بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 9 ارديبهشت ماه 1392 ـ 29 ماه آوريل 2013

 

ویرایش    

فدوی با آنکه گیس و دست و پای اضافه ندارد که دست برادران، کثرالله امثالهم، بدهد، معذالک گاه، و البته در اجرای تکلیف شرعی، ناگزیر می شود که برخی فرمایشات مسؤلین محترم و البته مطلع نظام، اعلی الله مقامهم اجمعین، را علیرغم میل باطن، شدیداً ویرایش کند؛ از آن جمله است:

«محسن رضايي: اقتصاد ايران بايد به تعميرگاه برود!» (بهار نیوز).

باری از آنجا که فدوی فرمایش حکیمانهء بالا را، شدیداً غیر کارشناسانه تلقی می نماید، فلذا در جهت اصلاح آن، "ارز" می کند که عبارت شما مبالغی نقص فنی دارد برادر رضايي! زیرا بفرمودهء حضرت امام(ل) اقتصاد مال خره؛ و بر این پایه، اقتصاد ایران باید به طویله برود، نه تعمیرگاه!..

زیاده در اقتصاد ایران سابق "ارزی" نیست!...

 

برگی از کارنامه...

دوران برادر احمدی نژاد، مع الاسف، دارد کم کم به پایان می رسد و استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و ایادی آنها در داخل و خارج، لعنة الله علیهم اجمعین، نگذاشتند که وی به زعامت مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، ابتدا جهان، و سپس ایران را مدیریت فرماید!.. و دوباره همه چیز ماند روی دست ملت یک لاقبا و شل و َپل..!

دیگر از چیزهائی که روی زمین ماند، رسیدن به تمدن جهانی با حضور زن است که تحقق این مهم را برادر حجت الاسلام والمسلمین بهمن شریف زاده، بشرح زیر و بنقل از ایرنا، نیابتاً تقبل فرموده است:

«تیتر ایرنا: رسیدن به تمدن نوین جهانی بدون حضور زن میسر نیست!»

تیتر فدوی: عجب!..

ادامه: «مدیر گروه مطالعات دینی ِ مرکز ملی مطالعات جهانی شدن نهاد ریاست جمهوری، با بیان این که شناخت تمدن نوین جهانی در گرو شناختن و شناساندن زن به جهان است، گفت: اگر زن در دنیا به درستی شناخته و شناسانده نشود مهمترین رکن تمدن نوین جهانی یعنی مهر و عشق مغفول مانده و به تمدن نوین جهانی هرگز نخواهیم رسید.»... «حجت الاسلام والمسلمین شریف زاده با طرح این پرسش که برای چه نهضت فمینیسم در مقولهء مدرنیسم در جهان اتفاق افتاد؟، خاطر نشان کرد: برای عرضهء تعریف و نقش بهتر زن، نهضت فیمنیسم رخ داد، اما نهایت عملکرد فمینیسم در دنیا چیست؟ این که زن باید همانند مرد شود، که البته این یک اهانت به زن محسوب می شود! شریف زاده افزود: اکنون "جامعه" مخاطب نیست بلکه امروز "جهان" مخاطب ماست و هر حرکتی، از جمله حرکت شناسایی و شناساندن زن، باید در مقیاس جهانی انجام شود تا بتواند در جامعه خودمان هم اثربگذارد!»

در چهار مقالهء اروزی (جمع مُکسّر  ارز!- م) آمده است که از حجت الاسلام والمسلمین شریف زاده پرسیدند مدیریت جهانی را از که آموختی؟ گفت:این چه پرسشی ست؟ معلوم است دیگر، از لقمان الاسلام والمسلمین برادر احمدی نژاد!

باری- فدوی البته لازم نمی داند که حجت الاسلام مذکور تا این حد، بقول عوام، "دیپرس" شده و تصور کند که ما مؤمنین کاری در باب  شناساندن زن به جهان و جهانیان نکرده ایم؛ یرا تورقی کوتاه در آثار و احوال مؤمنین از صدر اسلام عزیز تا کنون، بهمراه فتاوی علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، و نیز نظرات حضرات آیات عظام و حجج اسلام خلف، کثرالله امثالهم، شمار قابل اعتنائی از این تلاش ها را در عرصهء جهانی و البته داخلی، براحتی بدست می دهد؛ و از آن میان:

«به گزارش دانشجو، قرآن زنان غیر مسلمان را هم در حکم نامحرم می‌داند و زن مسلمان باید خود را از ایشان بپوشند!»

در این ارتباط، البته "دلائل قوی باید و معنوی" که برای جوری جنس، در پی می آید:

«روایاتی هم داریم که برهنه شدن زن مسلمان را در برابر زنان یهودیّه یا نصرانیه منع کرده است. مانند این روایت که امام صادق (ع) فرمود: "سزاوار نیست که زن مسلمان (زیبایی‌های خود را) نزد زنان یهودی و نصرانی آشکار کند، زیرا آن‌ها ویژگی‌های جسمانی او را برای شوهران خود بازگو می‌کنند"»!

خوانندگان محترم ضد انقلاب اگر هنوز قانع نشده اند، به ادامه مطلب توجه کنند:

«در این روایات استناد شده است به اینکه زنان غیر مسلمان ممکن است زیبایی زنان مسلمان را برای شوهران یا برادران خود توصیف کنند، ولی زنان مسلمان می‌دانند که توصیف زیبایی زنان دیگر برای شوهر خویش ممنوع است، و اگر زنی این مطلب را رعایت نکند، همنشینی با او نیز ممنوع است.» /آخرین نیوز.

خوانندگان گرامی ضد انقلاب، چنانچه از اینجای مطلب به بعد پرسشی دارند، باید لطف کرده و مستقیماً از خود امام صادق (ع) استفسار کنند که فدوی"مسؤل آن نخواهد بود".

در عرصهء داخلی نیز برادران و خواهران، در برخورد با زنان وطن سابق، به استناد شواهد زیر، انصافاً چیزی کم نگذاشته اند:

خوانندگان محترم ضد انقلاب، یکوقت تصور نکنند که برادران، بویژه در قوّهء باه(قضائیه- م)، در تکریم مقام والای زن در جامعهء اسلامی، فقط قائل به یک نوع و شیوه بوده، و اهل تنوع و نوآوری نیستند؛ معاذالله!.. بلکه آن بزرگواران در تأسی به مولایمان(ع) براستی که فرزند زمان خویش اند و در تکریم و تجلیل مقام زن، بموجب گزارش زیر، از آخرین دست آوردهای خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، که وسائط نقلیهء موتوری باشد نیز، شدیداً سود می جویند:

«یک منبع محلی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت ظهر سه شنبه 27 فروردین ماه ساعت 16 تعدادی از فعالین زن کُرد مریوانی به همراه جمعی از شهروندان این شهر در اعتراض به گرداندن یک مرد با نام ” ت- داباشی” با لباس کردی زنانه بر تن او در سطح شهر مریوان، به خاطر آنچه مامورین آن را متنبه کردن "اراذل واوباش" نامیدند، تجمعی اعتراضی را در خیابان های اصلی این شهر انجام دادند که با دخالت نیروهای گارد ویژه نیروی انتظامی مواجه شد.

و نیز: «روزنامه کویتی الوطن، عکسی از این حادثه را منتشر کرده است»... «به گزارش عصر ایران، این اقدام با اعتراض شماری از نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی روبه رو شد».

که البته این اعتراض، در یک قیام و قعود بشرح زیر مورد رسیدگی واقع شد:

«رئیس پلیس کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود چرا در مریوان لباس زنانه بر تن یکی از اراذل و اوباش شده بود، با رد این موضوع گفت: لباس زنانه به آن مفهومی که مد نظر همه هست بر تن اراذل و اوباش پوشیده نشده بود! و تنها یک پارچهء قرمز بر سر آن بسته بودند!..»

ضمناً فدوی از مرور ادامهء فرمایشات برادر سردار اسماعیل احمدی مقدم چنین دستگیرش شد که آویختن آفتابه به گردن شهروندان، از ابتکارات برادران در جامعهء شکوهمند اسلامی ماست:

«البته به مسئولان آن یگان تذکر دادیم ضمن اینکه بخشنامه ای به سراسر کشور ارسال کردیم که از ابتکاراتی مانند انداختن آفتابه به گردن اراذل و اوباش که پسندیده نیست استفاده نکنند». /مهر

باری- فدوی این مختصر را، با نقل یکی دو اظهار نظر از کاربران، به پایان می برد:

* «واقعا برای اون قاضی متاسفم که لباس ما خانوم ها رو مایهء تحقیر دونسته. از افکار بیمار همه چی بر میاد».

* «آقایانی که داد می زنید غربی ها زن رو به چشم کالا میبینند تحویل بگیرید؛ این بود کرامت انسانی زن که می گفتی؟ من به عنوان یک کرد به لباس خواهر و مادرم که پوششی اصیل است افتخار می کنم. کاری هم به جرم این افراد ندارم. اما باید قاضی که این حکم را صادر کرده در مقابل کاری که انجام داده جوابگو باشه».

و در پاسخ، فدوی نیز "ارز" می کند:

«والله برادر کاربر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... فدوی فکر می کند که قاضی مربوطه، از نوع آن قاضی هائی باشد که یکی از شاعران دورهء صفویه (میرعبدالحق) بشرح زیر توصیف فرموده است:

ز گلپایگان رفت شخصــی به اردو

که قاضی شود، صدر راضی نمی‌شد

به رشوت خری داد و بستد قضا را

اگر خر نمی‌بــود، قاضی نمی‌شد!

زیاده "ارزی" نیست

تکمله:  خوانندگان محترم ضد انقلاب، هرچه که فدوی می گفت، قدرت خدا زیر بار نمی رفتند، لکن فدوی می دانست که ارادت مؤمنانهء برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد به شهید سید چاوز بی خودی نیست و بیخ و ُبن مکتبی دارد. باری "منت خدای را عز و جل" که نامبرده پیش از پایان عمر خود یا دوران ریاست جمهوری اش، مراتب زیر را برای عبرت خلق همیشه در صحنهء ایران اسلامی، بنقل از آفتاب، بیادگار گذاشت:

«احمدی نژاد در قم: مردم ونزوئلا بارها قیام کرده‌اند تا نوبت به چاوز مومن و انقلابی رسید. چاوز در تمام سخنرانی‌هایش اسم امام را می‌آورد و می‌گفت راه ما راه امام است».

آن شهید وارسته البته، در سخنرانی های مکتبی خود، به نایب برحق آقا اکتفا نکرده و، برای جوری جنس، ازحضرت بقیة الله الاعظم امام زمان، ارواح العالمین له الفداء(عج)، نیزغافل نبوده است:

«ادامه: تلاش دارند شخصیت چاوز را خراب کنند و لازم بود که ما برویم و گفته می‌شود حرف‌هایمان ذهنیت‌ها را جهت داد. وقتی که همراه چاوز به زیارت امام رضا (ع) رفتیم، خبرنگاران را جمع کرد و یک ربع راجع به امام زمان (عج) صحبت کرد!»

گفتن ندارد که انتقاد برخی مؤمنین به سفر برادر احمدی نژاد به ونزوئلا نیز وارد نبوده، زیرا آن بزرگوار صاحب عزا بوده است؛ ملاحظه کنید:

«...در این مراسم همه به ما تسلیت می‌گفتند!..»

دو بیتی

عزا عزاست امروز

روز عزاست امروز

هوگو چاوز، مسلمان

پیش خداست امروز

ابراز احساسات ُامّت همیشه در صحنهء ونزوئلا به برادر احمدی نژاد خود داستان مفصل و جداگانه ای ست که وی، به علت شکسته نفسی، از شرح آن خودداری، و به یک اشارهء کوتاه اکتفا فرمود:

«در مراسم تشییع ‌جنازه چاوز در صف مردم ایستاده بودم و مردم فریاد "ویوا ایران" یعنی زنده باد ایران را سر می‌دادند. البته "ویوا احمدی‌نژاد" هم زیاد می‌گفتند!..»

برادر رئیس جمهور که یادش رفته بود که دارد در قم، و در پیوند با "بهره برداری از سامانهء انتقال آب از سر شاخه های دز به قم" سخن می گوید، عاقبت سخنرانی مبسوطی هم دربارهء آب به شرح زیر ایراد فرمود:

«آب سالم آمد!..»

وی، در پایان، و با یک شگرد ادبی، بین پدیده ای ذهنی و عینی، رابطه ای به شرح زیر برقرار فرمود:

«مردم قم نگران افزایش جمعیت نباشند و من از طرف خدا قول می‌دهم که روزی ‌تان می‌رسد!..»

زیاده "ارزی" نیست..

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* پورمحمد از يزد و 3305---0912: چرا كساني كه در ابتداي مسئوليت فرياد عدالت سر مي دادند و واقعاً هم جلوي اسراف كاري ها را مي گرفتند و از چيدن چند نوع ميوه در روي ميز جلسات جلوگيري مي كردند، حال خود گرفتار مسرفين شده اند؟ راستي هزينهء ميلياردي غيرضرور در استاديوم آزادي از چه منبعي تامين مي شود؟ مي دانيد ما براي انتخاب شدن دكتر احمدي نژاد در آن سال ها چه نذر و نيازي كرديم.؟

فدوی: به اينجانب مربوط نیست ها، لکن ناچیز شمردن و مصادرهء زحمات دیگران کار درستی نیست. حالا مقام معظم رهبری، انارالله برهانه، که اینجا نیست، لکن خدای ایشان (که البته زیاد هم کاره ای نیست) که هست. تمام زحمات انتخاب معجزهء هزارهء سوم برادر احمدی نژاد، روی دوش معظم له بود! درب دیزی اسلامی باز است، حیای گربه اسلامی کجا ست برادر پورمحمد(ص)؟

 

* يک شهروند: آيا نظام مقدس جمهوري اسلامي بر دوش جوانان ورزشي استوار شده يا بر دوش نخبگان علمي؟ چرا اين همه امتياز براي ورزشكاران قائل مي شويد. آيا نمي توان به مشكلات جواناني كه مي خواهند ازدواج كنند رسيدگي كرد؟

فدوی: در پاسخ به آن قسمت از پرسش تان فرمودند: هیچکدام! پاسخ درست، سوریه و لبنان و تتمه هم چین و روسیه؛ فلذا یک غلط دارید و 19 می گیرید، برادر شهروند!  و در باب بخش دوم پرسش تان نيز فرمودند که صیغه بر هر درد بیدرمان دواست!.. و من الله التوفیق

 

* يك پيام: گويا قرار است در روز 29 فروردين مراسم جشني براي تقدير از دست اندركاران سفرهاي نوروزي برگزار شود اما ظاهراً پشت پرده اين جشن، كه رقم ميلياردي قرار است در آن هزينه شود، فقط تبليغات انتخاباتي است، اگر قرار است سازمان ميراث فرهنگي اين هزينه گزاف را بپردازد، بهتر است به زلزله زدگان بوشهري بپردازد...

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرف عرض رسید. قدری متغیر شده و در باب زلزله زدگان بوشهری فرمودند که خود کرده را تدبیر نیست برادر پیام، زیرا به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و  حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، "هرکسی آن درَود عاقبت کار که ِکشت." منظورشان آن است که می خواستند حجاب را رعایت کنند تا زلزله نیاید!

 

* بوربور: در سال حماسهء اقتصادي انتظار اين است كه دولت جلوي گراني و تورم لجام گسيخته را بگيرد؛ ولي، برعكس، خود مسئولين اعلام كردند كه روغن نباتي مورد نياز خانواده ها را 40 درصد گران مي كنند و بلافاصله اين كار را انجام دادند. واقعا نمي دانيم چه بگوييم.

* 2785---0911: در سال حماسهء اقتصادي شركت هاي ساخت ظروف چيني بين 100 تا 150 درصد قيمت محصولات خود را افزايش داده اند. با اين قيمت هاي سرسام آور چگونه مي توانيم از كار و سرمايه ايراني حمايت بكنيم.

فدوی: بعلت ضیق وقت، فدوی هر دو عریضه را یکجا در اوقات شرعی به شرف عرض رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند "سال حماسهء اقتصادی و سیاسی" را  ایشان برای ُامّت بعنوان موضوع انشاء تعیین فرموده بودند و منظور دیگری نداشتند، برادر  2785---0911!

 

* 1177---0935: حال كه جريان فتنه و حلقه انحرافي هيچ يك چشم ديدن اصول گرايان را ندارند و تصميم به ايجاد تشتت در ميان نامزدهاي اصول گرا گرفته اند بايد اصول گرايان به وحدت برسند و فردي با صلاحيت را با نظر علماي بزرگوار به مردم معرفي نمايند.

فدوی: خودتان را برای اینکه اصول گرايان گرامی به جماع *برسند، اینگونه به زحمت نیندازید، برادر 1177---0935؛ اگر نشد یکی از همان علما هم کفایت می کند.

-----------------------------

* خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً پیش از آنکه بی فدوی شوید، غلط تایپی جماع را به اجماع اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

* 8853---0912: از كسي كه ماهي در دستش گرفته بود پرسيدند اين ماهي چيه در دست گرفته اي؟ جواب داد مي برم شام. ماهي زبان باز كرد و گفت شام ميل ندارم اول به سينما برويم. حالا حكايت فتنه گران سال 88 است كه با پررويي تمام براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم شرط گذاري مي كنند.

فدوی: توی این سرسام قیمت ها که ملت یک لا قبا را به زانو درآورده، شما  چگونه از آب گل آلود ماهی گرفتید، برادر8853---0912؟

 

* 2148---0937: بوي فاضلابي كه در رودخانه كارون جاري است بسيار آزاردهنده شده به طوري كه از ساحل آن نمي توان پياده عبور كرد و قدم زد. به نظر مي رسد حس بويايي و بينايي مديران استان خوزستان ضعيف شده كه متوجه اين معضل نيستند و چاره انديشي نمي كنند.

فدوی: بعرض رسید، فرمودند نخیر چنین نیست، بلکه سبب آن است که استشمام عطر اعم از خوشبو یا بد بو، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، حرام است برادر 2148---0937!

 

* 1942---0916: مردم با اين گراني هايي كه بعد از عيد راه افتاده چه كار بايد بكنند؟

فدوی: مراتب از طریق مرجع تقلید فدوی که اندکی مترقی تر است جویا شد، در پاسخ فرمود: «بسمه تعالی ـ هاراگیری!»*

-------------------------------------------------

*خودکشی دستجمعی به سبک ژاپنی!

 

* يك شهروند: چطور است كه يك ثانيه پس از انفجار در بوستون دوربين به سمت چپ حركت مي كند و سه چهار متر از سطح زمين بالا مي آيد و پرچم هاي كل كشورهاي دنيا را نشان مي دهد. اگر اين مطلب تروريستي است يعني كل دنيا با اين قضيه است. اين يك فتنهء هاليوودي است.

فدوی: مراتب عیناً به آگاهی برادر حسین(ع) اوبا ما رسید؛ فرمود اگر می شود تکلیف ایشان را روشن کنید که بالاخره وقایع اتفاقیه مملکت اش را، که مع الاسف مملکت امام زمان(عج) نیست، منتشر بکند یا نه، برادر شهروند؟

 

* محمودي: سركوب جنبش ضد وال استريت و هر صداي حق طلبانه در آمريكا و نبود امنيت براي مردم و كشتار و ضرب و شتم شهروندان اين كشور توسط پليس و از طرف ديگر پناه دادن به تروريست هايي كه دست شان به خون بي گناهان زيادي آلوده شده و آموزش آنها، همه و همه، روزي سر باز مي كند و داعيه داران دروغين حقوق بشر را رسوا مي سازد. در ضمن اين سناريوي آمريكايي ها كه پس از هر انفجار و بمب گذاري چند جوان از چند مليت را عامل حادثه معرفي مي كنند قديمي و نخ نما شده چرا كه دست صهيونيست ها و اشغالگران فلسطين در اين جنايت ها پيداست.

فدوی: مراتب در مجالی، عیناً به آگاهی برادر حسین(ع) اوباما رسید. محض خاطر شما، موافقت کردند که برادران چچنی مقیم  آمریکا، که عامل قتل های کور اخیر بودند را آمریکائی اعلام کنند. فلذا در پایان افزودند دلتان که خنک شد، خبر بدهید تا اصل خبر را منتشر کنند، برادر محمودی!

 

* 9060---0937: ساخت و سازهاي غير مجاز در شهر قدس چهره اي ناهنجار در اين منطقه به وجود آورده است و متاسفانه با تغيير شهرداران اين روند متوقف نشد. مردم تا كي بايد شاهد اين پديده زشت و نگران كننده باشند؟....

فدوی: لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید. بموجب فتاوی حضرات آیات عظام و حجج اسلام،کثرالله امثالهم، ظهور حضرت (عج) نزدیک است، برادر 9060---0937!

 

* يك مربي پرورشي از تهران: طرح آموزش شنا به دانش آموزان سوم ابتدايي امسال هم در 12جلسه برگزار شد. طبق معمول تمام مسئوليت و زحمت اجراي آن از قبيل سازماندهي دانش آموزان و اياب و ذهاب به عهده مربي پرورشي و تربيتي بچه ها بود، اما هنگام پاداش اين مديران مدارس بودند كه پاداش اصلي را دريافت كردند! آيا اين عدالت است؟

فدوی: مراتب در شرایطی که چندان هم، بعلت مشکلات مؤمنین در میانمار، سر حال نبودند، به عرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید؛ قدری متغیر شده و فرمودند که اگر یک بار دیگر ایراد بیربط و بیجا  بگیرید، دستور می دهند که برادر حکمت ا.... قربانی دیپلمات شان در برزیل، که متخصص زیرآبی نوجوانان و فعلاً بیکار است، بجای شما مشغول شود، برادر مربی! و در این باب، مشکل تفاوت فرهنگی هم در کار نیست!*.. خدا بگوید چکارتان بکند، که فدوی را هم بیخودی، سنگ روی یخ کردید، برادر مربی!

--------------

*سفارت ایران در برزیل: اتهام تخلف جنسی حاصل 'تفاوت فرهنگی است' / بی بی سی

 

* هيئت امنا و نمازگزاران مسجد امام صادق(ع): برق مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در خيابان دماوند بعد از چهار راه خاقاني نرسيده به ايستگاه داريوش مدتي است دچار مشكل شده است. چندين بار از طرف هيئت امنا و نمازگزاران به برق منطقه شهدا مراجعه شده آنها نيز ضمن پذيرش مشكل قول رفع آن را داده اند، ولي از اقدام عملي آنها خبري نيست. با توجه به اينكه اين نقص فني چندين بار باعث آتش سوزي شده، براي جلوگيري از حوادثي همانند حادثه مسجد ارك، از مسئولين امر انتظار رسيدگي عاجل را داريم.

فدوی: برخورد کوتاه نظرانهء شما حقیقتاً جای حیرت دارد. همین حرف ها و حرکات است که اهل بیت علیهم السلام و الصلاة را بقول عوام down grade  می کند. فرمایش شما را اگر جدی بگیریم بدین معناست که آن امام همام(ع) که بموجب روایات گوناگون از اجلهء دانشمندان اسلامی، و به همه چیز احاطه دارد، از رفع این اشکال جزئی در بیت خود، عاجز است، جداً که واقعاً، برادر امنا!

 

* 3351---0916: ما آمده بوديم كه مردانه بميريم / در پيچ و خم جنگ دليرانه بميريم // آنجا كه جنون حاكم بي چون و چرا بود / شوريده و شيدايي و مستانه بميريم // سخت است در اين شهر كه در بين رفيقان / اين گونه پريشان و غريبانه بميريم // مهلت بده اي عمر نفس گير كه شايد / بر دامن ارباب شهيدانه بميريم. سالگرد عمليات عاشوراي 2 گرامي باد»

فدوی: آمین یا رب العالمین برادر3351---0916! ضمناً مراتب برای محکم کاری و با قید چندین فوریت بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید؛ ضمن سلام و تحیات فرمودند که بجای حرف عمل کنید، که فی التأخیر آفات برادر 3351---0916!

 

* 1187-0912: آقاي رئيس جمهور هديه نوزادان به مبلغ يك ميليون تومان را تصويب كردند، اما وقتي براي دريافت به بانك ها مراجعه مي كنيم هيچ پاسخي به ما نمي دهند.

فدوی علت را از طریق مبادی ذیربط جویا شد؛ در پاسخ فرمودند که طبق مقرارات موجود، نوزادان خودشان باید برای دریافت وجه مذکور مراجعه کنند، برادر1187-0912، فدوی بی تقصیر است..

 

* 1941---0919: چرا پخش شبكه هاي جديد تلويزيون از طريق سيستم ديجيتال در شهرهاي استان اصفهان نظير گلپايگان، شهرضا، نطنز، نايين، شاهين شهر، كاشان پخش نمي شود؟! از مسئولين صدا و سيما درخواست رفع مشكل را دارم.

فدوی: بعرض رسید فرمودند علت آن است که شبکه های ضد انقلاب معامله به مثل کرده و روی برنامهء مذکور پارازیت می اندازند، برادر 1941---0919!

 

* يك شهروند: از بهارستان نشينان تقاضا داريم اين دورهء چهار ساله را دورهء اقدامات جهادي كنند و مسائل گمرك و قيمت ارز و نوسات طلا را كه در وضعيت اقتصادي كشور تأثير دارد، به شدت مورد بررسي قرار دهند.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت به استحضار بهارستان نشينان (نمایندگان حکومت در مجلس- م) رسید. نامبردگان بدرخواست شما موضوع را "به شدت مورد برسی قرار دادند" لکن مع الاسف ارز و طلا، در اثر شدت جراحات وارده، درگذشتند؛ بقای عمر شما باشد، برادر شهروند!

 

* يك پيام: مكرراً به اردوغان تذكر داده شده بود که آتش بيار معركه نباش، نظام حكومتي سوريه به رهبري بشار اسد ماندني است و اين شما هستيد كه در آتش فتنه خود ساخته خواهيد سوخت.

فدوی: یک غلط داشتید، 19 می گیرید، لطفاً غلط دستوری "به رهبری بشار اسد" را، به "به رهبری مقام معظم رهبری"، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، اصلاح بفرمائید، برادر پیام!.

 

بپایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

25 اپریل المورّب سنهء 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630