بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

 دوشنبه 16آبان 1390 ـ  7 نوامبر 2011

 

سر در گم

فدوی نمی داند که چرا برادران، رعایت هوش و ذکاوت او را که با ارفاق، زیرمتوسط هم نیست نمی کنند و فلذا فدوی، هر بار در اثر عملیات ُمحّیر العقول ایشان، بقول عوام confuse می شود. بعنوان مستوره عرض می کند که فدوی، در اثر مجاهدتهای کبیر حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، در این سی و چند ساله ی ناقابل، سرانجام پذیرفت که بفرموده حضرت امام (ل) آمریکای جنایتکار، "شیطان بزرگ" است و لامحاله"هر چه داد دارد باید سر آمریکا بکشد" فدوی نیز چنین کرد و آنقدر در این سه دههء مقدس، داد سر آمریکا کشید که افزون بر اینکه همسایه ها شاکی شدند، تارهای صوتی اش نیزشدیداً معیوب و به جانباز هفتاد در صدی تبدیل شد!؛ حال فدوی از ذکر این مصیبت نیز می گذرد که بین علمای بنیاد محترم شهید هم در این باب که این نوع جانبازی را نیز بقول عوام  cover کنند یا نه،شدیداً اختلاف افتاده است.و نیز گفتن ندارد که فدوی زبان بسته در ای میان،همینطورارّه به ماتحت مانده است .باری- ماجرای اختلاف بین علما،بهمین جا ختم نمی شود و مورد تازه، پیرامون یافتن گرین کارت شیطان بزرگ در جیب عبای یکی از نمایندگان محترم مجلس اصولگراست که در جراید شریفه ی دارالخُرافه  نیز بشرح زیر آمده است :

روزنامه تهران امروز نوشت:

خبر تابعيت دوگانه داشتن يكي از نمايندگان بعد از يك هفته همچنان خبر داغ محافل رسانه اي است در این راستا، دسته ای از علما بر این باورند که: 

حجت الاسلام ناصر سقای بی‌ریا اين سخن كه اين نماينده به خاطر اخذ گرين كارت تخلف كرده را اشتباه فاحش گويندگان دانست و گفت: اين حرف یا در اثر کم اطلاعی و یا بی سوادی اتفاق افتاده! و... داشتن گرین کارت خلاف قانون جمهوری اسلامی هم نیست و گله ی دیگری از علما اما معتقدند که: داشتن گرين كارت جرم است. / رامين مهمانپرست سخنگوي وزارت امور خارجه

جالب توجه تر اينكه مهمانپرست كه با تهران امروز گفت و گو مي كرد مي گويد گرين كارت تابعيت محسوب  شده و طبق قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تابعيت دوگانه تخلف و جرم است و ما به هيچ وجه تابعيت دو گانه را نمي پذيريم. /فردا

پیدا کنید قیافه ی فدوی را،با آن هوش زیر متوسطی که ذکرش رفت !...

 

رئالیسم آخوندی!

...عرض شود که رئالیسم فقط سوسیالیستی نیست، نوع آخوندی اش را هم داریم،بله ؛ چه فکر کردید؟..در تبیین این تئوری، اضافه می کند که فدوی، از اوائل انقلاب شکوهمند ،حجت الاسلام قرائتی را هنوز و از حافظه ی نه چندان استواربیاد می آورد که در جمع عده ای، و با همان لهجه شیرین ،بنقل ازمضمون می گفت:

 یه چیزی که به آخوند میدی، اگه تونستی ازش پس بگیری! یا، مگه ما که مهمونی  اومدیم  که هی میگین، امروز میرن، فردا می رن!..

بر این پایه، قرائتی را افزون بر واضع رئالیسم آخوندی، می توان نخستین آخوند طناز در حکومت اسلامی نیز بحساب آورد که دراستندآپ کمدی،روی دست احمدی نژاد هم بلند شده است!.. وحجت الاسلام دانشمند آن آخوند طنازوُ تپل اصفهانی نیز، که روضه ی زنده باد خروس او مشهور است، بعدها سرو کله اش پیدا شد.

 باری - به آخرین اثر تلویزیونی قرائتی، بنقل از خبر آنلاین توجه کنید:

من خودم به درد آخوندی نمی‌خوردم. یک عده هم غصه من را می‌خوردند و می‌گفتند: قرائتی تو در اخلاق که گیر داری، صدا هم که نداری، نمی‌توانی روضه هم بخوانی، پس به چه درد آخوندی می‌خوری؟ و لذا در یک روستا هم که رفتم مرا بیرون کردند. گفتند: تو نمی‌توانی روضه بخوانی. مرا بیرون کردند، یعنی نامه نوشتند به امام جمعه کاشان آیت‌الله یثربی که ما این شیخ را نمی‌خواهیم. روضه می‌خواندم و مردم می‌خندیدند.(خنده حضار). هرچه روضه می‌خواندم مردم می‌خندیدند. نامه نوشتند بابا این را نمی‌خواهیم. من ،قرائتی روضه‌خوان ورشکسته هستم. بعد پای تخته سیاه آمدم گل کرد. (اگر کسی در کنکور رفوزه می‌شود نگوید: خاک بر سرم! دو سال است پشت کنکور ماندم. برو خیاطی کن ممکن است لباس عروس بدوزی دویست هزار تومان مزدش بشود. چه کسی گفته شما حتماً دانشگاه بروی؟ ممکن است کسی در دانشگاه رد شود و در حوزه قبول شود. در حوزه رد شود و در تجارت موفق شود. حدیث داریم اگر در یک شغلی شکست خوردید، نگویید: بخت من بد است شغلت را عوض کن)/

 

NEW !

 

تلفني حافظ قرآن شويد!

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از ایرنا، مدير روابط عمومي دارالقرآن خانه کارگر گفت: پيرو فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر تربيت 10 ميليون حافظ!، دوره جديد طرح 'تلفني حافظ قرآن شويد' در سراسر کشور برگزار مي‌شود.

 

دلسوزی مکتبی

فدوی با آن که از نظر هوش و ذکاوت، به استناد مدارک موجود، چندان هم  در مضیقه نیست، معذالک گاه در بررسی عریضه های مؤمنین و مؤمنات، دچار سر در گمی شده، و از ایشان برگ می خورد!؛ ملاحظه کنید:

با كمال تاسف در بعضی از بخش های بيمارستان قائم مشهد مقدس نيروهای كمكی پرستاری را تك نفره قرار داده اند. آنها بايد به 10 تا 12 مريض رسيدگی كنند و اين انصاف نيست...

فدوی می داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب، ادامه ی طبیعی جمله و معنای منطقی مستفاد از آن را به درستی حدس زده اند که طبیعتاً در جهت حمایت از آن زبان بستگان است؛ لکن چنین نیست و طرف، فدوی و به تبع او، شما را نیز شدیداًسر کار گذاشته است؛ به ادامه ی جمله نگاه کنید:

 حجم زياد كار پرستار باعث می شود كه گاهی نماز صبحش قضا شود و يا به تاخير افتد !

 

بیچاره اولیاء!

فدوی بارها شاهد بوده است که اغلب بستگان، که مختصر عقلی و باری داشته و بجای ادبیات و هنر،پزشگی پیشه کرده و طی توجهات داهیانه ی حضرات آیات عظام و حجج اسلام،توابع سببی ونسبی آنان ،به خدمت درممالک محروسه ی خاج پرستان،لعنته الله علیهم اجمعین مشغول اند،علیرغم داشتن تخصص های گوناگون ،ناگزیر بوده اند که هراز چندگاهی،در دوره های گوناگون تخصص های ذیربط شرکت کرده و نسبت به بروز کردن آگاهی های خود،اقدام نمایند. فدوی، با آنکه دلش برای این دسته از بستگان و دوستان،شدیداً کباب بود،در حاشیه نیز آرزو می کرد که ایکاش این شیوه ی مرضیه ،در وطن او نیز باب می شد و البته گمان می کرد که  با حضور ُپر زور برادران،این آرزو را،به ضرس قاطع،به گور خواهد ُبرد؛لکن امشب در مرور جراید شریفه ی  دارالخُرافه ،مبالغ هنگفتی دچار ناراحتی وجدان شد که چرا برادران را، قصاص قبل از جنایت کرده است، فلذا به سبک آدمهای دمکرات، شدیداً با خود برخورد کرد.

به تیتر مطلب به نقل از ایلنا  نگاه کنید :

افزودن «جنگ نرم» در سرفصل‌هاي آموزشي به اولياء و مربیان !

و در ادامه ی خبر، بنقل از معاون اولیاء،مربیان و خانواده ی آموزش و پرورش تأکید کرده است که:

«برگزاري دوره‌هاي آموزش خانواده براي اولياء دانش آموزان از سوي مدارس دست‌كم 10 ساعت اجباري است!"

و بقول آن بزرگوار:

                                                      بیت           

                                        با این علما هنوز مردم    

                                      از رونق ُملک، نا امیدند!

 

تعارف

معلوم نیست که بلیه ی ویرانگرتعارف،کی می خواهد از فرهنگ شگفت انگیز مرز ُپرگهر،رخت بربندد؟ فدوی در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخُرافه به این خبر رسید که:

پس از اینکه یک مرد روستایی به علت درد گلو و مشکل تنفسی به بیمارستان غرضی ملایر

مراجعه نمود، از گلوی وی یک زالو بیرون آمد. ! / آفتاب

 مطلب، حتا برای خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز روشن است، چه برسد به برادران!

در این صورت چه لزومی دارد که برادران تعارف کرده و به این خبر عریان، که هیچ تعبیر و تأویلی

 را نیز نمی پذیرد، بیفزایند که:

گفتنی است با وجود پیشرفت بهداشت!، متأسفانه هنوز آبهای آشامیدنی برخی از روستاهای ملایر آلوده بوده و از نظر بهداشتی مصرف آنها توصیه نمی‌شود!.

که جز افادهء معنای کوسه و ریش پهن، چیز دیگری را به ذهن خواننده ی بینوا، ،متبادر نمی کند!

باری- اوضاع در حکومت اسلامی، به این بدی ها هم نیست که فدوی مغرض،تصویر می کند!.. فلذا همین که از گلوی آن روستائی گرامی،تمساح،آنهم از نوع یزدی آن!،بیرون نیامده است،باید برود و قاصم الجبارین را،شدیدا ًشکر کند !...

 

پای درد دل مردم  دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفه ی  دارالخُرافه ، پاسخ ها اما از فدوی است.

«شهر مسجد سليمان با اينكه بيش از هزار شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده و در زمان جنگ نيز مورد اصابت موشك هاي دشمن بعثي قرار مي گرفت در حال حاضر از انواع محروميت ها رنج مي برد. چرا كسي به فكر آباداني اين شهر نيست؟»

- مراتب در فرصتی که از سفر میمنت اثرکرمانشاه مراجعت ومقادیرمبسوطی هم شنگول بودند، به خاک پای عنبر آسای همایونشان رسید.بی آنکه تغیّر فرموده و دستور اعدام یا دست کم ارشاد شما را ،که هیچ کم از اعدام نیست صادر فرمایند،عصای ُمرّصع و پیپ جواهر نشان مبارک را آهسته بر زمین گذاشته،سه تار را برداشته ، و فی البداهه در دستگاه خیار شور و بسیار سوزناک  سرودند:

لطف ما آید سوی مسجد سلیمان ، غم مخور

سوی آن شهر پریشانحال و داغان، غم مخور

 

«سليمان بلغار: از سازمان زيباسازي شهرداري تهران كه با نصب بنرها و دست نوشته هاي حاوي فرمايشات حضرات ائمه معصومين بر روي پل هاي عابر پياده، شهروندان را به فكر مي اندازند بي نهايت تشكر و قدرداني مي كنم».

- برخی گزارشات رسیده به فدوی اما حاکی ست که شماری از فرمایشات، شهروندان را از پل می اندازند. برادر بلغار!

 

«نيري: آقاي مهاتما گاندي قبل از هر كاري به جاي لباس، پارچه سفيد توليدي كشورش را به تنش پيچيد و سپس مبارزه با استعمار انگليس را آغاز كرد. آيا اين چه جاي افتخار است كه به صراحت اعلام كنيم كه لباس تيم ملي كشورمان از ايتاليا وارد مي شود و بدتر اينكه به تيم ملي كشوري مثل اردن كه حتي در فوتبال آسيا مطرح نبود ببازيم».

احترام تان دست خودتان باشد بقول حضرت امام (ل) لکن اینطور نباشد که آن روی سگ (قوچک – م) فدوی بالا بیاید . مهاتما گاندیِ ما، لباس چینی یا روسی می پوشد، خب بقول عوام ? so what دفعهء ما قبل آخرتان باشد، برادر نیری!

 

«يك هموطن: از نيروي انتظامي تقاضا مي كنم در كنار سرازير كردن اين همه مامور راهنمايي و رانندگي براي جريمه كردن متخلفين رانندگي فكري هم براي جمع آوري و بازداشت متخلفين و فروشندگان مواد مخدر در زيرپل ها و خيابان ها بكنند كه جان فرزندان ما را به طور جدي و وحشتناكي تهديد مي كنند».

- مراتب توسط فدی با قید دو فوریت بعرض رسید دستور فرمودند اهالی زیر پل را نیز جریمه فرمایند

 

«به مقايسه كننده مشايي با شهيد بزرگوار آيت الله بهشتي بفرماييد در كجا ديده شد كه شهيد بهشتي با هنرپيشه اي معلوم الحال و با پوشش زننده عكس يادگاري بگيرد و از پول بيت المال به حلقوم چنين افرادي بريزد».

- والله برادر شهروند، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... علتش این بود که "آن هنر پیشهء معلوم الحال" زمان آیت الله بهشتی، هنوز کودک بود!

 

«حسين زاده – گرمسار: وقتي خبر عرضه بستني 400 هزار توماني در برج ميلاد را خواندم از ناراحتي سرم را به ديوار كوبيدم. يعني فاصله طبقاتي تا اين حد؟»

- یا دیوار، دیوار نبوده است و یا سر شما سر نبوده است!؛ در غیر این صورت شما تا بحال باید، زنده یاد شده باشید، برادر حسین(ع) زاده!

 

«علي اصغر خواجوي گلوگاهي: به عنوان يك ايراني، داوطلب هستم كه چشم خودم را به خانم آمريكايي مدافع فلسطيني ها، كه از سوي نظاميان صهيونيست هدف گلوله قرار گرفت و چشم خود را از دست داد، هديه كنم».

- پیام فلسطین دوستانهء شما را، فدوی شخصاً به آگاهی آن ضعیفه ی مستوره رساند. ضمن سلام و تحیات گفتند که بدلائلی سفر به ایران اسلامی برایشان مقدور نیست و در حاشیه پرسیدند که تا بحال چندین بار هزینه ی سفر را بجهت شما حواله کرده اند پس چرا نمی آئید؟ ودر پایان نیز افزودند که شوهرشان نیز در یک ماجرای دیگر، بیضه ی چپ خود را از دست داده است و اگر بیضه ی اضافه دارید، به فلسطین نرفته و آن فقره را هم به ضمیمه ی چشم ، به ایشان اهدا و خانواده ای را از نگرانی های عملیات شبانه رهائی بخشیده، و اجر آنرا نیز از ائمه ی معصومین، رضوان الله علیهم اجمعین، مسئلت نمائید .

 

«گودرزي از اصفهان: از مسئولين تاثيرگذار در تصميم گيري هاي فرهنگي و اقتصادي و اجتماعي جمهوري اسلامي ايران تقاضا مي شود كنفرانسي جهاني تحت عنوان مبارزه با تروريسم جهاني و چگونگي مبارزه با فقر و عقب ماندگي فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي در جهان سوم در تهران برگزار گردد و....»

- کجائید برادر "گودرزی؟ دل فدوی عموما ً و دل خوانندگان او خصوصاً، برای فرمایشات تیره و تار و البته گهربار(فدوی هم توی این هیر و ویر هی قافیه می سازد!) شما شدیدا ً تنگ شده بود. جهت مزید ِ استحضار خواننـدگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین المــلل عرض می کند که برادر گودرزی، از متخصصان برجسته ی پیوند گودرز و شقایق در وطن اسلامی شکوهمند ما هستند!

 

«رضا پيروزي از گلپايگان: از مواضع دليرانه و شجاعانه رهبر انقلاب، مجلس و دولت را پيرامون موضوع هسته اي و مسائل جنگ نرم حمايت و پشتيباني كرده و خطاب به سردمداران غرب مي گوئيم كه اي مگس! عرصهء سيمرغ نه جولانگه توست، عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري».

- درست که در جمهوری اسلامی شکوهمند، ما جسارت است، رویمان بدیوار، آزادی مطلق است لکن درب دیزی اسلامی باز است حیای گربهء اسلامی کجا می رود؟ منظور فدوی آن ست که شما نباید زحمات و هزینه های سرسام آور سی و جند  سالهء برادران که کوشیدند بهر قیمتی که شده عرب بشوند را، اینگونه و بی آنکه ذکر خیری از آن در فهرست شما شده باشد، در یک قیام و قعود به باد بدهید، برادر رضا (ع).

 

«عاقله: از سازمان صدا و سيما تقاضا مي شود در سال همت مضاعف و كار مضاعف عنايت نمايند سريال هايي از 14 معصوم(ع)، مناظراتي از فرمايشات آن بزرگواران تهيه و توليد و به نمايش بگذارند تا بر بصيرت ديني مردم بويژه قشر جوان افزون شود و در فتنه ها راحت تر سره را از ناسره تشخيص دهند».

- بقول آن بزرگوار ، بر عکس نهند نام زنگی کافور، خواهر عاقله!

 

«مجيد دشتي: طبق قبض آب 16 هزار تومان، هزينه آب مصرفي ما شده است. اما مبلغ قابل دريافت 37 هزار تومان قيد شده. به اين معني كه 19 هزار تومان، ماليات و تبصره و غيره به آن اضافه شده است!»

- بیخود کردند که حرف روی حرف حضرت امام(ل) که فرمود "آب و برق را مجانی می کنیم!" می آورند آن قبض بی معنی را در ذباله دان تاریخ انداخته و به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، 14759 فقره صلوات، به آدرس امام راحل(ل) در قطب جنوب جهان باقی، دود و فدوی را نیز از دعای خیر، فراموش نفرمائید.      

 

«جعفرآبادي: مدتي است كه تصوير شهيد كلانتري در خيابان شهيد قرني به آگهي تبليغاتي يك هتل تبديل شده است».

- بد به دلتان راه ندهید وبیخودی مسؤلین محترم،اعلی الله مقامهم اجمعین را هم زیر سؤال نبرید ، قاصم الجبارین را خوش نمی آید،برادر جعفرآبادی!.. چه بسا برادر کلانتری در همان هتل شهید شده باشد!..بقول عوام you never know!

 

«جهاني از تهران: مدتي است كه تبليغات فرهنگي و سياسي در سطح شهرتهران فاقد پيام عميق است. از ارگان هاي مربوطه تقاضا مي شود كه در تابلوهاي تبليغاتي كه به خصوص درباره مناسبت ها طراحي مي كنند، به عمق و تاثيرگذاري بر مخاطب بيشتر توجه كنند».

- مراتب عینا ً به ارگان مربوطه ارجاع شد . در پاسخ گفتند که این مهم، در عهده سازمان فاضلاب شهرداری تهران است که مسؤل حفر چاه عمیق و نیمه عمیق است ! برادر جهانی

 

«نوسانات پي در پي برق باعث سوختن بسياري از وسايل برقي ما شده است ، با توجه به گرماي 48 درجه، بالاخره چه وقت مشكل برق و بي آبي ما در مسجد سليمان حل مي شود؟»

- فدوی از پرسش شما حیرت می کند برادر شهروند! اولاً ، مگر هنوز 31 سال بیشتر از انقلاب شکوهمند اسلامی ما گذشته است؟ جلوی یک بچه ی مکتبی بگذارید قهر می کند! ثانیاً، دندان اسب پیشکشی را که نمی شمرند، برادر مسجد سلیمانی!.منظور فدوی آنست که آب و برقی که حتا پیش از تشریف فرمائی حضرت امام(ل) بفرمان ایشان مجانی شد، دیگر این حرف ها را ندارد! از اینها گذشته، مگر اهل بیت علیهم الصلات و السلام در صحاری سوزان عربستان که دمای آن بسیار بیش از 48 درجه بود، تسهیلاتی آب و برق یا  بقول عوام  Aircondition  داشتند؟ آخر قدری ملاحظه کنید، در دیزی اسلامی باز است، حیای گربه ی اسلامی کجا می رود، برادر رفاه طلب!

 

«از مسئولين فرهنگي و انتظامي استان مازندران تقاضا مي شود به اين وضع اسفبار بي بندوباري و بدحجابي در سواحل اين استان پايان دهند».

- مراتب بقید 45 فوریت بعرض رسید.دستور فرمودند که برای دستگرمی،چند ماهی را بجرم لخت شنا کردن در آب شلاق بزنند تا اهالی حساب کار دستشان بیاید،برادر شهروند!

 

«احمدي از تهران: تقاضا مي شود، براي آگاهي مردم ايران و حتي جهان!، ليستي از كالاها و شركت هاي صهيونيستي چاپ شود. زيرا صهيونيست ها، با فروش اين كالاها در جوامع مختلف، بخشي از حيات نامشروع خود را تامين كرده اند.آگاهي مردم ايران و جهان از آن ها، باعث خواهد شد كه از خريد آن ها خودداري شود».

- دیگر  چیزی نمانده است که برادر احمدی نژاد مدیریت جهان را عهده دار شود آنوقت پیشنهاد سازنده ی شما اجرا خواهد شد . قدری دندان (اگر هنوز دارید!) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، برادر احمدی!

 

«يوسف جانكش: پيشنهاد مي كنم كه روز عيد بزرگ غدير را براي شكر گزاري "روز ولايت" نامگذاري كنيم و روزنامه ها خود را موظف كنند كه از اين پس نام رهبر معظم انقلاب را با كلمه "امام خامنه اي" ياد كنند كه هم بار معنوي و هم تاثير جهاني دارد».

- مراتب در شرایظی که اندکی هم شنگول بودند، به شرف عرض رسید، برادر جاکش(*)، پس از سلام و تحیات، فرمودند که متخلفین را بیرحمانه معرفی فرمائید تا حق شان را کف دست شان بگذارد. و من الله التوفیق

-----------------------------

*خدا بگویم این تایپیست بازیگوش هزل داتکام را چه کند؛لطفاً غلط تایپی "جاکش" را در اسرع وقت به جانکش اصلاح فرمائید ؛ممنون.ملاحظه کردید که یک نون ناقابل،چقدر سرنوشت ساز است؟

 

 

والله الموفق والمعین

پنجم نوامبرالمُجعد سنه ی 2011 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630