بازگشت به خانه

چهارشنبه 2 آذر 1390 ـ  23 نوامبر 2011

 

آخوندشناسی

فضولباشی

از آنجا که امروزه، به منظور ارتقاء دانش عمومی، سمینارها و کنفرانس های متعدد در مورد موضوعات مختلف بر پا می گردد، اینجانب، فضولباشی، نیز بر آن شدم که مبحثی را تحت عنوان آخوندشناسی باز نمایم تا باشد به یاری اساتید و دست اندر کاران این رشتهء مهم که در رابطهء مستقیم با زندگی ما مردمان این مملکت و حتی تمامی مردمان این دنیا است، اطلاع بیشتری کسب کرده و راه های مبارزه با این بلای خانمانسوز را، که از ایدز و زلزله و هر بلای آسمانی دیگر خطرناک تر است، پیدا نماییم.

 

آخوند چیست ؟ آخوند موجودی است که در محیط های آلوده به فساد و ناآگاهی رشد می نماید و شکل ظاهری آن شباهتی نزدیک به انسان دارد. ولی روی کله شان مقدار زیادی پارچه سفید یا سیاه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسان ها روی دو پا راه می روند اما صورت شان با انسان ها فرق دارد؛ بدین ترتیب که صورت آنها پوشیده از موهای زبر و دراز است! همچنین طرز پوشش آنها هم با آدم ها کاملاً متفاوت است، چنانکه دارای جیبی بسیار بزرگ هستند که گنجایش مقادیر بسیار زیادی پول و ثروت و یک پنجم دارایی مردم را دارد. همچنین طرز صحبت کردن آنها نیز با آدم ها فرق فراوان دارد. آنها با زبانی صحبت می نمایند که گویا متعلق به دوران ماقبل تاریخ است. دارای اشتهایی سیری ناپذیر هستند، چندانکه هرگز و به هیچ وسیله ای سیر نمی شوند و بخصوص از دیدن خون به وجد می آیند. تفاوت دیگر آنها با انسان ها این است که انسان برای انجام کارهايش از دست و مغز خود استفاده می کند ولی آخوند برای این کار تنها از دهان اش بهره می جوید  او از گریه و ناراحتی دیگران به غایت لذت می برد و، برعکس، شادی و خوشبختی انسانها آنها را ناراحت می نماید. آخوند به هر آنچه مثل خودش نیست حمله می کند و در صدد نابودی آن بر می آید و می خواهد همیشه نيز خود را حق به جانب نشان دهد !

 

ويژه گی های آخوند: يكى از خصوصيات منحصر به فرد آخوندها اين است كه آنها تنها از جنس نرينه هستند. يعنى اينكه آخوند ماده وجود ندارد. در عين حال آنها علاقه بسيار بسيار زيادى به جنس مادينه دارند! بهمين جهت بيشتر نوشته ها و گفته هايشان در مورد چگونگى رابطه جنسى با مادينه هاست! هر گاه با مادينه اى روبرو مي شوند تنها چيزى كه به ذهنشان خطور مي نمايد برقرارى رابطهء جنسى با آن مادينه است. خيلى زود آنتن شان حساس مي شود و بهمين جهت براى آنكه اين خصوصيت كارى دست شان ندهد و آشكارا به طرف حمله ور نشوند و آبروى ظاهري شان نريزد خواستار آن شده اند كه زنان بايد خود را بپوشانند. آنها حتى از شنيدن صداى زنان تحريك مي شوند و براى آنكه تحريك نشوند از زنان مي خواهند هنگام صحبت كردن تن صداى خود را تغيير دهند .آخوندها براى تشويق ديگران جهت تبعيت از خود نيز از مشوق جنسى بهره مي جويند و به آنهايى كه مطيع شان باشند وعدهء تعداد زيادى حوريان زيبا روى در آن دنيا ميدهند. از خصوصيات ديگر آنها، كه سبب تمايز آنها از انسانها ميشود كارگريزى آنها است. رابطهء كار با آخوند چون رابطهء جن و بسم الله است. يكى ديگر از خصوصيات آنها اين است كه علاقه فراوانى به جارى شدن اشك از چشمان مردم دارند. هنگامى كه مردم را به گريه مياندازند خودشان در زير مي خندند.

 

انواع آخوند: انواع مختلف آخوندها که با اسم های مختلفی به شرح زير زندگی می کنند با هم دشمنى فراوانى دارند و از تكه پاره كردن همديگر ابايى ندارند:
امام: نوعی از آخوند است که خود را از تمامی کاینات برتر می پندارد و تقریبا همطراز خدا و نیز بری از هر گونه خطا می داند.
آیت الله: آخوندی است که حسرت امام شدن دارد!

مرجع تقلید: نوعی از آخوند است که بيشتر با میمون ها همزيستی دارد.
حجت الاسلام: آخوندی است که خواستار تسليم ديگران در برابر خويش است. طلبه: هنگاميكه آخوندها دوران دگرديسى خود را طى مي نمايند طلبه ناميده مي شوند.

آخوند عمامه سياه: آخوندی که ارث پدرش را از مردم دنيا می خواهد.

آخوند عمامه سفيد: آخوندی که زاد و ولدش بسيار بيشتر از عمامه سياهان است اما نوکری آنها را می کند.

آخوند کوسه: اين نوع آخوند از کوسه های درنده هم خطرناکتراست.

 

محل رشد آخوند: بيشترين تعداد آخوندها در خاور ميانه است. تعداد اندكى از آنها در مناطق مختلف جهان پراكنده اند. آخوندها در مناطق مختلف نام هاى متفاوتى دارند. از جمله در مصر به آنها مفتى مي گويند که احتمالا اين نام از خصوصيت مفت خوري شان ناشى شده است. ايران و عراق و افغانستان و عربستان محيط های مناسبى براى زيستن آخوندها بشمار می روند.

 

نوزائی آخوند: گويا سه دهه سال قبل، نسل آنها رو به انقراض بود. اما در سايهء فعل و انفعالاتى نامعلوم و تا اندازه اى مشكوك در لابراتوارهای مغرب زمين از آن پس تعداد آنها رو به تزايد نهاده است. بطوريكه اكنون اين رشد نامناسب سبب ايجاد مشكل بزرگ و فزاينده اى براى آنهايى شده است كه در اين امر دخالت داشته اند.
 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com