بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

24 آبان 1389 ـ  15 نوامبر 2010

 

حبّ الوطن!

"مستر بین ِِ" حکومت اسلامی(برادر مشائی – م) با طرح مسأله ی کفر آمیز "مکتب ایرانی" با آنکه شرافتاً هیچ منظوری نداشت!، پنداری آب در "خوابگه مورچگان" مکتبی ریخته و کلیه حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، به ترتیب ریش، نسبت به «مکتب ایران» به چندین زبان مرده و زنده ی دنیا، افزون بر اعلام برائت، ابراز انزجارفرموده و افزوده اند که ایران سابق، تنها وسیله ی بیمقداری برای توجیه هدف، که همانا اسلام عزیز است، بکار می رود و  لاغیر!..

با آنکه برادران ظاهراً به فارسی تکلم می کنند لکن در شک بین دو و سه گیر کرده و نمی دانستند که آیا ملت سابق ایران ملتفت فرمایش ایشان شده است یا نه؟ فلذا بر آن شدند که حجت را شدیداً بر خوارج تمام کرده و با  استعانت از برادر سید حسن نصرا... از قطب جنوب، اهالی هاج و واج ایران سابق را "خرس فهم" فرمایند!

باری، حضرتش در نطقی آتشین که هیزم آن از تتمه ی ذخیره ی ارزی همان ایران بیمقدار تأمین شده و هم اکنون بر روی اینترنت در دسترس همگان است، به این نتیجه ی حیرت انگیز رسید که چون اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دام الذله، و نیز حضرت امام (ل) عرب اند، فلذا چیزی بنام ایران و فرهنگ ایرانی وجود ندارد و فاتحه مع الصلوات!.. و این بار سنگین را که فدوی سال هاست در اثبات آن می کوشید، از دوش او بقول عوام  for free برداشت!

فدوی این پیروزی درخشان را به حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، و نایب بر حق اش،

اعلیحضرت العظما مقام معظم رهبری سید علی (ع) خامنه ای، صدمه الله تعالی، تبریک و تسلیت

عرض کرده و توفیق روز افزون حضرت شان را در امحاء ایران و ایرانی از قاصم الجبارین شدیداً مسئلت دارد.

در حاشیه اما ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برق مکتب ایرانی، برخی دیگر از برادران را نیز گرفت و آنان را بقول عوام  confused کرد؛ تا آنجا که در هجمه های خود از آن گاه به "اظهارات ضد ایرانی" و گاه "ضد دینی" و یا "مکتب جعلی ایرانی" یاد کردند و در این میانه، البته، چک مهندس الاسلام والمسلمین، برادر احمدی نژاد، دامت تحریکاته، که در وجه یکی از خاج پرستان صادر فرموده بود نیز، مع الاسف برگشت!.. مراتب را، به نقل از خبرگزاری وابسته ی فردا / رجانیوز، ملاحظه کنید:

«چند ماه بعد از برگزاری همايش ايرانيان خارج از كشور، حاشيه‌های اين همايش همچنان خبرساز است. به گزارش سرويس سياسی "فردا" ريچارد فرای، يكی از ميهمانان اين همايش كه به پاس زحماتش در شناساندن ايران به جهانيان مورد تقدير قرار گرفت و از رئيس جمهور يك منزل مجلل و تاريخی در اصفهان دريافت كرد، اظهاراتی ضدايرانی به زبان آورده است. در واكنش به مواضع او، امروز يكی از نمايندگان مجلس در تذكری از رئيس ‌جمهور خواست كه خانهء تاريخی اصفهان از ريچارد فرای آمريكايی كه مدعی ايران شناسی است، پس گرفته شود. دليل تذكر نماينده تهران و عضو فراكسيون انقلاب اسلامی مجلس به رئيس جمهور، اتخاذ موضعی ضد دينی از سوی فرای در مصاحبه با شبكهء CNN و اهانت وی به حكومت مذهبی در ايران بوده است. سايت خبری رجانيوز، نوشته است كه ریچارد فرای، یهودی آمریکایی و از بانیان مکتب جعلی ایرانی، در مصاحبه‌ای با شبکهء امریکایی CNN در پاسخ به سوال جهت‌دار مجری این شبکه (آسیه نامدار)، مبنی بر اينكه "ایرانی که شما از آن صحبت می‌کنید زیر سلطه ملاها و آیت‌الله‌ها قرار دارد"، می‌گويد که مردم خوب و مردم بد در همه جای جهان وجود دارند و حکومت مذهبی در ایران نیز از بین می‌رود و همه چیز تغییر می‌کند. این آمد و شد حکومت‌ها در گذشته نیز بارها وجود داشته است».

زیاده عرضی نیست.

تفریحات سالم

دوستان محترم ضد انقلابی که فدوی را از دور و نزدیک می شناسند می دانند که وی، اصلاً آدم ناسپاسی نیست و مراحم دوستان را بقول عوام big time پاس می دارد. خوانندگان گرامی ضد انقلابی که بویژه در ممالک محروسه ی امریک، و به قول حضرت امام (ل) شیطان بزرگ، به انجام فرائض دینی اشتغال دارند می دانند که عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، که همانا دولت اصولگرای اسلامی آمریکا باشد، در جهت مبارزه با تروریسم و بنیاد گرائی ویرانگر مذهبی، کلیه ی همّ خود را بی مضایقه مبذول و با تأسیس شبکه های تلویزیونی اسلامی یکی پس از دیگری موافقت فرموده اند؛ تا آنجا که اگر فدوی گردن شکسته نگوید که مثلاً تلویزیون آخوندی «سلام» از همین ُارنج کانتی خودمان، واقع در لس آنجلس انقلابی، پخش می شود  شما خواننده ی ضد انقلاب با آن چند فقره دکترا، محال است که به کمتر از قم رضایت بدهید!.. قضیه البته به همین جا ختم نمی شود و به تلویزیون "ولایت" و نیز تلویزیون "اهل بیت"، علیهم الصلاة و السلام می رسد و به عون الله همچنان ادامه خواهد داشت!..

باری ، فدوی با این حرف ها کار ندارد و دلش فقط به این برنامه ها خوش است که موجبات انبساط خاطرُ مکدّر او را با طرح مسائل حیدری – نعمتی و تفوّق بی چون چرای شیعه به سنی بهر قیمت، فراهم می کنند.

فدوی حین مشاهده ی این جنگ تن به تن که ماه هاست ادامه دارد، دور از چشم برادران یواشکی از خود پرسید که اگر پیامبر گرامی (ص) که به ضرس قاطع از حضرت امام (ل) کمتر نبوده است؛ زنده می بود توی دهن کدام یک می زد؟

زیاده جسارت است.

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

13 نوامبر المشبک سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630