بازگشت به خانه

دوشنبه  2 خرداد 1390 ـ  23 ماه مه 2011

 

از جبهه ملی ایران اعادهء حیثیت کنيد!

نامه سرگشاده شورای عالی جبهه ملی ایران- اروپا به جبهه ملی ایران

هموندان جبههء ملی ایران!

ظرف ماه های اخیر نامه های درونی فراوانی در مورد عملکرد رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران رد و بدل شده است. در ماه گذشته چندین نوشته علنی از سوی فعالان جبهه ملی ایران منتشر گردیده و در این میان نامه سرگشاده ای نیز از سوی بخش بزرگی از اعضای شورای مرکزی خطاب به آقای ادیب برومند  انتشار یافته است که جان کلام آن این است که: «آقای برومند با رفتار و کردار خویش به عنوان رييس شوراي مركزي جبهه ملي ايران از خود سلب صلاحيت كرده اند».

آقی درودی، عضو برجسته شورای مرکزی جبهه ملی ایران با بیش از 60 سال سابقه عضویت در جبهه ملی ایران، نیز در آخرین مصاحبه خود با تارنمای جبهه ملی ایران- اروپا  در پاسخ به این سوال:" شایع است که مسئول سابق سازمان دانش آموختگان جبهه ملی ایران با سفارش به آقای برومند تعیین گردیده است. آیا این امر صحت دارد؟"، صریحا تاکید می کند: «بله، این مورد صحت داشته و ریاست شورا (آقای برومند) در یک جمع فرمودند که: این فرد به من تحمیل شده است.»

در 28 اردیبهشت 1390 تارنمای"ملیون" گفتگویی با آقای عبدلعلی برومند منتشر می کند. باور نکردنی است که آقای برومند در این مصاحبه، برخلاف اصول ملی، سازمانی و اخلاقی جبهه، بر اتهامات همهء مخالفان مبنی همکاری وی با وزارت اطلاعات، صحه می گذارد و می گوید: «از زمان جبهه ملی پنجم که با کوشش اینجانب تشکیل شد 17 سال می گذرد و پس از مدتی بحث و گفتگو با مقامات امنیتی کشور که به انعقاد منظم جلسات و انتشار روزنامه داخلی پیام جبهه انجامید در سال 1382 پلنوم آبرومندی با نام زنده یاد الله یار صالح برای انتخاب اعضای شورای مرکزی برگزار گردید که از موفقیت های جبهه به شمار می رود».

شگفتا از درس تاریخ: کسی که مدعی جانشینی دکتر محمد مصدق است، به توصیه و با مشورت مقامات امنیتی جمهوری اسلامی انجام وظیفه می کند. اکنون سوال این است که چگونه می توان بهتر از این کمر به نابودی درخت استواری بست که ریشه در آن خاک اهورائی دارد و نهال آن به همت بزرگ مرد تاریخ ایران مصدق بارور گردیده است.

جای آن است که خون موج زند در دل لعل

زین تغابن که خزف می‌شکند بازارش

 

اعضای محترم شورای مرکزی جبهه ملی ایران!

ما هموندان جبهه ملی ایران- اروپا ضمن اعلام وفاداری به جبهه ملی ایران، رفتار و کردار آقای برومند و باند حامی وی را قویاً محکوم می کنیم و اعلام می داریم که تمام ارتباطات خود را با این بخش از سازمان قطع کرده و از شما نیز انتظار داریم برای دفاع از حیثیت جبههء ملی ایران عذر آقای برومند و حامیان اش را بخواهید، از جبهه ملی ایران اعاده حیثیت کرده، و از آسیب بیشتر به این درخت تنومند جلوگیری نمایید.

ما از کسانی که هفته های گذشته در برون از ایران از این باند حمایت کرده اند، توقع داریم که به این مهم بدون حب و بغض و منصفانه برخورد کنند تا بتوانیم مشترکاً در رفع  آن کوشا باشیم.

پاینده ایران

شورای عالی جبهه ملی ایران- اروپا

30 اردیبهشت 1390

http://www.jebhemelli.info/html/bayan-didgah/11/210511JMO.htm

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com