بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

17 خرداد 1389 ـ  7 جون 2010

 

چشم انداز

با این ترتیب که مقام معظم رهبری، دام الذله، و توابع دارند پیش می روند، فدوی را شدیداً نگران  آینده ی جمهوری شکوهمند اسلامی می کنند. فدوی در همین مراسم اخیر بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ل) با چشم خود دید که طیف خود جوش  و خودسر! مقام رهبری، در تقابل و بلکه ستیز با سید حسن (ع) خمینی (ل)، یادگار حضرت امام(ل) ، چگونه تن آن بزرگوار را در مرقد مطهر، بمیزان 6/9 "ریش" ِتر لرزاند!

باری، فدوی نمی داند که حضرت امام(ل) در 16 جلد! صحیفه ی امام چه تقریر فرموده اند لکن می داند که حضرت شان، در صفحه 90 جلد 17 همان اثر چنین مرقوم داشته است:

«...احتمال قوى می‌دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعض نزدیكان و دوستانم تهمت‌ها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...»!

زیاده عرضی نیست .

 

خبر مرتبط

برادر سید حسن (ع) نصرالله، که شکم و گردن ستبر خود را مدیون سفره ی گسترده ی ملت گرسنه ی ایران است نیز، به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ل) در محفلی به میزبانی سفارت جمهوری اسلامی در بیروت، باز به هزینه ی ملت و نیز البته به جبران ذره ای از محبت های نقدی و غیر نقدی حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، شیهه کشان فرمود:

«امام خميني(ره) ممکن نيست بميرد! چرا که حقيقتي هميشگي و به منبع حقيقت! متصل است...» (ناقل این ویروس، خبرگزاری وابسته ی ایسناست).

یک مقام بسیار نزدیک به سیدحسن(ع) نصرا... که نخواست نامش فاش شود به فدوی گفت که منظور آن بزرگوار از "منبع حقیقت"، همانا ذخیره ی ارزی است!

 

خلف الاسلام و المسلمین !

فدوی مقام معظم رهبری را بسیار دوست می دارد (لطفا ً فحش ندهید!) چرا که ایشان بواقع فرزند خلف حضرت امام (ل) است. این نکته را نیز فدوی مکرر نمی کند که فرزندان بلافصل حضرت امام(ل) از قبیل سید حسن(ع) و یا سید حسین(ع) خمینی(ل) و حتی خواهر اشراقی(س) نوه ی حضرت امام (ل)  و همسر محترمه ی  محمد(ص) رضا(ع) خاتمی، برادر سید محمد(ص) خاتمی، رئیس جمهورسابق جمهوری اسلامی، هر چه بگویند به ضرس قاطع مهمل و تکرار سخنان سران فتنه و یا استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است! و آنچه که اصالت دارد همانا فرمایش گهر بار حضرت امام(ل) است که فرمود:

«ما هر چه داریم، از گـَریه داریم!»

حالا علاقه ی فدوی به مقام معظم رهبری و این که می گوید که وی فرزند خلف حضرت امام(ل) است،از این جهت است که ایشان هم به نقل از برادر ایسنا عیناً همین را می گوید، ملاحظه کنید:

«يكي از عواملي كه مي‌تواند موجب تعميق معارف اسلامي، معنوي و انقلابي و شجاعت ملت ايران شود، گسترش محبت اهل بيت (ع) در دل و روح انسان‌ها است كه در اين زمينه همه از جمله مداحان و ذاكران! مسووليت سنگيني بر دوش دارند...»

اهل درد می دانند که منظور مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، در فرمایشات فوق، همانا  «گـَریه» است که موهبتی است الهی، که از 1400 سال پیش، ببخشید، سینه به سینه!، به ما رسیده است! اگر آیه ی صریح تری از مقام معظم رهبری، دام الذلّه، پیرامون «گـَریه» که سرمایه ی ملی ماست می خواهید، بفرمائید، فدوی بخیل که نیست:

«حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بهره‌گيري از ظرفيت عظيم ذكر اهل بيت (ع) را ضروري و با تأكيد بر اجتناب از جعل وقايع تاريخي خاطرنشان كردند: اشك گرفتن از مردم هدف نيست، بلكه هدف درآميختن دل اشك‌آلود! با معارف زلال است

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مُهمل!

 

در زندان مستضعفان

فدوی در خبرها دوباره دید که:

«منصور اسالو برای چندمین بار طی دوران اسارتش برای بازجویی به سلول انفرادی سپاه پاسداران در زندان رجائی شهر منتقل شد».

و نیز از قول همسرش خواند که وی:

«از سه روز پیش با اتهامی جدید تحت عنوان "ارتباط با گروه های معاند نظام" تحت بازجویی در سلول انفرادی سپاه قرار دارد و تحت فشارهای شدید روحی است».

فدوی با انکه خودش را خفه کرده لکن هنوز درنیافته که  اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای، رهبر مستضعفان جهان، از جان این یک فقره مستضعف داخلی چه می خواهد که وی را مدتهاست از سر لطف، در دانشگاه ( زندان – م) در وضعیتی نگران کننده، نگهداشته است؟

می دانم که شما خوانندگان ضد انقلاب نيز، چون از جنس فدوی هستید، عقل تان نمی رسد که به این پرسش ساده پاسخ بدهید! فلذا فدوی، پاسخ این پرسش ساده  را از برادران مطالبه می کند، بسم الله..!

علی الله التکلان و هوالمُستعان فی جمع امور

4 جون المعرق سنه ی 2010 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر– فدوی.

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630