بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 5 دی 1390 ـ  26 دسامبر 2011

 

این همانی

تنها دیکتاتوری که اخیراً به زبان خوش و بمرگ طبیعی جهان را ترک کرد!، "کیم جونگ ایل"، رهبر کرهء شمالی ست که البته موجب اندوه برادران، از جمله علی(ع) لاریجانی شد که درگذشت نامبرده را تسلیت گفت؛ چرا که کره ی شمالی از معدود کشورهای نزدیک به حکومت شکوهمند اسلامی ست و در پیوند با بدمستی های هسته ای برادران نیز، وظائف شرعی خود را، عندالزوم انجام داده است.

دیگر اینکه، گروه خونی برادران ما با برادران ملحد کره ای مان نیز یکی ست، یعنی نگاه هر دوشان به رهبر دیکتاتور، شدیداً عاشقانه است! اگر مقام معظم رهبری ما، ایدالله شوکته، ظل الله و نایب بر حق حضرت بقیة الله الاعظم امام غایب ارواحنا روحی فداه(عج) است، و مخالفت با او مخالفت با امام زمان(عج) و خون مخالف از شیر مادر حلال تر می شود، رهبر پیشین کره ی شمالی نیز به موجب کشف دانشمندان مکتبی آن کشور، و بروایت تنها سایت کره شمالی که توسط وزارت ارشاد محترم آن کشور اداره می‌شود٬ «کیم ایل سونگ (پدر کیم جونگ ایل) بخشی از خورشید بوده و پس از مرگش درجه حرارت خورشید و گرمای کره زمین، به ‌طور ناگهانی بالا رفته است!»

مقام معظم رهبری کره ای نیز، مثل مقام معظم رهبری دامّ مجده ی خودمان، تنها کسی ست که حق فکر کردن دارد و «وقتی فرماندهء بزرگ دربارهء مسئله‌ای حرفی زد دیگر هیچکس حق ندارد در آن زمینه اظهار نظر کند».

روابط زن و مرد حتا پیش از ازدواج نیز، عیناً مثل برادران اماکنی خودمان، به برادران ُملحد کره ای ما، شاغل در اداره ی اماکن آن خطه ی شریف، مربوط است: «کسی حق انتخاب همسر و ازدواج را ندارد، مگر با موافقت وزارت اطلاعات و امنیت آن کشور». یعنی: «دختر و پسری که عاشق هم شده‌اند باید گزارش کاملی از نحوهء عاشق شدن شان، دلیل عاشق شدن شان، میزان علاقه و احساسی که نسبت به یکدیگر دارند و خیلی چیزهای دیگری را در چندین صفحه بنویسند و تحویل مقامات امنیتی بدهند!»

ورزش هامان نيز خوشبختانه بی شباهت بهم نیست: «ورزشکاران کرهء شمالی قبل از اعزام به خارج از کشور و حضور در مسابقات خارجی، ابتدا در کلاس‌های عقیدتی و سیاسی شرکت می‌کنند و بعد خانواده‌هایشان به گروگان گرفته می‌شوند تا فرزند ورزشکارشان به کشور باز برگردد».

مختصر تفاوتی البته ملاحظه می شود و آن اینکه برادران ما در این ارتباط، قدری مترقی ترند یعنی خانواده‌ وقتی به گروگان گرفته می‌شود که طرف برنگردد!..

فضای نشاط آور حاکم بر هر دو کشور دوست و برادر نیز بسیار شبیه بهم، و غیر بومیان خاج پرست از جمله دیپلمات ها که ناگزیر به زندگی در آن حغرافیای نشاط انگیزهستند: «بعد از چند ماه اقامت در این کشور، به مشکلات روحی دچار می‌شوند!»

و سرانجام، این ویژگی کشور دوست و برادر کره شمالی نیز، فدوی را شدیداً بیاد دوران طلائی حضرت امام(ل) و ارتش بیست میلیونی او (بسیج) انداخت که نخستین وظیفه اش چیزی شبیه بهمین بود که در پی می آید :

«در کرهء شمالی حتی خواب دیدن مردم هم کنترل می‌شود و دانش آموزان موظف هستند آخرین خواب‌های سیاسی خود و والدین شان را به نمایندهء وزارت اطلاعات و امنیت در کلاسشان گزارش کنند!»

باری- آنچه که فدوی هر چه کوشید در نیافت، و اینک آن را به عنوان مشق شب، به خوانندگان محترم ضد انقلاب خود تکلیف می کند،این بود که:  کی از روی دست کی نوشته است؟!

 

اشتباه

در پیوند با گزارش خبرگزاری ها دائر بر اینکه اخیراً فقراتی از حیوانات وحشی در خیابان های تهران دیده می شوند، عرض می کند که وحوش هم دیدند که شهر شلوغ است، به خیابان ها آمدند! غافل از اینکه برادران، خودی و غریبه سرشان نمی شود و برای آنها هم خواب دیده اند! ملاحظه کنید:

«قیمت توله شیر در تهران فقط ۹ میلیون تومان! (فارس)

و در توضیح بیشتر، از قول یکی از مسؤلین، اضافه می شود که:

«وی با بیان اینکه در بالای شهر نگهداری توله شیرها مد شده است گفت که حتی صاحبان آن‌ها در برخی از موارد توله شیرهای خود را به پارک ها می‌آورند! و در مورد خرید و فروش و قیمت این توله‌ شیرها خاطر نشان کرد که در داخل کشور حدود 8 تا 9 میلیون تومان می‌فروشند». (فرارو)

باری، فدوی اگر جای آن وحوش گرامی بود، در همان جنگل مألوف، که بسیار امن تر از جامعه ی شکوهمند اسلامی ماست، می ماند !..

 

پایان شب سیه، سیاه است !..

فدوی بارها گفته و نوشته که در جامعه ی اسلامی شکوهمند ما، هیچ جیز سر جای خودش نیست و بی سببی نیست که فدوی، تا ارائه ی تعاریف تازه ای که بتواند منظور برادران را برساند، در ارجاعات خود عجالتاً از پسوند "سابق" استفاده می کند؛ مثل این بیت از استاد سخن که از فرط استعمال به امثال سائر تبدیل شده، اما در ارتباط با برادران، جواب نمی دهد :

بیت

خــدا را بـر آن بـنده بخــشایش است

که خلق از وجودش در آسایش است

که بقول عوام up date آن در ایران امروز، چنین می شود :

بیت

خــدا را بر آن بنده بخــشایش است

که دائم پی ی سلب آسایش است !

 

همچنین است، زبانزد (ضرب المثل) معروف «پایان شب سیه سفید است»، که آن نیز به استناد ماجرای زیر، چنین نیست. و اين حکایت ماست؛ ببینید این مختصر امیدی را هم که فدوی داشت، چگونه آیت الله عبدالله(ص) جواد(ع)ی آملی، اخيراً در جمع علما و روحانیون حوزهء علمیه در ادامهء درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم، بکلی بباد داد:

«حضرت حجت علیه السلام، اصالةً بقیة الله است و علمای دین نیز که شاگردان او هستند بالتبع بقیة الله هستند! و این موضوع مستند به این روایت امیر المؤمنین علیه السلام است که: «العلماء باقون ما بقی الدهر»؛ عالمان باقی هستند تا عالم باقی ست! (رجا نیوز، بنقل از رسا)

تسلیت فدوی را بپذیرید !..

 

تشُّرف

در اثر مساعی مستمر برادران، سازمان سیا نیز سرانجام سر براه، و به اهل بیت، علیهم الصلواة والسلام، متمایل شد. سازمان مذکور، لعنته الله علیه، در صدد آموزش کارکنان خود در باب آداب سینه زنی و قمه زنی ست و گویا مجاهدت های آن نیز، کم تا قسمتی قرین توفیق بوده است.

این معنا رافدوی، از فرمایشات برادر سردار محمد(ص) علی(ع) آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با ایرنا دریافت که فرمود :

«سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در صدد است برای "مقابله با فرهنگ عاشورا و انحراف در عزاداری‌ها" در میان مداحان نفوذ کند. سردار محمدعلی آسودی روز شنبه (۱۲ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: "سی. آی. ای" در صدد است با نفوذ در مداحان "آهنگ‌ها و  اشعار مورد نظر خود" را وارد کرده و برای این کار "هزینه زیادی نیز صرف کرده است!"»

فدوی پیش از این بارها گفته بود که خاج پرستان آمریکائی، شدیداً بسیجی هستند لکن برادران باورشان نمی شد؛ تا به حول و قوه ی الهی، بشرح فوق به تجربه ثابت شد .

 

بابا، سه سه بار، به 9 بار!

خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة علیهم اجمعین،

آیا چیزی را سراغ دارند که برادران دور آن معرکه نگرفته و بابت آن کار اضافه از ملت خسته و فرسوده ی ایران سابق، نکشیده باشند؟ بیخودی نگردید که، «یافت می نشود، جسته ایم!»

فلذا فقره ای را فدوی، که در ارتباط با ماه گرفتگی اخیر رخ داده است برای تکمیل عیش شما،و عیناً از جراید شریفه ی دارالخُرافه، نقل می کند. گفتن ندارد که قضیه محدود و منحصر به یک فقره فعلگی

 مکتبی نیست و بر پایه ی نظر حضرات، هی بازتولید و تکرار می شود.

باری، مطلب پیرامون نماز آیات است که بفرمایش حجت‌الاسلام حسین(ع) وحیدپور، عضو ستاد  ترویج احکام، متضمن حالات گوناگون است و، مع الاسف، جا خالی نمی شود داد، و در رو هم، ندارد:

«ماه گرفتگی به دو صورت اتفاق می‌افتد، گاهی تمام و گاهی قسمتی از ماه می‌گیرد، نماز آیات در هر دو صورت واجب  است. بنا بر این، ولو این که مقداری از ماه گرفته شود باز هم نماز آیات واجب است و ملاک آن هم ترس نیست، چه  کسی بترسد یا نترسد، این نماز بر همه مکلفان واجب است! (رسا)

تأخیر در نماز مذکور هم البته عواقب خودش را دارد:

«اگر کسی نماز آیات را به تاخیر انداخت تا زمانی که ماه باز شود این خود چند صورت دارد!، اگر هنوز ماه باز نشده است در این صورت نیت "ادا" می‌کند، اگر ماه باز شد در اینجا نیت "مافی الذمه" می‌کند یعنی قصدش آن باشد که هر چه بر گردنش است انجام دهد».

خوانندگان محترم ضد انقلاب به هوش باشند که خواب شان نبرد که کار دست شان می دهد و آن نیز، گفتن ندارد که، چند حالت دارد:

«ممکن است برخی در زمان ماه گرفتگی خواب باشند یا مشغول کاری باشند که متوجه ماه گرفتگی نشوند و پس از این که ماه باز شد متوجه این ماه گرفتگی شوند. این هم دو صورت دارد، یکی این که ممکن است مکلف وقتی متوجه شود که ماه به طور کلی باز شده است، یعنی فردای آن روز متوجه شود که ماه روز پیش گرفته، اگر بعد از باز شدن متوجه شد که ماه گرفتگی رخ داده است،‌ این هم دو صورت دارد، یا این که ماه به صورت کامل گرفته یا قستمی از ماه گرفته است؛ بنابراین در بخش دوم که قسمتی از ماه گرفته است، قضای نماز آیات بر این مکلف واجب نیست؛ اما اگر تمام ماه گرفته بود در این صورت باید قضای آن را بجا آورد».

فدوی که ُبرید، فلذا بدین وسیله، مهرش را حلال و جانش را آزاد، و عرض  ِتوأم با التماس می کند که بابا، سه سه، بار به ُنه بار!.. مؤمنین ضد انقلاب، خود دانند !..

 

طالع بینی

فدوی بیاد می آورد که پادشاه پیشین ایران، اندکی پیش از انقلاب و در پیش بینی روزگار پس از خود، به نقل از حافظه گفت: «ایران می شود ایرانستان!»

اینک، پس از سی سال تأخیر، در پاسخ عرض می کند که درست است که ایران عجالتاً، ایرانستان  نشده لکن، به حول و قوّه ی الهی، "بربرستان" که شده!

 

ارز هرز

آمار هم گاه چیز خوبی است یعنی هم به درد دنیا می خورد و هم عُقبی. فدوی در خبرهای دارالخرافه خواند که نیاز کشور اسلامی به واردات پارچه ی چادر مشکی، سالانه ٣۵ میلیون متر مربع یعنی تقریباً ٣۵ برابر مساحت کشور است! (متراژ رنگ های دیگر چادر البتّه در این آمار لحاظ نشده است).

فدوی البتّه نگران ارزی که در این میان دود می شود نیست، بلکه در حاشیه قدری مُعذّب شد که چرا ستر عورتمان هم، دست استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است!

 

برعکس

خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل گرامی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل باید دیگر تاکنون،از طریق فدوی، که نیمه ی گمشده ی برادران است، به شیوه ی ویژه، طرز بیان، و منظور و مقصود آنان، که بکلی بی ارتباط با آنچه هست که می گویند، تاکنون پی برده و فی المثل وقتی برادران می گویند «ف» باید دریابند که منظور ایشان قافی است که در قفقاز است!.. براین پایه، آنگاه که برادر رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت علیه ی خارجه، «با تائید گزارش‌ها دربارهء سفر جلیلی به مسکو٬ گفت که این سفر ارتباطی با هواپیمای تجسسی آمریکا که  در حال حاضر در اختیار ایران است٬ ندارد»، منظورش این است که این سفر، انگیزه ای جز هواپیمای مذکور که با امدادهای غیبی در ایران اسلامی فرود آمده و اشتهای برادران موحد روسی و البته چینی را تحریک کرده، ندارد!

حال از این نیز می گذریم که هواپیمای مذکور، بی سرنشین است و گروگانگیری کمتر از چهار صد نفر نیز برای برادران افت دارد و اساساً صرف نمی کند*!

مطلب دیگر در همین راستا، سفر برادر صالحی، وزیر خارجه ی اعلیحضرت العظما سید علی(ع)خامنه ای ،به عربستان بود که همین چند روز پیش مؤمنین بابت آن، نامبرده را جلوی خورشید، کباب کرده بودند لکن اکنون امر بر این دائر شده است که برادر حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات معظم له، به عربستان سفر کند و در باب تلطیف روابط فی مابین بکوشد !..

خلاصه اینکه، خوانندگان محترم ضد انقلاب، انتظار زیادی برای درک برادران، کثرالله امثالهم، نداشته باشند !

------------------------------

*تعداد گروگان های کارکنان سفارت آمریکا در تهران در زمان حضرت امام(ل)

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

23 دسامبر المؤدّب سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630