بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 دوشنبه 27 شهريور ماه 1391 ـ 17 ماه سپتامبر 2012

 

آزموده را آزمودن خطاست....

فدوی کم کم دارد به این نتیجه ی قطعی می رسد که بخشی از خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، یک چیز ی شان می شود! آنچه که اینان به باور فدوی قادر به هضم ِ البته صعب العبور آن نیستند، اینست که فرمول معروف: " آزادی اندیشه و بیان و نشر آزادانه ی افکار و عقاید، بی هیچ حصر و استثناء" (1) که بر اثر مساعی آزاد اندیشان  در دنیای متمدن امروز دیگر جاافتاده است، نزد مؤمنین، کثرالله امثالهم، در حکم جنّ و بسم ا... است! و در بلاد مسلمین، بدلائل روشن، هیچ جور کار نمی کند؛  فلذا فدوی اصرار خاج پرستان را، با آنکه هستی مؤمنین، از سوزن گرفته تا صنایع سنگین، در گرو مجاهدات علمای خاج پرست است، البته در نمی یابد!

اشاره ی فدوی در این مختصر، ذکر این مصیبت است که خاج پرستان، دوباره، گوشت را دست گربه ی مرتضا علی(ع) داده و با تهیه و نمایش فیلمی پیرامون زندگی پیامبر گرامی(ص) شلنگ در خوابگه مورچگان مکتبی بسته و خشم مؤمنین را برانگیخته اند که ضرورت اش را فدوی، با توجه به اینکه صابون معطر مؤمنین در این ارتباط بارها به تن شان خورده است، در نمی یابد؛ ضمن اینکه تلفات این اقدام  تا لحظه ی نگارش این سطور، علی الحساب، یک فقره قتل سفیر آمریکا در لیبی، با 3 تا کوبیده ی اضافه (قتل سه کارمند سفارت- م).بوده است!...(2)

بیت

گنه کرد در غرب افسـونگری

به لیبی زدندی سر افسری!

آنچه اما لشکر جرار مؤمنین، کثرالله امثالهم، بعلت فلج فکری، تا انقلاب مهدی(عج) درنخواهند یافت آن است که، در کشورهائی که از نعمت دمکراسی برخوردارند، برعکس جوامع شکوهمند اسلامی، مردم زیر تازیانه و کنترل دولت های خود نیستند، و آنچه در حوزه ی آزادی اندیشه و بیان، که به باور فدوی، البته  پس از اسلام عزیز(3)، گرامی ترین دست آورد بشری است تولید می کنند،ارتباطی به دولت ندارد و بر این پایه، اعمال هرگونه خشونت و کشتار، تنها اوراق زرین دیگری را به کارنامه ی درخشان مؤمنین، می افزاید؛ تا نظر خوانندگان محترم ضد انقلاب،چه باشد؟..

---------------------

 (1) بندی از اساسنامه ی کانون نویسنگان ایران، که فدوی نیز بدان ملتزم است

(2) خبرهای تازه تر حاکی ست که مؤمنین خودی و غریبه سرشان نمی شود و به سفارتخانه آلمان در خارطوم، پایتخت سودان نیزحمله کردند، و افزون بر شکستن در و پنجره های ساختمان سفارت، پرچم آلمان را آتش زدند.

(3) فدوی دارد از ترس اش، نوعی تقیه می کند،خواهر/برادر خواننده!

 

قهرمان جهان

رابطه ی بین گودرز و شقایق (جمع شقیقه)، رابطه ای بسیار قدیمی ست، و قدمت آن شاید به یونان قدیم باز گردد! در تمام این این اعصار و قرون اما، متخصصین گوناگونی، بخت خود را در پیوند "گودرز" و "شقایق" آزموده اند و در این عرصه کم و بیش نامی نیز بهم زده اند. کرسی قهرمانی جهان در این رشته اما، همچنان خالی مانده بود تا سرانجام قرعه، به استناد شاهد زیر، به نام برادر حسین(ع) شریعتمداری، متولی امامزادهء کیهان مقام معظم رهبری، اعلی الله مقامه، که سر بریده می دارد دوست، اصابت کرد. پیوند ماهرانه ی بین "گودرز" و "شقایق" که توسط آن بزرگوار انجام شده، ناظر است بر افزایش ارزش دلار، لعنة الله علیه، وجه رایج ممالک محروسه ی ولایت مطلقه ی فقیه، تا لحظه ی نگارش این سطور به 2400 تومان است، ملاحظه کنید:

«آيا اخيرا، مثلا طي دو، سه و يا ده روز اخير در معادلات و چرخه اقتصادي كشور، رخداد تازه و غيرمنتظره اي اتفاق افتاده است؟ پاسخ منفي است. بنابراين، افزايش ناگهاني و جهشي قيمت ارز كه افزايش قيمت ساير كالا و خدمات مورد نياز مردم را نيز در پي داشته است، براي چيست؟ مهم ترين رخداد چند روز گذشته كه همگان و حتي دشمنان تابلودار جمهوري اسلامي ايران هم از آن با عنوان تعيين كننده ترين رويداد در هر دو عرصه منطقه اي و جهاني ياد مي كنند، برپايي موفقيت آميز اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران بوده است!.... اهميت و نقش اين رخداد در ارتقاء جايگاه ايران اسلامي به اندازه اي بود كه آمريكا و متحدان اروپايي و صهيونيستي آن، عناويني نظير سيلي ايران به غرب، گوشمالي آمريكا و اروپا و اسرائيل، آخرين ميخ بر تابوت تحريم هاي غرب، مهر باطل شد بر ادعاي انزواي ايران و... را براي توضيح و تفسير اين رخداد بزرگ برگزيده اند. آيا طي چند روز گذشته غير از اين رخداد كه نمايش شكوهمندي از اقتدار و جايگاه برجسته ايران اسلامي در سطوح مختلف است، رخداد ديگري را مي توان آدرس داد؟! باز هم پاسخ منفي است!...»

شما اگر عضو هیئت داوران مسابقه بودید، آیا به برادر حسین(ع) شریعتمداری، بابت ایجاد چنین رابطه ی ماهرانه و ظریفی بین "گودرز" و "شقایق"، نمره ی قبولی نمی دادید؟

 

در عين حال، پنهان نماند که فدوی نيز کم کم دارد به این نتیجه می رسد که تشکیل اجلاس غیر متعهد ها در تهران، برعکس سایر کارهای برادران، روی حساب بوده است!.. حسابش، البته قدری پیچیده است که فدوی می کوشد تا، با آوردن مثالی، آن را ساده کند.

آورده اند که شهروندی تعدادی از دوستان را به صرف ناهار دعوت کرده بود. حین پذیرائی از مهمانان، "صدای مشکوکی" از او صادر شد. نامبرده برای آنکه خودش را از تک و تا نیندازد، یکی توی سر پسرش که سر سفره نشسته بود زد و افزود: بچه آرام بشین!.. باری- مدتی گذشت و همان فعل از یکی دیگر از حضار سرزد و او نیز، محکم بر سرپسرک کوبید!.. صاحبخانه/میزبان که شاهد این ماجرا بود، شاکی شد. طرف گفت:  ببخشید، ما فکر کردیم که هرکس گلاب برویتان بادی صادر کند، باید یکی توی سر این بچه بزند!.. حالا حکایت اجلاس غیر متعهد ها در تهران است که تبدیل به امزاده ی دو نبشی شده است که همگان بر آن دخیل می بندند!؛ ملاحظه کنید:

«طالعي: بستن سفارت كانادا در تهران نه امروز بلكه از چند ماه پيش صورت گرفته و جار و جنجال اخير فقط براي جبران شكستي كه استكبار در اجلاس سران غير متعهد در تهران خورده است مي باشد و چون اين سوزش درد بيش از اينهاست پيش بيني اقداماتي از اين دست كار دشواري نيست. به هر حال اين اقدام به مثابه بسته شدن يكي از پنجره هاي روباه پير است كه تيتر روزنامه كيهان (19/6/91) بيانگر حقايق خوبي است».                          

 

افراط

از بسکه آشی که حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم برای ملت پخته اند شور شده است که سرانجام سرو صدای آیت الله آشپزباشی هم در آمد؛ ملاحظه کنید:

«سه طلبهء بروجردی در پی اعتراض به بد حجابی جلوی نیروی انتظامی تجمع می کنند که این اقدام منجر به دستگیری و صدور حکم دادگاه به حبس و شلاق این سه طلبه می شود. هر چند حکم دادگاه لازم الاجرا است ولی رسانه ای شدن پرونده مانع دستگیری این سه طلبه شده است.» (سايت الف)

 

کج کلاخان!

به باور فدوی، که البته مستند به مدارک موجود در این سی و چند سال گذشته ست که همگان نیز با پوست و خون خود ملاحظه کرده اند، حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، در همه ی عرصه ها، دیگر کلاه یا عمامه ای ندارند که کج بگذارند! و کوپن شان را در این ارتباط، دیری ست که مصرف فرموده اند!.. فدوی البته با تاریخ چندان هم بیگانه نیست و می داند که عوارض اسلام عزیز، از زمان استیلای قهری آن بزرگواران تا کنون، عوارض سهمگینی نیز در پی داشته است، که "امرد خانه ها" که آثارش هنوز در کاشان فعلی قابل رؤیت است، از آن جمله است!..

باری – گمان فدوی بر این بود که این پدیده، به تاریخ تعلق دارد و بویژه با حضور برادران که علم و عدالت ِ مجسم اند، و بی تعارف ظل الله هستند، در زمان معاصر، نمود و نمادی، نخواهد داشت؛.. لکن در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخرافه، به خبر میمنت اثری برخورد که:

«در کنار فاحشه گری زنان که دیرینگی به قدمت تاریخ دارد و در ایران طی سی سال اخیر نیز به شکل غیررسمی شاهدش بوده ایم، در واقعه ای عجیب طی سال های اخیر پدیده "فحشای مردان" رنگ جدی به خود گرفته و این رویه نه در میان گروهی معدود از زنان دارای سنین بالا، بلکه حتی در میان برخی دختران جوان مشتری دارد و این مسئله اگرچه ذره ای مورد توجه قرار نگرفته، اما وسعت اش بیش از آنچه در حال وقوع است، عوارض وحشتناکی در پی خواهد داشت... به گزارش سرویس اجتماعی "بازتاب"؛ ایران زمین، نیاوران، فرشته و... برخی مجموعه های ورزشی یا تفریحی و پاتوق های شمال و شمال غرب تهران مناطقی است که "پسر بازی" را بیشتر می توان شاهدش بود. اما مسئله آنجا جالب می شود که مسئله از پسر بازی نیز فراتر می رود و عده ای در مقابل دریافت پول یا معادل آن، با دخترها برای امور و روابط خلاف اخلاق همراه می شوند و در واقع عملاً عنوان "مردان فاحشه" را شایسته خود می سازند».

 فدوی چه دارد بگوید جز دعای طول عمر، برای حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین که منشاء چنین دگرگونی های شگفت انگیزی بوده اند!

تفسیر سیاسی

به صورت برادر مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه در عکس پائين خوب نگاه کنید، حضرتش، بخشی  از صورت مبارک را اصلاح فرموده  که فدوی به این اعتبار او را  " اصلاح طلب "! و بابت تتمه ی ریش، وی را "اصول گرا " ارزیابی می کند!؛ از قدیم هم فرموده اند که: خیر الامور اوسط ها!..

 

بند بازی

فدوی بعنوان انتقاد به دستگاه ورزش مملکت، این پرسش برایش مطرح شده است که چرا برادر سعید مرتضوی را، بجای نصب در صندوق تأمین اجتماعی، به المپیک لندن امسال نفرستادند؟ اگر خوانندگان محترم ضد انقلاب علت را از فدوی جویا شوید،در پاسخ عرض می کند که در این قحطی مدال، مهارت ایشان در بند بازی، بیگمان چندین مدال طلا، نصیب تیم بی رونق حکومت اسلامی می کرد!

یاد آور می شود که نامبرده را برادر محمود احمدی ‌نژاد، نخست  به ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بعد به  ریاست صندوق تامین اجتماعی منصوب کرد که این انتصاب ظاهراً مورد اعتراض برخی برادران قرار گرفت و خواهان کناره گیری وی از ریاست صنوق مذکور شدند که برادر مرتضوی در یک حرکت آخوندی (کلاه  شرعی- م) جاخالی داد!.. به گزارش این بند بازی، بنقل از پارسینه نگاه کنید:

«روز گذشته معاون اول رئیس جمهور، اصلاحیهء اساسنامهء صندوق تامین اجتماعی توسط هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را ابلاغ کرد که به موجب آن صندوق تامین اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی تغییر نام یافته است. وکیل مرتضوی با اشاره به اصلاح اساسنامه صندوق تامین اجتماعی توسط هیئت دولت، گفت: اساساً دیگر نهادی به نام صندوق تامین اجتماعی وجود ندارد و آقای مرتضوی به موجب مصوبه هیئت وزیران مدیرعامل این صندوق نیست که از حکم دیوان عدالت تمکین نکرده و بخواهد با دستگاه قضا تقابل کند!»

خوانندگان محترم ضد انقلاب، فقط یاد بگیرند، برادر مرتضوی نصف شما هم نیست!

 

نسنجیده

فدوی گاه از بی توجهی برخی مؤمنین، کثرالله امثالهم، شدیداً حیرت و اساساً در سلامت دستکم فیزیکی آنان شک می کند.از سوی دیگر، انجام وظیفه، که رساندن عریضه های ایشان به سمع و نظر مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، باشد نیز مانع از آن است که فدوی درخواست های ایشان را به قول عوام Ignore نماید که این نیز مشکلاتی به مشکلات فدوی می افزاید؛ به مستوره ی زیر نگاه کنید تا بعرض او برسید:

«8847-0919: در حالي كه استكبار جهاني و دول مرتجع با بي شرمي و وقاحت تمام عليه سوريه مرتكب جنايت مي شوند شايسته نيست بي تفاوت نظاره گر حادثه باشيم بلكه اگر ملت و كشور سوريه نيازمند به حمايت و پشتيباني ما هم نباشند بايد نيروهاي داوطلب را اعزام كنيم تا دوشادوش برادران سوري با جنايتكاران بجنگند».

در مجالی اين مطلب بعرض رسید قدری متغیر شده و فرمودند لازم نیست سرود یاد مستان بدهید؛ و در پایان نیز توصیه کردند که برادر 8847-0919 به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند چون بنظر می آید که اشکال بینائی هم دارد. فدوی برای محکم کاری، متخصص چشم را هم اضافه می کند تا پس از بهبودی ملاحظه کنند که سوریه دیری ست یکی از ولایات جمهوری شکوهمند اسلامی ست، و  مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، تا کنون از هیچ کمک مالی و تسلیحاتی از جیب ملت یک لا قبا به برادر بشار اسد دریغ نفرموده اند. اصلاً همین چند روز پیش بود که 48 تن از سربازان امام زمان(عج) معظم له، مع الاسف، توسط نیروهای مردمی وابسته به استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، در سوریه یُ معّلا بازداشت شدند؛ برادر 8847-0919 کجای کار است؟ این فرمایش ايشان، نوعی توهین به مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، است و سبب خشم ایشان نیز همین بود و چون برادر 8847-0919 در دسترس مبارک نبود،چیزی نمانده بود که فدوی را بجای ايشان ارشاد فرموده و دوستداران اين حقير بی فدوی شوند. اميدوارم این، دفعه ی ماقبل آخر برادر 8847-0919 باشد!

 

فرار سرمایه ها

اینجا و آنجا گاه چیزهائی شنیده یا خوانده می شود که حاکی از آنست که برخی از حضرات آیات و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، در بلاد کفر و زندقه، صاحب سرمایه و تأسیساتی هستند که البته العهدة علی الراوی!

فدوی اما در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخرافه به خبری برخورد که شک شدیداً  بَرَش داشت که نکند تأسیسات مذکور متعلق به مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد دامت تحریکاته باشد. به تیتر خبر نگاه کنید: «تخت خوابی که از خود نور ساطع می کند!» (قدس)

باری- نظر به علاقه ی شدید برادر احمدی نژاد به هاله نور، فدوی احتمال می دهد که شرکت تولید کننده را، علیرغم اینکه فرانسوی ست «LumiGra»، ایشان راه انداخته باشد!...

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفه ی دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

 

«علي مرداني: كانادا مگر عددي است كه اگر به قطع ارتباط با ايران اقدام نمود دنيا تكان بخورد كه روزنامه هاي زنجيره اي با آب و تاب به تيتر كردن آن مبادرت ورزيدند. ارباب ايشان 33 سال است با ايران قطع رابطه نموده آب از آب تكان نخورد حالا كانادا مثل پشه اي مي ماند كه به درخت گفت مواظب باش مي خواهم پرواز كنم كه درخت پاسخ داد وقتي كه بر روي شاخه من نشستي احساس نكردم كه حال مي خواهي پرواز كني احساس كنم».

فدوی: راست می فرمائی!.. آب از آب تکان نخورد، لکن در حینی که شما مشغول مگس بازی بودی، دلار ارباب از 7 تومان همین امروز به بیش از 2400 تومان رسید، برادر علی(ع) مردانی!

 

«نجفي از جزيره قشم و طاهر از تهران: مگر استفاده از طلا براي مردان حرام نيست؟ پس چرا برخي ورزشكاران، برخي كارمندان بانك ها و... از گردنبند و حلقه استفاده مي كنند؟»

فدوی: این مورد پیش از این از مراجع عالیقدر استفتاء شده بود، فرموده بودند که اگر استرداد مدال های طلا میسر نبود، احوط آن ست که ورزشکاران مربوطه، مدال را به انگشت بیست و یکم شان آویزان کنند، تا مشکل شما نیز، حل شده باشد، برادر نجفي!

 

«6876:091: وقتي در صدا و سيما مرتب تبليغ مسافرت و گشت و گذار مي شود معلوم است كه با بالا رفتن آمار سفر تصادفات جاده اي زياد شده و خيلي از خانواده ها عزادار مي شوند».

فدوی: بعنوان مشق شب و نیز آزمون هوش، بین گودرز و شقایق(جمع شقیقه) رابطه برقرار کنید، برادر 6876:091

 

« گودرزي: باتوجه به ميزباني و رياست كشورمان در برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش غيرمتعهدها فصل جديدي در اهداف براي جنبش گشوده مي شود. پيشنهاد مي كنيم در صورتي كه كشورهاي عضو تصويب كنند طي يك دورهء پنجساله مقدمات جايگزيني غيرمتعهدها به جاي سازمان ملل پي ريزي شود».

فدوی: شما هم همینطور، برادر گودرزی!

 

«0054---0916: سال 91 به عنوان سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري شده ولي متاسفانه همچنان شاهديم كه ادارات دولتي به توزيع نوشت افزار (خودكار، غلط گير و...) خارجي مبادرت مي ورزند كه اين خلاف فرمان و خواسته رهبري و مسئولين است».

فدوی: شدیداً بعرض رسید؛ فرمودند مزاحم نشوید دارند موشک هوا می کنند؛ مداد و خودکار و از این قبیل را بعداً اختراع می فرمایند، برادر 0054---0916!

 

«8516-0919: برگزاري با شكوه هرچه تمام تر اجلاس غيرمتعهدها در ايران اسلامي و حضور 120 كشور عضو و بيش از 20 نهاد بين المللي در اين اجلاس كه دشمنان را به غيظ واداشته ثابت كرد كه واقعاً با همراه اول و آخر يعني با تكيه بر خدا هيچ كس تنها نيست».

فدوی: بیاد می آورد که کلی اجلاس در سراسر دنیا، بدون شرکت الله، عزه اسمه، که اینروزها سرش هم بسیار شلوغ است، تشکیل شده و می شود، چرا هی مزاحم ایشان می شوید، برادر 8516-0919؟!

 

«8277---0912: به منظور نمايش توانمندي هاي جمهوري اسلامي ايران شايسته است در زمان برگزاري اجلاس غيرمتعهدها از طريق تابلوهاي تبليغاتي نصب شده در سطح شهر اجناس و كالاهاي توليد داخل كشور تبليغ شود».

فدوی: به پاسخ فدوی در فقره ی بالا توجه فرمائید. عجله کار شیطان بزرگ است، برادر 8277---0912! خودکار و غلط گیر را که به عون الله تولید کردیم، تبلیغ اش را هم می کنیم برادر 8277---0912

 

«4590---0918: همسرم در طول دفاع مقدس در 4 عمليات شركت و در حلبچه شيميايي و 2 بار نيز زخمي و به موج گرفتگي دچار شده و حال كه به علت مشكلات و ناراحتي و درد به بنياد ايثارگران و جانبازان مراجعه مي كنيم تقاضاي صورت سانحه مي كنند؟! با توجه به گذشت حدود 25 سال از آن وقايع صورت سانحه را چطور تهيه كنيم؟ شما بنويسيد شايد بنياد فكري به حال ما كرد».

فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید. در بازدم فرمودند که از اجرای مقرارات گریزی نیست. در باب تهیه ی "صورت سانحه" لکن راهکار مناسبی ارائه کرده و افزودند قدری تأمل کرده زیرا معظم له و توابع، در تدارک جنگ مقدس دیگری هستند که بعون الله بزودی درخواهد گرفت و شما می توانید، "صورت سانحه" را بقول عوام live تهیه فرمائید. و من الله التوفیق.

 

«6263---0938: در مورد موضوع جدايي يا عدم جدايي ري از تهران صحبت هاي زيادي از سوي صاحب نظران شده است. هر كدام استدلال خود را دارند وقت آن رسيده كه از خود ساكنين ري نيز در اين مورد نظرخواهي بشود».

فدوی: بعرض رسید. در پاسخ ضمن ابلاغ سلام و تحیات سربسته اشاره فرمودند که یک چیزی بخواهید که بشود، برادر6263---0938!  نظرخواهی و رفراندم و ازاین قبیل اباطیل از مصادیق بارز هجمه ی فرهنگی خاج پرستان و به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، حرام است لکن برای کشورهای همسایه، البته نه تنها حلال است، واجب عینی نیز هست!

«صالحي: شير پاكتي كم چرب كه قيمت آن 1250 تومان بود در حال حاضر به 1850 تومان افزايش پيدا كرده است. دولت هم مي گويد بايد قيمت ها پايين بيايد ولي هيچ اقدامي صورت نمي گيرد و خبري نمي شود. بالاخره چه كسي مقصر است؟»

فدوی: بسمه تعالی؛ گاو َمدّه ظله العالی!

 

«5370---0935: ماه قبل در آزمون استخدامي استانداري اصفهان شركت كردم. اعلام كردند نتيجه در زماني بين 22 مرداد، تا آخر مرداد اعلام مي شود؟! تا اينكه اخيراً در سايت اعلام داشته اند اسامي هنوز به تأييد معاون نيروي انساني رئيس جمهور نرسيده است. با توجه به تورم و گراني و بيكاري جوانان اين بدقولي ها منطقي است؟!»

فدوی: بسمه تعالی، بله!

 

«مينايي: از وزراي ارشاد- صنعت- آموزش و پرورش و استدعا دارم قانون راهكارهاي اجرايي گسترش فرهنگ حجاب و عفاف مصوب 13/10/84 شوراي عالي انقلاب فرهنگي را اجرايي كنند. جاي تاسف دارد و شرم آور است كه 7 سال از اين قانون بگذرد و هيچ يك از مسئولان قدمي در راه اجرايي شدن آن برنداشته باشند».

فدوی: بعرض مبارک رسید. دستور فرمودند که شما را به یک مطب چشم  پزشکی هدایت کنند زیرا بر این باور بودند که شما آب مرواریدی چیزی دارید، غیر اینصورت می دیدید که زنان و دختران متمرد و البته ناسپاس  ایرانی، تقریباً قنداق شده اند، برادر مینائی!

 

«3630-0919: درگذشته مامورين مترو از تهران تا كرج در داخل واگن ها تردد مي كردند و به افرادي كه شئونات اسلامي و قوانين مترو را مراعات نمي كردند تذكر مي دادند، ولي مدتي است ديگر خبري از اين مامورين نيست. چرا؟»

فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین همایون عنبرآسایشان رسید. پس از سلام و تحیات فرمودند قدری گرفتار شانزدهمین جلسه ی غیر متعهدها در تهران بودند و بعون الله بزودی دوباره بجان مردم می افتند. بقول عوام  don’t worry, be happy برادر3630-0919!

 

« ايزدپناه: از دولت محترم درخواست مي شود حال كه گويا توان حفظ تعادل قيمت شير را ندارد آن را رها كند و از توليد كنندگان نيز مي خواهم، با قاضي قرار دادن وجدان خود بدون افزودن آب و مواد تغيير دهنده طعم آن هر قيمتي كه مي خواهند عرضه كنند و وجداني شير عرضه كنند نه چيز ديگر مثل آب به رنگ شير».

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت، بعرض مخبط الاسلام والمسلمین، ریاست محترم جمهوری رسید؛ ضمن ابلاغ سلام و تحیات، گفتند نمی توانند شیر را رها کنند، زیرا برایشان مسؤلیت دارد، برادر ایزد پناه!

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

14  سپتامبرالمفرح سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630