بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 19 فروردين ماه 1392 ـ 8 ماه آوريل 2013

 

صف ماچ!

همگان می دانند که «صف»، از نعمات و دست آوردهای ارزندهء حکومت شکوهمند اسلامی ست*، و نیز گفتن ندارد که حق مسلم ما هم هست! باری- فدوی که سعادت درک محضر حضرت امام(ل) را شدیداً داشته است، خوب بخاطر دارد که، در مراسمی، مقاماتی از جمله رهبر جنبش سبز سیدی که قرار بود به اتفاق کشور را اداره فرمایند، امور مملکتی را رها فرموده و برای بوسیدن دست امام(ل) بصورت زیر صف کشیده بودند:

 

http://www.youtube.com/watch?v=wm7onk7Kl5A

خوانندگان محترم ضد انقلاب، یک وقت تصور نکنند که فدوی، گیس و یا دست و پای اضافه داشته که دست برادران بدهد، و با بوسیدن دست امام راحل(ل) و امام حاضر، یعنی مقام معظم رهبری متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، و حتا امام آتی، دامت شوکته العالیه، معاذالله مشکلی داشته باشد، اصلاً و ابداً، بلکه بوسیدن دست این بزرگواران به ترتیب ریش هم، حق مسلم ماست!.

و اما سبب اینکه فدوی یاد صف ماچ! فوق افتاد، خبری بود که پاپ جدید بشرح زیر در سطح جهان پراکنده است:

«بوسیدن پای دختر مسلمان در زندان توسط پاپ. رهبر کاتولیک های جهان در اقدامی بی سابقه پای یک فرد مسلمان را بوسید.» / بازتاب

فدوی ادامهء خبر را هم، که حاوی نوعی دخالت و اتخاذ موضع راوی در بند دوم است، برای جوری جنس، در پی می آورد:

«دو نفر از این افراد که پاپ پای آنها را شست و بوسید دختران زندانی بودند و یکی از آنها مسلمان بود. برای نخستین بار پاپ پای دختر مسلمانی را بوسید و این کار در تاریخ کلیسای مسیحیت بی سابقه است. به گفتهء مقامات واتیکان، این دوازده نفر نمایندگان همهء افرادی هستند که به خطا رفته اند و در نتیجه طبیعی است که دختران و مسلمانان هم در جمع این افراد بوده باشند زیرا این افراد نیز در چنین کارهایی درگیر می شوند!»

باری- ناگفته پیداست که بین رفتار رهبر مسلمانان و رهبر خاج پرستان، مبالغی جزئی اختلاف ملاحظه می شود؛ و تفاوت از زمین تا پشت بام است!... از جمله اینکه، رهبر مسلمانان بر خلاف رهبر خاج پرستان، دست و پای بریده می دارد دوست!...

در حاشیه اما فدوی، نکتهء دیگری  که هی یادش می رود بگوید را، امروز، در هامش این مختصر می آورد و آن نگرانی بعضی شهروندان ساکن در وطن اسلامی و در پیوند با برخی  وقایع اتفاقیه است که در جراید شریفهء دارالخُرافه ملاحظه، و به قول عوام، "کامنت "هائی بشرح زیر می گذارند که این بار از قضا راجع است به همین بوسیه برداشتن رهبر خاج پرستان از پای آن دخترک مسلمان خاطی!:

«کجایند کفن پوشان؟!»

و یا:

«وای ای کفن پوشان کجاییید؟ که پاپ..!»

فدوی، برای رفع نگرانی این دسته از هموطنان، یادآوری می کند که بارها وی شکایت مؤمنات را در پیوند با گرانی سرسام آور و نایاب بودن پارچهء چادری، به سمع و نظر مقامات اعلی الله مقامهم اجمعین رسانده، از آن جمله اند:

«6429---0919: كاش در كنار بحث گراني خودرو به گراني چادر مشكي و دلالاني كه از گراني آن سود مي برند نيز مطلبي منعكس مي كرديد كه حجاب مظلوم را نشانه رفته اند!»

و نیز ناگفته پیداست که دست استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل این بار از زیر چادر مؤمنات بیرون آمده و مبالغی توطئه کرده است:

«7440-0912: مدتي است كه براي تهيهء چادر مشكي به بازار مي روم و با قيمت هاي سرسام آور مواجه مي شوم بر من يقين شد كه پشت گراني چادر مشكي كه نماد عفت و حجاب برتر زن ايراني است نقشه اي نهفته است!»

و دربارهء پارچهء کفن نیز، «ارز!» می کند که یک مقام آگاه، که نخواست نامش فاش شود، یواشکی به فدوی گفت که پارچهء کفن نیز، که مانند پارچهء چادری از اقلام وارداتی ست، دچار همان معضل است و فلذا، بقول آن زبانزد معروف: "خانه نشینی بی بی، از بی چادری ست"! و غیبت کفن پوشان گرامی در اینگونه مواقع، ناشی از تقلیل احساسات مؤمنانه و خداپسندانهء آنان نیست و پس از رفع تحریم های خاج پرستان، دوباره در خیابانها، بجان ملت یک لا قبا می افتند، انشاءالله!...

زیاده ارزی نیست...

-----------------------------------------

* لطفاً اگر می شود، فحش ندهید و قدری دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید

تا فدوی ارزش! که مدت هاست ته کشیده، تمام شود!..

 

آگهی مزایده

فدوی در شمارهء اخیر کیهان چاپ دارالخرافه، دو بار به واژهء غریبه ای برخورد که ظاهراً برآمده از دل شیطان بزرگ، لکن موافق منویات خداپسندانهء حضرات آیات و حجج اسلام ساکن در ایران سابق است:

«انديشكدهء شوراي روابط خارجي آمريكا نوشت: جهان در انتظار سخنراني نوروزي آيت الله خامنه اي است!» و نيز: «يك انديشكدهء آمريكايي حضور ناوهاي پنتاگون در خليج فارس را به زيان آمريكا و به سود ايران دانست!» (دوشنبه 28 اسفند 1391 - شماره 20457)

که هر دوی اینها به مقیاس فدوی، که برابر با 8/9 درجهء "ریش"ِتر است!، در ستون "کلمات حمار" وی قابل دسته بندی ست!..

 و اما نکتهء دیگری که در این خبر نظر فدوی را شدیداً بخود جلب کرد توجه برادران، کثرالله امثالهم، به "اندیشه " است که قدرت خدا با آن بکلی بیگانه اند!..

باری چنین است که فدوی، در این قحطی پرتقال، در جستجوی پرتقال فروش قَدَری ست که بر

 وی، علت علاقهء ناگهانی برادران، کثرالله امثالهم، به دو مقولهء "اندیشه و شیطان بزرگ" که هر دو برای حضرات آیات بمثابه جن و بسم الله اند را معلوم داشته و مژدگانی خود را نیز دریافت دارد!

 

تیتر مشکوک!

فدوی، در مرور خبرهای جراید شریفهء دارالخُرافه، به تیتر شدیداً مشکوکی بشرح زیر برخورد:

«یک روحانی مشکوک عراقی!» / قدس آنلاین

و ادامهء خبر، بنقل از آیت الله مذکور، و البته مشکوک تر از تیتر بود!:

«مأموریتم قتل مالکی و مقتدی صدر و بریدن سر آنهاست! سید رضا قزوینی، یک روحانی مشکوک عراقی که ادعای مرجعیت نیز دارد در اظهار نظری مضحک اعلام کرد از سوی امام عصر مأموریت دارد تا مالکی و مقتدی صدر را بکشد و سر آنها راقطع کند!»

فدوی گز نکرده پاره و یواشکی عرض می کند که والله برادر قدس، بقول سید قاسم (مش قاسم- م) دروغ چرا؟.. تا اعدام آ آ آ آ... تا آنجا که فدوی می داند، حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)، ملک ِطلق کسی نیست و دیگر معاذالله به یک شرکت سهامی عام تبدیل شده و همهء مؤمنین، کثرالله امثالهم، در آن سهم دارند! فلذا انگیزهء همکاران مکتبی خود در تنظیم خبر مذکور را در نمی یابد، و تازه برایش پرسش های دیگری نیز مطرح می شود، که البته بیضهء لازم برای طرح آنها را ندارد مگر به اشاره، و یا به شیوهء بقول عوام از طريق body language،  و یا به سبک گویندگانی که در تلویزیون، برای کر و لال های گرامی، خبر می گویند!..

باری- در این پیوند، برای فدوی فضول این پرسش طرح می شود که مؤمنینی که شمار قابل ملاحظه ای از هموطنان دگراندیش در درون و بیرون از وطن سابق،  و از آن میان شاپور بختیار، داریوش و پروانه فروهر، رضا مظلومان، فریدون فرخزاد، دکتر قاسملو، دکتر شرفکندی و همراهان، محمد مختاری و پوینده، زهرا کاظمی، ستار بهشتی و... را در نهایت رأفت اسلامی در انظار عموم به قتل رسانده اند، در زمرهء مؤمنان مشکوک اند، یا غیر مشکوک، برادر همکار؟!

فدوی در این آمار اجمالی، البته قتل های چند هزار نفری سال های 60 و 67 را لحاظ نکرده است،تا خوانندگان محترم ضد انقلاب، زهره ترک نشوند!

 

 

علت العلل

فدوی مدتها ست که در پی کشف دلائل تصادفات رانندگی جاده های وطن سابق بود که به نوعی قتلگاه تبدیل، و سالانه ده ها نفر از شهروندان جان خود را در آن از دست می دهند؛ لکن شوربختانه عقل اش بجائی نمی رسید. خیال اش هم، البته از باب برادران مسؤل جمع بود، زیرا که آن بزرگواران، به ملت یک لاقبا توجه و در حدّ مرگ به او لطف دارند!..

باری فدوی در حل این مسألهء چند مجهولی، همینطور در جهل مرکب خود دست و پا می زد که ناگهان یکی از  حضرات آیات با نعلین زرد، وسط افکار وی پرید و مسألهء مذکور را با یک قیام و قعود، و البته به وجهی خداپسندانه، حل فرمود.فدوی که بخیل نیست و می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز،ل ذتش را بشرح زیر ببرند:

«سایت "بی‌باک‌نیوز" موسیقی "حرام" را یکی از مهم‌ترین عوامل حوادث رانندگی در جاده‌های ایران اعلام کرد! این سایت، نزدیک به محمد تقی مصباح یزدی، روز سه‌شنبه (ششم فروردین) به نقل از یک روحانی روان‌شناس نوشته که "از نظر علمی آثار مخرب موسیقی‌های مطربی و تند اثبات شده است! این روان‌شناس گفته موسیقی "تند" و "حرام" باعث می‌شود بعضی راننده‌ها "پا کف اتومبیل بکوبند و با گاز و کلاج و ترمز ماشین به شکل بسیار هیجانی برخورد کنند."»/ دیگربان

یک پرسش ناقابل فدوی را لکن آن حضرت، هنوز پاسخ نداده است و آن اینکه آیا کاروان های راهیان نور نیز، موسیقی حرام گوش می کردند که بر آنان، در آن سوانح هولناک، بگزارش ویکی پدیا چنین رفت؟: ملاحظه بفرمائيد:

«25 اسفند 1386 - در اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس کاروان راهیان نور در استان خوزستان بیست و دو نفر کشته شدند. این اتوبوس که حامل دانشجویان پسر دانشگاه علمی - کاربردی غیرانتفاعی خیام مشهد بود، در محور اندیمشک به خرم آباد با یک دستگاه تانکر سوخت برخورد کرد و آتش گرفت. در این حادثه، 22 سرنشین اتوبوس در شعله‌های آتش کشته و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند».

«6 فروردین 1387 - واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان خوزستان موجب مرگ بیست و هفت نفر شد. این اتوبوس که حامل فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری بود، در محور شهرکرد به ایذه به دلیل سرعت زیاد و برخورد با گاردریل جاده کنترل خود را از دست داد و واژگون شد. در این سانحه 27 نفر کشته و 13 تن نیز زخمی شدند».

«8 فروردین 1387 - اتوبوس حامل کاروان راهیان نور در استان خوزستان مورد حمله مسلح افراد ناشناس قرار گرفت. این اتوبوس شامگاه پنج‌شنبه 8 فروردین در حالی که عازم منطقه دهلاویه بود، در جاده اهواز به سوسنگرد مورد حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت. در این حادثه، دو نفر از سرنشینان اتوبوس، در اثر اصابت گلوله زخمی شدند».

«15 بهمن 1390 - عصر روز شنبه تصادف اتوبوس دانش آموزان دختر استان خراسان رضوی در حوالی بروجرد، منجر به کشته شدن 3 دانش آموز و جراحت شدید 13 نفر از دانش آموزان و مربیان و مسئولین این اتوبوس شد».

«16 بهمن 1390 - صبح روز یکشنبه اتوبوس دانش آموزان دختر اردبیل در نزدیکی پل دختر استان لرستان واژگون شد و چهار نفر به شدت مجروح شدند».

«28 مهر 1391 - واژگونی یک اتوبوس در مسیر اهواز - بروجن، 21 کشته بر جا گذاشت. یک اتوبوس اسکانیا که از اهواز به سمت بروجن در حال حرکت بود در کیلومتر 185 لردگان به دهدز، به دلیل تخطی از سرعت مجاز از مسیر خارج و واژگون شد. در این حادثه 21 نفر در دم کشته و 23 نفر مجروح شدند».

«1 آذر 1391 - اتوبوس راهیان نور دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در محور شیراز به گچساران واژگون شد. این اتوبوس که حامل دانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهر نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به سمت مناطق عملیاتی جنوب بود، در منطقه "خان احمد" در 30 کیلومتری شهر گچساران دچار حادثه شد. بر اثر این حادثه 14 نفر زخمی شدند. از 14 مصدوم این حادثه یک تن راننده اتوبوس، سرپرست کاروان و 12 تن دیگر دانش‌آموزان بودند که دو مصدوم سرپایی درمان و مرخص شدند و حال دو مصدوم دیگر نیز وخیم است».

تکمله:

فدوی اخبار دلخراش بالا را بشرح زیر بقول عوام up to date  می کند:

«ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی روز شنبه 10 فروردین ماه 92 را خونین‌ترین روز تصادفات نوروزی عنوان کرد و با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تصادفات فوتی و جرحی 18 درصد افزایش داشته است» /آخرین نیوز

براستی که موسیقی حرام، چه کارها که نمی کند!

 

محاسبه

فدوی تاکنون می پنداشت که فقط حساب خودش خراب است؛ لکن در مرور خبرهای جراید شریفهء دارالخرافه، در پیوند با پرسشی که از برادر مهمان پرست شد، دریافت که خیلی هم تنها نیست، ملاحظه کنید:

«پرسش: عجیب ترین سوالی كه در سال گذشته در نشست های خبری از شما پرسیده شده است چیست؟

«پاسخ: سوال عجیب زیاد بود ولی یكی از این سوالاتی كه پرسیده شد این بود كه اگر شما بخواهید به 1+5 نمره بدهید چند می دهید من هم گفتم 6!»

زیاده ارزی نیست!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

اصغر كردبچه: با توجه به وجود امام زادگان معتبر و برخي از سرهاي مقدس شهدا در سوريه از دولت خدمتگزار و ستاد كل نيروهاي مسلح درخواست مي شود در صورت صلاحديد نسبت به اعزام داوطلبان به سوريه مساعدت نماييد تا هم از جان ملت مظلوم سوريه دفاع نمايند و هم حافظ اماكن مقدس مذهبي از شر وهابيون وابسته به آمريكا شوند.

فدوی: مراتب با قید 45 فوریت به شرف عرض خاک نعلین همایونشان رسید؛ در بازدم فرمودند چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرامست.منظورشان این بود که ما بحمدالله تا دلتان بخواهد امامزاده و و نیز سر بریده در ایران اسلامی داریم،تا آنجا که بکورسی چشم دشمن،صادر هم می توانینم بکنیم!.. فدوی پرسشی همادر حاشیه از شما  دارد و آن اینکه،شما بالاخره کی بزرگ می شوید،برادر کردبچه؟!

 

4165---0912: مامورين مترو به دستفروشان داخل واگن هاي مترو تذكر مي دهند تا در واگن ها جنس نفروشند ولي به دختران و پسراني كه حريم هاي شرعي و اخلاقي را مراعات نمي نمايند تذكر نمي دهند. چه كسي مسئول اين دسته دوم است؟!

فدوی: بعرض رسید.فرمودند که مطلب به این سادگی هاهم نیست؛زیرا تذکر به دستهء نخست،عواقبی نداشته است، لکن عواقب دستهء دوم، دستکم نقص عضو، بویژه در ناحیهء چشم بوده است،! و در پایان نیز بعنوان حکم حکومتی فرمودند:لطفاً کوتاه بیائید،برادر 4165---0912!

 

يك شهروند: چرا مسئولان بدون هيچ ملاحظه كاري مشخصات كامل و چهره مفسدان اقتصادي را از طريق تلويزيون به مردم معرفي نمي كنند و آنان را به سزاي اعمالشان نمي رسانند تا درس عبرتي براي ديگران باشد.

فدوی: با قید چندین فوریت، به شرف عرض رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند مسؤلین انجام وظیفه کرده اند لکن ملت شما را به سزای اعمالش رساندند تا مایهء عبرت مفسدان اقتصادي بشود! و

در پایان نیز افزودند: چه علی(ع) خواجه، چه خواجه علی(ع) ، برادر علی(ع)!

 

حاجي زاده: از مسئولين استان خوزستان درخواست مي شود نسبت به نسل كشي آبزيان از جنوب اهواز تا شمال شوشتر كه برخي افراد با موتور برق و سيم برق رها شده در آب انجام مي دهند برخورد نمايند.

فدوی: قضیه چه ربطی به مسؤلین،اعلی الله مقامهم اجمعین دارد، برادر حاجی زاده؟ قصاص را برای چنین مواقعی مقرر فرموده اند؛ فلذا، شما هم سیم های برق مربوطه را، به خود برادران وصل کنید!

 

سلمان پورمريدي: به امت حزب الله و برادران و خواهران مسلمان سوريه عرض مي كنم شما هم مانند ما در فتنه آمريكايي و صهيونيستي 88 چوب دفاع از مقاومت و استقلال سياسي خود را مي خوريد، مقاومت و صبر پيشه كنيد كه خدا با صابران است.

فدوی: مراتب در حالیکه عازم مبال بودند،به رؤیت شان رسید.چشم شان شما را گرفت و در بازدم موافقت و مقرر فرمودند که شما در اسرع وقت، به جبههء جمهوری اسلامی در سوریه منتقل و دوش بدوش برادران نظامی بر علیه مردم بجان آمدهء سوریه،اقدام و فدوی را هم از دعای خیر فراموش نفرمائید برادر پور مریدی. و من الله التوفیق!

 

8706:0912: چرا منشي اكثر دندانپزشكان خانم است؟ آيا از نظر اسلام و شرع درست است كه يك زن و مرد نامحرم ساعتها در مطب تنها باشند؟

فدوی: حالا این را می شود یک خاکی به سرش ریخت؛ گرفتاری زمانی ست که دندانپزشک هم زن باشد، آنوقت چه خاکی باید بسر کنیم،برادر مؤمن؟!

 

اسلامي از همدان: اميدواريم كه دولت آقاي احمدي نژاد در اين مدت كوتاه باقي مانده از دولت خود با تغيير برخي از مديران حلقه انحرافي در دولت و با استفاده از متخصصين و متعهدين به نظام در امر كنترل تورم و گراني ها بتواند كارنامه قابل قبولي از خود برجاي بگذارد و در پيشگاه عدل الهي روسفيد شود.

فدوی: از پیشگاه عدل الهی که فدوی مع الاسف خبر ندارد؛ لکن کارنامهء ایشان به نمایندگی از سوی مقام معظم رهبری اعلی الله مقامه، نزد ملت کاملا ًتیره و تاراست که رویهم می شود خاکستری، برادر اسلامی!

 

1860-0916: اقامت يك شبه ما زائران امام رضا(ع) در سوئيتي 4 نفره در هتل پاراميداي شاهرود دويست هزار تومان تمام شد و براي غذا و ساير اقلام نيز دوبرابر محاسبه و جداگانه دريافت كردند. مي خواستم از مسئولين امر بپرسم آيا نظارتي بر هتل هاي اقامتي مي شود يا خير؟ و آيا اخذ اين گونه وجوه هنگفت توجيه قانوني و شرعي دارد؟

فدوی: ببخشید برادر 1860-0916، عوضی گرفتید، البته اخاذی های فوق هیچگونه وجاهت شرعی ندارد زیرا شما، مهمانان گرامی آقا امام رضا(ع) هستیید،لطفاً به دفتر حضرت(ع) مراجعه کنید

 

8166---0915: كساني كه در عيد غدير امسال اقدام به پيش خريد اتومبيل تندر 90 كرده اند اگر در رديف تحويلي هاي بهمن ماه قرار گرفته باشند با مبلغ 21 ميليون تومان و تحويلي هاي اسفندماه با 34 ميليون تومان بايد تسويه حساب كنند. چرا با شهرونداني كه در يك روز و يك ساعت اقدام به پيش خريد كرده اند چنين اجحافي صورت مي گيرد.

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به پیشگاه انورشان تقدیم شد. پس از صدور چندین آروغ ستاره دار، قدری جابجا شده و فرمودند: بسمه تعالی؛ کجاشو دیدی حالا! و در ذکر مصیبت نیز فرمودند که اجحاف، حق مسلم ماست، برادر 8166---0915 .

 

سلامي: از خواندن خبر ويژه كيهان در مورد فصلنامه «نگاه نو» كه مبلغ فراماسونري و سكولاريسم در ايران است و از سال 70 تاكنون مجوز نشر داشته است بهت زده شدم. بسي مايه تاسف است كه چگونه مسئولين فرهنگي اجازه مي دهند اينگونه نشريات عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي كه با خون صدها هزار شهيد والا مقام آبياري شده فعاليت نمايند؟

فدوی: والله برادر سلامی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ آ... اگر وطن سابق، طبق فرمایش شما "با خون صدها هزار شهید آبیاری شده " بود، مملکت را تا کنون خون برداشته بود! و دیگر نه از تاک نشان بود و نه از تاک نشان، برادر سلامی!...فلذا اگر زحمت نیست، مترتان را عوض کنید!

-------------------------------------------

4246---0935: آيا عبدا... نوري سخنگوي 1+5 است؟ مردم بعد از اين همه شهيد هسته اي از حق مسلم خود به راحتي بگذرند؟

فدوی: والله برادر عبدا... نوري را نمی داند، لکن انرژی هسته ای برای ملت یک لا قبا از نان شب، ببخشید!، نان که دیگر ندارد، لکن از نماز شب هم واجب تر است، برادر 4246---0935.

 

عليمرداني: رئيس ستاد فرماندهي كل نيروهاي مسلح سرلشگر بسيجي دكتر فيروزآبادي در مصاحبه اخير خويش گفته است كل كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس به پادگان آمريكا تبديل شده اند. اينها واقعا مزدوري كشورهاي بيگانه را به جايي رسانده اند كه از غيرت و عربيت خود هيچ چيز باقي نگذاشته اند و بطور كل تمام حيثيت خودشان را فروخته اند.

فدوی: درست است برادر علی(ع) مردانی، درست است؛ باز خدا را شکر که شما و سایر مؤمنین عربیت آنان را جبران و حفظ آبرو کردید،اجرتان  با گربهء مرتضا علی(ع)، برادر علی(ع)مردانی!

 

2986---0915: از مسئولين امر تقاضا مي شود در روزهاي پاياني سال و در سال توليد ملي نسبت به تحريم آجيل هاي خارجي و خودروهاي بي كيفيت و اجناس چيني اقدام نماييد.

فدوی: چرا در سال صرفه جوئی ملی، در مصرف واژگان نیز صرفه جوئی نمی کنید و نمی گوئید که اجناسی را که ردیف کرده اید،همگی خارجی اند، برادر 2986---0915.!؟

 

محمدي: چه دستي در كار است و چه جريان و حزب و گروه منافع خود را در فشار بر مردم مي بيند. پرتقال تا چند روز قبل در هر كوچه و برزن فرياد فروشنده بلند بود كه هر كيلو هزار تومان و امروز در ميادين ميوه و تره بار شهرداري به كيلويي 1600 تومان رسيد؟! نظارت و بازرسي ها كجايند؟

فدوی: فدوی هم نمی داند لکن دستکم همینقدر می داند که مسؤلان از صدر تا ذیل بی تقصیرند،برادر محمد(ص)ی!

 

غلامرضا عوني: ملت آگاه مصر بدانند عامل اصلي ناآرامي ها در كشورشان عواملي چون عمروموسي و البرادعي مي باشند كه آمريكا سالها بر روي اينگونه افراد سرمايه گذاري كرده است و اينها بايد در دادگاه انقلاب محاكمه شوند نه افراد ساده و فريب خورده.

فدوی: والله برادرعونی بقول سید قاسم(مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ...

فرمایش شما عیناً به اطلاع مردم آگاه مصر رسید. بعدالتحیه والسلام، دستجمعی و با صدای بلند

و البته به عربی گفتند: بتو چه!

 

دبير بازنشسته: آقاي نتانياهو كابوس و هراس تو از برنامه هسته اي ايران ناشي نمي شود. بلكه اين هراس از خونهاي بي گناه كودكان و شيرخوار و زنان و مردان مظلوم غزه و ديگر سرزمين هاي فلسطين مظلوم است كه حدود 62 سال است دائما مرتكب آن مي شويد، اگر مي خواهيد اين كابوس شكسته شود بايد دست از اين خونريزي ها برداريد و سرزمين فلسطين را به صاحبان اصلي آن برگردانيد.

فدوی: حال که نیت خیر دارید اگر زحمت نیست،یک کپی از فرمایشات بالا را هم برای برادر بشار اسد بفرستید که شمار قربانیان آن بزرگواردر سرزمین اسلامی سوریه، مطابق آخرین آمار سازمان ملل،از 60.000 هم گذشت، برادر بازنشین!

 

علي كفايي مهر: در ابتداي سال 91 از سوي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در چند نوبت اعلام شد كه ما امسال حدود 2 ميليون اشتغالزايي خواهيم داشت. اما در شهر ما بابل به عنوان مشت نمونه خروار برخي از كارخانه ها به تعطيلي كشانده شده و يا كارگران تعديل و اخراج شده اند و صاحبان كارخانه علت را عدم فروش محصولات عنوان مي كنند. آيا مسئولين ادارات كل و استانداري ها از وضعيت كارخانه ها و اخراج ها خبر ندارند؟...

فدوی: به دولت خدمتگزار چندان هم سخت نگیرید، برادر کفائی، منظوری ندارند. در باب عمل خداپسندانهء تعطیلی کارخانه ها و اخراج گارگران نیز،مسؤلان محترم بیخبر نیستند و قول دادند که آنان را بخاطر شما، خارج ازنوبت،اعدام کنند!.

 

8200---0912: از حضور ناجا در پارك هاي شهر تقدير و تشكر مي شود ان شاءالله اين كارها مداومت داشته باشد.

فدوی: اختیار دارید برادر 8200--0912، اختیار دارید؛ بقول آن شاعر ضد انقلاب:

بیت

"خدا را بر آن بنده بخشایش است"

که دائم پی ِ سلب آسایش است!..

 

9887---0917: از وزير راه و شهرسازي درخواست مي شود ساعت حركت اتوبوسهاي بين شهري را نيم ساعت پس از اذان (صبح و ظهر و شب) قرار دهند تا مومنين بتوانند نماز را در اول وقت اقامه نمايند متاسفانه در اكثر اوقات ساعت حركت اتوبوس ها را هم زمان با اذان شرعي قرار مي دهند و اين زيبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی بعرض برادر وزیر رسید.ضمن اوضو و ابلاغ سلام و تحیات فرمودند که ایشان اساساً جز پرداختن به این قبیل امور،کار و وظیفهء دیگری ندارند؛ فلذا برای دستگرمی،به مبادی ذیربط دستور عاجل صادر کردند که کلیهء مشکلات از جمله موضوع بی اهمیت کشتار مردم در جاده های ایران اسلامی را،بحال خود رها کرده،به تغییر ساعت حرکت اتوبوسها مشغول شوند

 

5664---0937: در بيشتر بانك ها براي ضمانت وام هاي زير مبلغ ده ميليون تومان دو نفر ضامن مي خواهند در حالي كه رئيس بانك مركزي اعلام كرد يك ضامن نيز كافي است ولي گويا هيچ گوش شنوايي در كار نيست.

فدوی: چرا هست!.. بجای دو نفر ضامن، یک چاقوی ضامندار با خودتان ببرید، مسأله حل می شود، برادر5664---0937!

 

ستاري: آمريكا و ديگر كشورهاي جنايتكار كه مرتب عليه سوريه توطئه مي كنند اگر راست مي گويند كه دلسوز ملت سوريه هستند پس چرا در دفاع از مردم مظلوم بحرين و عربستان پا جلو نمي گذارند. از مسئولين كشور خودمان هم گلايه دارم كه وقتي ديگران اين گونه علني در كشورهايي مثل سوريه و بحرين دخالت مسلحانه مي كنند چرا در دفاع از اين ملت ها اسلحه و نيرو ارسال نمي كنند. بنده يك پيرمرد بسيجي و آماده اعزام براي جانفشاني در راه مقاومت هستم.

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله به شرف عرض خاک نعلین همایونشان رسید؛ در بازدم فرمودند که اسلحه و نیرو تا دلتان بخواهد به برادر بشار اسد  از جیب ملت یک لاقبا مرحمت کرده اند لکن پنداری بشار بیعرضه ست، برادر ستاری!

0432---0937: 12 سال است كه حق بيمه مي پردازم چون بيماري «ام اس» دارم از كار افتاده شده ام ولي در كمال تعجب با اينكه تكنسين ارشد هستم حقوق مستمري يك كارگر صفر كيلومتر بدون تحصيلات را به بنده مي دهند. آيا نبايد عدالت و انصاف در كار باشد؟

فدوی: شدیداً بعرض رسید. بعدالتحیه والسلام،در پاسخ فرمودند: بسمه تعالی، نخیر!

 -------------------

6630---0915 - 6960---0936: چرا دولت هاي اسلامي و كنفرانس اسلامي درباره نسل كشي مسلمانان در ميانمار ساكت و خاموش اند. كجايند يك و نيم ميليارد مسلمان دنيا؟! چرا از قدرت بي پايان خود استفاده نمي كنند؟ چرا منافع قدرتهاي استكباري را به مخاطره نمي اندازند؟ چرا سفارتخانه و جاسوسخانه سيا و موساد را در كشورهايشان منفجر نمي كنند تا دست از اين نسل كشي بردارند.

فدوی: اینها مع الاسف همیشه همینطور بوده اند، برادر6630---0915 - 6960---0936. اگر یادتان باشد این نابکاران، در مورد نسل کشی سال های 60 و 67 در ایران سابق نیزساکت و خاموش بودند، حالا کشتارهای پس از آن که جای خود دارند..

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

6آپریل المذبذب  سنهء 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630