بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

12 مهر 1389 ـ  4 اکتبر 2010

 

آرزو

فدوی نه اینکه حواس اش به مؤمنین و آرزوهای آنان نیست، باور بفرمائید که او حد اکثر تلاش اش را در این ارتباط کرده است ، لکن  مع الاسف نمی داند چه صیغه ایست که همیشه کم آورده و مؤمنین گرامی مع الاسف جا مانده و فلذا روی دست فدوی مانده اند!  ذغال خوب، یعنی کمبود سوخت هم در این ارتباط ، البته بی تأثیر نبوده است!، ملاحظه کنید :

«در آستانهء ورود به هفتهء دفاع مقدس قرار گرفته ايم. لطفا اين چند بيت شعر را چاپ كنيد.

دل ها هنوز از عطش جبهه ها پر است

نوبت به ما رسيد و بهشت خدا پر است

يك عمر زائريم، شهيدان چه حكمتي است

هر بار آمديم اتوبوس شما پر است!»

فدوی از خوانندگان ضد انقلاب که در امر ترانسپورت صاحبنظر بوده و امکاناتی نیز دارند، خواهشمند است که در اسرع وقت با تلفن رایگان فدوی (1800- فدوی) تماس گرفته و مؤمنین گرامی را در رسیدن به مقصد که همانا بهشت معلاست، یاری فرمایند. در غیر اینصورت به مؤمنین و مؤمنات توصیه می کند که اندکی دندان (اگر هنوز دارند) روی جگر گذاشته و قدری تأمل کنند که در جنگی که برادران می کوشند بهر قیمتی راه بیندازند شرکت کرده، و به آرزوی دیرینه ی خود که همانا شهادت است، نائل شوند.      

آمین یا رب العالمین.

 

قطع ارتباط

فدوی این را می داند که برادران  آب(1) را شدیداً بروی مردم بسته اند لکن دیگر نمی دانست که این قاعده، شامل استثنای مؤمنین نیز می شود . مرور عرّ و تیز یکی از مؤمنین یا مؤمنات در یکی از جراید شریفه ی دارالخُرافه، که در پی می آید، حاکی ست که برادران، خودی و غریبه سرشان نمی شود، و آب (2) را به روی مؤمنین نیز بسته اند:

«آمريكايي ها چون از قرآن و پيروان واقعي قرآن يعني مردم مسلمان انقلابي ايران سيلي خورده اند حماقت كرده و قرآن را آتش زدند. البته همين كار هم به ضررشان تمام خواهد شد و زمينهء سقوط آنان را فراهم مي كند».

پیداست که برادر شهروند، خبر نشده که آن آخوند سبک مغز آمریکائی، از باربکیوی قرآن در ایالت فلوریدای شیطان بزرگ، ، بعلت آنکه نفت اش  تمام شد، صرف نظر کرد، لطفاً یکی این برادر را خبر کند، ثواب دارد !..

---------------------------------------

(1) نماد هرچه دلتان می خواهد، از خود آب گرفته تا هر چیز یا مفهوم دیگر ...!

(2) آب در اینجا بمعنای اطلاعات است!

 

درد سر

فدوی نمی داند که صدا و سیمای شگفت انگیز حکومت اسلامی، چرا سری را که ابداً درد نمی کند، شدیداً دستمال می بندد؟!.. گفتن ندارد که این عمل، از سوئی باعث افزایش مصرف پارچه شده و موجبات  خروج بیش از پیش ارز اسلامی را فراهم خواهد کرد و، از سوی دیگر، مؤمنین، کثرالله امثالهم، را از خواب قیلوله بیدار و بجان فدوی و سایر مسؤلین، اعلی الله مقامهم اجمعین، می اندازند. به این مستوره و پاسخ فدوی در این ارتباط نگاه کنید تا بعرض او برسید :

«در مورد پخش مستند سياسی تقاطع از شبكه 3 سيما در خصوص قتل خانم ندا آقاسلطان نظرم اين است كه كار كارشناسی دقيقی روی اين مستند انجام نگرفته بود. در نتيجه به جای اين كه رفع ابهام از اين پرونده بكند! حتی شبهاتی در اذهان ايجاد كرد.! نهاوندی»

فدوی هم بجان عزیزت شدیداً حیرت می کند برادر نهاوندی، که چطور سیمای شریفه ی دارالخـُرافه، که پنداری از خط مالروی امام(ل) خارج شده است، نکته ی به این سادگی را در نمی یابد که ندا اگر توسط خانواده ی خود به قتل نرسیده باشد (که هیچ بعید نیست!)، بدون تردید توسط مردم نابکار و خودِ تظاهر کنندگان به قتل رسیده است! این دیگر اظهرُمن الشّمس است و مستند سازی و این حرف ها نمی خواهد. دیگر چه کسی است که نداند آن فیلم کذائی که ندا را کف خیابان با آن وضع نشان می داد، صحنه ای از یک فیلم آمریکائی بود که سرمایه ی آن را صهیونیست ها پرداخته بودند و آن هنرپیشه ی بیگناه، که عجیب شکل ندا بود!، توسط سرخپوستان به قتل رسیده و اين قتل هیچ ربطی به بسیجی ها و لباس شخصی های مظلوم و بیگناه ما نداشته است! البته ناگفته نماند که قتل آن هنرپیشه که در آن فیلم توسط سرخپوستان آمریکائی به قتل رسید، پنداری چندان هم بی ارتباط به صدور چهارمین قطعنامه ی شورای امنیت بر علیه ما نبود! و قس علیهذا...

باری – این است که نگران نباشید برادر نهاوندی، صدا و سیما خاک پا که سهل است، اصلاً

سرگین مؤمنین و مؤمنات است و تذکرات لازم در این باب، که به توشیــح اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای صدمه الله تعالی نیز رسید، جهت تنبّه مسؤلین، به سیمای محترم حکومتی ارسال شد.

 

معامله به مثل!

فدوی در خبر ها دید که خاج پرستان، سرانجام، با تأخیری بسیار طولانی که ناشی از خرفتی دمکراتیک شان است! ممنوعیت استفاده از روبنده را در فرانسه تصویب کردند. فدوی چیزی نمانده بود که بعنوان مسلمانی  معتقد، شدیداً خشمگین شده و، حسب شیوه ی مرضیه، زنجیر پاره کرده، و دست کم سینما رکس پاریس را به آتش کشیده و جمع کثیری از نفوس لا مذهب آن را در راه اسلام عزیز به خاک و خون بکشد. لکن اندکی بعد، بعنوان مسلمانی امروزی، خود را قدری جمع و جور کرده و با خود گفت:

«اصلاً گور پدر خاج پرستان، لعتة الله علیهم اجمعین! قرار شد دمکراسی غربی اخ باشد یعنی، واجب ِ عینی است که  نقابداران گرامی، که رؤیت شان موی بر اندام آدمی راست می کند، عطای دمکراسی منحط غربی را به لقایش بخشیده و در مدینه ی منورّه ی اهل بیت، علیهم السلام و الصلاة، مجاور شوند.

آيا اين پيشنهاد بنظر شما  خوانندگان  ضد انقلاب، اشکالی دارد ؟

 فدوی که گمان نمی کند!

 

و من الله التوفیق و علیه التکلان

اول ربیع الاکتبر سنه ی 2010 ترسائی

الاحقر فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630