بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

13 ارديبهشت 1389 ـ  3 مه 2010

 

گرامیداشت اسلامی ِ روز کارگر

فدوی از آنچه که بر کارگران در وطن سابق می گذرد به یمن شبکه  های اینترنتی که تا دورترین گوشه های دهکده ی جهانی را پوشش می دهند، بیخبر نیست و اخبار تعطیلی کارخانه ها ، واحدهای تولیدی، اخراج انفرادی و دستجمعی کارگران را که حکم خبرهای عادی در جامعه ی شکوهمند اسلامی را پیدا کرده است، بوفور دریافت می دارد. کارگران بظاهر شاغل نیز وضعیت بهتری ندارند و عدم دریافت حقوق شان به شش ماه و یکسال نیز کشیده است . گفتن ندارد که تمامی این خبرها، ساخته و پرداخته ی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل اند و کارگران عزیز، ظلّ توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، در کمال رفاه و آسایش روزگار گذرانده، و به الطاف خفیه ی اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای، دام الذله،  مستظهر، و به دعاگوئی آن وجود مبارک ، مفتخرند.

خوانندگان ضد انقلاب چنانچه خواسته باشند فدوی را در زاویه گذاشته و از او نمونه یُ مشّخص و برجسته بخواهند، وی نیز برای رو کم کنی، منصور اسانلو رئیس هیئت مدیره شرکت واحد را مثال می آورد  که در سایه ی رأفت اسلامی و مهمان نوازی برادران، در ویلای اختصاصی (انفرادی – م) خود به شهادت تصویر پیوست، همچنان مشغول خوشگذرانی است. وی از سال 1384 تاکنون بجز یکی دو زنگ تفریح کوتاه، بقیه ی اوقات در معیت  برادران بوده و توسط ایشان، شدیداً مورد پذیرائی قرار گرفته است. واپسین اخبار واصله از دارالخُرافه نیز از قضا همین را می گوید که اسانلو، روز یکشنبه 5 اردیبهشت با احتیاط و احترام تمام، یعنی، با دستبند و پابند، به شعبه 6 دادگاه انقلاب محترم کرج هدایت شده است!

در اینصورت، و  با تتمه ی ناچیز جان و رمقی که برای کارگران و فعالان این عرصه باقی مانده است، هیچ استبعادی ندارد که اعلیحضرت العظما سید علی (ع) خامنه ای دام الذله، در کیهان برادر حسین ) شریعتمداری "که سرِ بریده می دارد دوست" بگوید:

"سی سال است كارگران ايران به آمريكا تودهني مي زنند!"

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مهمل !

زیاده جسارت است.

سی ام آپریل المکرر سنه ی 2010 ترسائی

 

فدوی و «ان. پی. تی»

فدوی در خبرها دید که سیده ی طاهره، خواهرکلینتون، پیرامون سفری که کمدین معروف، برادر احمدی نژاد و اندرونی اش، که بیاد شهدای کربلا، رضوان الله علیهم اجمعین، عده ی آنرا به هفتاد و یک تن رسانده است، و دوشنبه ی آینده در نیویورک در پیش دارد، با ملاحت ویژه ی خود فرموده است که "نشست بازنگری معاهده ی منع گسترش سلاح های هسته ای" که حکومت اسلامی صادق ترین نقض کننده ی آن است! مقوله ای کاملا ً جدی ست  و برادر احمدی نژاد نباید طبق معمول تیره و تار بگوید!

یک مقام بسیار نزدیک به هیئت برگزار کننده، که نخواست نامش فاش شود اما، از قول اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان به فدوی گفت که اتفاقاً قضیه کاملا ً برعکس است و مهـمانان قویاً گفته اند که اگر احمدی نژاد نباشد، یا باشد ولی تیره و تار نگوید! یا اصلاً در نشست شرکت نخواهند کرد، یا چنانچه شرکت هم کرده باشند، جلسه را بیدرنگ ترک خواهند گفت!

مقام مذکور پیرامون انگیزه ی این اقدام  البته چیزی نگفت لکن فدوی قدری که باریکتر شد دریافت که مهمانان حاضر نیستند که آن جلسه ی خشک،  طولانی و خسته کننده را، بقول عوام، بدون "استند آپ کمدی" احمدی نژاد، معروف به "ادی" بگذرانند!..

کیهان چاپ دارالخُرافه اما، که ظاهرا ً از ماجرای فوق خبر ندارد، موضوع را چنین عنوان کرده است: «احتمال حضور رئيس جمهور اسلامي ايران در نشست بازنگري معاهدهء منع گسترش تسليحات هسته اي (ان.پي .تي) كه قرار است دوشنبه در نيويورك آغاز شود باعث هراس و آشفتگي (خنده – م) مقامات آمريكا و رژيم صهيونيستي شده است!»

الله الاعلم !

یکم می المخمور سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630