بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 24 تير ماه 1392 ـ 15 ماه جولای 2013

 

موضوع انشاء

فدوی،  در دوران نوجوانی هم،  از موضوع انشاء "بهار را تعریف کنید" چندان دل خوشی نداشت چرا که می پنداشت که انشاء همهء شاگردان را یک نفر نوشته است! و شاید هم بچه ها و حتا بهار،  در آن روزگار، بیش از آن چیزی برای گفتن نداشتند!..

باری- فدوی نمی داند که بچه های امروزی، فصل بهار، که حالا انواع گوناگونی مانند بهارعربی و اخیراً بهار ترکی دارد را، چگونه تعریف می کنند؟ و آیا «بهار ایرانی»، که سرود را یاد مستان داد، و البته توسط مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته و توابع، به خزان و برگریزانی هولناک تبدیل شد، در انشاء شان جائی دارد؟

 

 

اگر دستم رسد بر چرخ گردون...

فدی در مرور خبرهای امشب، به خبری رسید که او را یاد خبر مشابهی پیش از اینها، و عواقبی که برای جوانان وطن سابق داشت انداخت:

«به گزارش انتخاب؛ یکی از این مراسم ها! در قالب جشنواره ای که همه همدیگر را خیس می کنند برگزار می شود. جشنواره "سونگ كران" یا همان آب پاشی در تایلند، امسال نیز همانند سال های گذشته با استقبال ویژه ای از سوی مردم این كشور برگزار شد. این فستیوال سالانه در منطقه "ناراتیوات" در جنوب تایلند برگزار می شود و در آن مردم این كشور با در دست داشتن هرگونه وسیله ای از جمله سطل و یا تفنگ آب پاش اطرافیان خود را خیس می كنند».

آنچه که فدوی بیاد می آورد،  مراسم مشابهی بود در سال 90 که واکنش ِ، بقول برادران،  مهندسی شدهء نیروی انتظامی که گویا وظیفهء دیگری جز اجرای عملیات ایذائی بروی ملت را ندارد، به شرح زیر در پی داشت:

«جانشین فرمانده نیروی انتظامی: آب بازی ممنوع است/ افرادی که اقدام به آب بازی می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند! جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عده‌ای در پارک آب و آتش خبر داد و گفت: پشت موضوع آب بازی اهداف دیگری وجود دارد! که تعدادی از جوانان وسیله رسیدن به آن شده‌اند. آنها باید بدانند که این دعوت‌ها سبب خیر نیست و دعوت به شر است. سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: آنچه برای پلیس ملاک است عمل در چارچوب قانون و احترام به ارزش‌ها و هنجارها است. یک بار در گذشته اعلام کردیم که آب‌بازی و هنجارشکنی ممنوع است و هرکجا که خارج از این قاعده عمل شود پلیس تحمل آن را ندارد!..سر خط» / آفتاب / بنقل از پیک ایران - ۱۲ شهریور ۱۳۹۰

خوانندگان محترم ضد انقلاب، یکوقت دچار توهّم انتخاباتی نشوند که با آمدن برادر روحانی قرار است چیزی تغییر می کند؛ خیر زیرا مرغ اسلامی- اگر هم  پیدا بشود - یک پا دارد!..

باری- فدوی مقدمتاً و بعنوان دستگرمی، فرمایش فرماندهء سلب آسایش مردم را از دویچه وله نقل می کند:

«اسماعیل احمدی‌مقدم،  فرمانده نیروی انتظامی،  روز سه‌شنبه (۱۱ تیرماه) گفت که با آمدن دولت جدید تغییری در روند طرح امنیت اخلاقی ایجاد نمی‌شود!» *

و اما فدوی بعنوان حسن مؤخره!، گزارش توطئهء جوانان ایرانی علیه امنیت ملی (آخوندی- م) را در پیوند با بحث شیرین آب بازی! که در مقدمه آمد، در پی می آورد، تا رِأی دهندگان محترم لذت اش را ببرند و یادشان باشد که 8 سال بعد هم حتماً یه اشارهء امام حاضر پای صندوق رأی بروند!:

«به گزارش کرج رسا، طی هفتهء گذشته، با فراخوان های متعدد شبکه های اجتماعی در فضای مجازی خصوصا "فیس بوک"، مراسم آب بازی در پارک ایران زمین عظیمیه برگزار شد. این مراسم که از ساعت 16 در شمال این پارک (ایران زمین) با حضور مختلط دختران و پسران جوان آغاز شد تا ساعت 19/30 ادامه یافت. به گفتهء شاهدان محلی، این کارناوال 3 ساعته که در حضور مأمورین انتظامی برگزار شد در نهایت با دستگیری حدود 50 نفر از شرکت کنندگان توسط ناجا به پایان رسید، که بعد از انتقال این افراد به کلانتری 14 رسالت واقع در سه راهی شهرک اوج، خانواده های دستگیر شدگان که در حدود 500 نفر بوده اند با تجمع در محل این کلانتری با سر دادن شعار های هنجار شکنانه خواستار آزادی بازداشت شدگان شدند که در نهایت این تجمع با مداخلهء نیروهای اداره آگاهی و یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان کرج در ساعت 24 پایان یافت».

ملاحظه کردید؟

زیاده، مع الاسف، "ارزی" نیست {که جوانان برای آب بازی به تایلند ببرند!}

-----------------------------

* در این صورت آن ترانهء معروف اندی که می گوید: "خوشگلا باید برقصن، خوشگلا باید برقصن" که بشرح زیر بقول عوام up to date شده است درست است: «خوشگلا باید بترسن!- خوشگلا باید بترسن!»

 

دفع فاسد به افسد

فدوی همواره و به تکرار گفته بود که برادران در نیروی محترم انتظامی، پیرو رأفت اسلامی،  و از رقت قلبی چشمگیر برخوردارند، لکن خوانندگان محترم ضد انقلاب زیر بار نمی رفتند،  تا اینکه "آفتاب آمد دلیل آفتاب". * در این پیوند،  به بخشی از اظهارات برادر مرتضوی در دادگاه کهریزک، بنقل ار بهار نیوز نگاه کنید، تا به "ارز"  فدوی برسید:

«وی (مقتول) در زمان اغتشاش و هنگام دستگیری فقط از سوی یک مأمور سیلی محکمی می‌خورد به طوری که به گواه دوستان اش عینک وی ۵ متر پرتاب می‌شود!...»

این اظهارات در حاشیه، به سطح بالای دارو و درمان در جامعهء شکوهمند اسلامی ما نیز،  اشاره دارد:

«کامرانی در بیمارستان لقمان فوت شده بود و من هیئتی از پزشکان متخصص را دعوت کردم تا پرونده را به طور دقیق مطالعه کنند. نه تنها قصور درمانی رخ داده بلکه پرسنل بیمارستان چندین آمپول اشتباه از جمله دیازپام ۶ میلی‌گرم، آمپول انسولین به وی تزریق کردند!.. و در نظریهء پزشکان که در 6 برگ به دادگاه ارائه دادم،  این موارد هست... بنابراین کامرانی بر اساس نظریهء پزشکی قانونی اصلاً در کهریزک کتک نخورده و ضرب و شتمی صورت نگرفته است».

زیاده جسارت است..

 

انتصاب

فدوی اگر ملاحظه کرده و نگوید بیشتر اوقات، دستکم پاره ای از وقت ها، از خاج پرستان، لعنةالله علیهم اجمعین، شدیداً لج اش می گیرد که فیلم های ورجاوند ما را، همینطور بدون بلیط،  و الی ماشاءالله و بقول خودشان for free نگاه می کنند، ملاحظه کنید:

«سوزان امینی از سوی دیوان عالی ایالت واشنگتن به قضاوت در دادگاه عالی ناحیه کینگ در این ایالت برگزیده شده است. خانم امینی نخستین شهروند خاورمیانه ای است که در تاریخ ایالت واشنگتن برای خدمت در دادگاه عالی این ایالت برگزیده شده است. فرماندار واشنگتن در مراسم اعلام انتخاب امینی به عنوان قاضی دادگاه عالی،  از وی به عنوان قاضی یاد کرد که صاحب تجارب ارزنده ای در عرصه های گوناگون از جمله امور مهاجرت و حقوق معلولان است»./voa

فدوی از قضا در بیت رهبری ملتزم رکاب بود که خبر دردناک فوق،  به سمع و نظر مبارک رسید؛ فرمودند حتا اگر فشار تحریم ها را که برای ایشان به دلائلی، به شهد و شکر می ماند، دو برابر هم کنند، زیر بار نمی روند زیرا آن ضعیفهء سجادیهء ضد انقلاب، چگونه می تواند برخلاف مقرارات سهمگین دین حنیف که در پی می آید، آن هم در ممالک محروسه امریک، به قضاوت بنشیند:

در قرآن آمده است: «...وَاسْتَشْهِدُواْ شَهِيدَيْنِ من رِّجَالِكُمْ فَإِن لَّمْ يَكُونَا رَجُلَيْنِ فَرَجُلٌ وَامْرَأَتَانِ...»

یعنی: «و دو نفر از مردان خود را به گواهي گيريد،  و اگر دو مرد نبودند، يك مرد و دو زن»!*

فدوی بسیار کوشید که معظم له  را قانع کند،  لکن تا لحظهء نگارش این مختصر،  البته توفیقی نداشته است!..

 

تازه های علمی

فدوی پیش از این هم البته به تأکید و تکرار "ارز" کرده بود که سهم مؤمنین، در تمدن بشری، سهم اندکی نبوده و مثال هائی را نیز آورده بود که دیگر مکرر نمی کند، لکن فقرهء جدیدی را بگزارش الف، به آمار ورجاوند پیشین، بشرح زیر علاوه می کند:

«دستگاه مُهرشوی هوشمند نماز اختراع شد! مخترع جوان شاهرودی،  دستگاهی ساخته است که می‏شود به وسیله آن مهرهای جرم گرفته را در مدت 30 ثانیه شست‏وشو داد!»  /الف

فدوی یادش باشد که این اختراع شگفت انگیز را،  به آگاهی مهندس جوان ایرانی بابک فردوسی،  که در رأس پروژهء دو و نیم میلیارد دلاری شیطان بزرگ، کاوشگر مریخ نورد را از پاسادنای لس آنجلس، به شایستگی هدایت و به سطح مریخ نشاند برساند که این بار، چند فقره از ُمهرهای کذائی را، بمنظور استفادهء ساکنین احتمالی مریخ،  احتیاطاً در خورجین آن مریخ نورد ُملحد بگذارد، که کار از محکم کاری عیب نمی کند!..

 زیاده "ارز"ی نیست!..

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است،  پاسخ ها اما از فدوی ست

*0433---0912: به نظرم اشكالات عمده وارد بر سريال «راستش را بگو» اينهاست: 1- ترويج روابط غيراخلاقي و آزاد بين پسران و دختران 2- القاي تز انحرافي اسلام منهاي روحانيت 3- ترويج عرفانهاي كاذب 4- ورود بدعت خطرناك اعتراف به گناه 5- القاي نافرماني مدني 6- ارائه الگويي نامناسب و غير واقعي از دختران محجبه 7- زيرپا گذاشتن موضوع مهم خودسازي و اصلاح فردي 8- ارائه چهره اي خشن و غيرمنطقي از مأموران امنيتي 9- ترسيم وضعيت سياه و فاسد از جامعه و مردم شريف.

  فدوی: مراتب در مجالی، جهت اطلاع و اقدام لازم، به آگاهی و سمع و نظر مسؤلین محترم،  اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. ضمن تشکراز اطلاع رسانی(جاسوسی- م) فرمودند در این حد دیگر راضی به زحمت شما نبودند زیرا همان یکی دو فقرهء نخست، برای اعدام نویسنده- کارگردان- نور پرداز و خدمتکاری که استودیو را نظافت کرده-آبدارچی،  و نیز همسایگان راست و چپ آنان، کفایت می کند؛ بقیه را نیزمی گذارند بحساب بستا نکار شما، که اگر در آینده "بدخواه مد خواهی" چیزی داشتید،  مصرف شوند.منتظر سایر گزارشات شما هستند برادر 0433---0912!    و من الله التوفیق

 

* يک دبير بازنشسته از شهرستان سراب: آقاي اردوغان شما که تا ديروز سنگ داعيه مردم مسلمان سوريه را به سينه مي‌زديد حالا چه شده که سينه ملت خودتان را با گلوله مي‌شکافي!

فدوی: همین را بگو؛ خاک بر سر دارد ادای مقام معظم رهبری  ما را در سال 88 در می آورد!..ای... ای.... خلق را تقلیدشان بر باد داد، برادر بازنشین!..

 

* 5764---0912 و يك شهروند ديگر: با اصلاح قانون انتخابات حضور مردم و شوراي نگهبان در انتخابات كمرنگ شده و كانديداهاي احتمالي با لابي گري با رجال سياسي به زد و بند مي پردازند و رئيس جمهور آينده منتخب رجال سياسي خواهد بود نه ملت. لذا به نظر نمي رسد كه شوراي نگهبان آن را منطبق با قانون اساسي قلمداد كند.

فدوی مراتب از طریق مبادی ذیربط، پیگیری شد.فرمودند که رئیس جمهور، بفرمودهء علمای سلف رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، درحکم دست پنجم خر است وافزودند که نگران ملت هم نباشید چرا که ملت،  در چارت سازمانی حکومت شکوهمند اسلامی ما، شاگرد تنبلی ست که دائم هم غایب است، برادر 5764---0912!

* 2624---0912: چرا آقاي احمدي‌نژاد رياست‌جمهوري از يک طرف صحبت از ضرورت حفظ بيت‌المال مي‌کند ولي از طرف ديگر در سفر به روسيه 100 نفر را همراه خود مي‌برد. بالاخره هزينه سفر اين تعداد همراه با کدام کشور است.

فدوی: با کشور امام زمان(عج).اینهم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر 2624---0912؟!

 

* سعيد كيان پور: رسانه هاي عراقي از خنثي شدن يك توطئه خبيثانه تروريستي عليه شهر مقدس نجف و مراجع عظيم الشان شيعه در نجف خبر دادند. از سويي تروريستها در سوريه حرم مطهر حضرت زينب(س) زا تهديد مي كنند. از سوي ديگر عناصر مزدور وهابي در لبنان رهبران لبناني را تهديد مي كنند. دقيقا يك فكر پشت اين مسائل نهفته و آن هم نقشه هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي است. من معتقدم نيازي نيست يك لشكر به اين مناطق اعزام كنيم ولي ما بايد نيروهاي زبده و ولايي در آن كشورها را انتخاب كرده و آموزشهاي لازم را به آنها بدهيم تا پيروان قرآن و عترت در برابر توطئه ها توان ايستادگي پيدا كنند.

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید. در بازدم فرمودند که حق با شماست و افزودند که هیچکس به اندازهء خود  شما برای انجام  این مأموریت خداپسندانه، مساعد و مناسب نیست؛ فلذا اضافه کردند که سر راه دم بیت بقول عوام stop by کرده، مقادیری اسلحه و مهمات و دلاربار بزنید، برادر سعید.    و من الله التوفیق

 

* 4587-0912: كساني كه در دولت هاي گذشته و يا اين دولت خواب رابطه با آمريكا شيطان بزرگ را مي ديدند و مي بينند زود بلند بشوند و به شكل درست بخوابند و اگر خواب مذاكره با آمريكا را مي بينند متوجه باشند كه لقمه حرام خورده اند هرچه زودتر توبه كنند و روزي حلال به منزل ببرند.

فدوی: مراتب شدیدا ً به آگاهی مخاطبان رسید؛ پوزش خواسته و گفتند نمیشود لکن! زیرا قرص خواب چینی خورده اند،  برادر 4587-0912!

 

* يك شهروند: به دولت بايد دست مريزاد گفت از اين همه محبت و مهرباني كه در آموزش وپرورش وجود دارد. ديگر چقدر بايد بچه هاي بي گناه و پاك و معصوم جان خود را از دست بدهند تا مسئولان به فكر چاره باشند.!

فدوی: مراتب در مجالی که چندانهم شنگول نبودند و در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید. در بازدم فرمودند به حد نصاب که رسید، خودشان خبرتان می کنند، برادر شهروند!

 

* 6277---0919: براي تهيه لباس با پوشش مناسب هرچه گشتم پيدا نكردم. چرا متوليان امر با واردكنندگان توليدكنندگان و فروشندگان كه لباس هاي بازار را در مدل هاي ناهنجار و غربي منحصر كرده اند هيچ برخوردي نمي كنند؟!

فدوی: مراتب در شرایطی که چندانهم شنگول نبودند،  به شرف عرض خاک نعلین عنبر آسایشان رسید.قدری تأمل کرده و دستورفرمودند که برای برخورد با معضل فوق، یک فقره تانک به محل اعزام کنند، برادر6277---0919!

 

* 5234---0914: به موضوع استقبال قشر جوان از نماز جماعت مساجد در طول سال بايد بيشتر پرداخته شود. روزنامه نگاران و رسانه ها بايد اين صحنه هاي زيبا را هرچه بيشتر به تصوير بكشند و گزارش مستند از آن ها تهيه بكنند.

فدوی: خدا فدوی البته بی تقصیررا بکشد زیرا شما صحنه را جوری توصیف کردید که یاد دیسکو افتاد، برادر 5234---0914!

 

* 2191-0917: آيا سزاوار است اكثر مردم تحت لواي حمايت از توليدات ملي و با سوءتفسير از رهنمودهاي مقام منيع ولايت،  قرباني برنامه هاي سودجويانه برخي از توليدكنندگان داخلي با قيمت هاي گران چند برابر قيمت تمام شده قرار گيرند؟ مگر افراد حقوق بگير چه گناهي كرده اند كه بعد از چندين سال خدمت نتوانند يك خودروي معمولي بخرند؟

فدوی: یکجوری حرف می زنید که انگار مسؤل تمام  مصیبت و ستمهائی که در سه دههء گذشته به ملت یک لاقبا رفته و می رود،  اعلیحضرت العظما مقام معظم رهبری،  متع الله المسلمین بطول بقاء دولته است! ایندفعه را فدوی محض خاطر مرحوم ابوی(ره) نادیده می گیرد، برادر 2191-0917!

 

* عبدا... ايرانپور: از مسئولين آموزش و پرورش بپرسيد كه فرهنگيان شهرستان مباركه كي سبد كالاي ماه مبارك رمضان را دريافت مي كنند.

فدوی: با قید چندین فوریت بعرض رسید، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند:که عمداً بموفع تحویل نخواهد شد که یکوقت وسوسه نشده و روزه خواری نکنید، برادر عبدا... ايرانپور!

 

* 6359---0912: از شهردار دعوت مي كنم به محله باغ آذري در ناحيه 6 منطقه 16 سري بزند و ببيند مردم چگونه در اين گودالها زندگي مي كنند!

فدوی: خودتان را دم توپ هم که بگذارید، فدوی زیر بار نمی رود برادر6359---0912! آخر مگر می شود که که پس از درگذشت سی و چند سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسیس حکومت مسضعفان،  ما هنوزهم گود نشین داشته باشیم؟ قدری ملاحظهء مصالح (ساختمانی و غیر ساختمانی اش فرقی نمی کند- م) کرده کمتر آب به آسیاب دشمن بریزید، برادر رفاه طلب! برادرقالیباف تازه می خواست رئیس جمهور هم بشود!

 

* رنجبر: يك آقايي كه استاد دانشگاه است و براي سخنراني به دانشگاه علوم پزشكي اصفهان دعوت شده بود در طول سخنراني خود مرتب تكرار مي كرد كه دشمني آمريكا با ملت ايران يك توهم است و واقعيت ندارد او اصرار داشت كه رابطه هرچه سريع تر بايد بين دو كشور برقرار بشود. با عذرخواهي از ملت ايران و بزرگان نظام بايد بگويم با اين استدلال ايشان حضرت امام خميني(ره) در توهم بوده اند كه فرموده اند آمريكا دشمن شماره يك ملت ايران است.

فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است،  صحیحح است، !.. و در بازدم نیز، ضمن تشکر از اطلاع رسانی(جاسوسی- م) مشخصات آن استاد نابکار را هم خواستند تا یک فقره" ایست قلبی " هم برای وی تدارک ببینند، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)،  برادر رنجبر!..

 

* 2413---0912: از رسانه ملي و مطبوعات درخواست مي شود روي سبك زندگي مردم بيشتر كار و تلاش نمايند. جاي بسي تأسف است كه علي رغم تأكيد دين اسلام بر استفاده صحيح از امكانات كشورمان جزء مسرف ترين مردم دنيا معرفي شويم،  چه در مصرف آب،  برق،  گاز،  تلفن ثابت،  تلفن همراه،  خوراك و پوشاك،  رانندگي،  نفت،  بنزين،  گازوئيل،  مبلمان و... خداوند در قرآن كريم مي فرمايد: «ان الله لا يحب المسرفين» مي توان نتيجه گرفت كه بايد قيمت حامل هاي انرژي و نان براي دهكهاي بالاي جامعه بيش از اين افزايش يابد.

فدوی: بعرض رسید؛ ضمن سلام و تحیات و تشکر از پیشنهاد سازنده، فرمودند اگر گرانیهای اخیر کافی نبوده، می سپرند که حتماً چهل پنجاه در صد دیگرگران شود، برادر 2413---0912!

 

* 7897-0919: چرا مسئولين دولتي وعده داده شده رئيس جمهور به كارمنداني را كه از تهران به شهرهاي خود منتقل شدند عملي نمي كنند؟ بنده از تهران به روستاي جنب شهر ايجرود زنجان رفته ام و منزلي تهيه نموده ام ولي شركت برق از تحويل كنتور برق امتناع مي ورزد.

فدوی: شركت برق مذکور به ضرس قاطع تازه کار است و نمی داند که بدستور صریح و معتبر حضرت امام (ل) برق دیریست مجانی ست و احدی حق ندارد که بابت آن حتا یک دلار وجه رایج ممالک محروسهء و لایت مطلقهء فقیه را مطالبه کند،  حالا کنتور که در اینحالت وسیلهء زائدی ست،  جای خود دارد؛ فلذا خواهشمند است که در اجرای دستور صریح و معتبر حضرت امام (ل) که همه جا در دسترس است،  ازپرداخت هرگونه هزینهء برق خوداری،  و اگر در طی سی سال گذشته نیز مبالغی پرداخت کرده اید، رسید آنرا بدفتربیت رهبری ارائه و رسید دریافت دارید تا نسبت به استرداد مبالغ دریافتی، در اسرع وقت اقدام شود،  برادر7897-0919! .

 

* 8361---0912: با اين شتابي كه دولت در ادغام وزارتخانه ها دارد پيشنهاد مي شود يكباره تمام وزارتخانه ها را با هم ادغام بكنند اسم آن را وزارت امور مملكت بگذارند تا خيال همه براي هميشه راحت بشود.

فدوی: آخ مدینه (س- ع- ص- عج ) گفتی و کردی کبابم سالهاست که فدوی می کوشد که به مسؤلین محترم،  اعلی الله مقامهم اجمعین حالی کند،   که با حذف بسیاری از نهادهای زائد و بی مصرف مانند مجلس شورای اسلامی/ ریاست جمهوری و غیره هیچ اتفاقی نمی افتد، لکن کو گوش شنوا برادر 8361---0912!

 

* قاسم زاده بازنشسته: مدتهاست كه از وعده رئيس جمهور محترم مبني بر زير پوشش قرار دادن تمام بازنشستگان در بيمه طلايي مي گذرد اما تا امروز خبري از آن نيست چرا؟

* تاجيك-بازنشسته فرهنگي: بيمه طلايي ما فرهنگيان بازنشسته هنوز برقرار نشده است.

فدوی: مراتب در مجالی به سمع و نظر مسؤلین محترم،  اعلی الله مقامهم اجمعین رسید.بعد التحیّه و السلام، فرمودند برقرار هم نخواهد شد زیرا بفرمودهء یکی از نمایندگان محترم حکومت در مجلس، درخت خشکیده را که آب نمی دهند، برادر تاجیک/قاسم زاده!

 

* 2066---0911: اين چه منطقي است كه اول فيلم ساخته مي شود بعد به آن اجازه نمايش مي دهند؟ چرا اول فيلمنامه مميزي نمي شود كه هم از اتلاف سرمايه جلوگيري و هم از ساخت فيلم هاي سطحي و گاه مبتذل و دور از شأن نظام اسلامي پرهيز بشود؟ آيا كشورهاي غربي مجوز ساخت يك فيلم بر ضد آرمانها و باورهايشان را مي دهند؟

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید. در بازدم قدری متغیر شده و فرمودند " به سرما خورده لرزیدن میاموز " امور حکومت اسلامی،  بی ممیزی نمی رود، برادر 2066---0911

 

2965*---0937: كاري به چگونگي دادن مجوز ساخت فيلم هاي سطحي و بسيار نازل در كشور نداريم. تعجب بيشتر ما اين است كه به اين فيلم ها اجازه پخش داده مي شود.

فدوی: حال شما خوبست برادر 2965---0937؟ به فرمایش خودتان نگاه کنید،  فیلمی که از قیف برادران کثرالله امثالهم مجوز ساخت دریافت داشته است،  لابد اجازهء پخش هم دارد دیگر!

 خب حالا بفرمائید که فدوی حین پیگیری عریضهء شما،  پاچه ء چه کسی را باید بگیرد؟

 

* 8821---0911: مدت 6 سال است كه سهام پروژه پتروشيمي گلستان فروخته شده ولي حتي كلنگ آن را نيز به زمين نمي زنند كه قدري دلخوش باشيم از همه بدتر شركت نفت تهران با تعداد 11 خط تلفن در اين مورد پاسخگو نيست. چرا؟ جريان از چه قرار است؟

فدوی: از شما برادر رفاه طلب شدیداً حیرت می کند که چرا ظرائف حکومتی را در نمی یابید؟ علت به زمین زده نشدن  کلنگ، در ارتباط مستقیم با بیل است! که دستهء محترم آن،  به گزارش جراید شریفهء دارالخرافه،  به  کشور دوست و برادرچین کمونیست سفارش شده است، فلذا کلنگ و ایضاً دستهء آن،  که جای خود دارد! علی ایحال تا آنزمان، عجالتاً کلنگی پیدا کرده و خودتان هر جا که خواستید زمین بزنید، تا کامروا شوید، برادر 8821---0911!

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

13 جمادی الجولای سنهء 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر،  بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630