بازگشت به خانه

جمعه 12 فروردين 1390 ـ  1 آوريل 2011

 

پیروزی تان بر دشمنان اسلام مبارک!

نامهء یک دانشجوی بسيجی دانشگاه شیراز به کفن پوشان

در استان فارس جنجال به پا شده بود! ظاهراً خطر خیلی بزرگی در راه بود و قرار بود ریشهء اسلام زده شود! خیلی ها خون شان به جوش آمده و سینه چاک کرده و فریاد وااسلاما سر دادند! گو اینکه تا کنون به تمام اصول انقلاب و اسلام عمل شده بود و این اولین باری بود که این اصول قرار بود هتک شود!

کار بالا گرفت و به صدور بیانیه های با نام و بی نام رسید، صبر جوانان انقلابی! به سر آمده و صحبت از "جشن هنر " و "جشن های 2500 ساله پادشاهی" به میان آمد! و در نهایت امت حزب الله! که قرار بود کفن پوش شود، به پیروزی رسید و دشمنان شکست خورده و اسلام حفظ شد!

خدا می داند وقتی که داشتم اخبار را پیگیری می کردم دلم گرفت، از اینکه راه را گم کرده ایم دلم گرفت، از اینکه هنوز سطحی نگریم، از اینکه حتی اسلام خواهیمان سیاسی است، از اینکه براحتی در بازی سیاست پای مقدسات را وارد میکنیم و با ذهن و روان مردم بازی میکنیم، از اینکه....

و اما چند نکته را دوست دارم بنویسم حداقل برای دل خودم؛ اما ابتدا دو نکته را عرض میکنم :

والله بالله تالله من هم انقلابی ام ، قلبم برای نظام میتپد، حداقل برای خودم اثبات کرده ام که حاضرم برای انقلاب همه جور هزینه بدهم( بیشتر از خیلی ها!!!)، لیاقت بسیجی(واقعی) بودن را ندارم اما افتخارم این است که اطرافیانم من را به عنوان یک بسیجی میشناسند، به مجموعه مدیریتی استان انتقادات فراوانی دارم،با مشایی هم مخالفم، بر خلاف استاندار هم از موسیقی خوشم نمی آید، نوچه فرماندار هم نیستم، بازیچه کسی هم نشده ام، دانشجو هستم و هیچ منفعتی ندارم پس با کسی معامله نکرده ام،....

اینها را گفتم که برخی ها اگر خواستند متهمم کنند دنبال یک اتهام جدید باشند و از زدن اتهام تکراری جدا خودداری کنند !

و اما:

آیا براستی قرار بود در شیراز جشن هنر برگزار شود؟ آیا براستی این همه جنجال و هیاهو به حق بود؟ گیریم که قرار بود گروههای موسیقی در شیراز برنامه اجرا کنند (هرچند تکذیب شد و سند متقنی برای درستی ادعا ها ارائه نشد) آیا اینقدر خطرش عظیم بود؟ مگر صدا وسیما شبانه روز موسیقی پخش نمیکند؟ مگر در همه کشور و در همین فارس کم کنسرت برگزار می شود؟ مگر در همین شیراز کم آموزشگاه موسیقی داریم؟ آیا این گروهها یی که گفته میشد قرار است بیایند قرار بود کار عجیبی بکنند؟ مگر غیر از این بود که قرار بود همین موسیقی هایی که از تلویزیون و رادیو پخش یا بوسیله cd و نوار در جامعه توزیع میشود را اجرا کنند؟ آیا مگر نه این است که این گروهها همگی گروههای معروف و برجسته موسیقی بوده و تا کنون در دهها و یا شاید صدها مراسم دولتی و غیر دولتی برنامه اجرا کرده بودند؟

دیگر اینکه ترویج موسیقی اشتباه و بلکه حرام است! اما اگر این کار را ترویج موسیقی هم به حساب آوریم آیا ترویج موسیقی محدود به همین برنامه می شد و در گذشته اصلا نبوده که به ناگاه اینچنین برآشفتید؟

و مهمتر اینکه :

گیریم که گرامیداشت نوروز اسلامی، باستان گرایی است(هرچند که مخالف فرمایش صریح حضرت آقا حفظه الله است)، گیریم که قرار بود جشنواره موسیقی آنچنانی یا به قول شما جشن هنر برگزار شود(هرچند که تکذیب شد)، گیریم که نصب پرچم ایران ترویج ملی گرایی است (؟؟؟!!!)، گیریم که شما در تمام این سالهای حکومتتان بر فارس تمام اصول فرهنگی و سیاسی اسلام و انقلاب را اجرا کرده اید(بدون شرح!)، اما آیا فقط موسیقی است که میتواند ریشه اسلام و انقلاب را بکند؟

آیا موسیقی خطرش بیشتر از دزدی و رانت خواری و پارتی بازی در سطح کلان است؟ از حیف و میل بیت المال چطور؟ از زمین خواری چطور؟ آن روز که با هزینه میلیاردی بالن داغ فرستادند هوا، کدامتان بیانیه صادر کردید؟ آن روز که رانتخواری در استان بیداد میکرد کدامتان فریاد زدید؟ آن روز که دانشجویان بسیجی و عدالتخواه را به جرم عدالتخواهی به حبس محکوم کردند صبر کدامتان به سر آمد؟ آن روز که منابع طبیعی و زمینهای مردم را غصب کردند و زمینخواران خون مردم را میمکیدند( و میمکند!) شما کفن پوشان کجا بودید؟

در همه این سالها در نتیجه همه این بی عدالتی ها و بی دینی ها ( که تحت لوای دین و انقلاب انجام میشد) مردم استان روز به روز به انقلاب و نظام بدبینتر میشدند، اما هیچ گاه این چنین بر طبل واانقلابا نکوبیدید در حالی که دستتان میرسید و حداقل توانایی اعتراض را داشتید. انشاالله ( و البته فقط انشالله!) دلیل سکوتتان این نبوده که بسیاری از مفسدین هم مسلک سیاسیتان بوده اند! هیچ میدانید این میلیاردها میلیاردی که در مقابل چشمانتان به ناحق تصاحب شده یعنی چند کارخانه و چند هزار شغل؟ هیچ محاسبه کرده اید وکه معادل چند ازدواج است؟ هیچ میدانید معادل ساخت چند حوزه علمیه و تربیت چند طلبه است؟ هیچ میدانید با این پولها چقدر میشد کار فرهنگی کرد؟ هیچ میدانید اگر این پولها به یغما نمیرفت و درست هزینه میشد چقدر آمار فساد و دزدی و فحشا و دختران و پسران خیابانی و مشکلات اعتقادی کم میشد؟ شاید شما به ارقام کلان عادت کرده باشید اما جهت تقریب به ذهن میگویم اگر هزینه همان جشن بالون مسخره کذایی را یک میلیارد تومان فرض کنیم (که یقینا بیش از این حرفها بوده) میشود معادل هزینه 100 ازدواج ( اگرهزینه هر ازدواج را 10میلیون فرض کنیم) و یا میشود حقوق 1500 ماه یک کارمند یا یک کارگر ( ماهی 660 هزار تومان). یعنی حقوق 125 سال یک کارمند را در یک برنامه مسخره هزینه کردند اما هیچ کدامتان سینه تان را چاک ندادید؟؟؟

و کلام آخر اینکه اگر چنین که میگویید بر دشمنان اسلام و عوامل برگزاری جشن هنر! پیروز شده اید من هم به شما تبریک میگویم، خدا قوت ، مجاهدتتان مقبول و شیرینی این پیروزی گوارای وجودتان! اما خوشا آن روزی که پیروزیتان بر فساد و رانت خواری را تبریک گوییم! چه خجسته روزی است آن روز که بر زمینخواران غلبه کنید وچه شیرین است پیروزی بر آقازاده ها و سازمانشان!

انشالله آن روز خواهد رسید و اگر شما هم این مبارزه را انجام ندهید همان امت حزب الله و انقلابی که به نمایندگی ( البته خودخوانده) از طرف آنها حرف زدید و (با نام و بی نام ) از طرفشان بیانیه صادر کردید با مفسدین و آقازاده های فاسد و رانتخواران و سازشکاران بی امان مبارزه خواهند کرد و پیروزی بر آنها را جشن خواهند گرفت چه با شما چه بی شما ! چه کفن پوشیده باشید چه کفن نپوشیده باشید!

http://11-22.blogfa.com/post-114.aspx

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com