بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

30  فروردين 1389 ـ  19 آوريل 2010

 

 

اصولگرای ناراضی

ضربه همینجور پشت ضربه است که فدوی می خورد و آخ هم نمی گوید! فدوی به جهت این که شدیداً خسرالدنیا و الآخره است در اینگونه موارد روی رجوع به برادران را نیز ندارد و ناگزیر است که مثل آن بزرگوار دردش را با چاه، البتـّه اگر به قول عوام  available باشد!، در میان  بگذارد. باری؛

تازه ترین ضربه ای که فدوی بی سرو صدا نوش جان کرد، استعفای نماینده ی اصولگرای محترم حکومت در مجلس برادر روح ال... حسینـ(ع)ـنیان بود. حضرت شان، پس از مُخبّط الاسلام والمسلمین صادق خلخالی، از دلرحم ترین قضات جمهوری شکوهمند اسلامی بود چرا که، به قول برادر گرامی علی (ع) مطهری، نماینده ی دیگر حکومت در مجلس،  "علاقه ی خاصی به اعدام دارد"!.....

از مراتب رقت قلب این بزرگوار همین بس که از متقاضیان پر و پا قرص "کاهش  مهلت تجدید نظر خواهی اعدام محارب به پنج روز" بود و نیز از معدود چاقوهای محترمی ست که دسته اش را برید و فرمود که حضرت امام (ل) شدیداً شکر خورده و قند شکسته، و آیت الله العظما صانعی، دادستان دوران خلافت خمینی بت شکن (ل) از ابتدا مرجع نبوده است!.. و اساسا ً مجموعه ای از این دست مسائل بوده که دل حساس و نازک این بزرگوار را به درد آورده و موجب شده که ایشان در اعتراض به برخورد لطیف حکومت و گزمه های آن با مردم ناسپاس ایران سابق در جریان وقایع اخیر، استعفا کرده و فدوی را شدیداً داغدار کند!..

فدوی، مراتب تسلیت خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل را می پذیرد!

والله الموفق و المعُین

رفتار عروضی!

 

فدوی می پندارد که علاقه ی برادران به رعایت وزن و قافیه و حتا همآوائی واژگان و انواع صنایع لفظی و معنوی و.... اخیراً بیشتر شده است. ملاحظه کنید:

سعید قاسمی، از فرماندهان جنگ 8 ساله، در مراسمی که در مسجد اهل بیت قم برگزار شد، به تحلیل وقایع پس از انتخابات پرداخت و از جمله گفت: «همهء اصلاح طلبان از سروش تا گوگوش! در مقابل حزب‌الله ایستادند و شدند صف واحد در مقابل حزب‌الله»(نقل از شهرزادنیوز).

فدوی لکن تردید ندارد که اگر اسم گوگوش مثلا ً مریم بود، برادر فرمانده، برای جور کردن قافیه، به درد سر می افتاد!..

و نیز نگاه کنید به فرمایش حکیمانه ی امام جمعه ی تهران ( کاظم صدیقی) که ُامّت همیه در صحنه و حتا خاج پرستان را بمیزان 6 /9 {"ریش " ِ تر} لرزانده است :

"بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند باعث گسترش زنا در جامعه می شوند که این باعث افزایش زلزله است"!

که تکرار و تشابه حرف "ز" در زنا و زلزله از مقوله ی صنایع نظامی (لفظی – م) است و به سخن آیت الله لطف خاصی بخشیده است!.. گفتن ندارد که جهان بدلیل این فتوای حکیمانه به جان آیت الله دانشمند ما افتاده است، از جمله  "بلیک" (چاپ سویس اشپیگل آنلاین، "شورت نیوز" (آلمان مترو (چاپ انگلیس) که از آن میان موضع "جنیفر مک کریت" به نقل از روزنامه ی انگلیسی مترو،  در پی می آید (باز هم نقل از شهرزاد نیوز):

"ما زنان لخت می شویم تا ببینیم زلزله می آید یا نه!.. یک آخوند ایرانی گفته است زنان با پوشیدن لباس های سکسی باعث وقوع زلزله می شوند!"

همان منبع می افزاید که کمپین (زلزله !– م) مذکور که تا بحال عده ی کثیری از زنان خاج پرست انگلیسی بدان پیوسته اند، قرار است روز 26 ماه جاری اتفاق بیفتد. جای برادران و خواهران طناب / شلاق بر کف ما، در لحظه ی وقوع آن زلزله ی دلپذیر، البته خالیست! باری، عبارت فوق لکن، یکی دو ضعف تألیف دارد، از اینقرار:

- آخوند، بقول اهل نقد، چه بلحاظ فرم و چه بلحاظ محتوا(!) نوعاً ایرانی نیست

- منظور آیت الله مذکور از زلزله اما آن نبوده که جهان استنباط کرده است، بلکه منظور، گزارش یا تصویر نوعی حرکت یا "جنبش" است، در "عرق النساء "(!)... به فرمایش جدّ اعلای فدوی، عالیجناب ایرج میرزا، رضوان الله علیه، در این ارتباط، توجه کنید :

                                                      بیت

زنی بگذشت از آنجا با خش و فش

مـرا عـرق النسـا آمـد بـه جنــبش!

و اما در پایان، بقول آن بزرگوار:

بیت

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هرچه رنگ تعلق پزیرد آزاد ست

منظور فدوی حجت الاسلام حسنی، امام جمعه ی ارومیه، است که اهل رعایت هیچ جور وزن و قافیه و صنایع لفظی و معنوی و از این قبیل نیست، و مستقیماً می ریزد توی ِ جوراب و می کوبد به دیوار! یعنی ، یکراست می رود سر اصل مطلب.

به اين فرمایش که از حضرت شان نقل شده است، توجه فرمائید:

«حسنی در دیدارش با احمدی نژاد در حاشیه ی سفر اخیرش به ارومیه ضمن تقدیر از وی گفت: اگر باری که روی دوش احمدی نژاد است را روی خر گذاشته بودند تا بحال مرده بود!»

علی الله التکلان و هوالمستعان فی جميع امور

22 اپریل المخبط سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر سراپا تقصیر کمتر از قطمیر – فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630 begin_of_the_skype_highlighting              509-352-9630      end_of_the_skype_highlighting