بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

4 بهمن 1389 ـ  24 ژانويه 2011

 

گنج حضور

... والله برادر خواننده، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق - م) دروغ چرا؟ ؛ تا اعدام، آ آ آ آ ....

 فدوی کم و بیش می دانست که حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، امام غایب (عج) چندان هم که می گویند، غایب نیست؛ یعنی ، همین دور و برها می پلکند و اینجا و آنجا گاه، سر و گوش مبارک را  نیزبه آب می دهند. این مطلب را فدوی، گفتن دارد، مدت ها ست دریافته لکن از شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان، که گیس و جان اضافه نداشت که دست برادران بدهد!..فلذا گوش خواباند تا بزرگان قوم در این باب پیشقدم شوند و فدوی هم آنرا با قید احتیاط، به قول عوامFollow up  کند!..

باری - فدوی از خوف اینکه نکند یک وقت خدای نکرده آجر یا از آن بدتر، سوسک بشود، کوشید تا مدارک حضور پُر زور آن بزرگوار را حتی المقدور، از خود برادران که بحمدالله همه گونه مصونیت دارند، اخذ، ارائه، و سپس سریعاً، به یکی از کشورهای ترجیحاً غیر همسایه، پناهنده شود!.. باری -

پیش از ورود به مسأله و ارائهء مدارک حضور آقا (عج) اما، فدوی نمی دانست که حضرت (عج) دلربا نیز هست!.. این نکته را فدوی، از مرور خاطرات برخی مؤمنین، کثرالله امثالهم، از آن حضرت دریافت.

 

یک

آیت‌الله شیخ اسماعیل نمازی شاهرودی، از سلسلهء سعادتمندان و زمرهء نیکبختانی است که در سفر بیت‌الله پس از حادثه‌ای هولناک به همراه جمعی از حاجیان و زائران خانة خدا، موفق به دیدار جمال دلربای حضرت بقیةالله ـ ارواحنا فداه ـ می‌شود.

و اما قهرمان داستان، اصغر آقا یا شیطنت اوست که در واقع، خالق ماجراست. شما هم ملاحظه کنید :

حادثه از آن جا آغاز می‌شود که با اشتباه و غرور و حرف نشنوی یکی از رانندگان به نام «اصغرآقا» اتوبوس حامل حجّاج در برهوت و بیابان‌های عربستان راه را گم می‌کند و پس از پیمودن مسافتی طولانی راه به جایی نمی‌برند. در این هنگام آب آشامیدنی و بنزین نیز به پایان رسیده و سرانجام حاجیان ناامیدانه دل بر مرگ می‌نهند. به درخواست آیت‌الله نمازی، توسلی به آستان فریادرس بیچارگان، امام زمان(ع) جسته می‌شود و این توسل و توجّه کارساز می‌افتد و عنایت امام عصر(ع) از آنان دستگیری می‌نماید و حاجیان نیم‌روز با حضرت بقیّةالله(ع) همسفر می‌شوند!

راوی که فی الواقع ملتفت حضور حضرت نبوده، در ادامه ی داستان می افزاید:

این حقیر ناقابل مورد مرحمت حضرت حق ـ جلّ و علا ـ واقع شدم و خداوند سعادت تشرّف به محضر حضرت مهدی(ع) را نصیبم کرد و حدود نصف روز در خدمت آن حضرت بودیم و پس از این که غایب شدند، دانستیم که ایشان، حضرت بقیةالله ـ ارواحنا فداه ـ بوده‌اند!..

 

با اینهمه ، گفتگوئی با حضرت نیز داشته و آقا  نیز تعارف را یکسره کنار گذاشته است:

حضرت در پاسخ بعضی از مسائلی که خدمتشان عرض می‌کردم، می‌فرمودند: «همهء این‌ها از برکات ما اهل بیت است»!

راوی، که آیت الله نمازی باشد، قدری جسارت کرده و از برهوت عربستان در مقایسه با آبادانی ایران انتقاد می کند:

در جاده‌های ایران، چند فرسخ به چند فرسخ، قهوه‌خانه، آب، روشنایی و میوه است. اما این‌جا هیچ چیز نیست!

که حضرت البته با دست مبارک توی دهن آیت الله زده و دولت تعیین فرموده است:

 حضرت فرمودند: «در همه جای ایران، نعمت وافر و فراوان است و همهء آن‌ها از برکات ما اهل بیت است!»

راوی با اینکه چند ساعت در رکاب آقا امام زمان(عج) شمشیر می زده و با آنکه  آیت الله نیز بوده است، لکن سر از کارهای معظم له در نمی آورده:

- ...ما حدود سه ساعت به ظهر مانده همراه آقا (منظور امام زمان است - م) سوار ماشین شدیم و تا مغرب خدمت ایشان بودیم. امام عصر(ع) پیوسته مشغول ذکر بودند اما من متوجه نبودم که چه ذکری را می‌گویند. شالی به کمرشان بسته بودند و به هیئت اعراب حجاز شمشیری بزرگ در طرف راست و شمشیر کوچکی در طرف چپ خود آویخته بودند و چیزی مانند یشناق (نوعی سرپوش) که عرب‌ها بر سرشان می‌اندازند، به سر مبارک انداخته بودند اما پیشانی نورانی و ابروهای کمند و چشمان جذّاب‌شان کاملاً دیده می‌شد و خیلی خوش‌اخلاق بودند.

حضرت که پنداری حوصله شان از آیت الله شدیداً سر رفته بوده است، از یک لحظه غفلت ایشان استفاده فرموده ، جان مبارک شان را برداشته و ناپدید می شوند!:

- در این هنگام من برای انجام کاری از ایشان اجازه خواستم. ایشان چند قدمی همراهی کردند و همین طور که مشغول صحبت بودم دیگر آقا را ندیدم، تازه فهمیدم که چه بر سرمان آمده است!

در این لحظه است که آیت الله، دیگر زنجیر پاره کرده و شیهه کشان بنای شیون و زاری می گذارد:

- رفقا را صدا زدم؛ حاج عبدالله! حاج محمد! کور باطن‌ها! از صبح تا حالا حدمت آقا بودیم اما او را نشناختیم با گفتن این سخن و فهمیدن موضوع همه شروع به گریه کردند. صدای گریهء حجّاج بلند شد. بر اثر گریه زیاد و سر و صدا، چند تا از شُرطه‌ها و پلیس‌ها با عجله در خیمه‌ای که برپا کرده‌ بودیم آمدند و گفتند: «کی مرده؟»! آنان خیال می‌کردند کسی از گروه ما مُرده است و ما برای او گریه و زاری می‌کنیم.!...

ناقل این ویروس (1) در این گزارش مبسوط که تنها فرازهائی از آن گفته آمد، افزوده که این تنها باری نبوده که آیت الله مذکور، شرف حضور یافته؛ آدرس هم البته داده است!:

   لازم به یادآوری است که جناب نمازی شاهرودی تشرّفات دیگری هم به محضر امام زمان(ع) داشته‌اند! که طالبان می‌توانند به کتاب مجالس حضرت مهدی مراجعه نمایند.

بر فدوی البته معلوم نشد که در تشرّفات بعدی، اصغر آقا هم ایفای نقش کرده است یا نه؛ و یا آیت الله ما دست تنها بوده است!

 

 دو

مورد دوم نیز، البته در غیاب اصغرآقا، اما باز هم در برهوت عربستان اتفاق می افتد. راوی آیت الله محمد(ص) تقی موسوی اصفهانی ست.

فدوی نمی داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل گرامی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، می دانستند که حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، در کار نشر و انتشار نیز هستند؟ ...نخیر؟..بله! شدید ًحقیقت دارد؛ تا آنجا که معظم له دستور تدوین و انتشار کتابی را پیرامون دعا برای فرج خودشان، صادر می فرمایند!:

- امسال صدمین سال آغاز تألیف کتاب «مکیال المکارم» است. این کتاب به دستور حضرت حجة بن الحسن العسکری (عج) و توسط مرحوم آیت الله سید «محمد تقی موسوی اصفهانی» به زبان عربی نگاشته شد. موضوع این کتاب "فواید دعا برای فرج امام زمان (عج)" است.(2)

 

سه

نخیر اشتباه فرمودید!.. مورد سوم استثنائاً، در بیابان های عربستان (ع - س - ص - عج) اتفاق نمی افتد؛ بلکه در وطن سایق رخ می دهد!

حضرت از قبول برخی مسؤلیت های اداری نیز، به استدعای برادر احمدی نژاد، دریغ نفرموده اند:

- احمدی‌نژاد گفت: من یقین دارم حضرت ولی عصر (عج) اجرای موفق این طرح را مدیریت کرده و هدایت می‌کنند!(3)

برادر مهندس الاسلام والمسلمین، احمدی نژاد، دامت تحریکاته، همانگونه که بارها اعلام کرده، مهندس است و لامحاله، اهل محاسبه. بی سببی نیست که در دوران صدارت خود در شهرداری تهران، نقشهء عبور حضرت را که به نقشهء مسیر معروف شد، به هزینهء بیت المال طراحی، در کاغذهای نفیس چاپ و در سطحی وسیع منتشر فرمود. حال اگرحضرت (عج) جاخالی داده و بدلائل امنیتی تغییر مسیر فرمود، تقصیر برادر احمدی نژاد نبود که!.. باری -

 مهندس الاسلام، که حالا دیگر از تابینی به سرداری رسیده و، جسارت است، رئیس جمهور شده، از خوف آنکه نکند دوباره حضرت (عج) جاخالی بدهد، از محاسبهء نقشهء مسیر صرف نظر، و به محاسبه و برآورد زمان حضورآن منجی عالم بشریت، بشرح زیر اکتفا فرمود:

- رئیس جمهور یادآور شدند تا ظهور حضرت حجت (عج) چیزی نمانده است! و در صورت حمله به ایران پاسخ ما کل کره زمین را شامل می شود!

برادر رئیس جمهور البته بعلت ابتلای شدید به آنفلونزای آخوندی، بیاد ندارد در فرمایشی که با درشت ترین حروف ممکن، صفحات نخست جراید شریفه ی دارالخُرافه را اشغال کرده بود فرمود :

"آمریکا به ایران حمله نمی کند، چون من مهندسم!.."

 

چهار

صحنهء وقوع مورد واپسین نیز مع الاسف در صحاری عربستان نیست که فدوی اثر گرمای سوزان آن برهوت بر ملاج مؤمنین را بهانه کند!؛ بلکه این صحنه در وطن سابق و زیر کولر، رخ داده است!

مقدمتاً عرض می کند که اصطلاح "پالوده خوردن با مقامات" مربوط به رژیم های پیشین بود؛ در رژیم فعلی با مقامات؛ اعم از لاهوتی و ناسوتی، سحری و افطاری می خورند!:

- رئیس جمهور در مورد تذکر مجدد مقام معظم رهبری دربارهء عزل آقای مشایی گفتند: مقام معظم رهبری  فقط رهبر جامعه هستند و همهء ما ایشان را دوست داریم اما در جامعه ما کسانی وجود دارند که ارتباط صمیمی با امام زمان (عج) دارند و حتی با امام زمان علیه سلام سحری و افطاری می خورند!(3)

قضیه البته بهمین جا ختم نمی شود و بعضی با حضرت، افزون بر صرف ناهار، عکس یادگاری هم می گیرند! البته حضرت (عج)، چون در ایران شکوهمند اسلامی، حتا در ناصرخسرو هم دوای ظهور گیرشان نمی آید، همچنان دیده نمی شوند!. رئيس جمهور می فرمايد:

به تازگی یک عکس از من در مجلس قران حضرت آیت الله مصباح منتشر شده است که یک نفر بین من و آقای مشایی نشسته است که البته طبیعتا حضور حضرت در عکس مشخص نیست!

                                                            ***

با توجه به مراتب فوق، به نظر فدوی، دیگر لازم نیست که برادران برای فرج آقا امام زمان (عج) مؤمنین را با دود کردن ده ها هزار صلوات، سر کار بگذارند و نیز خود و جامعه را بیش از این به زحمت انداخته تا موجبات ظهور حضرت را فراهم فرمایند؛ چرا که بر اساس آنچه گفته آمد، حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا له الفدا، بقول عوام already حضور دارند!..

تا نظر خوانندگان محترم ضد انقلاب، چه باشد ..

زیاده جسارت است

علی الله التکلان و هو المُستعان فی جمع امور

 بیست و دویم  ژانویة المُفرّح سنه ی 2011 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

------------------------------------------------------------------

(1) ماهنامه موعود؛ شماره 75 بنقل از شیعه

(2) همانجا

(3) آفتاب

(4) پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630