بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 دوشنبه 10 مهر ماه 1391 ـ 1 اکتبر 2012

 

معاونت

خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، با آن همه هوش و ذکاوت، و با آنکه بشریت وامدار دست آوردهای شگفت انگیز علمای ایشان است، هنوز به گرد نعلین حضرات آیات و حجج اسلام؛ اعلی الله مقامهم اجمعین، نرسیده و هنوز مانده است که محضر حضرات را درک کنند.

بیت

اروپائی بدان گردن فرازی

نداند راه و رسم بچه بازی!

فلذا هموراه و بعلت ندانم کاری های خود، سرود یاد مستان، و کار دست خودشان، و البته مردم ایران سابق می دهند! (فدوی هم در این هیرو ویر هی قافیه می سازد!) باری، مسدود کردن گوگل و جی میل توسط برادران، که آرزوی حضرات آیات بوده و برای امحاء آن نماز شب ها خوانده اند، از آن جمله است !..

برادران خبر انجام این فعل قبیح را، با برچسب ایرانی، آگهی کرده اند:

«واقعه ای ایرانی که امروز در دنیا صدا کرد!(تیتر) اعلام فیلتر شدن سایت جستجوگر "گوگل" و سرویس پست الکترونیکی آن، "جی میل که بنا به اعلام مقامات رسمی، در واکنش به فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام انجام شده، واکنش های متعددی را در داخل و خارج از کشور برانگیخته است. رسانه های خارجی امروز به طور گسترده این موضوع را پوشش داده اند». (افکار نیوز)

و یا:

«جی میل فیلتر شد. به گزارش آریا ، عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه در گفت وگو با بخش خبری 20:30 از فيلتر شدن سايت آمريکايي گوگل و جي ميل خبر داده بود. خرم آبادي در توضيح خبر فوق گفت: به دليل درخواست‌هاي مکرر مردمي!، سايت گوگل و جي ميلدر سراسر کشور فيلتر مي‌شوند.وي در خصوص مدت زمان فيلتر اين سايت نيز گفت: گوگل و جي ميل تا اطلاع ثانوي در سراسر کشور فيلتر خواهند بود. گوگل همچنان در دسترس است اما از ساعاتی دیگر فیلتر خواهد شد». (آخرین نیوز)

همانطور که ملاحظه می کنید، مردم مکرراً! درخواست کرده اند که افزون بر تحمل اینترنت لاک پشتی برادران، از دسترسی به این شبکه های اجتماعی نیز محروم شوند!.. شبیه این شگرد مکتبی را، خوانندگان محترم ضد انقلاب در خبرهای دیگر، با حیرت ملاحظه کرده اند که فدوی مشروحاً دیگر مکرر نمی کند، مگر اشاراتی از این دست که: در حالیکه کماندوهای برادران، یرای شکار دیش از در و دیوار و پنجره های مردم بالا می رفتند، در هامش خبر می خواندیم که مردم با کمال میل و علاقه، دیش و رسیورهای خود را، که با هزاران خطر و خون دل و هزینه فراهم کرده بودند، به کماندوئی که از پنچره به خانه پریده بود، تحویل دادند! و یا این مهمل مجسم که، جسارت است، از زبان یک «مقام دانشگاهی، صادر شده است:

«از زمان جدا سازی کلاس ها با رشد علمی فوق العاده ای در دانشگاه مواجه هستیم! دختران از جدا سازی کلاس ها آنقدر احساس رضایت می کنند که حد ندارد!».رئیس دانشگاه علامه طباطبائی (آفتاب)

که فدوی این مهملات داهیانه را پیش از این، در ستون "کلمات حمار" خود طبقه بندی کرده است!...

زیاده جسارت است...

29 سپتامبر 2012

 

محمود آقا در نیویورک *

به گزارش خبرگزاری ها، مخبط الاسلام والمسلمین، احمدی نژاد، دامت تحریکاته،در رأس انصار 140 نفری قمر بنی هاشم، به قلب طپندهء شیطان بزرگ نیویورک وارد، تا در شصت و هفتمین جلسهئ سازمان ملل شرکت، و با فرمایشات داهیانه و جدی خود، جهانیان را از خنده روده ُبر کند. همان منابع استکباری و صهیونیستی، که همواره منافع اسلام و مسلمین را نادیده گرفته اند، این بار نیز، از هالهء نور، که ذاتی ِ رئیس جمهور بوده و بدون آن در هیچ جلسه ای امور وی نمی رود، عمداً سکوت اختیار کرده اند. خبرنگار ویژه ی هزل داتکام که در لباس ُمبدّل، در هیئت 140 نفری همراه وی در جلسه ی مذکور شرکت کرده است، هر وقت فرصتی پيدا کرد، خوانندگان محترم ضد انقلاب را در جریان روند جلسه و نیز انشائی که برادر احمدی نژاد در جلسهء مذکور، با موضوع مدیریت جهان، که البته حق مسلم ماست، خواند قرار خواهد داد.

ا

انصار قمر بنی محمود در نیویورک!

* همان اسمال آقای معروف /مألوف خودمان است که بقول عوام up grade شده است !

 

آلبوم سفر ميمنت اثر

بگزارش خبرگزاری ها، برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد و صحابه، در سفر اخیر نیویورک، مورد استقبال گرم اهالی قرار گرفتند!

 

 

 

 

 

وا اسلاما!

ایمان و امان به سرعت برق

می رفت که مؤمنین رسیدند!

ایرج میرزا

فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخُرافه دریافت که بار دیگر دست های جنایتکار استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، و این بار اما از آستین مانتوی نیکی کریمی، بیرون آمد و عزت الله انتظامی  را، علیرغم میل باطنی، شدیداً در آغوش گرفت!....*

 فدوی مصیبت وارده را، به حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، و نیزحضرت بقیة الله  الاعظم امام زمان، ارواح العالمین له الفداء(عج)، و البته نایب بر حق اش، مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، تسلیت عرض نموده، اعدام فوری نامبردگان را در ملاء عام، مسئلت دارد.

بيست و دوم سپتامبر 2012

 

----------------------------------------------------------------

* به گزارش مشرق، در برنامه اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزهء سینما، پس از اتمام مراسم، نیکی کریمی در مقابل چشم خبرنگاران و عکاسان عزت‌الله انتظامی را در آغوش گرفت... این مسئله نشان می‌دهد که جامعه هنری ایران کماکان توجهی به ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه ندارد و بر شیوهء غربی خود حرکت می‌کند. متأسفانه تاکنون رسانه‌های رسمی کشور خبری دربارهء این حرکت ناشایست منتشر نکرده‌اند. (قدس)

 

هرکسی آن درود عاقبت کار که ِکشت!

به این خبر از جراید شریفهء دارالخرافه که بی سابقه هم نیست، نگاه کنید:

«باز هم ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر! (تیتر)؛ در روز سی و یکم مرداد ماه سال جاری، بعد از تعطیلات دو روزهء عید سعید فطر، برای چندمین بار متوالی و این بار در شهر کوچکی مثل شهمیرزاد (توابع شهرستان مهدی شهر در استان سمنان) شاهد ضرب و شتم حجت الاسلام سید علی بهشتی، روحانی آمر به معرف و ناهی از منکر بودیم!» (مهر)

همین خبر را، قدس آنلاین اینگونه تیتر کرده است:

«گزارش خبری تکان دهنده: ضرب و شتم یک روحانی توسط دختران بدحجاب!»

این گزارش تکان دهنده! را، بد نیست از زبان مضروب هم، بنقل از همان منبع، بخوانید:

«این پیش نماز مسجد جامع شهمیرزاد در خصوص چگونگی ضرب و شتم خود توسط دو دختر بد حجاب می‌گوید: خیلی قادر به راه رفتن نیستم اما از آنجایی که قصد داشتم بعد از ماه مبارک رمضان نیز درب مسجد به روی مومنان بسته نشود، برای اقامه نماز ظهر عازم مسجد شدم، دو دختر جوان در حال گذر بودند که یکی از آنها بد‌حجاب بود. محترمانه تذکر دادم: "خانم خودت را بپوش" که در جوابم گفت: "تو چشماهایت را ببند"، این حرف او برای من بسیار سنگین و ناراحت کننده تمام شد. در آن لحظه متأسف شدم که بد‌حجاب‌ها خواسته باشند به افراد متدین امر کنند چشم های‌تان را ببندید، دوباره تذکر دادم اما نه تنها خودش را نپوشاند، بلکه به من توهین هم کرد، از او خواستم دیگر توهین نکند اما شروع به فریاد زدن و تهدید کردن کرد، "من را هل داد و به زمین انداخت"، با کمر به زمین افتادم و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، فقط ضربات لگد این دختر که به جانم افتاده بود و توهین می‌کرد را حس می‌کردم. هنوز جای کتک‌ها داغ بود!، لذا درد بر من چیره نشده بود، با همان حال نماز جماعت را امامت کردم تا ثوابش برای سایرین ضایع نشود، بعد از نماز از حال رفتم وقتی بحال آمدم متوجه شدم که اورژانس من را به بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر منتقل نموده است».

اولا ً که نوش جان، و گوارای وجود! و اما فدوی نمی داند حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، که شدیداً تظاهر نه به روزه خواری!، که به مطالعه می کنند و از اندیشه ورزان ما، قربة الی الله، نیز سوء استفاده ایزاری فرموده و می فرمایند، چرا نمی کوشند که از کلمات قصار آن بزرگواران، چیزی دریابند تا مصدر کلمات حمار نشوند؟!... در توضیح بیشتر عرض می کند که اگر ناهیان و آمران، مضروبین گرامی، یعنی متجاوزان به حقوق و آزادی های طبیعی مردم، از طریق نمونه های زیرکه از کثرت استعمال، به امثال سائر تبدیل شده اند، به حدود حقوق خودودیگران کمترین آگاهی را می داشتند، چشم و چارشان هنوز سر جایش بود!:

عیب رندان مـکـن ای زاهد پاکیزه سرشـت

کـه گـناه دگران بر تو نـخواهـند نوشـت

من اگر خوبم اگر بد، تو برو خود را باش

هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت!

در غیر اینصورت: باش تا صبح دولت ات بدمد * / کاین هنوز از نتایج سحر است!

از فدوی گفتن بود!...

-----------------------

*  كمال الدين اسمعيل، پسر جمال الدين عبد الرزاق اصفهاني، خلاق المعانی، از مشاهير سخن سرايان قرن ششم و اوائل هفتم هجري

خسرو تاج بخش و شاه جهان         که ز تیغ اش زمانه بر حذرست

تحفهء چرخ سوی او هر دم          مژدهء فتح و دولت دگرست

رای او پیر و دولت اش برناست         دست او بحر و خنجرش گهرست

آسمان دوش با خرد می گفت         که به نزدیک ما چنین خبرست

که بگیرد به تیغ چون خورشید       هر چه خورشید را بر آن گذرست

خرد اش گفت، تو چه پنداری       عرصهء ملک او همین قدر ست؟

نه! که در جنب پادشاهی او         هفت گردن هنوز مختصرست

باش تا صبح دولتت بدمد        کاین هنوز از نتایج سحر ست

 

ضعف حافظه

صحبت ضعف حافظه است که فدوی نیز از آن، بفهمی نفهمی، چندان هم هم بی نصیب نمانده است! باری - در بیان چگونگی این پدیده، شاملوی گرامی نیز در گفتگوئی فرمود که "تاريخ ما نشان مي دهد که اين توده حافظهء تاريخي ندارد. حافظهء دسته جمعي ندارد"!.. واقعیت آن است که فرمایش آن بزرگوار، دارای مبنا و مأخذی ست و شواهدی نیز دارد. فی المثل فدوی، در مرور جراید شریفهء دارالخرافه، به این تیتر برخورد که :

«آقای احمدی نژاد، فکر نمی کنید مردم از این حرف های شما خسته شده اند؟!»

و در ادامهء روضه، ذکر این مصیبت که:

«آقای احمدی نژاد می دانید در کشور ما مرغ کیلیویی 8000 تومان شد؟ آیا می دانید بسیاری از مردان سربلند ایرانی اکنون به علت بیکاری یا دستمزدهای پایین پیش زن و بچه خود سرافکنده هستند و توان خرید گوشت 23000 تومانی و شیر 1900 تومانی را ندارند؟ آقای احمدی! شما چه کاری خواسته اید انجام دهید که بقیه نگذاشته اند؟ در حالی که در طول هفت سال ریاست جمهوری شما دولت از نوشتن یک برنامهء بودجهء سالانه و برنامه ریزی جهت جلوگیری از اخلال در نظم اقتصادی کشور عاجز بود، آیا شما اصولاً در طول دولت خود برنامه ای داشته‌اید؟ شما وزیر را در ماموریت خارجی عزل کردید، وکیل را در مجلس مسخره کردید و روزها به خاطر زیاده خواهی خانه نشینی پیشه کردید، پس چه مانده است که نکنید؟ (اعتدال)

لکن آنچه که به حافظهء تاریخی امّت در پیوند با مویهء بالا بر می گردد، آن است که قاری، یادش رفته که برادر احمدی نژاد، که از مفاخر عوام است، بکلی بی تقصیر، و در واقع اگر نگوئیم الاغ سوار، دوچرخه سواری ست که به فتوای مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، به مقام خلبانی هواپیمائی عظیم، منصوب شده است!

اینهم شاهد مکتبی از غیب:

«خبر / رادیو کوچه: علی مطهری، نمایندهء مجلس‌شورای‌اسلامی از طیف موسوم به اصول‌گرا، طی اظهاراتی که روز یکشنبه، نوزدهم شهریور 1391 منتشر شد، گفت که 90 درصد از اصول‌گراها در سال 88 ادامه دولت احمدی‌نژاد را به صلاح نمی‌دانستند، اما چون می‌گفتند که میل "آقا" به ایشان است، به بهانهء میل آقا آن‌چه را که صلاح می‌دانستند انجام ندادند!»

باری، آخوند بی آزار، علامه طباطبائی(ره)، نیز بیتی دارد که پنداری اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة، هنگام نردعشق باختن با ایازخود، بدان نظر داشته است!:

بیت

هر بت رعنا که جفا کیش تر

میل دل ما سوی او بیشتر*

 

آنوقت وقتی فدوی در نوشته های خود از این حضرات به "نمایندگان حکومت در مجلس" یاد می کند، می گویند چرا می گوئی!؟.. بگذریم.. خب، نقطه سر سطر..

اگر شما جای این دوچرخه سوار بودید، که بر حسب وظیفهء شرعی، هشت سال باید این هواپیمای معیوب را هدایت کند،چه می کردید؟!

سمعاً و طاعتاً ،عجالتاً!

------------------------------------------------

* مثنوی زیبائی ست که چند بیت از آن چنین است :

هر بت رعنا که جفا کیش‏تر                 میل دل ما سوی او بیشتر

یار گرفتم که به خوبی پری ست                ‏ سوختن او نمک دلبری ست

شوری و تلخی غرض است از شراب         ‏ ورنه به شیرینی ازو بهتر، آب

لاله رخان گر چه که داغ دلند            روشنی و چشم و چراغ دلند

مهر و جفا کاری شان دلفروز                دیدن و نادیدن شان سینه ‏سوز

 

شانسی بدون پوچ!

فدوی پنهان نمی کند که با بسیاری از هموندان گرامی، بر سر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، گرفتار اختلاف نظرهای بنیادی ست؛ که البته به لحاظ دمکرات بودن طرفین، مانعی هم ندارد.!* فدوی اما با آن دسته از دوستان محترم ضد انقلاب، که آن بزرگوار را بکلی فاقد عقل و فی الواقع مخبّط قلمداد می کنند مشکلات جدی دارد(1)

آخر مگرمی شود؟ یعنی مگر ممکن است کسی را که به معجزه ی هزاره ی سوم شهرت عالمگیر دارد، بهمین راحتی، ُمخّبط خواند؟ اگر شما از حکومت شکوهمند اسلامی، به پیوست حضرات آیات و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، تنفر تاریخی دارید، دلیل نمی شود که دق دلی تان را سر ایشان خالی کنید(2) و بقول آن شاعر ضد انقلاب:

عیب می جمله بگفتی، هنرش نیز بگوی!( 3)

باری، بنظر فدوی، اطلاق لفظ معجزه به نامبرده نه تنها برازنده، بلکه کاملاً هم بجا و منطقی ست(4). اصلاً این بزرگوار بدلیل عارضهء شدید  فروتنی، رسالت اش را اعلام، و دعوتش را تاکنون آشکار نکرده است! خوانندگان محترم ضد انقلاب، اصلاً متوجه معجزات ایشان هستند؟اگر نه، یکی دو فقره از معجزات معجزهء هزارهء سوم را محض یادآوری در پی می آورده و عزیزان را به قاصم الجبارین می سپارد:

با هدایت "اولیای الهی":

احمدی نژاد: یک ایرانی وجود دارد که با نگاه به زمین تمام معادن اعماق آن را می شناسد / العربیه

*******************

*******************88

ماجرای تولید انرژی هسته ای دختربچه در آشپزخانه

-------------------------------

(1) البته نکشتم اش، دمکراتم من!  (هادی خرسندی)

(2)لطفاً فحش ندهید، برادر/ خواهر خواننده، خوبیت ندارد!

( 3) منظور از می در اینجا ،گفتن ندارد که، می عرفانی ست!

(4) قرار شد فحش ندهید، برادر/ خواهر خواننده، درست نیست،یکوقت عمامه مان توی هم می رود!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

 

«يك شهروند: به منظور حمايت از ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) تقاضا دارم يك شماره حساب ارزي براي نابودي و سركوب هتاكان باز شود».

فدوی: مراتب با قید 450 فوریت، در فاصله ء بین دو قیلوله، بعرض خاک نعلین همایون عنبر آسایشان رسید. در بازدم فرمودند که دیگر ارزی ندارند، شما بفرمائید، برادر شهروند!

 

«خوش خو: چقدر تيتر زيباي روزنامه دل مومنان را شاد كرد. وقتي تيتر كيهان را مبني بر روباه پير با بستن سفارت كانادا، دم خود را جمع كرد، ديدم دلم شاد شد. خدا قوت».

فدوی: تبریک عرض می کنیم، شما برندهء امروز ما هستید؛ این هم جایزهء شما، برادر خوشخو: 

اگر حنظل خوری از دست خوش خوی

به از شیرینی از دست ترش روی!

 

«1177---0935 ، 4287---0912 ،8942---0912: هفتهء دفاع مقدس را بر تمامي مدافعان حريم ولايت الهي تبريك مي گويم، جوانان از اين گنج 8 ساله بهره برداري نمايند. اين گنج صدها سال قابل بهره برداري است».

فدوی: راست می فرمائی، برادر مؤمن! وقتی بفرمودهء حضرت امام(ل) جنگ نعمت باشد، یک میلیون کشته و زخمی و معلول و مفقود هم گنج است دیگر! که البته بر شما شدیداً مبارک باد!..

 

«محمد مهدي رحماني: پادشاه عربستان كه مدعي خادم الحرمين بودن است چرا اجازه راهپيمايي اعتراض آميز مردم به اهانت كنندگان به ساحت پيامبر اعظم(ص) در حرمين را نمي دهد؟ واقعاً چه تفاوتي است بين حكومت آل سعود و رؤساي جمهور فرانسه، انگليس، آمريكا و اسرائيل غاصب؟!»

فدوی: هیچی، فقط زبان شان فرق می کند،این هم دیگر کاری داشت که تصدیع می دهید، برادر محمد(ص) مهدي(عج) رحمانی؟!

 

«2671-0918 و چند پيام مشابه از هرسين: ما مردم شهيدپرور هرسين به ايجاد كمپ براي بيماران ايدزي كه قرار است به اين شهر كوچك منتقل شوند معترضيم. از مسئولين امر انتظار مي رود به دغدغه مردم توجه نمايند».

فدوی: این باید شایعهء ضد انقلاب باشد؛ زیرا به فتوای مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، جامعهء شکوهمند اسلامی ما ایدز وجود ندارد و اساساً ما اهل این بی ناموسی ها نیستیم؛ فلذا بقول عوام  Don’t Worry, Be Happy ! برادر هرسینی!

 

«سيدآقايي: بعد از مدت ها پيگيري براي آسفالت كوچه ششم شرقي در فلكهء چهارم تهران پارس آسفالتي كه ريخته اند اصلاً كيفيت ندارد. در ضمن جدول كوچه را نيز خراب كرده اند...»

فدوی: بقول عوام  don’t worry, be happy! بقول آن شاعر ضد انقلاب: خرابی چونکه از حد بگذرد،آباد می گردد. ضمناً آن جدول را عمداً خراب کرده اند که خودتان حل کنید و سرتان گرم شود، برادر سید آقائی.

 

«9093---0912: از مسئولين شركت واحد اتوبوسراني تندرو درخواست مي شود نسبت به اصلاح قسمت خانم ها و انتقال آنها به قسمت انتهايي اتوبوس ها اقدام نمايند و يا اينكه با شيشه هاي مات مانع آلودگي برخي به نگاه هاي حرام شوند».

فدوی: آخ مدینه (ع- س – ص- عج) گفتی و کردی کبابم؛ فایده ای ندارد برادر 9093---0912. نسوان را به ته ِ اتوبوس هم که برانیم، افاقه نمی کند. کار باید اصولی و در عین حال خداپسندانه باشد. مثلاً، انتقال آنان بر سقف اتوبوس، و اگر باز هم افاقه نکرد، پرتاب خانم ها از پنجرهء اتوبوس. احوط آن است که اتوبوس در حال حرکت باشد؛ و من الله التوفیق و علیه التکلان..

 

«شايسته: براساس وعدهء رئيس جمهور درباره مزاياي مهاجرت از تهران، زميني خريديم تا پس از بازنشستگي از تهران نقل مكان كنيم الان 5سال است كه با امور اراضي و شهرداري منطقهء 3 قزوين و جهاد كشاورزي اين استان سر و كله مي زنيم كه مجوز فنس كشي بگيريم تا درخت هاي ما را از بين نبرند. تمام كساني كه مجوز نگرفته اند فنس زده اند و كسي نمي گويد چرا، ما كه دنبال كار قانوني هستيم هيچ كس ترتيب اثر نمي دهد...»

فدوی: اشکال تان همین است، برادر شایسته!

 

«بوجاردولابي: به مدير عامل شركت پخش و فرآورده هاي نفتي ايران بايد گفت دست مريزاد، دولت عدالت محور يعني اين، ما كه اين همه در مصرف بنزين صرفه جويي كرديم، حالا حق مان اين است كه بنزين ما بدون مصرف بسوزد؟ ما هم بايد مثل عده اي در جلوي پمپ بنزين بايستيم و بنزين مازادمان را بفروشيم؟»

فدوی: مراتب در مجالی، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. فرمودند به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليهم و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، بنزین از مواد قابل احتراق است و بهر صورت می سوزد !

 

«6914:0912: چرا در اطلاعات بيمارستان ها و فرودگاه ها، آسانسورها و گوشي تلفن همراه و... از صداي خانم ها استفاده مي شود؟ مگر ما صداي خوش از مردان نداريم؟!»

فدوی: خدا فدوی را بکشد! نکند که دو باره غافل شده و بانوان مذکور دارند بیانیه و اعلامیه های اداری را، با آواز و حرکات موزون (رقص- م)، می خوانند؟ ممنون از اطلاع رسانی (جاسوسی- م)!.. در این صورت فدوی پدر صاحب بچه را در می آورد، برادر 6914:0912!

 

«0121---0912: چرا در آسانسورهايي كه در داخل كشور ساخته و نصب مي شود به جاي موسيقي هاي غربي كه از مصاديق تهاجم فرهنگي است، آثار هنري فاخر و سالم آهنگ سازان پرآوازه كشورمان مثل مرحوم جواد معروفي كه قطعه عاشورا را نواخته بود، استفاده نمي شود؟»

فدوی: والله برادر 0121---0912، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟..تا اعدام آ آ آ آ... فدوی پیگیر فرمایش شما بود لکن قطعهء عاشورا فقط یک قطعه است ولی آسانسور صد بار بالا –پائین می رود. از این گذشته مشکل دیگرمان خود آسانسور نابکار است که  از مصادیق بارز تهاجم فنی ست!

 

«نيك اقبال: كارمند سازمان آتش نشاني هستم و مسئولان اين سازمان سنوات بنده را لحاظ نمي كنند و بنده با مشكلات زيادي روبه رو هستم».

فدوی: بیخودی نیست که اسم شما را نيك اقبال گذاشته اند، برادر بد اقبال!

 

«0054---0912: چند مرتبه پيامك فرستاده ام و نسبت به عدم پخش دعاي سفر قبل از پرواز هواپيما در مسافرت هاي هوايي داخل كشور اعتراض كرده ام. چرا چاپ نكرده ايد؟»

فدوی: مراتب در شرایطی که در اعتکاف بودند بعرض مبارک رسید. در بیان علت فرمودند که خوف آن دارند که در صورت پخش دعای مذکور، هواپیما حتماً سقوط کند! و افزودند که در عوض پیش از سفر، چند رکعت نماز وحشت بجا آورند، برادر  0054---0912!

«يک شهروند: نمايندگان محترم مجلس نهم را در آستانهء آغاز دورهء جديد مجلس به توصيه امام راحل(ره) جلب مي كنم كه فرمودند: اگر روزي كه مجلسيان خوي كاخ نشيني پيدا كنند خداي ناخواسته و از اين خوي ارزندهء كوخ نشيني بيرون بروند آن روز است كه ما براي اين كشور بايد فاتحه بخوانيم. صحيفه نور ج.17»

فدوی: فاتحه مع الصلوات !

 

«امامي: دولت و مجلس و ديگر مسئولين بدانند امروز دغدغه مردم فقط تورم و فساد بانكي و امثال آن نيست بلكه مسائل فرهنگي و ترويج بدحجابي نيز جزء مسائل مهم ماست كه دين ما را هدف گرفته است.

فدوی: مراتب در شرایطی که قدری هم شنگول بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایونشان رسید؛ در بازدم از موضع خداپسندانه ی شما تقدیر و موافقت فرمودند که چون دغدغه ی شما "تورم و فساد مالی و امثال آن"  نیست، این فقره را از عریضهء شما حذف و فقط بابت بدحجابی به پر و پای مردم بپیچند!.. بی ادبی فدوی را ببخشید، لکن خاک کاهو بر سرتان که باعث شدید حواس مبارک از توجه به "تورم و فساد مالی و امثال آن"  منحرف شود، برادر امام(ل)ی!

 

«9746---0911: دولت خسارت سرمازدگي را پرداخت كرد ولي به دست من كشاورز نرسيد از مسئولين نظارتي و بازرسي درخواست بررسي موضوع را دارم».

فدوی: مراتب در مجالی بعرض مبارک رسید. در پاسخ فرمودند که جنس "خسارت سرما زدگی" از یخ است؛ شما دیر تشریف آوردید، آب شد، برادر کشاورز!

 

«0869---0911: مدت 6 سال است از تهران به شهر لنگرود كوچ كرده ام. تازه متوجه شده ام در شهرستان ها چه مشكلاتي وجود دارد. آب شهر به صورت قطره چكاني است مردم به ناچار از آب چاه استفاده مي كنند. برق شهر نيز ضعيف مي باشد. روزهاي باراني كل شهر به صورت رودخانه در مي آيد. در چنين شرايطي مهاجرت معكوس از شهرهاي بزرگ به كوچك و روستاها امكان ندارد».

فدوی: از قدیم هم گفته اند که ذره ذره جمع گردد، وانگهی دریا شود، چه خبرتان است که بسود دشمن گرد و خاک راه انداخته اید، برادر رفاه طلب؟!

 

«موسوي – تبريز: وزير محترم صنعت، معدن و تجارت اعلام كرده بود قيمت مايحتاج عمومي در ارديبهشت ماه به نحو چشمگيري كاهش مي‌يابد كه نه تنها چنين نشده، بلكه قيمت‌ها بالاتر هم رفته است. چرا مسئولان وعده‌هايي به مردم مي‌دهند كه نمي‌توانند اجرا كنند؟  /ج ا

فدوی: قیمت ها کاهش چشمگیر داشته است، اشکال از چشم شماست برادر موسوی، بروید دکتر، چشم دل باز کن که جان بینی ! 

«حقيقت – تهران: اخيراً شهرداري ناحيهء 5 منطقهء 4 بخشي از فضاي سبز پارك بهارك كه در مجاورت زمين بازي كودكان مي‌باشد را تخريب نموده و آن را به يكي از شركت‌هاي تلفن همراه براي نصب آنتن اجاره داده است. با توجه به اثرات مخرب كه اين امواج براي انسان دارد اين عمل شهرداري چه توجيهي دارد؟ آيا كسب درآمد به قيمت بازي با سلامت مردم مجاز است؟»

فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله بعرض رسید؛ در بازدم فرمودند: بسمه تعالی، بله !.. فرمایش دیگری ندارید، برادر حقیقت ؟!

 

«مهدوي از شهر قدس: بعضي از موتور سوارهاي شهر قدس با همراه داشتن سلاح سرد از قبيل قمه و شمشير، جان اهالي را به خطر انداخته‌اند. از نيروي انتظامي درخواست بررسي و برخورد قانوني داريم».

فدوی: از وظایف مهم نيروي محترم انتظامي، سلب آسایش و ضرب و جرح شهروندان است که به استناد گزارش شما بخوبی انجام شده است، دیگر چه می خواهید، برادر رفاه طلب؟!

 

«حيدري از تهران: به رغم اينكه همواره تأكيد مي‌كنند كه كالاي ايراني خريداري كنيد، بنده روز گذشته تمام منطقه شميران را زير پا گذاشتم اما يك ادكلن ايراني پيدا نكردم. /ج ا

فدوی: از شما بعید است برادر حیدری .اولاً که ادکلن کالا نیستً ثانیاً اگر هم باشد،اسلامی نیست! اینهم دیگر کاری داشت؟

 

«سليماني منش: در كاروان دخالت نكردن در امور داخلي بحرين از وظايف انساني و اسلامي كشورمان است، ولي اگر قرار باشد با طرح مردودي چون الحاق اين كشور به عربستان به حقوق مادي و معنوي مردم مسلمان مظلوم، اوج ستمگري شود، يقيناً اگر وظيفه مان به گونه اي ديگر اقتضا كند از هيچ نوع حمايت جاني و مالي از مظلومان بحرين دريغ نخواهيم كرد».

فدوی: فدوی سرانجام در نیافت که جمهوری شکوهمند اسلامی ما، چند وزیر خارجه دارد؟

 

«5343-093: بيش از 4 ماه است كارت معافيت خود را براي هوشمند نمودن تحويل پليس+10 نموده ام ولي هنوز خبري از تحويل آن نيست؟ چرا اين قدر زمان تعويض طول مي كشد؟»

فدوی: مراتب توسط فدوی پیگیری شد؛ در پاسخ فرمودند که کارت شما بی استعداد بوده و هر کار که کردند، هوشمند نشد، برادر5343-093!

 

«4373-093: مدت 4سال در شهرداري قائم شهر مشغول به كار بودم و حالا ما را اخراج كرده اند و افرادي ديگري را جايگزين ما نموده اند. آيا با اين عمل خدا را راضي كرده اند؟»

فدوی: بسمه تعالی، بله!

 

«7989---0919: مدعيان كار فرهنگي سري به مراكزي چون باغ فين كاشان بزنند (به ويژه جمعه ها) تا ببينند چگونه دل متدينين به درد مي آيد؟»

فدوی: خدا فدوی را بکشد، رو دل کرده اید، برادر مؤمن. دوای کار، به فتوای علمای سلف رضوان ‌الله تعالی عليهم و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، همانا تنقیه ست برادر 7989---0919. و من الله التوفیق

«7024---0918: از روزي كه مسئولين اعلام كردند شير به قيمت سابق برگشت در منطقه جانبازان شهر همدان شير توزيع نشده است. براي ما روشن كنند جريان از چه قرار مي باشد؟»

فدوی: خبری نیست؛ شیر تمام شد و از فردا قرار است پلنگ توزیع کنند، برادر 7024---0918!

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی !

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

30 سپتامبر المذبذب  سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

  • Should be Empty:

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630