بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 12 ارديبهشت 1390 ـ 2 مه 2011

 

توصیه

فدوی، بعنوان یکی از ارادتمندان جامعهء شکوهمند اسلامی، مایل است که نکته ای را بعرض مؤمنین، کثرالله امثالهم، برساند. در اوائل انقلاب شکوهمند، ممکن بود که برادران برای اعدام های خود، که بمثابه تفریحات سالم شان است، و برای اقناع افکار عمومی، که هنوز مورد نیازشان بود، دلائلی را بتراشند؛ ازجمله اتهام های معروف توطئه علیه نظام، توهین به مسؤلین، سب ائمه، طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین، حمل و استعمال مواد مخدر و البته لواط!؛ اتهاماتی که به متهمین، از هر قوم و قبیله ای که بودند، به ترتیب قد و سخاوتمتدانه، می چسبید؛ لکن امروزه که بحمدالله حکومت اسلامی در همهء عرصه ها توفیقات چشمگیر داشته و نفس ها را در شدیداً در سینه حبس فرموده است، دیگر چه ضرورتی دارد که، مثلاً، برای اعدام روزانهء ده بیست نفر که جلوی یک بچهء مکتبی بگذاری قهر می کند، وجود شریف را به زحمت انداخته و دلائلی تراشیده و به افکار عمومی، که دیگر اصلاً لازم شان ندارند، ارائه کنند؟

این را فدوی، البته می پذیرد که برادران، اعلی الله مقامهم اجمعین، کوشیده اند که اخیراً دستی به سر و گوش اتـهامات کشیده و، مثلاً، با تبدیل تریاک به کوکائین، حتا آنرا بقول عوام  upgrade بفرمایند؛ لکن این هم لازم ضرورتی نداشت و فدوی، حقیقتاً راضی به زحمت شان نبود!...

 

تبدیل به احسن!

فدوی اندکی پیش، در مرور جراید شریفهئ دارالخُرافه، به نقل از خبرگزاری وابستهء مهر دید که دوباره: «مجلس شورای اسلامی جلسهء علنی امروز را با 40 دقیقه تاخیر آغاز کرد. علت این تاخیر در آغاز رسمی جلسه به نصاب نرسیدن جلسهء مجلس بود. طبق آئین نامهء داخلی مجلس برای آغاز جلسه رسمی باید 194 نماینده حضور داشته باشند...»

فدوی در تأیید این خبر بارها دیده است که نمایندگان محترم حکومت، یا در خواب قیلوله اند و یا غایب!.. و اگر حاضر و اتفاقاً بیدار هم باشند، شعار مرگ بر سران فتنه را سر می دهند! بهر حال، به قول معروف "بیکار نمی توان نشستن" و لذا در آن روز: «هیئت رئیسهء مجلس تصمیم گرفت تا به مناسبت اربعین حسینی مراسم عزاداری را در برنامه داشته باشد. از آنجا که ساعت از 8.30 گذشته بود و جلسه به نصاب لازم نرسیده بود مراسم عزاداری نمایندگان در جلسه غیر علنی برگزار شد!»

مجلس ِ جسارت است، قانونگزاری ایران سابق، در اینگونه موارد بحمدالله تعالی خودکفا نیز هست؛ یعنی، نمایندگان گرامی نیز به حرفه ی اصلی خود می پردازند: «مداح و روضه خوان هم موسوی لارگانی نماینده فلاورجان بود که پشت تریبون قرار گرفت»!

"تو خود حدیث مفصل بخوان از این " ُمهمل!

 

اصلاح نژاد!

فدوی تاکنون می پنداشت که دامنهئ نفوذ برادران مرتد چینی ما، کثرالله امثالهم، منحصر به همان جنس یکبار مصرف و ُبنجل چینی ست؛ لکن در مرور خبرها دید که بهمت برادران خودی، کار از این هم فراتر رفته و برادران چینی ، افزون بر کالا، به اصلاح نفوس در ایران اسلامی نیز پرداخته اند؛ که البته مبارک است .

عین خبر را به نقل از منبع ملاحظه کنید: «شهرزاد نیوز: برخی از مردان چینی، با تغییر هویت خود، با دختران ایرانی در قشم ازدواج می کنند».

فدوی البته انتظار داشت که در باب تغییر قیافه برادران چینی هم چیزی در خبر مذکور بخواند که نبود. باری- بباور فدوی، برادران بهتر است که این فقره را نیز، برای روز مبادا، به کارنامه ی درخشان خود، اضافه فرمایند...

 

دلایل قوی باید و معنوی!

به نظر می رسد که التفات حضرات آیات و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، به ملت ایران بویژه جوانان آن، هیچ حد و مرزی نمی شناسد؛ حتا هم اکنون که برادران، در خیابان های تهران و سایر شهرها، شدیداً به مبارزهء صمیمانه با مردم، مشغولند...

باری - فدوی در خبرهای دارالخُرافه، و از جمله در سايت «فردا»، دید که حضرات در این، بقول فرانسوی ها، «هیر و ویر»، دوباره با تیتر "دانشگاه های زنانه مردانه" سراغ "احیای یک طرح قدیمی" رفته اند؛ آن هم با این استدلال محکم که «دشمن قصد دارد با ترویج فرهنگ برهنگی!، که از مصادیق جنگ نرم است، قشر فهیم دانشجو را از وظیفهء اصلی خود که درس خواندن است غافل نماید و این طرح می تواند در خنثی نمودن توطئه دشمنان نقش موثری داشته باشد».

قاصم الجبارین این حال را از برادران نگیرد که امورشان، بی این دشمن دائم الحاضر شرور، نمی گذرد. حالا فدوی از این نیز می گذرد که این "قشر" اگر فهیم است، پس قيم دیگر، چه صیغه ای ست؟!

 

گروه خونی

فدوی به علت اینکه گروه خونی اش با شماری از مؤمنین یکی ست (قاف مثبت!) لذا برخی از آنان را پس از مدتی بیخبری، به قول عوام شدیداً miss می کند!... از آن جمله است برادر "گودرزی" که از متخصصان بسیار برجستهء "پیوند گودرز و شقایق" در جامعهء شکوهمند اسلامی ست. وی در این رشته در سطح جهانی نیز بسیار درخشیده و تاکنون موفق بدریافت جوایز ارزنده ای چون «آخوند طلائی» شده است.

باری، فدوی مدتی بود که از حضرت شان بی خبر بود تا اینکه اخیراً چشم اش به پیامی از او در یکی از جراید شریفهئ دارالخُرافه به شرح زیر جلب شد که فرمایش ایشان را در اسرع به خاکپای همایون معروض داشته و پاسخ را هم به شرح زیر به وی ابلاغ کرد:

«پيشنهاد مي كنم با توجه به تحولاتي كه در كشورهاي منطقه بويژه كشور مسلمان مصر در حال وقوع است يكي از جمعه ها اختصاص به يك راهپيمايي همزمان در جهان اسلام به عنوان روز خلع يد از معاهده ننگين كمپ ديويد داده شود تا در اين راهپيمايي يك صدا اين معاهده ننگين را به زباله دان تاريخ بفرستيم. گودرزي- اصفهان».

فدوی: شمائید برادر گودرزی؟ دل فدوی برایتان به اندازهء یک فندق اسلامی شده بود. راستی سرانجام تخصصتان را در رشتهء "پیوند گودرز و شقایق" گرفتید؟ مبارک باشد. باری- مراتب در فاصلهء دو قیلوله به شرف عرض رسید. اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای، دام الذله، که قدری هم شنگول بودند لکن نمی خواستند نامشان فاش شود! یواشکی به فدوی گفتند که درست است که اینجا تیول امام زمان(عج) است لکن اگر بنا باشد که ما که اعلیحضرت العظما باشیم ، مملکت را به بهانهء تظاهرات دولتی یک خط درمیان تعطیل کنیم، پس ملت کی فعلگی کرده و مخارج سید حسن(ع) نصرالله و سایر ماجراجویان گرامی خاورمیانه، کثرالله امثالهم را، بپردازند؟!»

 

یافتم!

فدوی پس از ماه ها پژوهش و بررسی و آزمایش و غیره، سرانجام دلیل نصب وزیر علوم ِ برادر احمدی نژاد را دریافت. گفتن ندارد که به قول معروف "معما چو حل گشت آسان شود" و شما خوانندگان محترم ضد انقلاب پس از گشودن معما توسط فدوی، بیگمان حیرت خواهید کرد که چرا شما مطلب به این سادگی را در نیافته و توفیق حل این این مسأله را نداشته اید که این البته، به بهره ی هوشی افراد بر می گردد!

باری - کلید، دم دست تر از آن است که دنبالش بگردید. نکند که مطلب را هنوز درنیافته اید؟ بسیار خوب، فدوی راهنمائی می کند. مدرک یا علت انتصاب آن بزرگوار به وزارت جلیلهء علوم، در نام ایشان نهفته است. گرفتید؟  شما خوانندگان گرامی ضد انقلاب هم که جداً دیگر شورش را در آورده اید.

در پاسخ عرض می کند که تنها چیزی که آن حضرت را به وزارت علوم و دانشگاه ربط می دهد، همانا نام ایشان است که "دانشجو" ست!..

حال که کار وزارت علوم وطن سابق به اینجا کشید، بد نیست که در حاشیه نیز، با فرازهائی از مهملات داهیانهء ایشان پیرامون دانشگاه و دانشگاهیان، در قرن بیست و یکم، آشنا شوید تا بدانید که چگونه می شود جهان را مدیریت کرد:

«ما می‌گوییم دروس دانشگاهی باید اسلامی بشود. می‌گویند مگر قانون نیوتن را می شود اسلامی کرد؟ ما می دانيم چکار می‌کنیم. شما هم می دانید اما می زنید به جاده خاکی!»

«باید حتی‌المقدور کلاس‌های دختران و پسران از هم جدا شوند و آن‌ها از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و سالن‌های تشریح جداگانه استفاده کنند».

«باید حتی در محیط ‌های تردد و نصب اعلانات و محیط ‌های اداری هرگاه احتمال اتهام می‌رود، از اختلاط بی‌ مورد زن و مرد جلوگیری شود. مسئولان مرد باید منشی مرد داشته باشند. در قسمتی که مراجعه ‌کنندگان مرد هستند، از کارمند مرد و در قسمتی که مراجعه‌کنندگان زن هستند از زن استفاده شود».

«آیا این درست است که 95 درصد پرستاران مرد باشند و 5 درصد زن؟ آیا این قضیه که خانم‌ها 70 درصد در دانشگاه‌ها قبول می‌شوند، یک افتخار است؟ این کجایش افتخار است؟" (همهء نقل قول ها از «روز»)

اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دام الذله، برادر کامران دانشجو را فرستاده بود که کلاه بیاورد، ایشان محبت کرده، سر آورد!..

 

تأثیر پذیری

خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل گرامی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، ایادی فتنه در سایز و رنگ های گوناگون سبز - آبی - سورمه ای راه راه، انقلاب های نرم، گرم، ولرم، آب پز و... ـ لعنة الله علیهم اجمعین ـ نیک می دانند که فدوی، به شهادتین مکتوبات اش در این سال های شکوهمند، از باورمندان سرسخت حضرت امام (ل) ـ حتا آنگاه که هنوز در ماه تشریف داشتند ـ بود(1) و از آن پس نیز، در سلک پیروان مقام معظم رهبری، دام الذله، و لشکر جرّار مؤمنین، کثرالله امثالهم، در آمد(2) و در اطاعت کور کورانه از آن نایب برحق امام زمان (عج) و نیز التزام عملی به ولایت مطلقهء فقیه، اهتمام بسیار ورزید.(3) اما این اخلاق ولائی فدوی، البته مانع از آن نیست که وی به مفاهیم منسوخی چون ملی، ملت و مردم بی توجه و بی التفات باشد، چرا که اسلام فدوی، اسلام مرغوبی ست!(4).

باری؛ به شهادتین تاریخ، ملت ایران، همواره بزرگوار و در عین حال شدیداً فداکار بوده و این ویژگی برجسته را سینه به سینه نقل، و دست بدست، تا به امروز رسانده است. نمونه فراوان است، لکن اگر نمونهء تازه تر دم دست بخواهید همانا فتنهء 88 را در نظر بگيريد که در آن، ملت بزرگوار ایران، در جریان

فتنه، بروشنی نشان داد که جلوی مخوف ترین دیکتاتوری های جهان نیز می شود ایستاد؛ به مفاسد آن می توان پرداخت، و تشت رسوائی اش را، شدیداً، از بام جهان می توان انداخت!.. بر این پایه، ملت دلیر ایران، فی الواقع، خود را در پیشگاه مردم خاورمیانه قربانی کرد تا جلوه ای از حکومت شکوهمند اسلامی را در منظر اهالی خاورمیانه بطرزی عریان به تماشا بگذارد و از زبان استاد سخن بگوید:

بیت

همه قبیله ی من عالمان دین بودند

مرا معلم عشق تو شاعری آموخت!

فدوی در حاشیه اما، از اندیشه ورزان گرامی عرب شدیداً حیرت کرده است که در پی یافتن چرائی قیام های مردم کشورهای دیکتاتور زدهء منطقه، انگشت حیرت به دندان گرفته اند. ملاحظه کنید:

«دكتر عبدالخالق عبدالله،  استاد علوم سياسي دانشگاه امارات، نيز گفت: "موج انقلاب ها به امارات هم رسيده و التهاب كشورهاي عربي براي تغييرات اساسي  تازه آغاز شده است". وي افزود: "اينكه در 60 روز اتفاق هايي در كشورهاي عربي رخ مي دهد اساس حكومت هاي چندين ساله را نابود مي كند حوادث بسيار مهمي است و نياز به بررسي دارد كه چگونه اين احساس در مردم بوجود آمده كه در چشم به زدني دولت هايي مثل مصر و ليبي و تونس را سرنگون مي كنند»!(5)

همانطور که ملاحظه می کنید، سهم تعیین کنندهء مردم بجان آمدهء ایران در بیداری و از آن مهمتر القاء این معنی که این خدایان هم بزیر کشیدنی هستند، در محاسبه ی استاد، عجالتاً منظور نشده است!.. بقول آن بزرگوار :

بیت

بی مزد بود و منت، هر خدمتی که کردم

یارب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

زیاده عرضی نیست ...

------------------------------------------

(1) لطفا ً فحش ندهید که عمامه مان توی هم می رود!

(2) باز دارید فحش می دهید که!.. چه خبرتان است ؟  بابا این حق دمکراتیک فدوی ست که بخواهد تا رسیدن مردم، سر به تن مقام معظم رهبری باشد!..

(3) باز شروع کردید که!...

 (4) قاصم الجبارین شاهد است، اگر یکبار دیگر فحش بدهید، خونتان پای خودتان است. صبر انقلابی فدوی، چندان هم که می گویند، بی در و پیکر نیست!..

(5) تابناک

 

والله الموفق والمعین

29 اپریل المظفر سنه ی 2011 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630