بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

شهريور   1387 ـ   سپتامبر  2008  

يک نامه و توضيح از آقای سام قندچی

توضيح سکولاريسم نو

همانگونه که خوانندگان اين نشريه آگاهند، هر دوشنبه مقاله ای از آقای سام قندچی در سکولاريسم نو منتشر می شود که، بنظر ما، همواره حاوی نظرات ارزشمند و جالب توجهی است و خوشبختانه نظر بسياری از خوانندگان ما را نيز بخود جلب کرده است. پس از انتشار اين مقالات بسياری از سايت های ديگر هم ـ حتی بدون ذکر مأخد ـ اين مقالات را بازنشر می دهند.      اخيراً مقاله ای از ايشان در سايت وزارت خارجهء اسرائيل بازنشر شده و اين امر بهانه ای به دست آقای حسين شريعتمداری، نمايندهء ولی فقيه و مدير روزنامهء کيهان چاپ تهران، داده است که، به استناد اين امر، گندچالهء دهان را گشوده و ايشان را به جيره خواری صهيونيسم متهم کنند. اگرچه ما دادن توضيح دادن به اين اراذل و اوباش حکومتی را جايز نمی دانيم اما، آقای سام قندچی از ما خواسته اند تا نامهء توضيحی شان منتشر شود.

با تشکر از الطاف اين دوست ناديده، اميدواريم که اينگونه عکس العمل ها ـ که نشانهء خوردن تير سکولاريسم به قلب هدف است ـ موجب آزردگی مبارزان راه پس راندن دينکاران به حوزه ها و آزاد ساختن حکومت ملی ايرانيان از شر اين قشر نالايق نشود.

 

 

دوست عزيز، آقاي دکتر اسماعيل نوري علا،

آقاي شريعتمداري در کيهان تهران، در حملهء خود به من از سايت «سکولاريسم نو» نام نبرده است ولي مقاله من تحت عنوان «توهماتي دربارهء اپوزيسيون خارج از کشور» را ذکر کرده است که تا امروز فقط در سايت شما منتشر شده است. لازم به تذکر است که من در همه اين سال ها هيچگاه براي نوشته هايم کپي رايت نگذاشته ام و، در نتيجه، هر کسي که بخواهد که نوشته هاي مرا بدون تغيير چاپ کند نيازي به اجازهء من ندارد. اکنون نيز اگر وزارت امور خارجه اسرائيل، يا حتی کيهان آقاي شريعتمداري، تصميم به تجديد چاپ نوشته هاي من بيرند، اين امر به اين معني نيست که برای کار خود تأييد مرا داشته اند. در واقع، بسياري اوقات من از چاپ نوشته هايم در مجلات مختلف سال ها س از انتشار آنها مطلع شده ام و بسياري از اوقات هم اصلاً خبر نمی شوم که کجا منتشر شده اند.

با احترام و تشکر از شما که ناشر نوشتار هاي من بوده ايد و با ويراستاري بي نظيرتان در مجلهء پر بار سکولاريسم نو بر من منت گذاشته و با توجه به نوشته هايم مرا سرافراز کرده ايد.

دوست شما،

سام قندچي

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630