بازگشت به خانه

دوشنبه 10 آبان  1389 ـ  1 نوامبر 2010

 

سودای خلافت

عليرضا نوری زاده

حجت‌الاسلام حسن ابطحی پدر محمدعلی ابطحی، یار نزدیک محمد خاتمی، معاون و رئیس دفتر او را در صدا و سیمای رژیم، بعد از ماه ها که از آزادی اش می‌گذرد به نمایش آوردند که از گمراهی‌اش بگوید و اینکه ادعاهایش در رابطه با ارتباط مستقیمش با امام زمان همگی بی‌پایه و کذب مطلق بوده است. خیلی طبیعی است وقتی محمد تقی مصباح یزدی سوگند جلاله می‌خورد که آقای خامنه‌ای همان سید خراسانی مذکور در بعضی روایات شیعه است و احمد جنتی سید علی آقا را سپهسالار لشگر امام زمان می‌خواند و مسلمانان را مژده می‌دهد به زودی با معرفتی که نسبت به ارتباطات ویژه!! مقام معظم رهبری با قائم آل محمد در دست دارد، شاهد ظهور مهدی موعود خواهیم بود و قاسم سلیمانی، جنایت پیشه‌ای که در مقام فرمانده سپاه قدس خون های بسیاری را در عراق و لبنان و نیز در خانه پدری به زمین ریخته است، از تشکیل کمیته «مهدی یاب» در عراق می‌گوید... و در منابر آقای خامنه‌ای را با عنوان امام خامنه‌ای و سید خراسانی یاد می‌کنند...، آیا انتظار دارید ولی فقیه رقبای فعلی و احتمالی را رها کند و اجازه ظهور مُبشّری را به جز خود صادر فرماید؟

(سه سال پیش حسن دانائی‌فر سفیر فعلی رژیم در بغداد که از سران سپاه قدس و دستگاه اطلاعاتی قاسم سلیمانی است و قبلاً ریاست مرکز بازسازی اعتاب مقدسه در عراق را داشت ـ این مقام را امروز حسن کاظمی قمی سردار دیگر سپاه قدس و سفیر قبلی عهده‌دار شده است ـ در یک سخنرانی در نجف ادعا کرده بود برادران مجاهد وقتی فهمیدند جورج بوش دستور تشکیل کمیته‌ای را داده که کارش جستجو برای یافتن رد پای حضرت حجت است و در این کمیته سفیر آمریکا، فرمانده نیروهای آمریکائی و عناصر اطلاعاتی همراه با قره نوکر آمریکا و سعودیه روحانی‌نما منافق ایاد جمال‌الدین، ـ از روحانیون شیعه مخالف رژیم ایران و عضو پارلمان عراق در دوره پیش ـ عضویت دارند. این کمیته تا به حال ده ها تن را دستگیر و مورد بازجوئی قرار داده به این خیال که امام زمان را شناسائی و او را از بین ببرند. خوشبختانه با بودن نایب برحق ای، یعنی رهبر معظم انقلاب، این تلاشها به جائی نخواهد رسید. آقا [یعنی خامنه‌ای] با ولی عصر مکاشفاتی دارند که فهم آن برای ما هم سخت است چه برسد برای آمریکا و کمیته مربوطه‌اش...)

تمام حرف های دانائی‌فر بی‌اساس و چرندیاتی است که در درجهء نخست توهین به امام زمان تلقی می‌شود که آقایان ادعای پیروی از او را دارند و ظهورش را آرزو می‌کنند. اینها مدعی‌اند که مهدی موعود بیش از سیزده قرن است که در غیبت به سر می‌برد. یعنی اینکه به ارادهء الهی کسی قادر به رویت ایشان نیست، با این حساب چگونه آمریکائی‌ها در صدد دستگیری و ربودن و سر به نیست کردن او هستند؟!

اینکه کسانی از تیره مصباح یزدی و احمدجنتی و احمد خاتمی و... ولی فقیه را بر کرسی امامت بنشانند و برایش ولایت خاصه قائل شوند، البته مایهء شگفتی نیست اما وقتی کسی مثل حداد عادل نیز باد به آتش امامت می‌زند و در استفاده از دستمال ابریشمی، یک قدم از فخرالدین حجازی مرحوم پیش‌تر می‌گذارد که به آقای خمینی گفته بود «فدایت شوم، اینقدر فروتنی مکن و بگو که خودت هستی» و خمینی رندانه پاسخ داده بود: «خودتی!».

اینکه گفته می‌شود استقبال از آقای خامنه‌ای در سفر به قم، استقبال از امام زمان است، کلامی سخیف و چرندی از نوع اظهارات محمدی گلپایگانی در باب خلوت کردن «آقا» با امام زمان در مسجد جمکران است. در جریان سفر احمدی‌نژاد به لبنان، یک میلیون دلار خرج شده بود تا تصاویر بزرگ سید علی آقا در کنار تصاویر کوچکتر رئیس جمهوری منتخبش، در کوی و برزن و بازار در محله‌های شیعه نشین بیروت و جنوب لبنان، به نمایش درآید. سید حسن نصرالله که در جریان دیدارش با احمدی‌نژاد اقرار کرد رژیم ولایت فقیه بیش از یک میلیارد دلار برای بازسازی لبنان (بخوانید بخشی از مناطق شیعه نشین زیر سلطهء حزب‌الله) در طول دو سه سال اخیر پرداخت کرده است برای چندمین بار یادآور شد که عضو حزب‌الله ولایت فقیه و غلام حلقه به گوش حضرت آقا است. معاونش نعیم قاسم نیز در کتابش می‌گوید: «فرمان جنگ در دستان حضرت ولایت عظما است، و هم ایشان هستند که تکلیف ما را با دشمنان روشن می‌کنند.»

زمانی سالک مجذوب در شرح احوال خویش و ارتباطش با پیر و مرادش می‌گفت: «چون دایره، ما ز پوست‌پوشان توئیم/ در دایرۀ حلقه به‌گوشان توئیم/ گر بنوازی، ز دل‌خروشان توئیم/ ور ننوازی، ز جان خموشان توئیم.» حالا اما در قرن بیست و یکم پول و موشک و توپ و بمب باعث حلقه به گوشی سالک طریقت ترور به پیر و مراد همه آدمکشان منطقه می‌شود. بیت‌المال ملت ایران صرف جمع کردن مرید و مقلد و نوکر برای سید علی آقا می‌شود. باید ترسید، آقای خامنه‌ای که ظرفیت حتی مرجع شدن را نداشت حالا به لطف مشتی کلاش از خدا بی‌خبر شارلاتان، آخرین پله‌های عرش را تا مرحله خدائی بالا می‌رود. سفر قم مرحله اعلام خدائی است. می‌خواهند آخوندها را در حرم حضرت معصومه جمع کنند تا در برابر ضریح اظهار بیعت و عبودیت و بندگی خود را نسبت به نایب برحق!! مهدی موعود اعلام کنند. آخوندهای فاسد از رده شیخ حسین نوری همدانی (شاه داماد عروس 14 ساله در هفتاد سالگی) محمد یزدی، محمد تقی مصباح یزدی، مرتضی مقتدائی، محمد مؤمن، احمد خاتمی و... بازیگران اصلی این نمایش می‌باشند.

بعد از قم با خامنه‌ای دیگری روبرو خواهیم بود، چنان که احمدی‌نژاد بعد از سفر به لبنان، احمدی‌نژاد دیگری خواهد بود. منتظر باشید! در هفته‌های آینده روند بگیر و ببندها، اعدام ها، حمله به رهبران جنبش سبز، تا حد تصفیه فیزیکی، گشودن دست تطاول به خارج کشور، و سرکوبی‌ها در ابعاد گسترده، سرعت بیشتری خواهد گرفت. ما دیگر با سید علی بن جواد الحسینی الخامنئی صاحب الأمر، و قائد المسلمین (و البته مسیحیانی از نوع میشل عون که دامادش جبران باسیل وزیر نیروی لبنان قبل از سفر احمدی‌نژاد به تهران رفت و از مراحم ویژه ولی امر و امنیت خانه مبارکه‌اش برخوردار شد و با وعده یک نیروگاه چهار صد و پنجاه کیلوواتی در جنوب لبنان با سوخت هسته‌ای!! به بیروت بازگشت...) روبرو نخواهيم بود. جنون خلافت به نقطه اوج خود رسیده است. پس باید انتظار روزهای سختی را قبل از سقوط از نردبان خدائی داشت.

http://www.nourizadeh.com/archives/005555.php#more

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com