بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 20  تير 1390 ـ  11 ماه جولای 2011

 

فرش زیر پای «آقا» سند افتخار ملت است!

فدوی نمی داند که برادر غلام علی(ع) حداد عادل، که هیچ منظوری از یدک لایتچسبک "عادل" ندارد، چرا دائم خود را تا این حد به زحمت می اندازد؟:

«حداد عادل، "ندا آقا سلطان" را جعلی و ساخته‌ و ‌پرداختهء غربی‌ها یاد کرد!...» (سايت پارسينه)

و در ادامهء اين فرمایشات خدا پسندانه آمده است:

«حداد عادل در خصوص نقد تمدن غرب گفت: "امروز كه به مراتب فهميدن باطن غربي‌ها آسان شده اما باز هم افرادي گول حرف‌هاي جذاب و فريبندهء غربي‌ها را مي‌خورند و دفاع آنها از حقوق بشر را واقعي مي‌پندارند". وي با اشاره به جريان بيداري اسلامي در كشورهاي اسلامي گفت: "چرا اين همه افرادي كه در كشورهاي اسلامي در اين قيام‌ها شهيد مي‌شوند به اندازهء يك ندا آقاسلطان جعلي ساخته و پرداختهء آنها در دنيا سر و صدا نمي‌كند؟»

بر این پایه، بنظر می رسد که برادر کلب آستان علی(ع)، افزون بر چشم دل، از چشم سر نیز شدیداً محروم است و صحنهء هولناکی را که جهان در لحظهء وقوع شاهد آن بوده، ندیده است!.. گفتن ندارد که از دلائل این نابینائی، عشق شدید وی به مقام معظم رهبری، دامّ الذله، است که البته قابل درک است!، عطار هم همین را فرمود:

بیت

عشق از این بسیار کرده ست و کند

خرقه را ُزنار کرده ست و کند!

گوشه ای از بی تابی ایشان را در ابراز عشق به اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای که از زیارت معظم له موی بر اندام هر جنبنده ای راست می شود!، به نقل ازهمان منبع بخوانید(1):

«مهم این است كه وقتی برایشان استدلال كنید، می‌پذیرند! به نظر اهل فن و متخصصان احترام فراوان می‌گذارند! اینها بعضی از عرصه‌های ارتباط و بعضی از موجبات علاقهء من به ایشان است. به هر حال به قول شاعر: "گر بگویم كه مرا با تو سر و كاری نیست/ در و دیوار گواهی بدهد كاری هست". این شعر بیان‌كنندهء حال من نسبت به ایشان است كه: "با صد هزار جلوه برون آمدی كه من/ با صد هزار دیده تماشا كنم تو را". واقعاً ایشان در مسائل سیاسی، سیاست داخلی، سیاست خارجی، شناخت جریان‌ها و مسائل بین‌المللی منبع بی‌بدیلی برای راهنمایی دیگران هستند.»

فدوی تردید ندارد که برادر کلب آستان علی(ع)  خدمت نکرده عزیز است! چرا که افزون بر این که صبیهء محترمهء ایشان در حکم مهدعلیای بیت مبارک در اندرونی ست، اساساً همان مدحی که در خصوص مقام معظم رهبری، دام الذله، به شرح زیر از ته دل بجا آورد، به ضرس قاطع کفایت می کرد؛ این مدیحهء شگفت انگیز را، حتا عنصری، ملک الشعرای دربار سلطان محمود غزنوی نیز نسرود!(2):

ای دو چشمانت چراغ شام یلدای همه!

آفتاب صورتت خورشید فردای همه

ای دل دریایی ات کشتی نشینان را امید

وی نگاه روشنت فانوس دریای همه

ای بیان دلنشین ات بارش باران نور

وی کلام آتشین ات آتش نای همه

خنده های گاه گاهت خندهء خورشید صبح

شعلهء لرزان آهت شمع شب های همه

قامتت نخل بلند گلشن آزادگی

سرو سرسبزی سزاوار تماشای همه

گر کسی از من نشانی از تو جوید گویمش

خانه ای در کوچه باغ دل، پذیرای همه

لاله زار عشق یکدم بی گل رویت مباد

ای گل رویت بهار عالم آرای همه!..

برادر کلب آستان علی(ع)، پس از به آب دادن دسته گل بالا، افزوده است: 

«...بعد كه ایشان شعر را تأیید كردند، گفتم: "هر شاعری به ازای شعری كه می‌گوید صله‌ای می‌خواهد. من هم صله می‌خواهم." گفتند: "چه می‌خواهید؟" گفتم: "یكی از عباهای خودتان را"! بعد از یكی دو هفته، آقای محمدی گلپایگانی زنگ زدند: "ظاهراً عبایی از آقا خواسته بودید. قد شما چقدر است؟ می‌خواهیم سفارش بدهیم برایتان بدوزند!"

باری - فدوی هم در همین ارتباط، روایت خودش را داشته و دارد که البته، با روایت برادر غلام علی(ع) افزون بر بحر، در محتوا نیز، اندکی تفاوت دارد:

ای رُخت  کابوس شب های همه

کُند و زنجیر تو بر پای همه

ای که با اذن خداوند بزرگ

گشته ای حاکم به جان های همه

ای پس از آن هم گوارای وجود

خانمان و مال و مأوای همه

ای که با داغ و درفش ات گشته ای

سرور و سالار و آقای همه

ای کبود از مهربانی های تو

پا و دست و پشت و آنجای همه!

ای شکسته از نشست بار تو

نردبان قد و بالای همه

آگهی ز اسرار، بسکه کرده ای

استراق سمعِ نجواى همه

دست و دل بازی و جانا کرده ای

خون مبسوطی به دل های همه

گرچه صد در صد دمکراتی، ولی

می کشی سیفون به آرای همه!

آنچنانی تو که سهل ممتنع

زین سبب گشتی معمّای همه

التفات تو فقط امروز نیست

داده ای ترتیب فردای همه!

در محبت های تو تردید نیست

کرده ای، بی شبهه، "تو پا" ی همه

حسن ختام این مقال، تیر خلاص زیر است که برادر کلب آستان علی(ع) در پایان این گفتگو، به شقیقه ی ملت به خاک  و خل خفتهء ایران سابق، شلیک فرموده:

«فرش زیر پای "آقا" سند افتخار ملت است!..»(3)

 زیاده عرضی نیست ....

 

زيرنويس

 (1) خوانندگان محترم ضد انقلاب،اگر می خواهند عصبی نشوند،دندان روی جگر گذاشته و با قسمت نشر اکاذیب این جمله، کاری نداشته باشند!

(2) خاقانی در این باب فرمود :

به بوی دونان پیش دونان شدی

زدی بوسه بر پز نان عنصری

میرزاده عشقی نیز در این راستا ایهامی ظریف و طنز آمیز دارد:

تو هم با عنصری شک نیست از یک عنصری عشقی

چرا او ِگرد زر گردید و تو ِگرد ضرر گردی!

نگاه کنید به :یادی از فرخی یزدی حمیدرضا رحیمی ص18 به بعد انتشارات گستره فرانکفورت 1370

(3) این عبارت تیتر آن گزارش نیز هست.

 

خسرالدنیا والآخره! 

همکاران مکتبی فدوی، گاه در تیتر سازی ابتکارهائی نیز به خرج می دهند مثل: «دختری به خاطر حفظ دین کچل کرد!» ( سايت شيعه)

باری ـ داستان به اجمال و اختصار، از این قرار است: دخترک در اصل اهل ترکیه است لکن سر راهش به عتبات عالیات (س- ع- ص- عج)، ناگهان از بلاد کفر و زندقه و معصیت، یعنی فرانسه، سر در آورده است!.. گفتن ندارد که خاج پرستان باید، قوانین خود را که خوب و بدش گردن تبر خوردهء خودشان، در اسرع وقت به سود مؤمنین و مؤمناتی که به بلاد کفر پناهنده شده اند! تغییر داده و اجازه دهند که عده ای در هیئت zoro در اماکن و مجامع شان حضور پیدا کرده و مردم شان را زهره ترک کنند! در غیر این صورت طرف به روایت آن سایت مکتبی، به خاطر حفظ دین، کچل خواهد کرد!..

در پایان، فدوی تردید ندارد که اگر نظر یکی از مؤمنین را در این باب از همان منبع نقل کند، سرِ همه جای خوانندگان محترم ضد انقلاب، اسفناج سبز خواهد شد! می گویید نه؟ تا شما قیچی می آورید!، فدوی نیز نظر مذکور را در پی می آورد:

«علی: طبق فتوای مراجع حتی اگر مویی هم وجود نداشته باشد حجاب الزامی ست! پس کار این دختر هرچند به حساب خودش شجاعانه و زیرکانه بوده و جای تحسین هم داره ولی دردی رو دوا نمیکنه..!»

یا :

«سید علی احمدی: با سلام؛ موی سر یک دختر جوان می تواند برای او زینت باشد ولی سر بدون مو قطعاً زینت نیست!. البته پوشاندن سر بدون مو هم واجب است!...

عرض نکردم؟!

 

طاقت

به باور فدوی، حضرت بقیة الله الاعظم، امام زمان، ارواحنا روحی فداه (عج)، واقعاً آدم حسابی ست!.. مثلاً، برادران پیش از این گفتند که با حضرتش ناهار و صبحانه خورده و حتا با او عکس گرفته اند (احمدی نژاد / مشائی)، اعتراضی نفرمو گفتند که در سفر با او همسفر و هم پیاله شده اند *، باز هم چیزی نفرمود؛ و حضرات آیات و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم،  سوء استفاده از متانت و طاقت مبسوط آن حضرت (عج) آن قدر ادامه دادند که فدوی در یکی از جراید شریفهء دارالخُرافه، سرانجام به این تیتر برخورد:

«شرور مسلح و ادعای فرزندی امام زمان!»

و در ادامه:

«به گزارش "عروج"، این فرد ادعا می کند که فرزند امام زمان است و بر همین اساس یمانی نامه هایی به مراجع تقلید نجف اشرف و قم، از جمله آیت الله سیستانی و ... ارسال نموده و آنها را به خود و ایمان آوردن به او و مأموریتی که از جانب پدرش، یعنی امام زمان(عج)، دارد دعوت نموده است». (سايت تابناک)

فدوی اگر، نستجیربالله، جای امام غایب (عج)بود، در اولین فرصت، مسببین این وضعیت را، که مقامات حکومتی  از صدر تا ذیل هستند را ، بقول عوام، "سو "می کرد!

 

*توضيح: فدوی، بقول وحشی بافقی، شرح این پریشانی را، در نوشته های پیشین داده است . برای نمونه نگاه کنید به آرشیو  www.hazl.com  مقاله ی گنج حضور  Feb. 12, 2011

 

اختلاف حساب

فدوی در مرور خبرهای دارالخُرافه به خبری بدین شرح برخورد:

«قاسم شعله سعدی، نمایندهء سابق مجلس، به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. به گزارش کلمه، قاسم شعله سعدی روز یکشنبه ۱۴ فروردین امسال در راه بازگشت از سفر در فرودگاه دستگیر و به زندان شیراز منتقل شد، وی سرانجام چند روز پیش به بند ۳۵۰ زندان اوین که در آن ۱۷۵ زندانی سیاسی نگهداری می شوند منتقل شد...»

فدوی، تا آنجا که بیاد می آورد، در این گونه موارد، همواره سخن از بند  معروف 209 زندان اوین بود که به گزارش برادران، معادل هتل های 5 ستارهء خاج پرستان است!. 

باری فدوی با تمام مجاهدت هائی که در این باب مبذول کرد، سرانجام عقلش نرسید که این مابه التفاوت، (یعنی: 350- 209 = 141)، از چه بابت است ؟

شما خوانندگان محترم ضد انقلاب که ریاضی تان بهتر است، می دانید؟

 

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

نهم جمادی الجولای سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630