بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 16 بهمن ماه 1391 ـ 4 ماه فوريه 2013

 

پروژهء ناتمام

فدوی با مقامات اعلی الله مقامهم اجمعین، گرچه اکثراً و البته در رأس همه مقام مظم رهبری جزو معصومین هستند،لکن همه جوره اختلاف دارد!و بر جان ناقابل خود،که دیریست به لب رسیده نیز بیمناک نیست! سایزهای این اختلافات اما،  گوناگون و نگاه فدوی به آنها نیز، بر پایهء دستورالعمل معروف الاهم و فی الاهم است. در این پیوند،یکی از ایرادات بنیادی وی به حضرات آیات و حجج اسلام کثرالله امثالهم،امساک آنان، در بباد دادن سرمایه های ملت  ومملکت است!.که البته پذیرفتنی نیست!.از قدیم هم فرموده اند که آدم، یا یک کاری را نمی کند، یا اگرمی کند درست

می کند!...باری- فدوی در مرور خبرهای دارالخُرافه، شدیداً به خبر مصور زیر برخورد:

«پارک جمهوری اسلامی در مرز لبنان و اسرائیل (گزارش تصویری) به گزارش خبرگزاری اهلبیت(ع) ـ ابنا ـ "مارون الراس" نام روستایی واقع بر تپه ای در جنوب لبنان که در نقطه صفر مرزی این کشور با اسرائیل است و مشرف بر 14 شهرک یهودی نشین اراضی اشغالی است. پس از پایان جنگ 33 روزه سال 2006 و بعد از تحمل خسارات سنگین، جمهوری اسلامی ایران به پاس مقاومت های بی نظیر مردم این منطقه، اقدام به تاسیس پارکی به نام پارک ایران نمود. این پارک با هدف معرفی فرهنگ غنی ایران اسلامی و ترویج آن، اقداماتی نظیر احداث تعدادی استراحتگاه به تعداد استانهای کشورمان ایران و به نام آن استان ها انجام داده است. مسجد این پارک به شکل قدس شریف ساخته شده. زمین فوتبال، پینت بال، راپل و... از دیگر امکانات موجود در این پارک است».

بسیار خوب، فدوی هم می داند که به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، چراغی که به مسجد رواست، به خانه حرام است!.. لکن تکلیف  فتوای گلهء دیگری از علما که فرموده اند کار را آن کرد که تمام کرد، چه می شود؟ فدوی  درتوضیح بیشترپیرامون ایراد خود عرض می کند که وی،هرچه در تصاویر آن مجتمع رفاهی و تفریحی که بخرج ملت یک لا قبا در لبنان بر پا شده است و در پی می آید خیره شد،جز تصاویری

 از رؤسای جلیل القدر عوامل فشار در ایران، چیزدیگری ندید. دریغ ازیک رأس لباس شخصی یا خواهران زینب در محل! و از آنجا نتیجه گرفت که حالا  برعکس حالت فوق، امر براین دائر شده است که:

چراغی (چ مثل چماق- م) که به ایران رواست، به لبنان حرام است! و برادران ناگهان "حوّل حالنا" و بر این باور شده اند که:

بیت

View  آنجا ست کآزاری نباشد

بسیجی را به ما، کاری نباشد!

خب برادران!- حضرات! - بزرگواران!، شما که اینهمه پول ایران را در راه اسلام عزیز در لبنان هزینه فرمودید، خب اگربه  منظورمعرفی فرهنگ غنی ایران اسلامی  چند گردان لباس شخصی،برادران بسیجی و خواهران زینب را هم ضمیمه می کردید،که دم به ساعت حال لبنانیها  را د رمجموعهء تفریحی مذکور نیز می گرفتند، چه می شد؟!

 راستی نصب ابن عکس ناقابل در لبنان، چقدر برای ملت یک لا قبا،خرج برداشته است؟

 

ميمون ايرانی در فضا

صدای آمریکا، بنقل از خبرگزاری فرانسه، به نقل از رییس سازمان فضایی جمهوری اسلامی ایران گزارش داده است که «گفته می شود ایران بار دیگر تلاش خواهد کرد یک میمون زنده را به فضا بفرستد!»

فدوی نگران انجام عملیات فضائی فوق، حتا اگر به فقدان برادر احمدی نژاد نیز منجر شود نیست، چرا که حداقل فایدهء عملیات فضائی مذکور،  تحقق آرزوی برادر دکتر روستا آزاد نیز  هست(1) فلذا هراس فدوی، "از مردن در سرزمینی نیست که مزد گورکن از آزادی آدمی بیشتر باشد"(2)، هراس فدوی باری، از ادامهء فرمایشات برادر فاضلی بشرح زیر است آنجا که فرمود:

 «پروژهء میمون به ایران کمک خواهد کرد تا "برای فرستادن انسان به فضا آماده شود". مقامات می گویند این کار در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد گرفت». (همانجا)

معنای این سخن آن است که برادران، کثرالله امثالهم، دستکم تا سال ۲۰۲۰، خیال ماندن دارند!...

-------------------------------------------------------

 (1) بزرگترین آرزوی رئیس دانشگاه شریف: «روستا آزاد با اشاره به سوالی که از وی در خصوص بزرگترین آرزوهایش در هفته هوافضا پرسیده شد، خاطر نشان کرد: در پاسخ به این پرسش پاسخ دادم که از بزرگترین آرزوهای من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات». / خبرگزاری وابستهء مهر

(2) شاملو

 

درمانگاه

فدوی که خود از مؤمنین ستاره دار است، نه اینکه از کرامات و معجزات ائمهء ارجمند، صلوات الله علیهم اجمعین، بویژه درعرصهء پزشکی پیشرفته بی خبر بوده باشد، لکن گاه کسری هائی نیز در برخی تخصص های آن بزرگواران ملاحظه می کرد که البته بیضهء ابراز آن را نداشت؛ تا اینکه مطلب از سوی مؤمن دیگری بشرح زیر عنوان،و خیال فدوی  نیز راحت شد:

يابن الحسن اندر تن ما روح تويي

بر كشتي انقلاب ما، نوح تويي

اي جوشش خون شهدا، مهدي جان

آرام دل اين همه مجروح تويي

6263---0938

زیاده جسارت است...

 

طول درمان!

فدوی که عجالتاً چند صد سال از عمر بی حاصلش می گذرد، در طول تاریخی که دیگر نخ نما شده، چه خوانندگان محترم ضد انقلاب خوش شان بیاید یا نه، بارها گول خورده است! فلذا دیگر جان تاریخی ندارد که فرمایشات برادران منورالفکر بشرح زیر، حتا اگر راست باشد را، باور کند!:

«جـــرس: عبدالعلی بازرگان، محمود صدری، محسن کدیور، صدیقه وسمقی و حسن یوسفی اشکوری، پنج نواندیش مسلمان ایرانی در پیامی خطاب به رهبران ملت مصر از آنان خواستند تا از تجربه جمهوری اسلامی ایران عبرت بگیرند».

باری، فدوی شهرستانی و ساده، با ملاحظهء ادامهء خبر، چیزی نمانده بود که دوباره گول بخورد، لکن قدری که به خود مسلط شد و بیاد آورد که در ادامهء خبر چنین آمده است:

«این نواندیشان مسلمان در پیام خود، با اشاره به این موضوع که دوستداران آزادگی از آمیختن مستبدانهء نهاد دین و قدرت که ظرفیت تخریبی آن در تاریخ تجربه شده می هراسند و این پیوند نامبارک را موجب تباهی توأمان دین و دولت و کشور و مردمان آن می دانند، ابراز امیدواری کرده اند تا دانشگاه الازهر با حفظ استقلال نهاد دین از قدرت سیاسی، از حرمت و اعتبار دین صیانت کند».

لذا دریافت که در همچنان برهمان پاشنه می چرخد و دین سالاری، که اساس همهء ماجراها ست، بی آن که برادران ظاهراً نواندیش منظوری داشته باشند، همچنان در مرکز توجه و باور آنان قرار دارد، که با فدوی گردن شکسته البته، فرسنگ ها، فاصله دارند.

فلذا فدوی، ضمن سپاس از برادرانی که از واژهء کوسه و ریش پهن ِ "روشنفکر دینی" عجالتاً عدول فرموده و به  ترکیب مشابه و مترادف بلکه بد تر ِ "نو اندیشان مسلمان" بسنده کرده اند، عرض یا تقاضا می کند که ملت مصر را بحال خود رها کرده، و پس از سی و چند سال، فکری بحال نه ملت یک لا قبا و بخاک و خون خفته که دیگر آب از سرش  گذشته، که فکری به حال خودشان بفرمایند!.

و من الله التوفیق...

 

گویاست، «دگر حاجت مشاطه ندارد»

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائیء را نقل می کند که خودِ جنس اند، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیاناً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

* رئیس جمهور: قطع صادرات نفت از خواسته‌های امام بود. / قدس انلاین

تحشیهء فدوی: حضرت امام(ل) که گز نکرده پاره کرده بود، بقول عوام  How about you?

 

* حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: کسی باید سکان ریاست کشور را به عهده بگیرد که اینگونه فکر کند و تفکر تمدن اسلامی را قبول داشته باشد، والا اگر خیلی هم توانا باشد این مسیر را منحرف می کند. / قدس آنلاین:

تحشیهء فدوی: موجب امتنان است اگر شمه ای از تمدن اسلامی را بر فدوی و  ُکند ذهنانی چون او، معلوم فرمایند؛ حتا هر صد سال، یکی دو فقره هم، کفایت می کند!

 

* مدل انتفاضه جدید در مصر با پایین کشیدن شلوار! یک معترض مصری با پایین کشیدن شلوار خود را تا زانو مقاومت خود را نشان می دهد. 27 ژانویه معترضین و تظاهر کنندگان با پرتاب سنگ با پلیس ضد شورش در نزدیکی میدان التحریر درگیر شدند./ بازتاب

تحشیهء فدوی: باز خدا ابوی ایشان را رحمت کند که بر خلاف خواهر ماجده المهدی(عج) فقط به پائین کشیدن شلوار اکتفا فرمود!

 

*ایران ورود کالاهای والنتاین را ممنوع کرد / ایسنا- بنقل از دیگربان

تحشیهء فدوی: به فدوی مربوط نیست ها، لکن "با رويش ناگزير جوانه چه مي‌کنيد؟ " 

 

* علیرضا مرندی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: ازدیاد بچه فقرا، درست نیست /بازتاب

تحشیهء فدوی: بله؟ منظورتان اینست که پس از درگذشت سی و چند سال از انقلاب، و بر پائی حکومت مستضعفان و اولین حکومت الله بر زمین و درخشش روز افزون جامعهء شکوهمند اسلامی، ما هنوز هم فقیر داریم؟ فدوی از سر تقصیرات و البته ارشاد شما عجالتاً می گذرد، این دفعهء ماقبل آخرتان باشد، برادر علی(ع) رضا(ع) مرندی!

 

* بشار اسد: تحولات سوریه نه انقلاب است و نه بهار عربی. / العربیه

تحشیهء فدوی: با توجه به آمار رسمی مقتولین که از مرز هراس انگیز 60.000 تن گذشته است، فدوی واژهء نسل کشی را پیشنهاد می کند، برادر بشار.

رونوشت: مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، جهت استحضار

 

* ممنوعیت کاربرد نمادهای صهیونیستی و فراماسونری در نمای ساختمان‌ از سال آینده / بازتاب

تحشیهء فدوی: فدوی خدا را  شدیداً شکر می کند که این مشکل مان به اهتمام برادران، که از بیکاری رنج می برند حل شد!

 

* کواکبیان از حزب مردم سالاری: مرسی سه ساعت ایران بود، احمدی نژاد می خواهد با 80 کارشناس 2 روز به مصر برود! / بازتاب

تحشیهء فدوی: در مقایسه با سفرهای پیشین از جمله نیویورک، تازه کلی هم تخفیف داده است، برادر کواکبیان!

 

* خبرگزاری فارس: حمام تاریخی ملا هادی اردبیل در سایهء غفلت مسئولان ذیربط به زباله‌دان تبدیل شده است.

تحشیهء فدوی: بقول عوام don’t worry about it برادر فارس! وقتی که مقام معظم رهبری، انارالله برهانه، از تخت جمشید که رشک جهان است به خرابه یاد می کند، آن حمام دیگر جای خود دارد. موارد دیگری هم هست که سایر مؤمنین، کثرالله امثالهم، به تأسی از مقام معظم رهبری، اعلی اللّه مقامه الشّریف، کمر به امحاء آنها بسته اند...

 

* قطارهای اطریشی بهم زدند!/ تیتر- فارس

تحشیهء فدوی: صرفنظر از ایهامی که در تیتر هست، فدوی مطلقاً نگران صدمات نیست؛ فقط اميدوار است که برادران اطریشی پیش ازین، عقل شان رسیده و در قطارهای مربوطه، تفکیک جنسیتی کرده باشند!

 

* روز: علی اکبر ولایتی، مشاور بین الملل علی خامنه ای، در گفتگویی با شبکه تلویزیونی المیادین و همزمان با وزیر خارجه مصر که "شرط بهبود موقعیت ایران در جهان عرب" را "هماهنگی در حل بحران سوریه" دانسته، بشار اسد را "خط قرمز" نظام حاکم برشمرد و گفت که جمهوری اسلامی "تا آخر" از او حمایت می کند.

تحشیهء فدوی: برادر علی اکبر(ع) ولایتی هر چیزش بد باشد، تشخیص رنگ اش خوب است؛ راست می فرماید؛ خون مانند آنحضرت(ع) تا زانوی بشار اسد هم آمده است! بی سببی نیست که: بانک توسعهء صادرات ایران در وب‌سایت خود اختصاص خط اعتباری یک میلیارد دلاری این بانک به سوریه را چنين خبر داد: «بنا به گزارش خبرگزاری ایسنا، قرارداد این خط اعتباری روز ۲۷ دی سال ‌جاری در حضور محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور ایران، و وائل الحلقی، نخست‌وزیر سوریه که به ایران سفر کرده ‌بود امضا شده‌است». / رادیو فردا

 

* زمین ‌لرزهء پنج . نيم ریشتری «سیرچ» کرمان را لرزاند. / ایسنا

تحشیهء فدوی: معلوم می شود که حد نصاب رعایت حجاب و عفاف، بمیزان قابل قبول نرسیده که زلزله ای بمقیاس 5.5 "ریش" ِتر نازل شده است؛ فدوی رجاء واثق دارد که برادران ذیربط شدیداً  بعلت سستی در انجام وظايف، ارشاد خواهند شد!

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* یک شهروند: «می‌گويند در تهران يك نانوايی باز شده كه نان را به نرخ روز می‌فروشد و تعدادی از سياستمداران كشور ما هم، مشتری اين نانوايی هستند، اگر كسی آدرس آن نانوايی را بلد است به ما هم بگويد تا برای صرف افطار از آنجا نان بخريم. نان به نرخ روز خوردن، هم حلال است و هم مبارزه با گرانی!

پاسخ فدوی: اينجانب هیچکدام از انواع عرض را ندارد، زیرا شما برادران، کثرالله امثالهم، را به نیابت از فدوی جلوی خورشید کباب کردید! جز اینکه احوط آن است که "تعدادی از" را به در سطر نخست، به "همه " اصلاح کنید، برادر شهروند!

 

* احمدزاده: «در مورد اعضاي 1+5 در واقع 1-7 به نظر صحيح تر است چرا كه هميشه كارگردان در فيلم ها به نمايش در نمي آيد در اصل نقش اصلي با اوست و در اين بازي هسته اي نقش اصلي را صهيونيست ها ايفا مي كنند و....»

پاسخ فدوی: شما کار را بر فدوی، که در پی این بود که چرا 5+1 سرانجام 6 نمی شود، مشکل تر کردید، برادراحمد زاده! حال که شهر شلوغ است، فدوی هم 40-46  را پیشنهاد می کند!

 

* اميدواري: «مذاكره با 1+5 فايده اي ندارد، بلكه ضرر فاحشي به مردم ايران وارد مي سازد. حداقل 80 درصد اعضاي اين گروه، نمايندهء غيرمستقيم رژيم صهيونيستي هستند كه بدون اجازهء او قدم از قدم بر نمي دارند. آنها مي خواهند تمام تاسيسات هسته اي را در كشور جمع كنيم و در مقابل از آمريكا و اروپا جنس واردكنيم».

پاسخ فدوی: راست می فرمائید! فدوی نیز با شما هم عقیده است.خب وقتی که کلیهء جنس های غیرضروری از مهر و جانماز و ملزومات عزاداری گرفته تا بند تنبان و وسائل شنود به اذن و ارادهء حضرات آیات و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، از کشور دوست و برادر ُملحد چین، با سلام و صلوات وارد ُام القرا می شود، دیگر چه نیازی به وارد کردن جنس از اروپا و آمریکا داریم؟ تازه، برادران ُملحد روس به کنار!

 

* 8516---0919 : «مسئولين كشورمان بايد تجربيات به دست آمده در مبارزه با اعمال تروريستي اوايل انقلاب را براي كمك به دولت سوريه در اختيارشان بگذارند تا بتوانند با موفقيت از چالش هاي پيش رو عبور كنند».

پاسخ فدوی: ممنون از یادآوری برادر 8516---0919؛ لکن بعرض برساند که این فکر، پیش از شما به عقل مقام معظم رهبری هم رسید و حضرت شان کل تجربیات ارزندهء سرکوب صمیمانهء تظاهرات مردمی در سال 88 را، به ضمیمهء کمک های مالی و تسلیحاتی، انصافاً بدون هیچ چشمداشتی، در اختیار برادر بشار اسد گذاشت؛ حال اگر برادر بشاراسد بیعرضه است، مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، چه گناهی دارد؟!

 

* رضا نساجي – تهران: «در حالي كه وزارت بهداشت تأكيد مي‌كند سيگار كشيدن براي قلب و سلامتي افراد مضر است آن وقت رئيس جمهوري به ساري مي‌رود و كارخانه توليد سيگار افتتاح مي‌كند. وقتي سيگار توليد شد بايد مصرف شود و استفاده از سيگار در طول زمان باعث ابتلا به انواع بيماري‌ها مي‌شود. از طرف ديگر وزارت بهداشت مي‌گويد تبليغ براي چيپس و پفك به سلامتي افراد به خصوص سلامتي اطفال آسيب مي‌زند، اما باز هم در رسانه‌ها تبليغ خريد اينگونه اقلام مي‌شود. وزارت بهداشت مي‌گويد براي جلوگيري از پوكي استخوان هر فرد بايد روزي 3 ليوان شير بخورد، اما دولت هر روز قيمت شير و لبنيات را افزايش مي‌دهد! چرا دولت به فكر سلامت افراد نيست؟ بايد چاره‌اي انديشيد.

پاسخ فدوی: اینها که فرمودید برنامه های دولت خدمتگزار است در جهت کنترل جمعیت، برادر نساجي!

 

* كاشاني – تهران: كم كم به سوي ماه مبارك رمضان مي‌رويم. به دستگاه‌هاي مسئول پيشنهاد مي‌كنم از هم اكنون تدبير و راهكاري بينديشند كه شبكه‌هاي دلالي نتواند بهاي كالاهايي مثل روغن، شكر، خرما، مرغ و گوشت را در آستانه ماه مبارك رمضان به طور بي‌رويه افزايش بدهند...»

پاسخ فدوی: عیناً بعرض مبارک رسید، برادر كاشاني؛ دستور اکید صادر فرمودند که بهای کالا ها را بطور با رویه افزایش دهند!

 

* راحله سلامت‌زاده – تهران: «در خبرها بود كه سفره‌هاي غني گاز و نفت در بستر درياي مازندران پيدا شده است. وقتي اين قبيل اخبار مردم را خوشحال مي‌كند، كه آثار افزايش ذخاير شناخته شده نفت و گاز را در زندگي ببينند. نه اين كه قول بدهند درآمد نفت را سر سفره‌هاي مردم مي‌آورند، آن وقت قيمت آب و برق و گاز را چندين برابر كنند!»

پاسخ فدوی: این که کاری ندارد، اگر زحمت نیست سری به جنوب لبنان بزنید "تا آثار افزایش ذخایر شناخته شده نفت و گاز" را ببینید. اگر تشریف بردید، مراتب سلام و ارادت فدوی را به برادر سید حسن نصرالله  و سایر ماجراجویان محترم خاورمیانه که به دریافت انواع کمک از جیب ملت یک لاقبا مفتخر، و الطاف خفیهء مقام معظم رهبری، ادام الله شوکته مستظهرند، برسانید خواهر سلامت زاده!

 

* كاظم محمدنژاد – ورامين: «مسئولان مي‌گويند گراني‌ها بعد از هدفمندي يارانه‌ها فقط 10 در صد بوده حال آنكه، گراني كمر مردم را شكسته است و برخي اجناس‌ تا 50 در صد افزايش قيمت داشته است و گراني بر دوش مردم سنگيني مي‌كند...»

پاسخ فدوی: مراتب، در فاصلهء بین دو قیلوله، به شرف خاک نعلین عنبر آسایشان رسید؛ بسیار ناراحت شدند و به وزارت بهداشت و درمان دستور و ابلاغ فرمودند که کمر ملت را به ترتیب قد و البته رایگان، مورد عمل جراحی قرار داده و و بجای آن یک چیز نشکن مثل "ملامین " بگذارند، برادر محمد(ص) نژاد!

 

* طالعي: «يكي از وعده هاي رئيس محترم قوه قضائيه برخورد جدي در حد اشد مجازات براي اوباشي است كه با سلاح سرد جان مردم را به مخاطره مي اندازند. سه شنبه شب هفته گذشته  تعدادي اوباش به يكي از كوچه هاي محل رفته و ضمن خرد كردن شيشه هاي خودروها با قمه به جان مردم افتادند...»

پاسخ فدوی: مراتب توسط فدوی شدیداً پیگیری شد. عوامل خود جوش مذکور، پوزش خواسته و فرمودند خیال کردند مُحرّم است! و قمه ها را به اصرار فدوی، عجالتاً غلاف کردند. ضمناً بین خودمان باشد که در این ارتباط خیلی هم تند نروید، چرا که مملکت آزاد است و چه بسا عوامل مذکور، بعون الله، از ریاست جمهوری یا دستکم مجلس شورای اسلامی و... سر در آورند! چراغ از بهر تاریکی نگهدار،برادر طالعی؛ از فدوی گفتن!

 

* 8633---0918: در چند روز گذشته ميزان گرد و غبار در شهرستان كرمانشاه به حدي بالا بود كه ديدن دوبارهء آسمان آبي براي شهروندان يك آرزو شده بود. در دورهء جنگ موشك هاي صدام به برخي شهرها مي باريد و امروز هم كه اين جنايتكار گور به گور شده و از بين رفته بايد خاك استنشاق بكنيم.....

پاسخ فدوی: مراتب در مجالی، بعرض مبارک رسید. از درک پائین شما در مسائل سیاسی، بسیار حیرت کرده و فرمودند که گرد و غبار مذکور، ناشی از روند مذاکرات اخیر 5 +1 در عراق بود! ضمناً در حاشیه شما را به درک فرمول معروف "الاهم و فی الاهم" دعوت و پرسیدند بمب خوب است یا گرد و خاک برادر 8633---0918؟!

 

* 8847---0919: «از طريق اين ستون آمادگي خودم را جهت پاك كردن زمين از لاشهء مرتد كثيف و هتاك به ساحت مقدس حضرت امام هادي و ديگر ائمه معصومين(ع) اعلام مي كنم. در صورت صلاحديد مسئولين حاضر به هر نوع عمليات شهادت طلبانه هستم.

پاسخ فدوی: درخواست خدا جویانهء شما، در فاصلهء بین دو قیلوله، به شرف خاک نعلین عنبر آسایشان رسید؛ در بازدم فرمودند نظر به اینکه با استعانت از امدادهای غیبی و البته سیاست های مدبرانهء خود، به عون الله، همهء جهان را بر علیه ملت یک لاقبا تهییج، تحریک و تجهیزفرموده اند، فلذا کار یک نفر دو نفر نیست! معذالک فرمودند سر راه بقول عوام یک stop by کرده و عجالتاً مبالغی اسلحه و مهمات روسی دریافت داريد که ضرر ندارد. در حاشیه نیز قول دادند که برای شهادت تان شدیداً دعا   کنند، برادر8847---0919!  آمین یا رب العالمین...

 

* يكي از اهالي محل: «از سازمان بازرسي كل كشور درخواست مي شود براي رضاي خدا با متخلفين در شهرداري ها با جديت بيشتري همان طوري كه با دولتيان برخورد مي شود برخورد شود. در طول يك و نيم سال سه بار و هر بار به طريقي همچون آزمون و خطا شهرداري اقدام به تعويض جدول خيابان وحدت اسلامي- مختاري شرقي نموده است؟ آيا شهردار تهران از چنين اعمال كارگزاران خود آگاه است؟»

پاسخ فدوی: چشمتان را بگیرد برادر اهالی که هر خدمتی که دولت خدمتگزار می کند، به حساب نمی آید.خب جدول های کهنه را که حل کرده بودید برداشتند و جدول نو گذاشتند که مدتی سرتان گرم شود، کار بدی کرده اند؟

 

* 1205---0917: وقتي رژيم سعودي اقدام به حذف نام فارس از خليج فارس مي كند دولت ايران نيز بايد در مكاتبات و مراودات خود با اين كشور نام خاندان آل سعود را از روي عربستان حذف و تنها به كلمه عربستان اكتفا شود».

پاسخ فدوی: فدوی نیز شدیداً بخشم آمد و چفیهء برادران سعودی را از این بابت گرفت. دست و پایشان را گم کرده و گفتند که منظوری نداشتند و انگیزه شان از تبدیل خلیج فارس به خلیج یا خلیج عربی، خدمت به برادران بود و اینکه جنس حضرات آیات عظام و حجج اسلام حاکم بر ایران سابق را، جور کرده باشند، برادر 1205---0917 !

 

* 1908---0916: «آغاز فصل عبادت و نوشيدن از نهر گواراي رجب و در آويختن در شاخه طوباي شعبان و رياضت در رياض رمضان و گل چيدن در بهار قرآن مبارك باد».

پاسخ فدوی: دو میلیونی (دوزاری سابق- م) فدوی نیفتاد؛ نمی شود مثل آدم حرف بزنید که بفهمیم خبر مرگتان چه می گوئید، برادر 1908---0916؟

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

دویم فوریة المذبذب  سنهء 2013  ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630