بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

شنبه 19 دی 1388 ـ  9 ژانويه 2010

 

افشاگری

امیر اردلان

با درود به  جنبش آزادیخواهی مردم ایران  

اینجانب امیر اردلان فعال دانشجویی و حقوق بشری بارها ازسوی نهادهای سرکوب دانشگاه مورد آزار و تحمل حکمهای سنگین قرارگرفته و بطور مدوام و برنامه ریزی شده از سوی وزارت اطلاعات ، سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی مورد بازداشت ،زندان ، شکنجه و حتی " تهدید به تجاوز جنسی " قرار گرفته ام، پس از آزادی موقت و مشروطم , این اواخر دوباره از سوی نهادهای امنیتی مورد بازجویی و آزار قرار گرفتم که دست آخر نیز با هجوم نیروهای وحشت وزارت اطلاعات به منزل برای دستگری مجددم، مجبور به جلای وطن در بدترین شرایط  گشتم.  

اکنون در کردستان عراق بوده و به UNHCR ERBIL  درخواست  پناهندگی  سیاسی برای انتقالم به کشور ثالث و امن ارایه کرده ام.

پس از گریزم از میهن ، خانواده ام از سوی وزارت اطلاعات  مورد تهدید ، آزاشر و بازجویهای مکرر قرار گرفته اند و مرا نیز به دلیل افشاگریهایم علیه رژیم در برون مرز، مورد تهدید به ترور و ربوده شدن قرار داده اند.

اکنون که جنبش آزادیخواهی میهنمان  را فرا گرفته و همرزمانمان برای برچیدن حکومت جمهوری اسلامی  خون میدهند ، برآن شدم سکوتم را شکسته  و  به افشاگری بپردازم.

این افشاگری را با خطرهایی که برای خود و خانواده ام در بر دارد ، به آگاهی سازمانها و نهادهای حقوق بشری و افکار عمومی میرسانم.

 

الف-- افراد امنیتی و سرکوبگر در دانشگاه آزاد شهرضا ، واقع در استان اصفهان : 

1-علیان : ریاست پیشین دانشگاه آزاد شهرضا که برادرش از سران سرکوبگر یگان ویژه است و قدرت فراوان وی باعث شده از این فرصت برای دزدی وهمچنین برخورد با فعالان دانشجویی با همکاری اداره اطلاعات شهرضا بهره ببرد .علیان اکنون در واحد دیگری ریاست می کند.

2 –علیرضا عسگری : ریاست پیشین حراست ، که کارنامه اش مملو از سرکوب و پرونده سازی برای فعالان دانشجویی و استادان دگراندیش است و بخاطر مزدوریش رژیم برایش بورسیه کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد دهاقان میدهد.علیرضا عسکری اکنون در حراست دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول به سرکوب دانشجویان می باشد.

3-مصطفی امیری : معاون و سرپرست پیشین حراست که در سرکوب دانشجویان و استادان نقش فراوان دارد و از مقام خویش برای دزدی و سوء استفاده های جنسی و تجاوز به دانشجویان دختر از طریق تهدید و پرونده سازی بهره ها برده است و اکنون به ظاهر در بخش حسابداری مشغول به کار ولی در عمل نفوذی اداره اطلاعات شهرضا است.

4-علی ارشادی : معاون امور دانشجویی و ریئس کمیته انظباتی پیشین که کارنامه اش فراوان از حکمهای بی رحمانه علیه دانشجویان و استادان است.

5-مشکی : مسئول امور دانشجویی و عنصر امنیتی که از مقامش برای برخوردهای زننده با دانشجویان ، دزدی و سوء استفاده های جنسی از دانشجویان دختر بهره می برد. وی به پسران نیز نظر مساعدی دارد!

6-زهرا غلام الدین : انتظامات زن ، مسئول ایجاد وحشت برای دختران و برخوردش بسیار خشن و توهین آمیز  است بی نهایت زن ستیز بوده و در خصوصی ترین مسایل دختران دخالت می کند. ایشان نسبت به پسران ارادت دارند!

7- آخوند صالحی : نماینده سابق ولی فقیه در دانشگاه که سالیان درازی در این منصب ، مشغول به سانسور اندیشه ، فرهنگ و سرکوب دانشجویان و اخراج استادان دگراندیش بود . وی در دزدیهای بسیاری نقش داشته و از مقامش برای سوع استفاده ی جنسی از دختران و حتی پسران بهره ها برده است. پیش از انقلاب چاقو کش و زنجیر کش (اوباش) بوده و پس از انقلاب حجت السلام(!) گشته اند . اکنون در واحد دیگری مشغول خدمت به مقام معظم رهبری اند!!!

8-علیرضا سبزیان : معان امور دانشجویی ، ریئس کمیته انظباتی ، عضو هیئت علمی (تنی) و سردار سپاه که صادر کننده حکمهای سنگین برای دانشجویان و استادان در کمیته انظباطی بوده و بازوی ایجاد اختناق در میان استادان روشنفکر در هیئت علمی می باشد.

9-مسعود جعفری نژاد : ریئس بسیج اساتید ، ریئس دانشکده علوم انسانی ، سر گروه کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل ، عضو هیئت علمی و مهره امنیتی که به قول استادان سکولار مشهور به " نماینده خدا " در دانشگاه می باشد . وی بطور خشن و دیکتاتور منشانه با استادان برخورد میکند و همگان از وی متنفرند ، وی یکی از تئورسین های رژیم در استان اصفهان بوده و براحتی در دانشگاه همراهش اسلحه کمری حمل می کند.

10-آذین : عضو هئیت علمی ، ریئس دانشگاه آزاد دهاقان ، برادر معاون امنیتی استانداری اصفهان ، سردار سپاه , مهره امنیتی و یکی از تئورسین های نظام است که بازوی سرکوب و کنترل استادان می باشد

11-سیف الله حیدر پور : سردار سپاه ، مدرس دانشگاه و از مهره ی گروهک قدس سپاه و عامل انجام عملیاتهای تروریستی در منطقه خاورمیانه و از دوستان آیت الله خمینی پس از شمیایی شدنش. در کارنامه اش کشتار مردم کرد و اسرای جنگی را دارد.

12-مسعود همت : عضو هیئت علمی ، مدرس و مجری امورات حقوقی کمیته انظباتی ، که فراوان به حکمهای ناعادلانه علیه دانشجویان دست یازیده است.

13-کهنگی : از اعضای انتظامات ، سرپرست خشک شویی پردیس که متعلق به خوابگاه دختران است.کمیته ای و شکنجه گر سپاه ، که اکنون رابط دانشجویان دختر مزدور با اداره اطلاعات است که گزارشات خوابگاه را به وی ارایه می دهند.

توضیح : افرادی که جایگاه استادی و عضو هیئت علمی اند مدارک و تخصص هایشان نامعتبر یا تغلبی بوده وهمانند درجه های نامعتبر سپاهی ها , اینان جایگزین استادان با دانش و سکولار گشته اند. 

 

ب: مسئولین سرکوبگر در دادگستری شهرستان شهرضا :

1-غلامی : دادستان پیشین که بسیار خشن و بیرحم است ، در سالهای اخیر برای فعالان دانشجویی حکم بازداشتهای دراز مدت و فرا قانونی ، کیفر خواستهای ناعادلانه و شکنجه برای اعتراف گیری صادر کرده است.

2-توکلی : ریاست دادگستری و قاضی دادگاه انقلاب شعبه یک پیشین ، که انسانی بی رحم و کارنامه اش مملو فسادهای مالی و  صدور حکمهای ناعادلانه و غیر قانونی خصوصا برای فعالان دانشجویی می باشد.

3-رحیمی : ریئس دادگستری و قاضی دادگاه انقلاب که حتی دانش کافی برای اداره ی  این پست را ندارد و به نظر میرسد تنها بخاطر ضعف شخصیتی اش اداره اطلاعات وی را برگزیده است ! صدور حکمهای سنگین و غیر قانونی برای دانشجویان از خدمات بسیار خوب وی برای رژیم بوده است.

4-ابوالحسنی : قاضی دادیار ( بازجو ) در شعبه 4 که دستور شکنجه برای اعتراف گیری در کارنامه اش فراوان دارد و بسیار خشن است ،  بازداشتهای غیر قانونی و دراز مدت انفرادی برای فعالان دانشجویی و همکاری با اداره اطلاعات از جمله سوابق اوست.

5-عرب : قاضی اجرای احکام که بسیاری از خانواده ها را بخاطر فساد اخلاقی و جنسی اش از هم پاشانده و متجاوز به نوامیس زندانیان می باشد. در رشوه گیری و فساد مالی نیز زبانزد عام و خاص می باشد.

 سایر:

1-خان احمد : مسئول اماکن و مبارزه با مفاسد اجتماعی در ناجا است که بخاطر ستمهای فراوانش به شهروندان مورد تنفر و خشم مردم شهرضا است ،. وی از نظر شخصیتی مشکلات فراوانی دارد و بسیار قدرت طلب می باشد که حتی خانواده و فامیل هایش نیز وی را ترک کرده اند . مدتی پیش ناجا وی را بخاطر تنفر عمومی به بندرعباس منتقل کرده اند.

2-حیدرپور : نماینده فعلی مجلس که از محافظه کاران و مورد پشتیبانی سپاه ، بسیج و نهادهای امنیتی قرار دارد . در انتخابات, سپاه و نهادهای امنیتی به وضوح از وی حمایت کرده و در از صندوق در آوردن نامش بسیار تلاشها نمودند و او را با تغلب به مجلس فرستادند.

 

ت: زندان شهرستان شهرضا :

این زندان با کمترین امکانات ، در درون خود خطرناکترین جانیان را دارد و مصرف مواد مخدر و هم جنس بازی در آن بیداد می کند ، اکثر زندانیان معتادند اند و فضای زندان بسیار آلوده و مخوف می باشد . جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که فعالان دانشجویی را در آنجا نگهداری میکند !

بیشتر مسئولین زندان آلوده به فساد مالی ، اخلاقی و جنسی هستند و حتی ازخانواده ی زندانیان و زنان و دخترانشان برای کامیابی جنسی بهره  می برند.

اعدام ، شکنجه ، شلاق ، تک سلولی های مخوف و کثیف و قطع اعضای بدن در آنجا پابرجا و کمترین حقوق انسانی و قانونی زندانیان رعایت نمی شود و همانند حیوان با آنان برخورد می گردد.

ث: اداره اطلاعات شهرستان شهرضا :

این اداره در کوچه پشتی سپاه و روبروی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد. با شمایل ساختمانی مسکونی و بدون هیچ  تابلوی شناسنده  که چندین در دارد.

1-بهرامیان با نام مستعار عبدالهی : رییس پیشین اداره اطلاعات شهرضا ، تئورسین وزارت اطلاعات در استان اصفهان ، دارای کارشناسی ارشد روانشناسی بوده و اکنون در اطلاعات اصفهان از اعضای رده ی بالا است.

بر کردار همه بازجویان استان و بخصوص بازداشتگاه امنیتی در زندان دستگرد اصفهان نظارت دارد. در شکنجه و شهادت علیرضا داوودی فعال دانشجویی دانشگاه اصفهان نیز دستانش  به خون آغشته است .

در زمان جنگ از سپاه به وزارت اطلاعات پیوسته ، قد کوتاه و ماه گرفتگی در صورت  از جمله مشخصات ظاهری وی است .

2-پورمند با نام مستعار نیک پور : اهل شهرضا و مسئول برخورد ، بازجویی و پرونده سازی برای فعالان دانشجویی و استادان دگر اندیش دانشگاه آزاد شهرضا است . کشتار سال 67 ، کشتار مردم کردستان ، شرکت در جنگ 33 روزه گروهگ تروریستی حزب الله لبنان با کشور اسرایئل و سفرهای متعدد به عراق و دیدار با گروههای تروریستی  در غالب زائر را در کارنامه خود دارد. در سالهای اخیر در سرکوب فعالان دانشجویی و ایجاد وحشت در میان استادان نقش به سزایی داشته است. همسر ایشان نیز از اعضای  وزارت اطلاعات است. همه دانشجویان نفوذی گزارشات مزدورانه شان را به پورمند گزارش میدهند.

3- باقری ، نام اصلی اش نامشخص : بازجو و شگنجه گر فعلی در اداره اطلاعات ، مشارکت کننده در کشتار سال 67 و مردم کردستان و در سالهای اخیر شکنجه گر و بازجوی بیرحم فعالان دانشجویی بوده است. چهل و اندی سال سن, قد بلند با کمری قوز کرده  , موهای جو گندمی و یکی از دستانش خوره ای میباشد. 

ج: بازداشتگاه اطلاعات ( الف – طا ) در زندان مرکزی دستگرد اصفهان :   

در درون زندان دستگرد اصفهان بازداشتگاه جداگانه ای تحت نام ( الف – طا ) وجود دارد که تنها نیروهای امنیتی به آن تردد میکنند. دو طبقه و در هر طبقه سلولهای انفرادی قرار دارد و دارای یک حیاط خلوت بسیار کوچک که به پشت بام میخورد و از آن برای هوا خوری و شکنجه های شبانه همچون اعدام مصنوعی استفاده می شود. در سرتاسر بازداشتگاه دوربین های مدار بسته و دستگاههای شنود نصب است و حتی امکانات اولیه ی بهداشتی و رفاهی نظیر توالت نیز در آن وجود ندارد. انواع شکنجه های جسمانی و روانی در آنجا رواج دارد. در بخش مخفی این بازداشتگاه افرادی از شهروندان خارجی نظیر نیروهای طالبان و القاعده و ... نگهداری میشوند.

این مکان مخوف  که حتی بر پایه قوانین جمهوری اسلامی نیز غیر قانونی بوده و مغایر با تعهدات صریح رژیم در خصوص حقوق بشرو حقوق زندانیان است,  محل پذیرایی از فعالان دانشجویی ، مدنی و بخصوص معترضان انتخاباتی اخیرا است.

 در این مکان " علیرضا داوودی " فعال دانشجویی اصفهان به مدت شش ماه تحت  شکنجه های قرون وسطایی قرار داشت که پس از آن به علت فشارهای روحی و جسمی شدید وارده به تیمارستان منتقل شده و بعد از 16 روز جان می بازد.

در فردای سرنگونی  رژیم خونخوار جمهوری اسلامی همه بازجویان ، شکنجه گران و گرداندگان این مکان --همچون بهرامیان-- باید پاسخگوی .جنایات خویش باشند.   

 

برافراشته باد درفش دموکراسی و حقوق بشر در سرتاسر ایران

http://www.amirardalan.blogfa.com/post-2.aspx

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com