بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 7 مرداد ماه 1392 ـ  29 ماه جولای 2013

 

ناپلئونی!

فدوی نمی دانست که برادر حسن(ع) روحانی رئیس جمهور "غالب" (1)، بقول بر و بچه های نظام قدیم، تجدید آورده و با تبصره قبول شده است!؛ این مطلب را العربیه،  به نقل از  برادر عباس (ع) علی(ع) کدخدايی،‌ سخنگوی پيشين شورای نگهبان،بشرح زیر عنوان کرده است:

«آنگونه که سخنگوی پيشين شورای نگهبان عنوان کرده، احمد جنتی در جلسهء بررسی صلاحيت نامزدهای انتخابات رياست جمهوری، درباره دو کانديدايی که "رأی لازم" را نداشتند "وساطت" کرده است. عباسعلی کدخدايی،‌ سخنگوی پيشين شورای نگهبان، گفته است که صلاحيت حسن(ع) روحانی و محمد(ص) رضا (ع) عارف در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری، با "وساطت" احمد جنتی، دبير شورای نگهبان تأييد شد

بر این پایه، ذغال خوب هم که دستِ غیب آیت الله(2) باشد، در انتخاب برادر روحانی، بی تأثیر نبوده است!..

------------------------------------

(1) با قاف هم بنویسد،درست در می آید!

(2)نخیرمنظور آیت الله دست غیب نیست،مراد همان آیت الله پینو کیوی خودمان است(جنتی – م)!

 

آمار نگران کننده!..

فدوی نیز مانند سایر هموطنان گرامی می داند که ایرانیان از صدر اسلام عزیز تاکنون، بویژه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، شدیداً مورد محبت واحترام  برادران و اولیاء دین حنیف بوده و هستند *البته برادر حجت لاسلام والمسلمین حسین(ع) ابراهیمی، امام جمعه شهر ''انار'' در استان کرمان،در این  باب سنگ تمام گذاشته و فرموده است:

«مردانی که زنان شان با آرایش بیرون می آیند "دیوث" هستند» / بهار نیوز/ العربیه – تیتر

احتمال اشتباهی هم در کار نیست، زیرا نامبرده مأخذ این مهمل فرمایشگونه را، در گفتگو با روزآنلاین، پیامبر گرامی(ص) ذکر کرده است، ملاحظه کنید:

«- حاج آقا ابراهیمی، شما این هفته در خطبه‌های نماز جمعه به شوهران زنانی که بیرون از خانه آرایش می‌کنند ناسزا گفتید و گفتید که "دیوث" هستند؟

«- بله بله، من گفته‌ام، باز هم می‌گویم. حدیث داریم درباره این موضوع؛ من از خودم درنیاوردم که!

«- چه حدیثی است؟

«یک حدیثی از پیامبر اسلام

فدوی برای جوری جنس، دفاع نزدیک به حملهء یک سایت محلی را، که نوع مرغوبی از دفع فاسد به افسداست را هم، در پی می آورد تا عیش خوانندگان  محترم ضد انقلاب،کامل تر شود:

«سایت محلی انار پرس که اخبار این شهرستان را پوشش می دهد در این باره نوشت: هر چند این سخن امام جمعه انار مستند به روایات اسلامی ست، اما امام جمعه می توانست در نماز جمعه که جمعی از زنان و مردان حضور داشتند و یک مکان عمومی ست،بجای کلمه ی: د...ث " بدلیل بار معنائی بسیار ناپسندی که دارد، از کلمهء دیگری استفاده کند تا منظور را برساند اما به این عریانی نباشد!»

باری، اگر فقط بیست در صد از بانوان ایرانی آرایش کرده باشند، فدوی با یک حساب سرانگشتی به رقم  پانزده میلیون دیوث می رسد که دارند آزادانه، در مملکت حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، مقام معظم رهبریف ضاعف الله اشراقه زندگی می کنند!

فدوی تردید نداردکه ملت ورجاوند، این فقره را هم مانند سایر فقرات هزار و چند صد ساله، با کوبیدن مشت محکمی بر دهان خود،تحمل خواهد کرد!....

زیاده جسارت است...

 

نشانه

هنوز سفینة النجاة مقام معضم رهبری (روحانی - م) سوار کار نشده، که  گزارش خبرگزاری های دارالخرافه حکایت از رشد چشمگیر برخی محصولات در بخش کشاورزی دارد، که البته خبر میمنت اثری ست، و فدوی نیز بدان شدیداً  مباهی ست *! و بعنوان مشتی از خروار، گوجه فرنگی لعنة الله علیه را مثال می آورد که مدتی نایاب بود رسید و تولید آن در عنفوا ن صدارت کلید الاسلام والمسلمین روحانی، بدانجا رسیده است که  برادر حجت الاسلام روح‌الله حسین (ع) نیان چنین دست و دلبازی کرده است:

«در صورت حضور جک استراو در مراسم تحلیف من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم»./ الف

------------------------------------------------------------

* اگر زحمت نیست، لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده!. قاصم الجبارین شاهد است که فدوی، هیچکدام از انواع طلب (سلطنت- رفاه- اصلاح و....) را ندارد!

 

این همانی مکتبی

چون نسب همهء برادران به ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین در قرنها پیش از این می رسد،فلذا بسیار نیز بهم شبیه اند؛ ایران و مصر و ترکیه و یا هر سرزمین بلا زدهء دیگر هم ندارد؛ فلذا اگراستوارنامه های  نمایندگان حکومت در مجلس ما را، به اظهار آیت الله مشکینی(ل) امام زمان (عج) امضا می کند،در اینصورت،هیچ استبعادی ندارد که برادر محمد(ص) مرسی را اگر امام زمان (عج) قابل نمی داند، نستجيربالله دستکم پیامبرگرامی(ص)  روانهء بازار مکاره انتخابات کرده باشد، ملا حظه کنید:

«پیامبر، مرسی را معرفی کرده است!»/ تیتر- بهار نیوز ـ گروه بين‌الملل: شیخ احمد عبدالهادی از واعظان گروه اخوان المسلمین و از تحصن کنندگان در میدان رابعه عدویه قاهره ديروز جمعه در جمع متحصنان گفت: یکی از صالحان در مدینه منوره خواب دیده است که جبرئیل علیه السلام وارد مسجد رابعه عدویه شده تا نماز گذاران را بر عزم و اراده شان استوار سازد.'' یا این که ''جمعی را دیده که در آن پیامبر اسلام و محمد مرسی حضور دارند، وقت نماز رسید، مردم از پیامبر خواستند پیش نماز شود، اما پیامر مرسی را برای پیش نمازی به جلو هدایت کرد.»!

خودمانیم، این دیگر که از یاعلی(ع) گفتن مقام مختصر رهبری، هنگام خروج از رحم مادر گرامی، که عجیب تر نیست؛ هست؟!

 

از میان خبرها

* به گزارش خبرگزاری ها، اصغرفرهادی تنها فیلمساز ایرانی برندهء جایزهء اسکار و برخی جوایز دیگر،در بدو  ورود به وطن شکوهمند اسلامی،پس از ضبط گذرنامه،برای ادای پاره ای توضیحات به مقامات ذینفع،.فراخوانده شده است. خبرنگار هنری هزل داتکام اما، با به خطر انداختن جان ناقابل خود، و تقدیم چندین کیلو پول بعنوان کارمزد به مبادی ذیربط،دریافته است  که برخلاف سیاهنمائی  خبرگزاری های استکباری و صهیونیستی،هدف از احضار نامبرده صرفاً مقابله با غرب و تقدیم جایزهء خود به وی،که چماق طلائی نام دارد،بوده است!..

* گفته ها و شنیده ها ازمحافل نزدیک به رئیس جمهور منتخب،حجت الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی ادامه الله شوکتة،حاکی ست که وی بعلت مشغله هاء فراوان و قفل های متعددی که در این سالهای با شکوه،درآهنگر خانهء بیت تولید و در سطح وطن اسلامی توزیع گردیده، دچار مشکلاتی شده است. یک مقام نسبتاً آگاه که خواست نامش فاش شود، به خبرنگار پارلمانی هزل داتکام یواشکی گفت که وی بسیار بعید می داند که با همان یک کلید، به همهء  این قفل ها برسد؛ فلذا در نظر دارد که از کلید معروف خود، به تعداد مؤمنین و مؤمنات ُکپی تهیه و توزیع کرده، تا مؤمنین شخصاً، نسبت به باز کردن قفلهای خود،اقدام نمایند!..

 

درخواست وام

کردیت کارت های فدوی، که برای او دیگر حکم کردیت کارد! را پیدا کرده اند، بحمدالله والمنة، همگی تا گلو گاه شدیداً  پـُر اند و فدوی این روزها، در بدر بدنبال منابع جدید مالی ست، تا مبالغی وام دریافت کند. خوانندگان محترم ضد انقلاب، لابد بقول عوام already مشغول سرزنش فدوی هستند، که چرا اسراف یا دست و دل بازی کرده که این اواخر عمر، کارش به اینجا برسد. لکن به روح پرفتوح حضرت امام (ل) و، اگر کم است جانِ ِ مجتهدالزمان ملاذ الانام اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله وجوده را نیز ضمیمه می کند، که ابدا چنین نیست و او همچنان همان فدوی یک لا قبای سابق است که قلم صد تا یک قاز می زند و باز بقول حضرت امام (ل) نه یک  کلمه بیشتر، نه یک کلمه کمتر!....

باری، فدوی مایه کاری عمل کرده، دلار را همان 800 تومان خودمان حساب  و "ارز" می کند که این مبلغ را که می شود  به عبارت 490.000 دلار، که جلوی یک بچهء مکتبی هم گذارید، قهر می کند، فدوی به جان امام(ل) برای مریض می خواهد!.. ملاحظه کنید:

«رئیس جمهور در همایش "تجلیل از هشت سال تلاش جهادی دولت" در سالن همایش های صدا و سیما گفت: گفت: 9 بار به نیویورک سفر کردم اما جز خیابانی که به سازمان ملل منتهی می شد جایی را ندیدم!»/آخرین نیوز

اینهم مدرک اش که یک وقت فکر نکنید که وی این مبلغ نا چیز را خودش می خواهد در رگ بزند.  

سند هزینهء معتبر را هم فدوی برای محکم کاری، و بنقل از محمد(ص) علي(ع) پور‌مختار، رئیس کمیسیون اصل 90، ضمیمه می کند:

 « به جز هزينهء هواپيما، هزينهء هر اتاق كه درهتل محل اقامت رييس‌جمهور در اختيار همراهان اش قرار گرفت شبي 400 تا 700 دلار بود و بسياري از همراهان خانواده و اقوام مسوولان دولتي بودند. رئیس جمهور و همراهان در سفر سه روزه به نیویورک، در دو طبقه از هتلی در نیویورک مستقر شده بودند. هزینهء هر شب اقامت هر اتاق 2 تخته از این هتل 4 ستاره در ماه سپتامبر 2012، از 400 تا 700 دلار اعلام شده بود»./تابناک

باری- فدوی خوانندگان محترم  ضد انقلاب  را نمی داند، لکن خودش دل اش نمی آید که برادر احمدی نژاد و 145 نفر خدم و حشم وی فقط "خیابان منتهی به سازمان ملل را دیده باشند"، و می خواهد پس از دریافت وام مذکور، وی و ابوابجمعی را در نیویورک بگرداند!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

* توکلی: «تا زمانی که ولایت فقیه بر کشور حاکم است هیچ خطری نظام را تهدید نمی‌کند حتی اگر حلقه‌های تحریم‌ها روز به روز تنگ‌تر شود. سقوط مرسی در مصر نشانه نبود نظام ولایی است. قدر انقلاب و نظام را بدانیم.»

فدوی هم با شما سخت موافق است که تا زمانی که ولایت فقیه بر کشور حاکم است،خدا را شکر هیچ نیازی به دشمن خارجی نداریم،برادر توکلی!

 

* 9005---0913: «شاید خیلی از بی‌برکتی‌ها ناشی از بی‌تعصبی و بی‌تفاوتی مردم در برابر گناه و از جمله پدیده بدحجابی در جامعه باشد. نباید آثار گناه را در محیطی که زندگی می‌کنیم نادیده بگیریم».

فدوی از شما دیگر انتظار نداشت که تا این حد لیبرال باشید،حالا اینها به کنار، اصلاً جواب ضد انقلاب را چه بدهد،؟ بهر حال فدوی از عوارض بد حجابی، به کمتر از زلزله رضایت نمی دهد، شما خود دانی برادر9005---0913!

 

* 7933-0915: «باید از سوی کشور ما به برادران اهل سنت در مصر و سایر کشورهای مستعد کمک رسانده شود تا بتوانند یک نیمچه حکومت اسلامی هم که شده برپا کنند و کارها به دست کفار نیفتد. به طور قطع حکومت کفار در کشورهای اسلامی ضررش بیشتر است».

* 6091-0915: «اگر انقلاب مصر رهبری چون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می‌داشت امروز این چنین دچار هرج و مرج و کشت و کشتار داخلی نمی‌گردید بلکه می‌توانستند جلوی تمام دسیسه‌های استکبار بایستند و دشمنان را ناامید سازند».

فدوی هر دو عریضه را با قید چندین فوریت، به آگاهی مردم مصر رساند دستجمعی چیزهائی گفتند که ترجمه اش بفارسی خودمان چیزی در این حدود می شود، برادر 6091-0915 :

گربگذري اي صبا به ایران روزي

"برسان پیامی ای جان از من"*

گر زندگی آن ست که دارید شما

آوارگی کوه بیابان از من!

-------------------------------------------------------

* غیر از این مختصر، باقی از میرزا آقاخان کرمانی ست

 

* نیکنام از قم: «جناب آقای روحانی ضمن تبریک به حضرتعالی خبرها حکایت از آن دارد که آقای جک استراو علاقمند به دیدار حضرتعالی است. نیاکان ما به ما آموخته‌اند اگر با افراد فرنگی ینگه دنیا ملاقات کردید و با آنها دست دادید انگشت خود را بشمارید که مبادا انگشت شما را به سرقت برده باشند. از این پند نیاکان پند بگیریم».

فدوی: نگران نباشید برادر نیکنام، مهم انگشت بیست و یکم است،که عجالتاً در امان است!

 

* 6206-0912: «ماه مبارک رمضان را در این چند عنوان به شرح ذیل می‌توان خلاصه کرد: نام عملیات: رمضان؛ رمز عملیات: یا علی یا عظیم؛ محل عملیات: منطقهء عمومی نفس اماره؛ نوع عملیات: نفوذی؛ هدف: پاکسازی قلوب، سلاح: بندگی و نیایش؛ استعداد: با تمام قوا»

 فدوی: والله برادر 6206-0912 بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... در پیوند با آنچه که فرمودید، از هر طرف که رفتم، جز "وحشت ام"  نیافزود!

 

* 5589---0919: «مردم روستای کویری طرود از توابع شاهرود در استان سمنان سه روز است که با زبان روزه با قطع آب مواجه شده‌اند. آنچه که بیش از هر چیز آزاردهنده می‌باشد بی‌توجهی مسئولین است».

فدوی: مراتب در اوقات شرعی،به سمع و نظر مبارک رسید. در بازدم فرمودند برای اینکه روزه تان باطل نشود، آب را قطع کرده اند، برادر5589---0919!

 

* 7961---0935: «ساعت کار کارگران در ماه مبارک رمضان هیچ فرقی با دیگر ماهها نکرده است. چرا کاهش ساعت کار منحصر در کارمندان می‌شود؟»

فدوی پیش از آنکه عریضهء شما را به جریان بیندازد عرض می کند که کار علی القاعده مال خر است!فلذا آن مختصر را هم شما یا کارمندان گرامی کار نکردید، جای دوری نمی رود، همینکه نماز و روزهبهر شکل و فرم  بر قرار باشد،کفایت می کند، برادر 7961---0935

 

* 8516---0919: «چه لزومي دارد كه اجراي برنامه هاي اجتماعي صدا و سيما كه با دعوت از كارشناسان و شخصيت ها همراه است به روش غربي ها صورت بگيرد و اگر مهمانان برنامه مرد هستند مجري برنامه زن و بالعكس باشد؟»

مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط، پیگیری شد؛ در پاسخ و بلحاظ سوابق مفید و مؤثر در بازار، گفتند درهم است، و نمی توانید سوا کنید!؛  خدا بگویم چکارتان بکند که فدوی را  اینگونه سنگ روی یخ می کنید، برادر 8516---0919 !

 

* 5764---0912: «ساخت فيلم هاي موهن و تضعيف كننده ارزشهاي اخلاقي و اسلامي اگرچه جلوي پخش آنها نيز گرفته شود باز براي دشمن يك نوع امتياز محسوب مي شود. مدافعان فرهنگي كشور بايد جلوي اين گونه فيلم ها را از همان بدو شروع كار يعني فيلمنامه نويسي بگيرند تا بعد كار به دودستگي و اختلاف نظر كشيده نشود».

مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط،پیگیری شد. خیلی خوششان نیامد که شما کم لطفی کرده و آنان را به اهمال در سانسور آثار فکری متهم فرموده اید! لکن قول سانسور بیشتر دادند، برادر 5764-0912

 

* 9505---0918: «از خبري كه بخش خبري 30:20 در مورد در حال نابودي قرار گرفتن كتب نفيس و قديمي در زيرزمين كتابخانه آيت الله گلپايگاني پخش كرد شوكه شديم. چرا بايد براي فيلم هاي بدون محتواي داخلي و خارجي آن همه سرمايه گذاري بكنيم ولي در اين مورد هيچ كس دل نسوزاند و دست روي دست بگذاريم».

فدوی: بعرض رسید؛ فرمودند حالا یک مدتی هم دست را روی پا بگذارید، ببینیم چه می شود، برادر 9505---0918

 

* 0575---0937: «افتخار ما ايرانيان اين است كه با آمريكا رابطه نداريم و نخواهيم داشت چون سركوبگر نيستيم و تروريست پرورش نمي دهيم، به منافع ملت فكر مي كنيم، كودك كش نيستيم، منافع ملت را به چپاولگران ترجيح مي دهيم و ياور مظلومان هستيم اين است كه تا ابد با آمريكا رابطه برقرار نمي كنيم».

فدوی: مراتب عیناً به آگاهی نمایندگان محترم حکومت در مجلس رسید. پس از یکی دو دور طواف صحن مجلس و 45 دقیقه سینه زنی، دستجمعی فرمودند: صحیح است- صحیح است!

 

* نادر نصیرزاده از ارومیه: « از صمیم قلب برای رئيس‌جمهور منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم. با اینکه نامزد مورد نظر بنده نبود امیدوارم که آقای روحانی کلید را گم نکنند و پیشرفت‌های هسته‌ای را که امروز شاهد هستیم فدای هیچ مصلحتی نکنند».

فدوی: مراتب به آگاهی ایشان رسید؛ گفتند هیچ جای نگرانی نیست زیرا از کلید کذائی، چندین کپی ساخته اند، برادر نصیرزاده!

 

* مرداني: « مسئولين وزارت ارشاد اعلام كردند كه يارانه مطبوعات پرداخت مي شود عرض بنده اين است چرا يارانه از بيت المال بايد به برخي از مطبوعاتي كه به پايگاه دشمن تبديل شده و جز يأس و نااميدي و همراهي با دشمنان ملت گام برنمي دارند بايد به آنها تحويل شود؟! و نشريات متعهد از اين يارانه ها كمتر بهره ببرند و مجبور به تقليل صفحات شوند؟»

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت تشدید تحریم های البته بی اثر خاج پرستان، چندان هم شنگول نبودند، با قید چندین فوریت به شرف عرض خاک نعلین عنبر آسایشان رسید،در بازدم و البته در تأیید درخواست خداپسندانهء شما فرمودند مطبوعات دیگر چه صیغه ای ست؟

 

* 8214-0919: «رفتار بد برخي نانوايي ها و كوچك شدن و كاغذي شدن برخي نان هاي لواش برخي مشتريان غافل را به ياد ديكتاتورهاي معدوم مي اندازد كه اگر زمان گذشته بود نانوا جرأت عرض اندام نداشت، و لي حالا بي خيال همه و به ريش مسئولين و مردم مي خندند و هر طوري كه دلشان بخواهد نان تحويل مشتري مي دهند! كجاست شوراي آرد و نان و...؟»

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله به شرف عرض رسید، گرچه بروی نورانی خودشان نیاوردند لکن فدوی احساس کرد که قدری به معظم له برخورد که شما دیکتاتوری مبسوط و مقدس شان را مادون ديكتاتورهاي معدوم ارزیابی کرده اید برادر 8214-0919!

 

* رضوي از اصفهان: «در فرودگاه مشهد مقدس هم گويا برخي متوليان به اجحاف به زائران مشغولند. بنده كه جانبازم و قادر به حمل اثاثيه و ساكهايم نبودم فاصله 50-40متري پياده شدن از تاكسي تا سالن را 2500تومان با فيش رسمي بابت كرايه از ما مطالبه نموده و پانصد تومان نيز براي كارگر حمل كننده اخذ كردند. از مسئولين فرودگاه شهيد هاشمي نژاد درخواست رسيدگي دارم. شرط انصاف نيست با زائران امام رئوف اين گونه برخورد كنند.»

فدوی: مراتب سریعاً و در شرایطی که بسیار شنگول بودند و علت آن نیزبر فدوی معلوم نشد،بعرض رسید، بی آنکه دستور اعدام کسی را صادر کنند فرمودند که بالاخره آن امام(ع) هر چقدر هم که رئؤف باشند، خرج و مخارحی دارند، شما که خودتان بقول عوام already  رضوی هستید ملتفت اید که!...

 

* 9284---0912: «از قرار معلوم مترو شهرهاي پرند و هشتگرد نيمه اول سال 92 افتتاح مي شود. مي خواستيم بدانيم كلنگ احداث مترو پرديس و دماوند چه زماني به زمين خواهد خورد؟»

فدوی: بعرض رسید ضمن سلام و تحیات فرمودند به ابا عبدالله الحسین(ع) حوصله ندارند!و افزودند که اگر زحمت نیست،خودتان کلنگی تهیه، و هر جا که خواستید،به  زمین بزنید، برادر 9284---0912!

 

* 8661-0913: «اي آينه زلالي از كربلا، يا سجاد(ع) / وي لاله عطرناكي از دشت بلا، يا سجاد/ شمعي كه به بزم نينوا سوخت تويي / پروانهء بستان ولا، يا سجاد(ع)».

فدوی ایمیل آدرس سجاد(ع) را نداشت، خودتان مستقیماً برایشان بفرستید،برادر 8661-0913!

 

* محمدي- فرهنگي: «با توجه به افزايش قيمت اكثر كالاهاي خوراكي، پوشاكي، مصرفي، خودرو و و تورم و گراني كشور دولت چه تصميمي براي ترميم و ارتقاء حقوق و درآمد كارمندان كرده است؟ آيا 12% افزايش حقوق پاسخگوي تورم 25% و افزايش 100% قيمت بسياري از كالاها هست؟...»

فدوی: بعرض رسید.  پاسخ را ذیلاً و عینا ً ملاحظه می کنید، برادر محمد(ص) ی!: «بسمه تعالی؛ با اذن مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، بله، برادر محمدی(ص)ی!..

 

* سعدياني، جانباز 40 درصد قطع عضو: «در ابتداي سال جاري براي دريافت وام خريد منزل به بنياد شهيد و امور ايثارگران مراجعه و تقاضاي خود را ارائه نمودم كه به بنياد مسكن مشهد معرفي و بنياد مسكن نيز اعلام نمود كه تقاضاي امثال شما جانبازان بايد به امضاي معاون اول رئيس جمهور برسد و 9 ماه است كه ما سرگردان و اثاث بر دوش در بلاتكليفي به سر مي بريم مسئولين بنياد نيز از نزديك شاهد بوده اند. سزاوار نيست با خانواده جانبازان اين گونه رفتار شود.؟»

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط،پیگیری شد.در پاسخ شما نخست فرمودند: «بسمه تعالی، بله!..» فدوی که اصرار کرد گفتند البته  اینطور نیست که روی درخواست شما هیچ اقدامی نشده باشد؛ لکن بین علماء بنیاد، پیرامون برخی پیچیدگی های آن اختلاف افتاده است از جمله آن کیفیت عضو قطع شده، برادر سعدیانی!

 

* 6410---0933: «ارگ تاريخي شهر ورزنه اصفهان بزرگ ترين بناي خشتي ايران بعد از ارگ بم در حال تخريب قرار گرفته است. شايد تعجب كنيد كه عده اي در محوطه اين ارگ اقدام به ساخت و ساز كرده اند. مسئولين ميراث فرهنگي پاسخ بدهند چه خبر است؟»

فدوی: در مجالی بعرض رسید، فرمودند والله نمی دانند؛ ایشان هم تازه رسیده اند، برادر 6410-0933!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

27 جمادی الجولای  سنهء 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630