بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 11 ارديبهشت 1391 ـ  30 آوريل 2012

 

درس فقه خارج!

فدوی هم مثل شما خوانندگان محترم ضد انقلاب در خبرهای بی بی سی دید که «برادر حکمت الله قربانی، رایزن اول سفارت ایران در برازیلیا به اتهام آزار جنسی کودکان در استخر باشگاه " ویزینیانسا" بازداشت و پس از مشخص شدن وابستگی او به سفارت  بر اساس قانون مصونيت دیپلماتیک آزاد شد اما پرونده وی به وزارت امور خارجه این کشور ارسال شد».

گزارش های بعدی هم می گوید که برادر مذکور، مانند سایر برادران،پس از انجام تکلیف شرعی و بمصداق

بیت

بری با خود نشان جای پا را

کنی تقلید مرغان هوا را !

توسط امدادهای غیبی،به وطن اسلامی گریخته و به مناسبت آن فتح الفتوح، شدیداً مورد استقبال مؤمنین و مؤمنات نیز قرارگرفته است.

 سفارت مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه، در برزیل، در این باب اما بیانیه ای صادر فرموده که موجب شد، سرِ همه جای فدوی اسفناج سبز شود:

«سفارت اعلام می کند اتهام وارده به دیپلمات ایرانی صرفاً سوء تفاهم و ناشی از اختلاف در مفاهیم فرهنگی است.»!

فدوی، برای جوری جنس، از برادر مهمان پرست نیز در همین باب، نقل کند که فرمود:

«بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که مطالب منتشر شده توسط اینگونه رسانه‌ها، خلاف واقع و فاقد صحت است.» وی اتهامات وارده را «مغایر با سوابق این عضو سفارت ایران در برزیل» دانست!

بازتاب این خبر در جراید شریفهء دارالخزافه نیز البته با عباراتی نزدیک به «برائت از مشرکین» مانند «ادعای عجیب!» در همین حدود است.

از نکات جالب در این ماجرا اما آن است که مرغ همسایه، برای برادر حکمت ا... قربانی، شدیداً غاز بوده است! چراکه در آب ُکر استخر سفارت، که تصویر هوائی آن در پی می آید، چون مختلط نبوده، شنا نفرموده است ! *

باری؛ همانطور که خوانندگان محترم ضد انقلاب ملاحظه می کنند، برادر حکمت ا... قربانی، با اقدام خداجویانهء خود، با شلنگ فشار قوی، آب در خوابگه مورچگان مکتبی ریخته و موجب بروز اختلاف شدید بین علما شده است.

لکن اگر از فدوی می پرسید، نزدیکترین گمانه زنی نزدیک به واقعیت، نظر برادر سید علی(ع) در وبلاگ "خیزران " بشرح زیر است که پارسینه نیز از آن به "سناریوی محتمل"!  یاد کرده است:

«این روزها که دستگاه‌های مسوول سیاست خارجی کشور، تحت هدایت رهبر انقلاب در حال حل تنش بالا گرفته میان ایران و غرب به سرکردگی آمریکا، هستند، هر چیزی که به سیاست خارجی تحت تاثیر قرار دهد، باید با دقت بیشتری بررسی شود. بعد از چندین سال مذاکره و درگیری با غرب، حالا دو طرف مذاکره برای حل بحرانی که فکرش را نمی کردند به اینجا برسد، مصمم شده‌اند و هر عاملی که باعث شود تا مذاکره کنندگان تحت تاثیر قرار گیرند، به خصوص در بعد جنگ روانی و تبلیغاتی، احتمالاً کار کسانی است که از نتایج این مذاکره ضرر خواهند دید. سه هفته قبل در پست دیگری  هم گفتم که عده ای به دنبال وارونه کردن دیگ مذاکرات هستند، چرا که این دیگ برای ایشان نمی جوشد!.. احتمالاً یکی از سفارت خانه های خارجی، برای اثرگذاری بر مذاکرات ایران با غرب از طریق ایجاد یک جنجال رسانه ای، سناریویی را در جهت تبادل نظر در قالب یک جلسه گفتگوی دوستانه در استخری در برزیل ترتیب داده است. دیپلمات ایرانی که وظیفه اش گفتگو با طرف های مقابل است، اوضاع را عادی دیده و به چنین جلسه ای رفته است. قطعاً از دیپلمات ایرانی نباید انتظار داشت که در یک جلسه گفتگو در استخر، با لباس رسمی حاضر شود و در گوشه ای بایستد و گفتگو کند بلکه عرف این محل، شنا کردن است. بعد از حضور دیپلمات ایرانی، اوضاع به گونه ای رقم خورده است که جنجال رسانه ای حاضر شکل بگیرد. یعنی سناریویی ساخته شده است تا یکی دو نفر از کودکان به والدین خود ـ که شناسایی آنها کمک خوبی برای فهمیدن سناریوی اصلی خواهد بود ـ شکایت کنند که این آقا مرا لمس کرده است! عملی که به هیچ وجه تعدی جنسی معنی نمی دهد و در یک استخر به راحتی قابل اتفاق افتادن است!»

فاتحه مع الصلوات!... خب، این بود خلاصه ی اخبار، از صدا و سیمای فدوی!.. حالا نقطه سر سطر...

خوانندگان محترم ضد انقلاب، بی چشم و روئی خاج پرستان را در این میانه ملاحظه می کنند؟

به شهادتین ناظران درون و برونمرزی، حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، از همان فردای انقلاب، نمایندگان گرامی خود را دور دنیا فرستادند تا هر که را که حرف روی حرفشان می آورد، سر بُبرند ، و آب هم از آب هیچ استخری تکان نخورد! حال ببینید بابت لمس مختصر دخترکان کافر حربی، که در ردیف غنائم غزوات، همه چیزشان حلال و فلذا حق مسلم شان است، چه گرد و خاکی براه انداخته اند!...

بابا، بی انصاف ها! آن بزرگوار، آن ُملحدکان را که هنوز سر نبریده است!...

نمای سفارت در برزیل با استخر  از بالا

--------------

* این هم پاسخ جریدهء شریفه ی جمهوری اسلامی، که با حیرت پرسیده بود که آیا حضور آن برادر در استخر مختلط صحت داشته است !

 

زاویهء نگاه

فدوی گاه از دریافت سمت و سوی فرمایشات مقام معظم رهبری قدس الله نفسه، دچار مشکل می شود؛ یعنی ، مثل آدم هائی که چشم شان چپ یا لوچ است، نمی داند که معظم له دارند به کدام طرف نگاه می کنند! و اصلاً مخاطب شان کیست؟ اگر مخاطب شان ملت سابق ایران است که دیگر نیازی به ذکر مصیبت تازه ای نیست چرا که ملت، محضر جمهوری شکوهمند اسلامی را در این سی و چند ساله شدیداً درک کرده و همه جایش کبود است! و لذا تا انقلاب مهدی(عج) مشغول التیام جراحات وارده خواهد بود و برای کار دیگری وقت ندارد.

بار؛ فدوی تردید ندارد که جنبنده ای در ایران سابق یافت نمی شود که از جایگاه والای برادران ُملحد روسی و چینی، ادام الله ظلکم، نزد ما بیخبر باشد و نداند که کشور امام زمان (عج) در این سه دهه، به اذن و فتوای حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، تیول برادران ملحد مان بوده و در مواردی حتا مخالفت با آنان ضدیت با حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه تلقی شده است*.. به عنوان مستوره، همگان بی تردید می دانند که بازار ایران سابق در سی و چند سال اخیر، در تسخیر "تولید، کار و سرمایه"ی چینی بوده است!؛ چنین است که فدوی، منظور مقام معظم رهبری، انارالله برهانه، از آیه ی شریفهئ  "سال 1391 سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایهء ایرانی" را، با توجه به آنچه پیشتر گفته آمد، بجان عزیز خوانندگان محترم ضد انقلاب، اصلا ً نمی فهمد!. معظم له البته، در تفسیر آیه ی مذکور:

«...همهء مسئولان را به همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و تلاش جدی برای حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی عمومی در جهت آن فراخواندند " / آتی نیوز

اشکال یا تقصیر، نه آنکه معاذالله با مقام مقام معظم رهبری دامت شوکته العالیه باشد، بلکه ایراد بیگمان از فدوی ست که بلاتشبیه، مانند استاد سخن بر این باور است که:

«ده درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند» !..

زیاده عرضی نیست ..

 

نگار من ...

فدوی بارها گفته و نوشته و دیگر بطور مبسوط مکرر نمی کند که یکی از ویژگی های البته مثبت حکومت اسلامی، که معاندان نیز آن را البته بر نمی تابند، آن است که در آن احدی سر جای خودش نبوده و نیست!..

خوانندگان محترم ضد انقلاب یکوقت هول نکنند که در این رابطه، ممکن بوده و هست که اشکال یا فاجعه ای پیش آمده یا بیاید؛ نخیر چنین نیست؛ چرا که حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج) ارواحنا روحی فداه آن را بقول عوام  Cover می کند.

باورتان نمی شود؟ بسیار خوب، این هم یک مستورهء مستند دیگر:

«قالیباف در پاسخ به همشهری درباره اینکه از پرواز چه خبر؟ گفت: بسیارخوب! من به خاطر علاقهء شخصی پرواز را یاد نگرفتم. خیلی ها شاید ندانندکه من چرا سراغ پرواز رفتم، وقتی من فرمانده نیروی هوایی بودم در نخستین جلسه، مسئولان مختلف صحبت کردند و من ۹۵ درصد صحبت های آنها را چون تخصصی بود نفهمیدم! و تازه من باید بعد از صحبت همه در یک موضوع مهم تصمیم می گرفتم که آن کار را انجام دهیم یا نه! وقتی نوبت به من رسید گفتم: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ من در این جلسه فهمیدم که یک کلمه هم نباید حرف بزنم. والسلام علیکم و رحمت الله»! / شفاف

بیت

سردار ما که به ارتش نرفت و خط ننوشت

ناگهان فرمانده ی نیروی هوائی شد!

زیاده عرضی نیست ....

 

درد سرهای عقب ماندگی

حضرات آیات عظام و حجج اسلام ادام الله اشراقهم، پس از قرن ها، هنوز هم ول کن معاملهء معاویه نیستند و با نبش قبر نامبرده، عضو شریف وی را به چالش گرفته، و با آن برنامهء تلویزیونی مکتبی می سازند.

فاضل حکیم و عالم علیم حجت‌الاسلام شریفانی، در برنامهء مذکور فرمود که معاویه رفت جایی ادرار کند که عقربی آلت تناسلی وی را گزید! و معاویه با این وضع داد و فریاد راه انداخت. پس طبیبی آوردند و آن طبیب هم برای مداوای این عضو کذائی بدن معاویه، دستور داد که معاویه باید با این اوضاع با یک زن مجامعت کند!.. معاویه هم در همان وضع با مادر یزید مجامعت کرد! و آن نطفهء ناپاک معاویه که آمیخته با نطفهء کثیف زهر گزندهء عقرب بود، یزید را بوجود آورد، و حالا شما ببینید ترکیب یزید چگونه است!..

فرمایشات حکیمانه ی حجت‌الاسلام شریفانی، که برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی(ص) ست البته بجای خود؛ لکن فدوی در حاشیه فکر می کند که اگر مسلمین گرامی، قدری همت کرده و در رقابت با اختراعات خاج پرستان "که جهان زنده از اوست" دستکم توالت را اختراع می فرمودند، آن مجاهد نستوه، با آلت عقرب گزیده، ناگزیر  به آن مجامعت دردناک، که خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند که یعنی چه!، نمی شد!

http://www.youtube.com/watch?v=Mk2Si-h3vuk&feature=share

 

حجاب برتر

فدوی گاه از مؤمنین و مؤمنات عرب حیرت می کند که چگونه اسلام عزیز را به روایت برادران ما، اجرا و آویزه ی گوش خود نمی کنند؟ در توضیح بیشتر عرض می کند که فدوی در مرور خبرهای جراید شریفهء دارالخرافه خواند که خواهر احلام، خواننده ی عرب، سفارش لباسی بشرح زیر داشته است:

« آخرین نیوز، به گزارش انتخاب به نقل از سایت العربیه: تونى یعقوب طراح لباس لبنانى براى احلام خوانندهء معروف عرب که یکى از سه داور مسابقات 'اراب آیدل' یا 'محبوب عرب' بود، پیراهنى دوخت که ارزش آن 7 برابر ارزش لباس عروسى شاهزاده کیت میدلتون بوده است. این طراح مى گوید پارچه ى استفاده شده همرنگ الماسها است و از نوع "جاکوب شلفرت" مى باشد که ساخت سوئیس است. ضمناً کاشت الماس ها بر لباس با لیزر صورت گرفته است».

در این میانه اما، حیرت فدوی از آن است که خواهر احلام که بدون تردید از ما عرب تر است، چرا از "حجاب برتر " که مقام معظم رهبری تعیین فرموده (چادر) استفاده نمی کند؟

 

بحران بیکاری

فدوی تاکنون می پنداشت که بلیّه نفس گیر بیکاری، پس ازانرژی هسته ای، فقط حق مسلم ملت یک لا قباست؛ لکن امشب در مرور خبرهای دارالخُرافه دریافت که این پدیده، دامن ِ ماکسی ِ حضرات ِ آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین را نیز گرفته است!.

ببینید حضرت آیت الله مکارم شیرازی از زور بیکاری چه فتوای عظیمی صادر فرموده است:

«ارتکاب تخلفات رانندگی اشکال شرعی دارد!...»

حضرت آیت الله جوادی آملی افزودند: «برای مثال می ‌بینیم که کسی عمرش را برای ورزش سپری می‌کند و عنوان می‌کند که ورزش برای سلامتی خوب است و ادعای حرفه ای گری هم دارد؛ در حالی که حرفه ای گری واقعی این نیست که توپی که با سرعت زیاد می‌آید توسط سر دفع شود، زیرا این سر انسان از فولاد که نیست، بلکه سر برای فکر و اندیشه کردن است». (تابناک)

 

مایه کاری

فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخرافه خواند که:

«سرهنگ محمد(ص) بیگی معاون اجتماعی پلیس پیشگیری گفت: هنگام استفاده از دستگاه های خودپرداز بانکی مراقب افراد شیاد در اطراف خود باشید».

بین خودمان باشد؛ بموجب اخبار رسیده از وطن سابق،فدوی تردید ندارد که برادر محمد(ص) بیگی از سر لطف مبالغ هنگفتی تخفیف داده؛ شما بهتر است پا از خانه که بیرون می گذارید، همه جوره مواظب خودتان باشید چرا که اساساً فقط رفتن تان با خودتان است و برگشتن تان، با برادران؛ از فدوی گفتن..

 

اصلاحیه

فدوی در مرور جراید شریفهء دارالخرافه به نقل از برادر محمد(ص) جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر! قوهء باه (قضائیه- م ) به این خبر میمنت اثر مربوط به در پاسخ ايشان به سي.ان.ان برخورد:

«لاريجاني: براي ايران هم، همهء گزينه ها روي ميز است». (کیهان چاپ دارالخرافه  شنبه 27 اسفند 1390)

باری- از آنجا که فدوی،گیس و دست و پای اضافه ندارد که دست برادران جرار در قوهء مذکور بدهد، بی آنکه در این باب وارد بحث ماهوی شود، فقط به ذکر این نکته بسنده می کند که همهء امور برادران تاکنون، زیرمیزی انجام شده و می شود؛ و برای همین است که خاج پرستان، قادر به دیدن آن نبوده و نیستند! ...

محض اطلاع عرض شد..

 

سوء پیشینه

فدوی در پرسه ی خبری شبانه ی خود در جراید شریفهء دارالخرافه خواند که حضرات آیات و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین، از بازتاب خبر آموزش رزمی خواهران در باب ورزش خشنی بنام "نین جوستو " توسط خبرگزاری رویترز چندان برآشفته اند که پروانهء کار آن  خبرگزاری خاج پرست را در ایران سابق، لغو فرموده اند. جرم رویترز بقرار زیر است:

«در گزارش این خبرگزاری ادعا شده است که رزمی کاران ایرانی، قاتلان مخفی در خدمت جمهوری اسلامی هستند. زنان نین‌جوتسوکار ایرانی گزارش اخیر رسانه‌های غرب که آن‌ها را آدمکش توصیف کرده‌اند، رد کرده و می‌گویند که رزمی‌کارانی عادی هستند».

و اما آنچه که برادران ، بعلت ابتلای شدید به آنفولانزای آخوندی یادشان می رود، پیشینهء درخشان و گهربارشان در ایران و خارج از ایران است . ناظران درون و برونمرزی، بعنوان مستوره، کشتار دادگاه میکونوس و مثله کردن فریدون فرخزاد در آلمان، سلاخی شاپور بختیار در پاریس، و کارد آجین کردن پروانه و داریوش فروهر، قتل محمد مختاری و جعفر پوینده، کشتار گستردهء سال های 60 و 67، و فجایع اتفاقیه در سال 88 و ... را هنوز بخوبی بیاد دارند و به این نتیجه رسیده اند که بقول سوئدی ها، یک رودهء راست توی شکم برادران نیست! و لذا در انظار همگان حکم آیت الله دیگر حکم سخن چوپان دروغگو را پیدا کرده است . بر این پایه، فدوی نمی داند که گرد و خاک و معرکه ای که مؤمنین پیرامون این خبر ناقابل براه انداخته اند،از  چه بابت است؟.. شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانید؟

خوانندگان محترم ضد انقلاب یکوقت نترسند، آن قمه های ریز و درشتی که بدیوار ملاحظه می کنند نیز، کارد آشپز خانه اند! و متعلق به همان دخترکی ست که بگزارش برادر احمدی نژاد، در آشپزخانه انرژی هسته ای تولید می کند!

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

29 اپریل المفرح سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630