بازگشت به خانه

 

center" dir="rtl"> مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 8 اسفند 1390 ـ  27 فوريه 2012

 

وزارتخانهء جديد

فدوی در مرور خبرهای دارالخُرافه خواند که برادر عماد افروغ  موفق شده است که نیروهای خودسری که، بابت انتقاد از اوضاع، به بیت برادر سردار حسین(ع) علائی یورش برده بودند، و قرار بوده که به بیت وی نیز حمله کنند، را با امشی!(1) متفرق کند!...

باری- فدوی تا آنجا که به یاد می آورد، "نیروهای محترم خودسر"، اندکی پس از تشریف فرمائی حضرت  امام (ل) و توابع به وطن سابق تشکیل، و خدمات خداپسندانه ی خود را نیز در این سی و چند ساله، عندالزوم  و البته به نحو احسن، انجام داده و بعون الله، می دهند .

نظر به اینکه فدوی، بقول خاج پرستان، همیشه بخشی از راه حل بوده است، فلذا این بار نیز پیشنهاد می کند که برادران خجالتی تعارف را دیگر بکلی کنار گذاشته و، با تأسیس وزارت "نیروهای خودسر"، ضمن کوبیدن مشتی محکم، نخست به دهان ملت، و سپس به دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، مؤمنین و مؤمنات را نیز مفتخر، و به الطاف خفیه ی اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، مـُستظهر نمایند ...

فدوی، پیشاپیش، بمنظور تکمیل پیشنهاد سازنده ی خود، برادر سردار محمد(ص) رضا(ع) نقدی، و اگر ایشان ناز فرمود، برادر فیروز آبادی(2) را، بعنوان وزیر محترم وزارت "نیروهای خودسر" کاندیدمی کند.      

و من الله التوفیق

-----------------------------------------

(1) دخالت نیروهای ذیربط !- م

(2) گروهبان گارسیا، دستیار برادر زورو- م

 

مُـسری

فدوی در مرور خبرهای دارالخُرافه دریافت که شکنجه، که حق مسلم مردم ایران است، به حیوانات آن مرز پر گهر نیز سرایت، و حیرت گزارشگر مربوطه را، بشرح زیر برانگیخته است:

«- در قفس کوچک دیگری که به نظر می رسد قفس پرندگان بوده، دو شیر قوی هیکل قرار گرفته اند که از فرط  عصبی شدن، ده ها دقیقه ایستاده فقط سرهای خود را به چپ و راست، تکان می دهند.

«- در قسمت دیگری از نمایشگاه که به مارهای سمی اختصاص یافته است، به قدری قفس های شیشه ای محل نگهداری مارها کوچک است که بازدید کنندگان تعجب می کنند که چگونه این مارها در آنجا جای داده شده اند. در صحنه ای نادر و وحشیانه، پرنده زنده کوچکی که از ترس به خود می لرزد، در محل نگهداری ماری عظیم الجثه قرار داده شده تا بازدید کنندگان شاهد خورده شدن آن پرندهء زیبا توسط این مار باشند.

«- و ...»

و حسن ختام گزارش:

«اولین نمایشگاه طبیعت و جهان در بوشهر محلی شده تا بازدید کنندگان از نزدیک شاهد آزار حیوانات زبان بسته ای باشند که مثلاً متولیان برگزاری این نمایشگاه، می خواهند آنها را با طبیعت آشنا کنند!» (فرارو، با تیتر: «شکنجه حیوانات در باغ وحش بوشهر»)

 

آیت الله خیاط باشی در کوزه افتاد!

سایت فردا نوشت: «پایگاه اطلاع ‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در عربستان فیلتر شد!»

نيم بيت

ای کشته که را کشتی، تا کشته شدی زار!

 

بلند پروازی

تا آنجا که فدوی بیاد دارد، حتا منظور حضرت امام(ل) هم از صدور انقلاب شکوهمند اسلامی، صدور این بختک گرامی، به همان دور و بر های خودشان بود. مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، اما  به آن مختصر، مدیریت جهان را نیز افزود!

باری- فدوی به مدیریت جهانی ایشان، که لامحاله باعث بیکاری امام زمان(عج) نیز می شود، به شرط آنکه ادعای دیگری به آن اضافه نشود، راضی شده بود؛ لکن از مرور خبرهای جراید شریفه دارالخُرافه دریافت که برادر احمدی نژاد، به آن نیز اکتفا نفرموده و در تدارک اعزام فقراتی بسیجی، به فضا است!...

خودتان به نقل از سایت وابسته ی بازتاب، ملاحظه کنید:

«سال آینده شاهد پرتاب ماهواره های دیگری همچون ماهواره "ظفر" و "طلوع" که در دستور کار قرار دارد باشیم و با فرستادن  موجود زنده به فضا، شرایط و مقدمات حضور انسانی و عالمانه بشر در فضا را فراهم کنیم!...»

باری، ما که خودمان بحمد الله والمنة، در ایران سابق بشر نداریم که نگران حقوق معوقه اش باشیم؛ فلذا حکومت شکوهمند اسلامی قرار بود که برای جوری  ِجنس، فقط نگران حقوق بشر بومیان کانادا باشد!*، لکن فدوی نمی داند که مخبط الاسلام والمسلمین، احمدی نژاد، را چه پیش آمده که ارشاد موجودات بخت برگشته ی فضائی را نیز به آن، اضافه فرموده است!

فاتحه مع صلوات

بعدالتحریر: یک وقت تصور نشود که این ویروس فقط برادر احمدی نژاد را گزیده!.. علائم بالینی، بر روی خواهر افتخاری که ضد زن ترین مردی ست که فدوی می شناسد! را هم، برای جوری ِ جنس، در پی می آورد :

«لاله افتخاری، عضو فراکسیون زنان مجلس، از تشکیل شبکهء جهانی عفاف و حجاب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دنیا خبر داد!...»/بولتن نیوز

-----------------------

* به دنبال وخامت فزاينده وضعيت بوميان كانادا كه اعتراض تعدادی از گزارشگران سازمان ملل و سازمان‌های غيردولتی را به دنبال داشته است، كاردار كانادا در تهران روز دوشنبه به وزارت امور خارجه احضار و مراتب نگرانی عميق جمهوری اسلامی ايران از نقض حقوق بوميان در كانادا به وی ابلاغ شد! /ایلنا

 

New !

پیرامون فیلم"جدائی نادر از سیمین"، که می گويند ممکن است به اسکار نیز دست یابد، فدوی عرض می کند که اساساً نمی داند که چرا این دو بزرگوار، با جدائی خود، این همه "آب در خوابگه مورچگان ریخته اند"!*

باری- تا کنون آیه های گوناگونی در این ارتباط نازل شده است که تازه ترین، و البته مقبول ترین آن، آیه ی مکرمه ی زیر است:

«جدائی نادر از سیمین مقدمه ی حمله ی نظامی آمریکا به ایران است!» (یک بلاگر حزب اللهی/پارسینه)

یکوقت تصور نفرمائید که برادرمذکور، همینطور ریخته است توی جوراب، و زده است به دیوار!.. نخیر، چنین نیست؛ وی حتا در باب مزه ی کوکاکولا، که توطئه ی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل بوده است، نیز پژوهش های علمی مبسوط انجام داده است که ملاحظه می کنید:

«امریکا (انگلیس و اسراییل) سعی می‌کنند همه چیز را مشروع نشان دهند.  شبیه طعم کوکاکولا که در هر کشوری بنا بر ذائقه‌ی‌ مردم آن کشور طعم اش فرق می‌کند. مزه‌ی کوکاکولا توی آمستردام با مزه‌ی کوکاکولا در تهران خیلی فرق دارد!»

بقول آن شاعر ضد انقلاب:

بیت

از معجزات شیخ ما اینست

شیره را خورد و گفت شیرین است!

فدوی ضد انقلاب، که حرجی به او نیست، در آمستردام بی ناموس هم بوده است، لکن حیرت می کند که برادر حزب اللهی، در آن هنگامه، در آن خطه ی معصیت خیز، چه می کرده که گزارشی به این دقیقی، ارائه فرموده است؟

-------------------------

*خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند که مورچگان در این عبارت، مکتبی هستند!

 

پیش بینی

فدوی در مرور خبرهای دارالخُرافه دریافت که افزایش شدید قیمت سکه در ایران سابق، همچنان ادامه دارد و بعد از ظهر شنبه 21 ژانویه 2012 سکه طرح قدیم، با هفتاد هزار تومان افزایش قیمت، در عرض چند ساعت، یک میلیون تومان معامله شده است. روز شنبه نیز دلار در بازار آزاد تا دو هزار تومان عرضه شده است.

فدوی با آنکه در ایام طلبگی بناگزیر، واحد ها و مطالعات اقتصادی نیز داشته است، معذالک خود را بدون تردید، عالم علوم اقتصادی نمی داند، لکن سال ها پیش، در اخبار طنز خود، خبر زیر را منتشر کرد:

«به دنبال شکوفائی بیش از حد اقتصادی حکومت اسلامی و بهبود وضع مالی مردم، بانک مرکزی ایران با تأییدات خداوند متعال، و با ابراز خرسندی بسیار، تغییر واحد پول کشور را، طی صدور اطلاعیه ای به آگاهی عموم رساند. بموجب این اطلاعیه، واحد پول کشور از ریال به کیلو تغییر یافت!»*

بنظر می رسد که با توجه به خبر شنبه21 ژانویه 2012، فدوی در سال 2003 ، و اگر تاریخ چاپ نخست خبر، یعنی 2002 را ملاک بگیریم، چندان هم پرت نگفته است!... لکن برای اینکه در سال 2012 نیز در این باب اظهار نظری کرده و مثلاً ده سال بعد، به شرط عمر، بدان استناد کند، عرض می کند که برادران چرا تعارف کرده و واحد پول آمریکای جهانخوار، لعنة الله علیه، را بعنوان پول رسمی خود اعلام نمی فرمایند که مؤمنین هم، نفس حلالی بکشند؟!

 --------------------------

 *تنفس ممنوع – گزیده ی طنزهای سیاسی حمیدرضا رحیمی چاپ دوم ص 107 - 2003/1381

 

تخمین

فدوی شکسته نفسی نمی کند، لکن براستی نمی تواند حدس بزند که 60 تـُن آش چه حجمی می تواند داشته باشد. فلذا به گزارش سایت وابسته ی تابناک، بشرح زیر اقتدا می کند:

 «مواد اولیهء این نذری شامل 3200 کیلو برنج، 4200 کیلو پیاز وتره، 4000 کیلو حبوباتی از قبیل عدس ، لوبیا ونخود..!»(1)

فدوی نه از خود، که به نقل از همان منبع، به مواد فوق، یک گله گوسفند هم اضافه می کند!(2)

باری، برای مزيد خوانندگان ضد انقلاب عرض می کند که این «مختصر: برای "دلسوختگان اهل بیت علیهم السلام" در شیراز تدارک دیده می شود!

فدوی نمی داند که در این هنگامه، باید با معده ی چه کسی عکس بگیرد؟!

-------------------------

(1) مناسبت 28 صفر؛ سالروز جانگداز رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام  60 تن آش سبزی نذری در پارک خلد برین پخته و در میان دلسوختگان اهلبیت علیهم السلام شیرازی! توزیع می گردد.(تابناک)

(2) 120 رأس گوسفند!

 

لکن فایده ای ندارد!

برادران می کوشند که گناه کاردستی خودشان را،که در آن از همان اوائل انقلاب مهارت داشتند، به گردن خاج پرستان بیاندازند که البته فایده ی چندانی جز مصرف داخلی، که در حد پنیر و تخم مرغ است، ندارد! چرا که خاج پرستان در روز روشن و با اطمینان کامل، ترور احمدی روشن  را که اخیراً توسط برادران موتور سوار رخ داده است، قویاً تکذیب کرده اند .

افزون بر این، بررسی آراء برادران و در رأس آنان مقام  معظم رهبری، ادام الله شوکته، حاکی ست که عاملین ترور برادر مقتول، مانند سایر قتل های دولتی پیش از آن، قرار است تا انقلاب مهدی(عج)، با آنکه بسیار دم دست اند، به استناد آیه ی زیر، پیدا نشوند:

«این ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند كرد به جنایت كثیف و پلید خود اعتراف كنند و مسئولیت آن را بپذیرند، مانند دیگر جنایات شبكه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس های سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت ‌آمیز نیز شكست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت»

فلذا، نوبت برادران دون پایه است که مجدداً زحمت کشیده و  سناریوی تازه ای را، برای جوری جنس، رقم بزنند!...

بهر حال، فدوی در حاشیه دعا می کند که قاصم الجبارین، استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل را، تا انقلاب مهدی(عج) از برادران نگیرد، که بدون ایشان حقیقتاً فطیر است!...

 

نرخ بیکاری

فدوی تعارف نمی کند، لکن براستی نمی داند که استکبار جهانی، لعنة الله علیه، تا چه حد بیکار است؟

آیا میزان بیکاری نامبرده در حدی هست که خبرگزاری وابسته ی ایرنا ادعا کرده است؟ یعنی شال و کلاه کرده، برود «راسک!»، از توابع شهرستان سرباز!، واقع در استان سیستان و بلوچستان، و امام جمعه ی محترم اهل سنت آن نقطهء دور افتاده را به شهادت برساند، و سالم و در حال جویدن آدامس، به این سوی ِجهان، برگردد!..

فدوی که عقل ِ گردش قد نمی دهد، خوانندگان محترم ضد انقلاب را، نمی داند.

 

حسرت زندان!

فدوی در مرور جراید شریفه ی دارالخُرافه، در سایت تاریخ ایرانی(به نقل از سایت وابسته ی بازتاب) به تیتری مربوط به بهمن 1343 با این مضمون برخورد :

«نامه آیات خامنه‌ای، هاشمی، مصباح، جنتی و...: آقای هویدا! سری به زندان ها بزنید*

افسوس که در حکومت شکوهمند اسلامی، زندانی در کار نیست، وگرنه فدوی هم امروز فریاد زنان می گفت:

«آقای خامنه ای!... گرچه دیر وقت است!، لکن سری به زندان ها بزنید...»

 

بزک

یکی باز بی احتیاطی کرد و نوشت که "من ایران را دوست دارم"! حالا چه خاکی باید به سر کرد؟

پاسخ نزد مخبط الاسلام والمسلمین، برادر احمدی نژاد، است که در همان جلسه فرمود:

«ایران را دوست دارم بدین معنا است که یک نقطه ی آرمانی و وعده ی الهی را دوست داریم!» (سایت روزنامه ایران بنقل از بازتاب)

 

گیج

بجان خوانندگان ارجمند ضد انقلاب، فدوی بفهمی نفهمی، یک چیزیش می شود!؛ چرا که با ملاحظه ی تیتر زیر، در مرور جراید شریفه ی دارالخُرافه، پنداشت که برادر بشار اسد سرانجام از کشتار مردم  سوریه خسته شده و، بمنظور دلجوئی از آنان، به عیادت شان رفته است و به این نتیجه رسید که دیکتاتوران گرامی نیز، کم تا قسمتی، احساس و عاطفه دارند:

«عیادت بشار اسد از مصدومان» /فردا

لکن در ادامه ی خبر دریافت که خیر، دوباره، گز نکرده پاره کرده و معظم له، از چماقداران محترم عیادت فرموده است!:

«خبر آنلاین: بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، از مصدومان نیروهای امنیتی که در جریان ناآرامی ها آسیب دیدند،عیادت کرد».

 

 اختلاف نظر

فدوی در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخُرافه، به خبری به نقل از پاتریک سیل، تحلیل گر مسائل خاورمیانه، بشرح زیر برخورد:

«...اعراب در حقیقت از ایران بیش از بشار اسد سوری واهمه دارند!»/ خبرآنلاین - فردا

فدوی عالم علوم سیاسی نیست، لکن ضمن اینکه دستکم به مردم عرب سوریه حق می دهد!، می افزاید که، به باور او، مقام معظم رهبری خودمان، و مقام معظم رهبری سوریه، به استناد گزارش تصویری زیر، از یک میزان محبوبیت در سوریه، برخوردارند؛ تا نظر خوانندگان محترم ضد انقلاب چه باشد:

 

 

 

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

25 فوریة  المفرح سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

 

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630