بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

7 تير 1389 ـ  28 جون 2010

 

لاعلاج

از شواهد و قرائن چنین پیداست که ویروس یا بیماری آخوندیسم، پادزهر ، چاره، معالجه و درمان ندارد حتا اگر مریض مربوطه هزاران کیلومتر نیز از مکان آلوده، فاصله گرفته و تحت مراقبت های ویژه نیز باشد.!.. قصه اينکه  فدوی با چشم خودش دید و با گوش خودش شنید که آخوند بلاتکلیف، یعنی حجت الاسلام و المسلمین محسن کدیور، در گفتگو با صدای آمریکا، شعار مشهور و در عین حال واضح و روشن مردم غیر وابسته و شدیداً زخمی ایران را که عبارت بود از: «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» بشرح زیر قلب فرمود: «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران!»

باری؛ اگر این ایراد را ما ضد انقلابیون بگیریم، بر ما حرجی نیست لکن اگر مؤمنین در همین ارتباط به ایشان گیر بدهند، واجب عینی ست که برادر حجت الاسلام مذکور قدری توی فکر برود!

ضعف تألیف این شعار جعلی، از دور هم پیداست. فدوی فقط اضافه می کند که اگر قرار باشد حجت الاسلام ، مردم نیمه جان ایران را برای چندمین بار به غزه و لبنان بفرستد، دیگر جانی برایشان باقی نمی ماند که فدای ایران کنند!

و اما نماینده ی درّنده ی آقا، یعنی برادر حسین(ع) شریعتمداری، که شدیدا ً "سر بریده می دارد دوست،" در تقابل با این مهره ی خودی اما اندکی چموش، که از آن به عنوان "اقدام ناشيانهء كديور" نام برده است، در کیهان چاپ دارالخُرافه می نویسد که كديور در گفت وگو با تلويزيون صداي آمريكا اظهار داشت: «ما اولويت اولمون، اين را هم موسوي ذكر كرده و ديگر رهبران جنبش و مردم در خيابان هاي ايران فرياد زدند كه هم غزه هم لبنان، جانم فداي ايران. اين شعار اصلي مخالفان بود، نه مسايل ديگر»!

به دنبال رفوكاري ناشيانه و منافقانهء محسن كديور، صداي قاطبهء ضد انقلاب كه پيوند ديرين با كانون هاي صهيونيستي دارند، درآمد و سايت هاي ضدانقلابي در اين زمينه تصاوير و ويدئوهاي مربوط به راهپيمايي روز قدس را كه در آن آشوبگران علناً شعار «نه غزه، نه لبنان» و «جمهوري ايراني» سر مي دهند منتشر کردند. به این می گویند: خَسَره الدنیا والآخره!.. خوانندگان ضد انقلاب اگر عربی شان

ضعیف است، نگران نباشند، فدوی و البته برادر کدیور، می دانند که عبارت فوق یعنی چه !..

باری -  فدوی که به این چیزها عقلش نمی رسد لکن بهمان زبان مألوف خودش به برادر کدیور توصیه می کند که انسان (البته از نوع متعادل آن!) مع الاسف یک نشیمنگاه بیشتر ندارد! و اگر "استاد ازل" اجازه فرماید، واجب عینی است بکوشد که آن را ، حتی المقدور روی یک صندلی بنشاند! چرا که آن موضع شریف را به زور روی دو صندلی نشاندن، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، عاقبت خوبی ندارد!...

از فدوی گفتن !

ومن الله التوفیق و علیه التکلان

22 جون الجهالت سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

 

پيشنهاد سید محمد پاریسی

برادر سید محمد (ص) سعید طاهری الموسوی، لابد سهمیهء حوزهء علمیهء پاریس، در پیامی شدیداً جگر سوز، خطاب به جراید شریفه ی دارالخُرافه، شیهه کشان مرقوم داشته و ناقل این ویروس هم سایت وابسته ی تابناک است:

«خدمت مسئولان پایگاه خبری تابناك، فارس، الف، مردم سالاری و ... و تمام مریدان انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه...

«با توجه به نفوذ خبری پایگاه شما و اثبات خط امامی و خط رهبری بودن شما برای ملت، در عین میانه رو بودن و انشاالله سلامت نفسانی شما، بعنوان یك دانشجوی ایرانی مقیم فرانسه (دانشجوی دكترای علوم سیاسی دانشگاه پاریس) دوست داشتم پیشنهاد كنم كه روز ۲۲ خرداد (یا آخرین جمعه خرداد ماه ) هر سال بعنوان سالروز "ولایت" و بیعت با مقام معظم رهبری رسماً وارد تقویم شده و راهپیمائی مفصلی به همین مناسبت ترتیب داده شود.

«با یك تبلیغ فراگیر و سریع رسانه ای می توان ضربهء بسیار قدرتمند و سیلی محكمی را از این راه به دشمنان داخلی و خارجی ولایت فقیه كه یادگار اساسی امام روح الله خمینی كبیر و نظام مردم سالاری دینی او می باشد را وارد كنیم.

«باشد كه این روز هر ساله فرصت بسیار نیكوئی برای مردم ایران باشد تا بیعت خود را با ولی فقیه خود كه در حكم نبی و وصی (ع) در زمان غیبت می باشد تجدید میثاق كنند و پیام ولائی خود را به استماع جهان برسانند.

«رونوشت: برای تمام روزنامه های كشور و رسانه های خبری و ملی...

«سید محمد سعید طاهری موسوی

«دانشجوی دكترای علوم سیاسی دانشگاه پاریس»

 

فدوی که شدیداً تحت تأثیر این برادر دینی واقع، و از شدّت شوق اشک از همه جایش سرازیر شده بود، با استفاده ی ابزاری از (به قول عوام) Connection های مبسوطی که در بیوت حضرات، ایّدهم الله تعالی، دارد مراتب را در مجالی که قدری هم شنگول بودند، به سمع و نظر مقام معظم رهبری، دام الذله، رساند . در پاسخ، ضمن سلام و تحیات،  فرمودند که به برادر سید محمد(ص) ابلاغ شود که:

«اولاً، تقویم ما بحمدالله تعالی، از تورّم وفات، شهادت و عزاداری امامان بزرگوار و توابع، حَشره الله َمعَ موالیة الُمطّهرین رضوان الله علیهم اجمعین، معَ الاسف دیگر جا ندارد! در عوض، لطفاً میدان هم نخواهند که نداریم زیرا آخرین آن بنام برادر شهید "عماد مغنیه" نامگذاری شد!

«ثانیا ً واجب عینی ست بکوشند که همانجا رئیس جمهور شوند زیرا برادر احمدی نژاد در اینجا ،حالا حالا ها، رئیس جمهور است!...»

معظم له بهنگام خروج نیز عباکشان، به لسانی که پنداری لسان خاج پرستان بود و فدوی حالی اش نشد، فرمودند: «!nice try»

و الله الموفق والمعین

نهم جون المؤدب سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630