بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 28 مرداد ماه 1392 ـ  19 ماه جولای 2013

 

حسن الدنيا و العاقبت

فدوی ِخنگ، پوست کلفت و چشم سفید، سرانجام به اهتمام برادر گروهبان گارسیا (سرلشکر پاسدار فیروزآبادی- م) از جهل مرکب خود به در آمد و با پذیرش ولایت، به خط مالروی امام(ل) هدایت شد. خوانندگان محترم ضد انقلاب حواس شان باشد که فدوی دیگر، آن فدوی چند وقت پیش نیست؛ بهرهء  هوشی اش شدیداً بالا رفته و خلاصه، "تا ُکله چرخ داده ای خوردَت "! گروهبان گارسیا فرموده است:

«کسی که ولایت را درک کند بهرهء  هوشی بیشتری دارد!»/تیتر- فرارو

اصلاً از اینها گذشته، فدوی جان اش را ندارد که با ردّ ِ ولایت فقیه، به استقبال ماجراهای زیر برود:

«به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر سید حسن فیروز‌آبادی اظهار کرد: طبق آیات قرآن روز قیامت وضعیت زمین به هم می‌خورد و کوه‌ها صاف می‌شوند، آسمان وضع اش به هم می‌خورد. آن وقت همه با وعده‌های خداوند متعال روبرو می‌شوند. مجرمان در زنجیرند، پیراهن‌های آنها از تور ذوب شده است و آتش سراپایشان را گرفته و این برای آن عده از مجرمانی است که ولایت ندارند».

این هم از عواید معنوی:

وی تاکید کرد: «کسی که ایمان و ولایت دارد و ولایت را درک می‌کند، يعنی اینکه عقل هم دارد و فکرش از بقیه بازتر و بهره هوشی‌اش از بقیه بالاتر است که آمده و بهترین را انتخاب کرده است».

برادر گروهبان گارسیا (سرلشکر پاسدار فیروزآبادی- م) ادامه داد: «تقوا مانند پالتو نسبت به سرما و مثل چتر نسبت به باران، آدم را از گناه حفظ می‌کند. در آنجا هم [قيامت] ولایت انسان را از این گونه عذاب‌ها حفظ خواهد کرد و این برخلاف آن چیزی است که دشمنان تبلیغات می‌کنند. آنها چون دین را درک نکردند، موضوع را سیاسی و حزبی، طرفداری از این حزب و... معرفی می‌کنند در صورتی که اینها نیست بلکه ولایت همان توحید است، همان وحدانیت است، همان خدای متعال است که در نبوت ظاهر می‌شود و نبوت محصولش ولایت است».

قضیه البته فقط محدود و منحصر به عواید معنوی نبوده و و عواید این جهانی و بقول عوام Cash نیز دارد:

«عضو شورای عالی امنیت ملی همچنین به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: چپی‌ها در مجلس چهارم يک لایحه به مجلس بردند که سهمیهء رزمندگان را از دانشگاه‌ها کسر می‌کرد، من پشت تریبون مجلس به عنوان دفاع از رزمندگان گفتم که اینهایی که می‌گویند رزمنده‌ها از هوش و عقل سرشاری برخوردار بودند که امام را انتخاب کردند و حاضر شدند جان شان را برای امام بدهند؛ بنابراین استدلال اینها بیجاست. مجلس هم این استدلال را پذیرفت، دو فوریتی هم بود و با حضور شورای نگهبان، مجلس استدلال را پذیرفت و لایحه در جا رد شد!»

زیاده عرضی نیست..

 

غاز همسایه!

فدوی خوانندگان محترم ضد انقلاب را نمی داند،لکن خود شخصاً محضر ولایت فقیه را شدیداً درک کرده و به وجود مقام معظم رهبری ضاعف الله اشراقه مفتخر،و به الطاف خفیهء  ایشان نیز، البته مستظهر است؛ با این همه، برخی مؤمنین در عریضه های خود گاه، این نکته راء ک خط در میان به او متذکر شده و فی الواقع،سرودء اد مستان می دهند، ملاحظه کنید:

* بختیاری: «ملت مصر که سالها زیرء وغ استکبار و دست‌نشانده‌های غرب مثل انورسادات و... با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و زخم‌های زیادی در بدن دارد. آنها امروز علی‌رغم اینکه موفق شده‌اند مهره سرسپرده‌ای چون حسنی‌مبارک را از تخت به زیر بکشند ولی در آتش اختلاف و چند دستگی می‌سوزند علت آن هم فقدان رهبری واحد در این کشور است. به همین دلیل ملت ایران باید به داشتن رهبر مقتدر و حکیم خود افتخار کنند و خدا را شکر کنند که در قانون اساسی کشور اصلی همچون اصل ولایت‌فقیه دیده شده و هر روز که می‌گذرد آثار و برکات آن بیشتر نمایان می‌شود».

* ولایتی: «با وضعیتی که در مصر شاهدیم بیشتر به وجود و عظمت ولایت پی می‌بریم که اگر در نظام ما نیز ولایت‌فقیه حاکم نبود کشور به دست نااهلان و نامحرمان خودی و غیرخودی آشفته می‌شد».

فدوی هر دو عریضه را بدلیل تشابه و ضیق وقت،یکجا پاسخ داده و با عنایت به آنچه گفته  آمد،عرض می کند که او نیزنه تنها با نظر شما پیرامون نعمت ولایت فقیه و از آن مهمتر،حضور ُپر زور مجتهدالزمان ملاذ الانام اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله وجوده، شدیداً موافق است، بلکه بمصداق:

بیت

بنی آدم اعضایء ک پیکرند

که در آفرینش زء ک گوهرند،

اضافه وء ادآوری می کند که:

بیت

شکرانهء  بازوی توانا

بگرفتن دست ناتوان است

فلذا بر ما مؤمنین فرض است که فقط خودمان با " رهبر مقتدر و حکیم" خود مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشه،حال نکرده و به فکر سایر مؤمنین و مؤمنات در سایر بلاد اسلامی، از جمله مصر هم باشیم و طی طومار بسیاربلند بالائی،ازمعظم له عاجزانه بخواهیم که نخست به مصر و ازآنجا نیز به سوریهء ا "هرجا که خاطرخواه اوست" هجرت فرموده و چند صباحی هم، مؤمنین آن بلاد را،از فیض حضور و وجود پر برکت خود،مستفیظ فرمایند..!

آمین يا رب العالمین.

 

آدرس غلط

در ادبیات شفاهی/عامه " خود را ساختن"، بمثابه چیزی "در رگ زدن" است!* و این البته الزاماً، ناظر بر تزریق وریدی نیست، و می تواند، می گساری را نیز، شامل شود!.. باری- فدوی در مرور خبرهای امشب دارالخرافه ،به فرمایشی از حضرت امام(ل) برخورد که «آخرین نیوز» آن را بمناسبت ماه نه چندان مبارک رمضان که در آن، برادران شدید تر به جان مردم می افتند، تیتر کرده است. خبر مذکور نشان می دهد که معظم له سابق، مانند خلف خود، با " ذغال خوب" چندان هم غریبه نبوده است! ملاحظه کنید:

«شما باید خودتان را بسازید، و بعد ملت را بسازید!»

که آیهء  فوق البته طابق النعل بالنعل، از سوی برادران در مورد خودشان، شدیداً به اجرا درآمده است؛ لکن بقول عوام چندان Over dose کردند، که ملت بکلی از يادشان رفت!

بیت

ایوای بر اسیری،کز ياد رفته باشد

نشئه در این میانه،صیاد کرده باشد!

زیاده بیتی نیست!..

------------------------------

* بله این ایراد به فدوی وارد است که بجای گشودن گرهء موجود، گرهء تازه ای بدان می افزاید!

 

سهم ایران

فدوی هنوز نمی داند که آیا راهی برای سوا کردن ملت از دست رفته، از برادرانی که ایران سابق را، به سود اسلام عزیز مصادره فرموده اند وجود دارد يا نه؟ پاسخ پرسش فوق را، فدوی اگر که می دانست، نظر دقیق تری در پیوند با خبری که در پی می آید، می توانست قلمی کند:

«احمد الجربا، رئیس ائتلاف ملی مخالفان سوری، روز شنبه 27-7-2013 در مصاحبه با گزارشگر العربیه در نیویورک گفت: "سوریه توسط سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اشغال شده است". مثلاً اینکه در پاسخ بگوید که ایران، به شهادت تاریخ، قدرت خدا همواره اشغال شده بوده است، نه اشغالگر!

(این دیگر، هدیهء  برادران است! )

 

داستان خیلی کوتاه!

یک

واژهء مرکب "شایعهء  ضد انقلاب " پس از تصرف عدوانی حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، در فرهنگ سیاسی پس از انقلاب شکوهمند، دیگر واژهء جاافتاده ای ست و بارها نیز، در نوشته های گوناگون، در استخدام فدوی بوده است! فدوی اما، تا لحظهء  نگارش این سطور، هرگز به واژهء  مخالف متضاد آن نياندیشیده بود، که در فرهنگستان خود، که فرآورده هایش را لابد دیده اید، فکری برایش بکند؛ زیرا استفادهء از کاربرد آن را، بسیار مستبعد می دانست لکن از آنجا که "هنر نزد ایرانیان است و بس"، دریافت که خیر، متضاد "شایعهء  ضد انقلاب" هم، دستکم در لس آنجلس مصرف دارد که فدوی در حال حاضر واژه ای برایش سراغ ندارد مگر عجالتاً بگوید "شایعهء انقلابیون"!

 

دو

معروف است که شانس، یکبار درب خانهء  آدم را می زند. درب خانهء  فدوی را شانس گویا هشت سال آزگار شدیداً کوبیده، لکن وی ملتفت نشده است!؛ فلذا و بعنوان مشق شب، پیدا کنید درجهء  سنگینی گوش فدوی را!... چگونگی اش را اما، در بند سوم که در پی می آید، می خوانید:

 

سه

باری- فدوی بعلت مشغله زیاد و وقت کم، و البته يکی دو مسافرت پی در پی، شوربختانه بخت آن را تا امروز نداشت که پیام های مهرآمیز دوستان راه دور و نزدیک را بهنگام شنیده، و پاسخ بدهد. در میان پیام ها، چند پیام متعلق به دوستی از اروپا بود. تلفن اش را با پوزش پاسخ داد و، پس از احوالپرسی، سبب تلفن های پی در پی اش را جویا شد. گفت: دوستی ساکن کشور محل سکونت او، که بمنظور دیدار بستگان به شهر فرشتگان! آمده بود، اخیراً باز گشته و در دیداری که با وی داشته این خبر میمنت اثر را نیز داده است که در آنجا شایع شده که محمد(ص)رضا(ع) رحیمی، معان اول احمدی نژاد، برادر حمیدرضا رحیمی! يعنی همین فدوی يک لا قبا ست،که معرف حضور همگان است!..

طرفه اینکه آن بزرگوار، یعنی ناقل خبر، ساکن همان شهری ست که تنها برادر واقعی فدوی با همان نام، یعنی محمدرضا رحیمی بیش از بیست و پنج سال است که در همان شهر در اروپا زندگی می کند!... حال فدوی نمی داند که برای جبران خسارات وارده، که چندان هم کم نیست، یقهء  چه کسی را باید بگیرد؟

در توضیح بیشتر عرض می کند، نخست اینکه ما برادران رحیمی، یعنی حمیدرضا رحیمی (فدوی) در آمریکا، و اخوی واقعی مربوطه (محمدرضا رحیمی) در اروپا زندگی می کنند:

بیت

سعدیا حب وطن گرچه حدیثی ست شریف

نتوان ُمرد بسختی که من اینجا زادم!

فلذا انقلابیون محترم لس آنجلس، به فدوی ضد انقلاب و اخوی، مبالغ زیر را بدهکارند:

1- اخوی فدوی (محمدرضا رحیمی) که بیش از دو دهه است که در بلاد کفر زندگی می کند را خبر نکرده اند که معاون رئیس جمهور شده تا بجای کار طاقت فرسای 5 صبح تا 8 شب، برود پست معاونت ریاست جمهوری ش را تحويل بگیرد!، و "دست بکاری زند که غصه سر آید"!..

2- فدوی (حمیدرضا رحیمی) نیز در این میانه مبالغ هنگفتی بقول عوام Damage شده است، زیرا اگر می دانست که برادر ساکن بلاد کفرش، معاون رئیس جمهور در ایران سابق شده است، دست از کار گـِل و قلم  صد تا يک قاز زدن بر می داشت، و به این روز نمی افتاد! و می گفت: "ما را هم از این نمد کلاهی ست"!..

آنچه اما مایهء  تأسف فدوی ست، سطح بسیار نازل اطلاعات انقلابیون لس آنجلسی ست، زیرا  این بزرگواران، باید می دانستند که نه فقط برادر ِ ساکن اروپای فدوی معاون رئیس جمهورشده بلکه خود او نیز به استناد اخبار مستند و موثق زیر، جزو مقامات رده بالای آخوندی ست!:

«*حکم رهبر انقلاب برای سردار فدوی! / فرا رو- تیتر ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱: رهبر معظّم انقلاب اسلامي و فرماندهء كل قوا در حكمي سردار دريادار پاسدار علي فدوي را به سمت فرمانده نيروي دريائي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب كردند.

«* سردار فدوی: در صورت لزوم تا 3 مایلی نیویورک هم پیش خواهیم رفت!.  / آفتاب تیتر ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

«* سردار فدوی: ناوهای آمریکائی مصونیت ندارند. /  عصر ایران – تیتر ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

 

«* تغییر در استراتژی دریایی آمریکا از زبان سردار فدوی / دیپلماسی ایرانی- تیتر 3 مرداد 1392»

زیاده گیسی نیست که دست انقلابیون لس آنجلسی بدهد!...

10 آگوست 2013

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء  دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

* 7348---0935: مسئولین قوه قضائیه پاسخ بدهند چه موقع وقت دارند به پرونده فتنه‌گران سال 88 که کارشان به توهین و هتک‌حرمت عاشورا و امام‌ حسین(ع) کشیده شد برسند. چرا با گذشت 4 سال هنوز این آمادگی و احساس تکلیف در آنان به وجود نیامده است؟

فدوی: والله برادر 7348---0935  بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... هنوز و پس از 1400 سال، به توهین و هتک حرمت آن بزرگوارنسبت به مردم ایران رسیدگی نشده است، آنجا که فرمود: «ایرانی‌ را بایستی اسیر کرد زن‌هایشان را به کنیزی برد و مردانش را کشت و کودکان را به غلامی کشید...»(جلد پنجم تاریح طبری  صفحه ۲۱۱۶) حالا شما چه خبرتان است، هنوز 4 سال نشده، زنجیر پاره کرده اید، برادر7348---0935؟!

 

* کردبچه: به نمایندگان محترم مجلس عرض می‌کنم ملت با همه نیرو در میدان ایستاده است. از جیغ و فریاد چند نفر رانت‌خوار بدسابقه و... نهراسید که خدا پشتیبان شماست سجده شکر بجای آورید که در نظامی کار می‌کنید که در دنیا حقیقتا بی‌نظیر است و فقیهی عادل و با بصیرت و حکیم و دیده‌بانی امین، مدیر و مدبر در راس آن است با توجه به اوضاع کشورهایی که بیداری اسلامی آنها را به حرکت درآورد و بی‌دقتی‌ها و غفلت‌ها دوباره آن‌ها را به مرحله قبل برگرداند. باید عبرت گرفت و هر لحظه خدا را شاکر بود.

فدوی نیز قاصم الجبارین را شدیداً شکر می کند که مقام معظم رهبری ضاعف الله اشراقه، با تمام توان هرگونه صدا را در گلو ماهرانه جراحی،و سکوت مطلق را در جامعهء  شکوهمند اسلامی، حاکم فرمود؛ راستی، شما کی بزرگ می شوید،برادر ُکرد بچه؟!

 

*8868---0914: کار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بسیار حساس است و باید به منویات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب که انتخاب وزرای صالح است عنایت ویژه‌ای نمایند. نمایندگان عزیز، يادتان باشد پیام آفتاب/ دست نااهلان نیفتد انقلاب!

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به شرف عرض شان رسید.از رعایت قافیه بسیار لذت بردند، برادر 8868---0914!

 

* جانباز فخرالساعه: از اهمال قوه قضاییه با فتنه‌گران واقعا متاسفم. نتیجه این شده که امروز به جای اینکه دوران محکومیت خود را بگذرانند طلبکارانه برخورد و با احترام نامه آنها در مجلس قرائت می‌شود. این همه نقش که مهدی هاشمی در فتنه ایفا کرد يک دهم آن نقش را اگر مهدی‌های دیگر ایفا می‌کردند آیا الان پشت میله‌های زندان نبودند؟

فدوی: والله برادر جانبازبقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... تا آنجا که فدوی می داند، مهدی (عج) بقول عوام Original، 1400 سال است که در چاه کذائی حبس، و هر بار که خواسته است عندالزوم ظهور فرماید، اولاً با قحطی دوای ظهور، حتا در ناصر خسرو مواجه شده، !و پس از آن هم هر بار که اراده به ظهور فرموده است، برادران شدیداً مانع، و آن بزرگوار(عج) را مجدداً، و البته محترمانه، به ته ِ چاه کذائی، هدایت فرموده اند. بر این پایه، برادران، خودی و غریبه سرشان نمی شود، برادر ابن الوقت!

 

* 4162---0935: آیا جبهه‌ گیری مقابل فتنه‌گرانی که به قول رهبر معظم انقلاب، ایران عزیز را تا لبه پرتگاه بردند افراط است، آیا شعار علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و جعلی و متحدان شان افراط است؟ آیا دوستی با آنان و فتنه‌گران و حامیان فتنه، اعتدال است؟ پاسخ سوال های مرا بدهید؟

فدوی: تا مخاطب تان رامشخص نکنید،فدوی روی این عریضه اقدامی نمی کند،دوباره تماس   بگیرید!، ضمناً، مطلب تان يک سکتهء  ملیح يا ضعف تألیف داشت و آن اینکه، "عزیز " پسوند اسلام است، نه  ایران!،این را دیگر برادران، با پاشنه کش هم که شده، جا انداخته اند، برادر4162-0935!

 

* 1183---0913: از وزير صنعت، معدن و تجارت درخواست مي شود براي مدتي برنج را از طريق سيستم كالابرگ توزيع كند تا به همه برسد و اجحافي در حق مستضعفين صورت نگيرد.

فدوی: والله برادر 1183---0913 تا آنجا که فدوی می داند، برنج نه به صنعت ربط دارد و نه معدن و غیره، مطمئنید که وزیر را عوضی نگرفته اید؟

 

* 9923---0935: افزايش 40 درصدي نرخ ارز مرجع توسط دولت در بودجهء 92 تنها دليلي است كه وزير اقتصاد براي گراني هاي اخير ارز اعلام نكرده است. پس نتيجه مي گيريم همه مشكلات به خارج و بيگانگان ارتباط پيدا نمي كند.

فدوی که بیضهء  لازم برای تقدیم عریضهء شما به آن مقام عظما را ندارد؛ لطفاً خودتان زحمت اش را بکشید، برادر 9923---0935!

 

* بوربور- ورامين: ادارهء بازرگاني اعلام كرده برنج مناسب هندي دولتي را به قيمت نظارتي هر كيلويي 2800 تا 3هزار تومان در اختيار مردم قرار مي دهد. اما متاسفانه شاهديم در هنگام توزيع، صف هاي عريض و طويلي براي تهيه اين ارزاق ضروري تشكيل مي شود. اين در شأن نظام نيست. صف هاي عريض، تنها شايسته حضور مردم در انتخابات است. مسئولان بايد در جهت توزيع بيشتر اين مايحتاج عمومي تلاش كنند.

فدوی: مراتب در فاصلهء  بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید؛ قدری تأمل کرده و سپس فرمودند احوط آن است که مسؤلین، صندوق آراء را کنار همان برنج ها بگذارند، برادر بور بور!

 

* يك شهروند: اظهارات جان كري كه حرف هاي گنده تر از دهان اش زد كه با ايران چنين و چنان مي كنيم مصداق سخن حضرت سجاد(ع) است كه فرمودند خدا را شكر كه دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. اين احمق ديد كه آن پيرزال قبل از او چقدر رجز خواند كه حكومت سوريه سقوط مي كند و بحمدالله ديديم كه سوريه پيروز مي شود. اميدوارم وزارت امور خارجه در برابر اين اجانب كوتاه نيايد.

فدوی: همینطور است، برادر شهروند؛ اینان خیال می کنند که قتل صد هزار تن و آواره کردن بیش از شصت هزار نفر از مردم سوریه هم رقمی ست، جلوی يک بچهء  مکتبی بگذاید قهر می کند!

 

* سفيدي: هيلاري كلينتون در آخرين سخنراني پيش از ترك وزارت امور خارجه نتوانست آتش درون خود را از ملت مقاوم ايران پنهان بدارد. هنگامي كه از اين آتش مي سوخت با سر كشيدن يك ليوان آب خنك خود را تسلي مي داد. چرا كه مي داند خون هاي به ناحق ريخته به زودي گريبان اش را خواهد گرفت.

فدوی: بقول خاج پرستان، is some thing wrong with you  برادر سفيدي! حتماً برادران طبق معمول خلاف بعرض رسانده اند؛ و آن اینکه آن لیوان معروف را، حضرت امام(ل) بود که سر کشید و  مقام معظم رهبری انارالله برهانه البته، در نوبت است!...

 

* مرتضي كيان منش: روزنامه چاپ سرزمين اشغالي نوشته آمريكا به رژيم صهيونيستي براي حملات بيشتر به سوريه چراغ سبز داده است. قبل از آن هم رسانه ها افشا كرده بودند حمله رژيم صهيونيستي به حومه دمشق و انهدام يك مركز تحقيقاتي با اطلاع قبلي و همراهي آمريكا انجام شده است. نكته اي كه سوريه بايد به آن دقت كند، اين است كه رژيم صهيونيستي علي الدوام دنبال تجاوزگري است چون فلسفه وجودي آن همين است. نيروهاي محور مقاومت براي هميشه بايد عزم خود را راسخ كنند كه از رويارويي آينده با رژيم صهيونيستي گريزي نيست البته نيروهاي مقاومت بايد از تجربه رويارويي هاي قبلي درس بگيرند و در حد و اندازه لازم براي نابودي رژيم جعلي توانمندي ها را بسيج و خود را مجهز كنند.

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به پیشگاه انورشان تقدیم شد. فرمودند که با توجه به اظهارات عالمانهء  شما،سفارش شما را به برادرحجت الاسلام روحانی می کنند که يک جوری دست و بال تان را

در وزارت خارجه بند کند و شما ازهمین فردا و البته پس از نماز (صبح و عصرش فرق نمی کند)، قبول زحمت(وزارت - م) بفرمائید، برادر کیان منش! و من الله التوفیق  

 

* 0142-0913: روزه تمرین کلاس زندگی است / درس ایثار و خلوص و بندگی است // روزه، زنجیر هوا بگسستن است / دیو و بت‌های درون بشکستن است.

فدوی: والله برادر 0142-0913  بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... فدوی پس از سی روز گرسنگی زیر سایهء  چماق، دیگر جان این همه چیز شکستن را ندارد!

 

* حسن‌زاده از تهران: سازمان انتقال خون که مدعی کمبود خون در تابستان و ماه مبارک رمضان است چرا شعبه‌های آن همچون نازی‌آباد و شهرری و غیره پس از افطار فعال نیست؟! همه فرصت حضور در مرکز سازمان را ندارند.

فدوی: مراتب توسط فدوی ازطریق مبادی ذیربط پیگیری و معلومش شد که ملت ریقو دیگر، نه جانی در بدن، و نه خونی در رگ دارد که پس از سی روز گرسنگی اجباری،اهدا کنند برادرحسن(ع) زاده شما کوتاه بیائید!

 

* 2148-0937: بسته شدن آبسردکن‌های تعبیه شده در سطح شهرها در ماه مبارک رمضان موجب جلوگیری از روزه‌خواری علنی يک عده افراد بی‌توجه می‌شود، ولی در کنار آن باید فکری هم برای افراد بیمار، کودکان و سالمندانی که طاقت و تاب تحمل تشنگی در این روزهای گرم تابستان را ندارند بشود.

فدوی: مراتب در فاصلهء  بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید.در بازدم موافقت فرمودند که " افراد بیمار، کودکان و سالمندانی که طاقت و تاب تحمل تشنگی در این روزهای گرم تابستان را ندارند " برای سلامتی آقا امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج). و نیز رفاه حال مؤمنین و مؤمنات، به ترتیب قد و يکی در میان اعدام شوند، برادر!2148-0937

 

* باقري- تهران: شهرداري تهران مدتي است كه به بهانه جشن رمضان برنامه هايي را در برخي پارك ها به اجرا مي گذارد كه هيچ تناسبي با ماه مبارك رمضان كه ماه ذكر و دعا و نيايش است ندارد و عموما محل تجمع دختران و پسراني مي شود كه به هيچ وجه در قيد و بند ارزش هاي اسلامي نيستند.

فدوی: والله برادربا قری بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... به فرمایش شما،ماه مبارک "كه ماه ذكر و دعا و نيايش است" بقیهء  ماه ها نیز که عزاداری و سینه زنی و به سر و مغز خود کوبیدن و از این قبیل؛ فلذا آن زبان بستگان بی تقصیرند!

 

* جعفرنژاد: متأسفانه بايد گفت روزه خواري علني عده اي محدود ولي متكبر در معابر عمومي مثل پديده بدحجابي در جامعه شكل عادي پيدا كرده است و هيچ مسئولي حكم الهي را در اين مورد پياده نمي كند. توجه داشته باشيم كه سه بار روزه خواري عمد در اسلام حكم سختي دارد ولي چه فايده كه به دليل حضور و بي تفاوتي مسئولين اجرا نمي شود. البته در روز حساب الهي همه از مردم گرفته تا مسئولين بايد حساب پس بدهيم.

فدوی: یکجوری بین خودمان باشد، يک وقت ضد انقلاب نفهمد برادر جعفر(ع)نژاد!، کار ملت دیگر به "روز حساب الهی" نمی رسد و در همین دنیا دارد به نمانیدگان الله بر زمین، شدیداًحساب پس می دهد، شما دیگر با مردم زیادی حساب نکنید،برادر جنی نژاد!

 

* محمدي: در داخل پاساژ تيراژه واقع در بلوار شهيد اشرفي اصفهاني در اين ماه رمضان كه مردم روزه هستند خيلي راحت آب ميوه عرضه مي شود. چرا نيروي انتظامي در قبال چنين حرمت شكني هايي احساس مسئوليت نمي كند؟

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام گفتند مبارزه با آب میوه،در شرح وظایف نیروی محترم انتظامی نیامده است، برادر  محمدی(ص)!

 

* 7835---0919: مسئولين پاسخ بدهند جشن رمضان همراه با سوت و كف و حضور مختلط زن و مرد در كنار هم در يك محوطه چه تناسبي دارد؟ حداقل ماه رمضان را پوشش اين گونه مراسم آزاد خودشان قرار ندهند.

* خانم احمدي: پخش كارناوال ماه مبارك رمضان و استقبال از اين ماه خدا و ماه ميهماني خدا با حضور زنان و مردان در كنار يكديگر و ساز و تمبك زدن آيا شايسته اين ماه ضيافت الهي است؟ مسئولان صدا و سيما مگر در خواب هستند و اين برنامه را قبل از پخش نگاه نمي كنند. مردم ما به كدام سو مي روند؟

فدوی: والله خواهر احمدي اینطور که شما نوشته اید، به سوی اعدام!

 

* 6209---1091: از مسئولين امر انتظار مي رود داروي ترك اعتياد را ارزان به دست متقاضيان برسانند تا افرادي كه در دام اعتياد گرفتارند بتوانند از اين دام خلاص شوند نه اينكه نسبت به گران كردن آنها مبادرت ورزد كه معتادين مجبور شوند در همان اعتياد خود غوطه ور شوند.

فدوی: مراتب در مجالی، جهت اطلاع و اقدام لازم، به آگاهی - سمع و نظر مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. فرمودند چرا از مواد استفاده نمی کنید، مواد که ارزانترو مطمئن تر است، برادر 6209---1091!

 

* جواد مظلوم: بنياد شهيد 4 ماه است كه سنوات ما را پرداخت نكرده است از مسئولان تقاضاي رسيدگي داريم.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط شدیدا ً پیگیری شد. در پاسخ فرمودند که سنوات شما را پرداخت کرده اند، لکن پنداری يک جائی بین راه شهید شده است. برادر مظلوم!

 

* 1375---0936: مدت 3 ماه يك سمند صفر از ايران خودرو به مبلغ 5/17ميليون تومان خريدم آمپرها خراب است، روغن ريزي دارد و شركت مي گويد قطعات نداريم. الان ماشينم در پاركينگ خوابيده و نمي توانم از آن استفاده كنم.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط شدیدا ً پیگیری شد. در پاسخ فرمودند که در امتثال اوامر مقام منیع و معظم رهبری ادامه الله علوّه،که سال جاری را سال  "بسلامتی"  تعیین فرمودند فلذا ایران خودرو ترتیبی داد تا شهروندان پیاده گز کنند،برادر1375-0936! 

 

* محمدي: از مسئولين دلسوز كشور اعم از قواي مقننه و مجريه درخواست مي كنم به وضع رزمندگاني كه جواني خود را در جبهه هاي حق عليه باطل سپري كردند و از درس و زندگي و شغل و بيمه و... بازماندند و حتي برخي نيز با گذشت 40 تا 50 سال از سنشان هنوز مجردند فكري نمايند و گرهي از مشكلات مردان مرد را باز كنند.

فدوی: مراتب در فاصلهء  بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید؛ پس از صدور چند فقره آروغ ستاره دار، سه تار مرصع را برداشته و در دستگاه خیار شور چنین زمزمه فرمودند برادر محمد(ص)ي:

بیت

نابرده رنج گنج میسر نمی شود

مزد آن گرفت جان برادرکه شهید شد!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

17 آگوست المُظفر سنهء  2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630