بازگشت به خانه

جمعه 27 خرداد 1390 ـ  17 ماه ژوئن 2011

 

سيرک اصلاح طلبى

رحيم ظاهرى

از خلق و خوى ما ايرانيان يکى هم اين است که هيچوقت حرف آخر را اول نمي زنيم و هميشه يک حاشيهء امن براى خود نگهميداريم براى روز مبادا! چرا که مي دانيم چرخ بازيگر از اين بازيچه ها بسيار دارد! اين خصيصه و صدها خصلت از اين دست، البته محصول زيستن زير يوق قرن ها ديکتاتورى از انواع و اقسام آن است و اين آخرى، يعنى ديکتاتورى مذهبى هم مختصر موجودى ِکرامت انسانى را در ما ايرانيان دود کرده و بهوا فرستاده است. چراکه مدعيان قدرت، اين بار از جنس مردان خدا و اهل مثلاً تقوا بودند و همواره وانمود مي کردند که وقت تنگ و وقت جنگ در کنار مردمند و با آنها همنوائى دارند. ولى سى سال تجربهء پر هزينه نشان داد که اين جماعت چه پستان مادر گاز گرفته هائى هستند.

با وجودى که مي دانيم که برپا کنندگان حکومت ولايت فقيه هرگز اين شهامت را ندارند که اقرار کنند که معاونت در بمسند نشاندن آخوندها و گزمه هايشان بزرگترين صدمه به حرمت، حيثيت و آيندهء ايران و ايرانى بوده است، ولى هنوز هستندکسانى که باز هم با مهره هاى ريز و درشت اين جماعت لاس خشکه مي زنند و به اين امامزاده بيغيرت ها دخيل مي بندند که مثلا اين بار هم بلکه با شعار اصلاح طلبى مملکت را از دست اين غداره بندان و چپاولگران بدر آرند و بملت بسپارند.

زهى خيال باطل! از خندهء مليح خاتمى تا تظاهر بفروتنى موسوى و مدرس نمائى کروبى همه و همه يک هدف دارد و آن اينکه اين آش کشک گنديدهء جمهور ى اسلامى را، با کمى سير داغ تازه، قابل خوردن کنند تا مبادا کسى بفکر ريختن آن به سطل زباله تاريخ بيافتد!

اگر بمنافع نامشروع و افسانه اى که مهره هاى ريز و درشت اين رژيم از درآمدهاى نفت و گاز و ساير منابع ملى، در سى سال گذشته بچنگ آورده اند و آنرا بهيچ قيمتى نمي خواهند از دست بدهند، توجه کنيم، در مي يابيم که اين تلاش هاى مذبوحانه، زير لواى اصلاحات، از کجا آب مي خورد و پى چه اهدافى است. همهء اين بازي ها براى اين است که اعتراضات مردم بجان آمدهء ايران را به نحوى کنترل شده هدايت کنند تا اين بساط سور چرانى بکلى بر چيده نشود!

اينها بخوبى دريافته اند که در فرداى سقوط رژيم، ديگر نه از تاک نشانى خواهد بود و نه از تاک نشان. پس به هر ترفندى دست مي يازند بلکه اين سرنوشت محتوم را تغيير دهند. و در اين ميان کم نيستند سياستورزان اپوزيسيون، که دم مي گيرند که رهبرى جنبش بايد در داخل کشور باشد و ما مي خواهيم با اعتراضات مسالمت آميز رژيم را ناچار به تمکين در برابر خواست ملت کنيم! اين ها گويا نمي بينند که همجنسان اين رژيم، مانند قزافى و بشار اسد، در سر بزنگاه، با مردم شان چه مي کنند.

آقايان! اگر مي خواهيد اکثريت قاطع مردم را با خود همراه کنيد تا اين بساط جنايت و خيانت برچيده شود، فقط يک شعار کار آئى دارد: انحلال کامل رژيم اسلامی! اين چيزي ست که مردم بيصبرانه انتظار مي کشند. هر کسى با اين هدف مخالف است از آخوند ها نفع مي برد. لطفاً اين نعل وارونه زدن را به حساب دلسوزى براى مرد م نگذاريد! اين ملت يکبار براى هميشه بايد هزينهء بايسته را تحمل کند تا راه رستگارى خود را بيابد. لطفاً آدرس غلط اصلاح طلبى را بمردم ندهيد. نجات ايران در گروى حکومتى سکولار ـ دموکرات و بر مبناى منشور جهانى حقوق بشر است.

کسانى که مي خواهند خر را نگهدارند و فقط پالانش را عوض کنند شعور ايرانيان را به بازى مي گيرند.

ترفندهاى رژيم را افشا کنيد و بيش از اين استخوان لاى زخم نگذاريد که فردا خيلى دير است!

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com