بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 16 بهمن ماه 1391 ـ 4 ماه فوريه 2013

 

تیر خطای مسلمین

فدوی در مرور رسانه های خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، دریافت که مالا لا، دخترک پاکستانی که به اهتمام برادران بلافصل ما در پاکستان اسلامی (طالبان- م) بعلت جانبداری از حقوق زنان در آن سرزمین اسلامزده، به عون الله تعالی ترور شده بود، به اهتمام علمای منحرف خاج پرست در ممالک محروسهء روباه پیر (انگلیس- م) مع الاسف و تا ترور بعدی مسلمین، کثرالله امثالهم، عجالتاً شفا یافته است!..

باری  فدوی ِ شدیداً  شرمنده ،که داشت گفتگوی این نوجوان شگفت انگیز را ، در یکی از رسانه های  تصویری استکباری و صهیونیستی ملاحظه می کرد، دریافت که چهرهء زیبای دخترک، زیر رگبار برادران، علیرغم کوشش های پزشکی علمای خاج پرست، بقول عوام "دفرمه" شده است. امیدِ برادران، کثرالله امثالهم، البته این بود که دخترک دست از دفاع از حقوق پایمال شدهء زنان بردارد، لکن آن نازنین، با همان دهان و صورت کج، و البته به زبان انگلیسی، بر مواضع پیشین خود، دائر بر دفاع از حقوق زنان زیر ستم پاکستان اسلامی، همچنان پای فشرد.

فدوی مصیبت وارده (زنده ماندن دخترک - م) را به  حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان، ارواح العالمین له الفداء(عج)، و نایب بر حق اش مقام معظم رهبری،  اعلی اللّه مقامه الشّریف، تسلیت عرض می کند!

 

 

یادآوری

فدوی که می دانست، لکن شما خوانندگان محترم ضد انقلاب هم واجب عینی ست بدانند که این مقام معظم رهبری، ادامه الله ایامه و نصر اعلامه و اجری بالخیر اقلامه، چقدرخوب است*!.. بفرمودهء معظم له، از این پس قرار است که هر دست به آبی که مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، البته به زعامت ایشان می روند، ابراز نفرمایند! از جمله:

«رئیس دستگاه قضا گفت: نسبت های رئیس‌جمهور در مورد قضات و نمایندگان مجلس و رؤسای قوا را کذب می دانم و فعلاً به خاطر مصالح نظام و تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) سکوت می‌کنم.» (مهر، آیت‌الله آملی ‌لاریجانی/ بنقل از الف)

این هم یک نمونهء دیگر از برادر محمد(ص) رضا(ع)رحیمی:

«محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، امروز، 19 بهمن (7 فوریه) گفته است که بنا بر "مصالح ملی" سکوت کرده و از اظهار نظر دربارهء وضعیت سیاسی ایران خودداری می‌کند. آقای رحیمی گفته عده‌ای "از درون" مانند "موریانه" عمل می‌کنند و "من علاقه ندارم که بگویم در درون چه خبر است؛ چرا که از گفتن آن دشمن شادمان می‌شود." او افزوده که "آن‌قدر مصائب زیاد است که آدم باید به تنهایی خودش گریه کند" و "مصالح ملی باعث می‌شود انسان سکوت کند و سر درون چاه بگذارد". (بی.بی.سی).

که فدوی امیدوار است که منظور از چاه، چاه کذائی نباشد که برادر مذکور، آرامش هزار و چند سالهء آقا(عج) را، با عرّ و تیز خود، بهم بزند!..

 

* خوانندگان محترم ضد انقلاب، بفرمودهء حضرت امام(ل) در این رابطه هرچه داد دارند سر آمریکا بکشند، به فدوی مربوط نیست!

 

آیا می دانستید..

فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخرافه به این تير برخورد:

«توضيح روزنامهء مرتضوی در مورد استیضاح!» (انتخاب)

ماجرا پیرامون استیضاح وزیر کار در پیوند با پستی ست که برادر احمدی نژاد در سازمان تأمین اجتماعی بعنوان جایزه به اين برادر ولی دوست داده بوده است. البته اين برادر گرامی ماجراهای مبتکرانهء و القاب گويای بسیاری را در کارنامه ی درخشان خود دارد(1) که از میان القاب گوناگون اش، یکی هم "جلاد مطبوعات" است (2)... بر اين اساس، آيا باورتان می شود که در مملکتی از ممالک دنيا، چنین بزرگواری، صاحب روزنامه ای بنام خورشید هم باشد؟!

 

(1)  ازجمله قتل زهرا کاظمی در اوین، و معاونت مقام معظم رهبری  اعلی اللّه مقامه الشّریف در قتل های کهریزک که فدوی پیش از این و بهنگام، به آنها پرداخته است.

(2) در حدیثی معتبر نقل شده است که تعداد مطبوعات تعطیل شده در زمان حضرت استادی از 100 فزونی گرفته است.

 

اذعان

...این چه فرمایشی ست؟ فدوی که جامع جمیع علوم نیست؛ باور بفرمائید که او هم نمی داند:

«که چرا می‌گویند: اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست

و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟»

و نیز :

«گل شبدر چه کم از لالهء قرمز دارد؟»...

بر این پایه، فدوی ایضاً نمی داند که چرا برادر احمدی نژاد باید در سفر اخیر خود به مصر (مصری که قرار بوده است که، بموجب محاسبات برادران، و چه بخواهند چه نخواهند!، ایران اسلامی الگویشان بوده باشد) تا لحظهء نگارش این مختصر، به گزارش خبرگزاری های البته استکباری و صهیونیستی،  دست کم دو بار، بجای استقبال، مورد حمله قرار گرفته است. شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانید؟

 

توضيح سکولاريسم نو:

جناب آقای فدوی بعلت فرا رسيدن سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی

دل و دماغ بيان مطالب بيشتری را نداشته است

 

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630