بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 3  مرداد 1390 ـ  25 ماه جولای 2011

 

سرگردانی

حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، فدوی را به قول عوام شدیداً confuse فرموده اند و او اینک نمی داند که کی دارد از روی دست کی می نویسد؟! به این آیه ی شریفه از مقام معظم رهبری، دام الذله، که اخیراً نازل شده است، به نقل از سایت وابسته ی تابناک، توجه کنید:

«آموزش و پرورش نیازمند تحول بر مبنای یک الگوی مستقل و پیشرفته ایرانی ـ اسلامی است که پرورش انسان هایی مؤمن، متوکل، شریف، شجاع، مبتکر، صبور، امیدوار به آینده و دارای اخلاق نیک و قدرت خطرپذیری برای ورود به میدان های جدید، نتیجه آن باشد».

تا آنجا که  فدوی به یاد می آورد، ترکیب لایتچسبک «ایرانی ـ اسلامی» را نخست شهید زنده، برادر مشائی باب کرد که متقابلاً از بیضه نیز آویزان شد و به گفته ی یک مقام آگاه پشمالو که نخواست نامش فاش شود، هنوز هم دارد در آن بالا تاب می خورد! 

باری ـ  در این صورت، یا اعلیحضرت العظمابن علی(ع) خامنه ای، که خواستار الگوی «مستقل و پیشرفته ایرانی ـ اسلامی!» شده اند، نستجيربالله، از فقدان بیضه رنج می برد، و یا طناب برادران تمام شده و منتظر ورود آن از چین هستند!..  الله الاعلم

 

حال گیری!

فدوی داشت ویدئو کلیپی را با لذتی مبسوط تماشا و افتخار می کرد که دکتر آذری پزشک ایرانی، در رأس یک تیم جراحی، دست یک بانوی آمریکائی را که در جریان یک تصادف رانندگی آن را از دست داده بود، با موفقیتی شگفت انگیز، در بیمارستان "یو.سی.ال.ای" در لس آنجلس پیوند می زد. چنین بود که بانوی مذکور، از انسانی ناقص، به انسانی سالم تبدیل و مشغول زندگی شد...

عیش فدوی، البته دیری نپائید که منغص شد زیرا در ویدئو کلیپ بعدی دید که هموطن دیگری، چگونه صورت بانوی هموطن اش را در خیابان های وطن اسلامی، زیر لگد گرفته و می کوشید که از انسانی سالم، هم به لحاظ جسمی و هم به لحاظ روحی، انسانی معلول بسازد!..

باری ـ ذهنیت داستان پرداز فدوی، اینک در پی کشف آن علت چموشی ست که از یک جنس، دو محصول به کلی متفاوت، به بشریت عرضه می کند؛ دکتر آذری را در بلاد کفر، و آن برادر بسیجی را، دراُمّ القرای اسلام!..

 

نسخه ی آیت الله حکیم باشی

اصلاح طلبان گرامی، که حتا از اصلاح سر و صورت خود نیز عاجزند!، تند و تند دارند با اغتنام فرصت! برای ملت مجروح، نسخه می نویسند؛ با ارفاق، چیزی در حدود تجویز آسپرین برای معالجه ی بیماری سهمگین سرطان!.. باری- این معجون، بروایت برادر سید محمد(ص) خاتمی، جمع اضدادی ست به این شرح:

«آن چه ما می‌خواهیم و می‌گوییم و انقلاب ما هم می‌خواست همین است. یعنی نظامی که هم در آن ارزش‌های الهی باشد هم خرد و منطق و عقل بر آن حاکم باشد! و هم آزادی‌های مطلوب و مشروع وجود داشته باشد و هم پاسخ‌گویی حکومت در مقابل مردم باشد و هم امکان انتقاد و نقد و اعتراض برای مردم باشد و هم حق و امکان مردم به جابجایی قدرت با انتخابات و به طریق آزاد و مسالمت‌آمیز. این‌ها خواست جمهوری اسلامی بود که ریشه‌های الهی را در آن می‌بینیم».

برادر انصاری، نماینده ی اصلاح طلب زنجان، نیز  برای نسخه ی کذائی هیچ پیش شرطی را نپذیرفته است :

«این اصلاح‌طلبان هستند که در خصوص حضور و یا عدم حضورشان تصمیم می‌گیرند و اینکه برخی بگویند اصلاح‌ طلبان باید در انتخابات مجلس نهم به چه شکلی حضور پیدا کنند و یا با فلان شرایط می‌توانند شرکت کنند درست نیست!»(1)

خوانندگان محترم ضد انقلاب، همانطور که ملاحظه می کنند، حسب شیوه ی مرضیه ی برادران، "جای مردم است که در این میان خالی ست!"(2)

------------------------------------

(1) نقل قول ها پارلمان نیوز

(2) این عبارت، وام بدون بهره ای ست از حمیدرضا رحیمی در شعر «یاد زنده» از کتاب «دقایق سنگی»، چاپ انتشارات آرش سوئد، ص 19: «اینک پنجره / همان پنجره ی مألوف است / و نیز گنجشکی ایرانی که دارد / در چند قدمی / به شاخه ای آشنا می نشیند. / فقط / جای مردم است / که در این میان / خالی ست...»

 

صرف نمی کند!..

بحران اقتصادی اخیر، مدتی ست که، دور از جان خوانندگان محترم ضد انقلاب، پاچه ی فدوی را نیز شدیداً گرفته؛ معالجات مربوطه نیز در مورد او مؤثر واقع نشده، و عنقریب است که وی به کلی دَمَر شود. واقعیت آنست که فدوی از دستکم سه دهه قلم صد تا یک قاز زدن خسته شده و بر آنست که ثروتمند شده و تتمه ی عمر شریف را در رفاه بگذراند و در حاشیه گفتن دارد که مرجع تقلید فدوی نیز در این باب مع الاسف هم چنان ساکت است و فدوی را همینطور ارّه به ماتحت، به حال زار خود رها کرده است. فلذا فدوی، برای برون رفت از این کرده بن بست و search مرجع تقلید مرغوب تری، راهی نداشت جز این که به قول عوام دست و پا کند که تلاش او البته، به عون الله در این راستا قرین توفیقات مبسوطی  نیز بود و قرار است فتوای جدید، بحران اقتصادی فدوی را  فقط  پس از چهارده روز، انشاء الله الله برطرف کند. این توفیق درخشان را فدوی، البته مدیون مرجع تقلید جدید خود حضرت آیت الله سید صادق روحانی به شرح زیر است:

«به گزارش شیعه آنلاین، از آیت الله العظمی سید "صادق روحانی" در مورد دعایی برای ثروتمند شدن و افزایش رزق سوال کردیم، و ایشان پاسخ جالبی دادند. متن پرسش و پاسخ بدین شرح است:

«پرسش: با نظر به تجارب حضرتعالی  یا تجارب اساتیدتان، از نظر شما، بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است؟

«پاسخ: باسمه جلت اسمائه؛ از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌ السلام روایت شده و علامه مجلسی(ره) آن را نقل نموده اند. این ختم به صورت زیر می‌‌باشد: اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود. بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،اين دعا نيز خوانده شود: "اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ". این کار و این ختم، بارها جهت توسعه رزق و تسهیل امور مشکل و ادای دین تجربه شده و موثر بوده است».

زیاده عرضی نیست .

 

تافته ی جدابافته

فدوی نمی داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب، به این نکته توجه داشته اند که بخش هائی از بدنه ی حکومت، که به دلائلی از چشم مقام معظم رهبری و توابع افتاده اند، وقتی که می خواهند به قول عوام «اپوزوسیون شوند»، فقط به نقض حقوق خودشان اعتراض می کنند و طبق معمول به نقض حقوق ملت کاری ندارند! مثل مورد خواهر فائزه رفسنجانی و یا مجمع تشخیص مصلحت نظام، که مجمع تشخیص مصلحت نظام است نه ملت!.. و تازه ترین مورد در این راستا که از سوی اصلاح طلبان دولتی بازتابی گسترده داشته است، اعتراض آیت الله سید محمد(ص) علی(ع) دستغیب است که باز ربطی به ملت ندارد؛ لطفا ً خودتان ملاحظه و فدوی را، در صورت لزوم  اصلاح  کنید:

«آیت الله سید علی محمد دستغیب، مرجع تقلید مقیم شیراز، در جلسه تفسیر قرآن خود از برخوردهای امنیتی و قضایی صورت گرفته با طلاب و شاگردان خود به شدت انتقاد کرد و هشدار داد که این رفتارها، افراد را به جمهوری اسلامی بدبین خواهد کرد. به گزارش وب‌ سایت حدیث سرو، اخیراً حدود ده نفر از طلاب و شاگردان این مرجع تقلید که در جریان حمله عوامل لباس شخصی به مسجد قبا در روز قدس، به دفاع از خود پرداخته اند، به احکامی از قبیل پرداخت جزای نقدی تا سقف یک میلیون تومان و حبس به مدت هفت ماه و نفی بلد به مدت دو سال و خلع لباس روحانیت محکوم شده اند. این مرجع تقلید اما به چنین رفتارهایی واکنش نشان داد و گفت: کینه چه چیزى را بر سر این طلّاب مظلوم خالى مى‌‌کنید؟ ما هیچ، این بندگان خدا چه گناهى کرده‌اند که از یک طرف شهریه‌شان را قطع کرده‌اید، از یک طرف باید سربازى بروند، از یک طرف از نماز اخراجشان کردید، حالا لباس هم از تنشان درمى‌آورید تا کت و شلوار بپوشند؟ یعنى این لباس اینقدر خراب شده که اهل تقوا آن را نپوشند و کسان دیگر بپوشند؟..»

باری فدوی هیچ حیرت نمی کند؛ چرا که قرار نبوده است که چاقو (ع - س- ص -عج) دسته ی خودش را ببُرد !.

زیاده عرضی نیست

 

اشتباه لپی فدوی

فدوی در مرور یکی از رسانه های دارالخـُرافه به متن خبری رسید که پنداشت معاذالله انقلاب شده است که برادران به ناپدید شدن وکلای مدافع، سرکوب فعالان حقوق بشر، ممانعت از ورود اعضا کلیسا و دستگیری آنان، دستگیری بازیگر منتقد دولت در فرودگاه، بازداشت کاربران اینترنتی، ربودن شهروندان در ملاء عام انتقال آنان به اماکن نامعلوم و... اشاره و بلکه اذعان فرموده اند* لکن قدری باریک تر که شد دریافت که خیر، منظور همکاران مکتبی، کشور دوست و برادر، چین بوده است! و گرنه کیست که نداند که اتفاقات مذکور، هرگز در جامعه ی شکوهمند اسلامی ما، رخ نمی دهد!؟

 

* فردا  30 فروردین 1390 -4/18/2011

 

طاقت

حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه(عج) بباور فدوی، واقعاً آدم حسابی ست!.. چرا: خودتان قضاوت کنيد:

اول، برادران (احمدی نژاد/ مشائی ـ م)، گفتند که با حضرت اش ناهار و صبحانه خورده و حتا با او عکس گرفته اند  چیزی نفرمود.

گفتند که در سفر با او همسفر و هم پیاله شده اند، باز هم چیزی نفرمود

حضرات آیات و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، نير با سوء استفاده از متانت و طاقت مبسوط آن حضرت(عج) آنقدر ادامه دادند که فدوی در یکی از جراید شریفه ی دارالخـرافه به این تیتر و مطلب برخورد:

«شرور مسلح و ادعای فرزندی امام زمان!: به گزارش "عروج این فرد ادعا می کند که فرزند امام زمان است و بر همین اساس یمانی نامه هایی به مراجع تقلید نجف اشرف و قم از جمله آیت الله سیستانی و...  ارسال نموده و آنها را به خود و ایمان آوردن به او و مأموریتی که از جانب پدرش یعنی امام زمان(عج) دارد دعوت نموده است!»(تابناک)

فدوی اگر، نستجیربالله، جای امام غایب(عج) بود، در اولین فرصت، مسببین این وضعیت را، که مقامات حکومتی از صدر تا ذیل هستند، به قول عوام "سو "می کرد!

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

25 جمادی الجولای سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630