بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

27 ارديبهشت 1389 ـ  17 مه 2010

 

دلایل قوی باید و معنوی!

به گزارش جراید شریفه ی دارالخُرافه، وزيرعلوم، تحقيقات و فناوری اعلام كرد كه شنبه و يكشنبه (25 و 26 ارديبهشت)، دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی تهران تعطيل است.

كامران دانشجو كه با بخش خبری 30:22 دقيقه سه شنبه شب سيما گفت وگو می كرد، اظهار داشت: «با توجه به برگزاری اجلاس سران "جی 15 در تهران!"، روزهای شنبه و يكشنبه هفتهء آينده، مراكز آموزش عالی و دانشگاه های تهران تعطيل خواهند بود!»

لکن، بنا به اظهارات شهروند زير، معلوم می شود دلایل چندان هم قوی و معنوی نبوده است!:

«وقتي از طريق اخبار راديو و تلويزيون اعلام شد روز هاي شنبه و يكشنبه 25 و 26ارديبهشت ماه تعطيل است بلافاصله اقدام به خريد بليت هواپيما براي مسافرت كردم. حال كه دولت با عقب نشيني از گفتهء قبلي خود فقط مدارس را تعطيل اعلام كرده براي پس دادن بليت ها اقدام كردم گفتند چون بليت از نوع چارتر است پس گرفته نمي شود. عرضم اين است كه مسئول اين خسارت ها به شهروندان چه كسي است؟» يك شهروند تهراني.

فدوی شوربختانه طاقت نیاورد و شکایت این شهروند مالباخته را، در فرصتی که مع الاسف چندان  هم شنگول نبودند، بعرض رساند . قدری ناراحت شدند و بمنظور جبران مافات ، دستورفرمودند که ایشان را با یک فروند هواپیمای توپولوف ، که حکم "قهوه ی قجر" دربار سلاطین قاجار را دارد، راهی کنند. فدوی بی تقصیر است!

فاتحه مع الصلوات

الاحقر خاک بر سر!

فدوی

 

در باب دولت ابد مدت

فدوی گمان نمی کند که شکوهمند تر از حکومت اسلامی ما، حکومتی در جهان پیدا بشود. این را حکومت شکوهمند اسلامی ما، بارها و بارها در کلیه عرصه ها و همه جا اعم از درون و برون مرز به اثبات رسانده و  موجبات مباهات ملت را نیز فراهم کرده است { لطفا ً دندان ( اگر هنوز دارید!)، روی جگر گذاشته و فحش ندهید! که افزون بر آن که قاصم الجبارین را خوش نمی آید، عمامه مان نیز شدیداً  تو هم می رود برادر ضد انقلاب!} ـ باری. طرح های مترقی را یکی پس از دیگری با بولدزور به اجرا در آورده و

موجب حیرت جهانیان شده است.

از فدوی اگر نمونه بخواهید، ارائه ی آن به این سادگی ها نیست و تهیه ی سیاهه ای از آن، به قول اهل آمار به دلیل توزیع فراوانی، سال ها وقت می برد؛ فلذا فدوی به عنوان مستوره و دست گرمی به یکی دو نمونه ی جزئی، آنهم به اجمال و اختصار، اشاره می کند.

همگان می دانند که  "کنترل جمعیت"  از معضلات جدّی کلیه ی جوامع غیر شکوهمند بشری است. گفتن ندارد که خاج پرستان لعنة الله علیهم اجمعین، در حل این مشکل نیز هم چون سایر مشکلات جهان امروز شدیداً درمانده و گرچه  "مدیریت جهان حق مسلم ماست!"  دارند  تـُند و تـُند از روی دست ما می نویسند. اگر شما خوانندگان گرامی ضد انقلاب و عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، کشوری را سراغ دارید که تا این حد در کنترل جمعیّت مخالفان و منتقدان خویش توفیق داشته بفرمائید و یک فقره بلیط یک طرفه به مقصد وطن سابق مهمان فدوی باشید (لکن قضیّه ی تعویض پاسپورت، تنظیم نامه های کذائی و اقاریر لازم و نیز شرکت در واریته های اسلامی تلویزیون دیگر، پای خودتان!).

باری - مساعی حکومت در این راستا، البته بر کسی پوشیده نیست و همگان به وضوح دیدند که چگونه حکومت شکوهمند ما از همان فردای انقلاب نسبت به کنترل جمعیت مخالفان و منتقدان خود بویژه در سال های 60 و 67 و نیز وقایع پس از انتخابات حقیقتاً سنگ تمام گذاشت. دقت و توجه شگفت انگیز حکومت اسلامی تا بدان حد بود که از کنترل جمعیت اتباع خود که علیرغم میل باطن  وطن اسلامی را ترک کرده و شتابان به سرزمین های دیگر گریخته بودند نیز نگذشت و به کمک امدادهای غیبی

عده ای از آنان را از صحنه ی جمعیت ایران محو فرمود.

توجه حکومت به ویژه به رفاه و آسایش شهروندان نیز شایسته ی ذکر و شایان بسی تقدیر است. دایره ی التفات و رأفت اسلامی متولیان امور، اعلی الله مقامهم اجمعین، تا بدانجا رسید که به گزارش رسانه های دارالخـُرافه، پس از اعدام 5 تن از اهالی کردستان، بهیچوجه  راضی به زحمت بازماندگان آنان نشد و  در کمال سخاوت فرمود که هزینه و زحمت دفن آنان را نیز خود به عهده می گیرد!(1)

 ***

شما خواننده ی ارجمند ضد انقلاب بگوئید، در سرتا سر تاریخ مکتوب بشریت، آیا چنین حکومت و دولت عدالت محور و مهر ورزی را سراغ دارید؟ به قول عوام No way!

علی الله التکلان و هوالمُستعان فی جمع امور

سیزدهم می المخمور سنه ی 2010 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

------------------------------------------------

* به گفته ی خلیل بهرامیان، وکیل شیرین علم هولی و 2 اعدام شده ی دیگر، مقامات امنیتی گفته اند که دولت اجساد را دفن خواهد کرد و محل دفن را به خانواده ها اطلا ع خواهد داد. / شهرزادنیوز

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630