروز» قرار داد، هر چند به متن آخرین حکم دادگاه ایالتی برلین که در 6 نوامبر صادر شد، دسترسی داشت، اما شاید از متن مصوبه قبلی بی‌خبر بوده و به‌همین دلیل نمی‌توانسته است تمامی حقیقت را به آگاهی خوانندگان سایت «ایران امروز» برساند.

3-    حقیقت آن است که دادگاه ایالتی برلین در رابطه با دومین شکایت آقای حمید شوکت در تاریخ 14 اکتبر 2008 حکمی به سود من صادر کرد. در آن حکم دادگاه سه تقاضای آقای شوکت را مبنی بر صدور حکم موقت علیه من رد کرد.

4-    آن‌چنان که دیده می‌شود، آقای شوکت علیه آن حکم به دادگاه شکایت کرد و مدارکی به دادگاه ارائه داد که بر مبنای آن مدارک، دادگاه در تاریخ 6 نوامبر 2008 حکم 14 اکتبر خود را لغو و حکم موقت دیگری صادر کرد که برمبنای آن من فعلن حق تکرار «اتهامات» زیر را ندارم

a.      متقاضی (آقای شوکت) برای آقای میلانی کار کرده که از مؤسسه هوور بودجه‌ای دریافت کرده، مؤسسه‌ای که به سیا وابسته است.

b.     متقاضی (آقای شوکت) برای شخصی (پروفسور میلانی) کار کرده که مشاور ارشد دیوانسالاری بوش در رابطه با ایران است.

c.      باید بر سر چنین تاریخ ‌نویسی زد تا اشخاصی چون آقای شوکت جرأت نکنند به این شیوه تاریخ‌نویسی کنند.

5-    این حکم بر مبنای مدارکی که به پیوست برایتان می‌فرستم، در تاریخ 12 نوامبر از سوی وکیل آقای شوکت برای وکیل من پست شد و وکیل من روز دو شنبه 17 نوامبر از متن آخرین حکم موقت دادگاه ایالتی برلین با خبر شد و عصر روز دو شنبه مرا از ماجرا با خبر ساخت.

6-    البته هم وکیل من و هم من تا به این لحظه از مدارکی که آقای شوکت به دادگاه ارائه داده است که سبب شدند تا دادگاه حکم 14 اکتبر 2008 خود را لغو و حکم 6 نوامبر 2008 خود را تصویب کند، بی‌خبریم، زیرا دادگاه دوباره به خاطر فوریت این مسئله بدون تصویب حق با خبر سازی و  شنیدن مواضع ما نسبت به مدارک جدید، حکم خود را فقط یک ‌طرفانه به ‌اجراء گذاشت.

7-    روشن است که وکیل من برای دریافت مدارک جدیدی که در اختیار دادگاه قرار داده شده‌اند، اقدام خواهد کرد.

8-    در آن نوشته آمده است که «دادگاه ایالتی برلین با رسیدگی به دومین شکایت آقای حمید شوکت، اتهامات آقای صالحی را بی اساس خواند» که سخنی نادرست است، زیرا وظیفه دادگاه تشخیص درستی و یا نادرستی ادعاهای من نبوده است، در حکم دادگاه نیز در این باره هیچ‌گونه اظهارنظری نشده است.

با احترام

منوچهر صالحی

کپی اين نامه از طرف آقای صالحی به سکولاريسم نو فرستاده شده است.

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630