بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

چهار شنبه 16 دی 1388 ـ  6 ژانويه 2010

 

خواهران اجاره ای یا کرایه ای کیستند؟

آشنای ناشناس

توضيح سکولاريسم نو: ما اگرچه صحت متن زير را نمی توانيم تحقيق کنيم و احتمالاً مقداری داستان سازی هم در آن

بکار رفته اما فکر می کنيم که خود عکس ها صحت اصل مطلب را ثابت می کنند

خیلی کنجکاو بودم بدانم این خواهران کرایه ای دارای چه شخصیتی هستند؟ چگونه و توسط چه نهاد ها و سازمان هایی بکار گیری می شوند؟ چقدر دستمزد می گیرند؟ از چه قشر و طبقهء اجتماعی و اقتصادی هستند؟.. برای همین به سراغ برادر شوهر خواهرم که در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) شاغل است رفتم.

بعد از گپ و گفتگویی کوتاه چند تا از عکس های این خواهران کرایه ای را (که در موبایلم بود) به ایشان نشان دادم و پرسیدم جریان اینها چیست؟ یک لبخندی زد و گفت می خواهی ازدواج کنی؟ گفتم اولا نه، در ثانی خدا نکند روزی بخواهم با همچین افرادی (از نظر شخصیتی) ازدواج کنم؛ فقط می خواستم بدانم اینها با این سر و وضع چطور در این مراسم ها شرکت می کنند و، علیرغم تضاهای ظاهری که با حکومت دارند، از حکومت طرفداری می کنند؟

او گفت: ما به اینها می گوییم «خواهران پورسانتی» یا «مامور دو صفر ول!» اکثر این زنان و دختران به جرم هایی مثل فرار از خانه، اعتیاد به مواد مخدر، و روسپیگری و سرقت و... دستگیر می شوند و بعد از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی و سپس رفتن به دادسرا و صدور حکم در دادگاه به زندان و بندهای مربوط به نسوان (زنان) فرستاده می شوند. در زندان از بین این زنان افرادی را که دارای تحصیلات و ضریب هوش بالاتر هستند، و یا پیش بینی می شود که بعد از آزادی دوباره به کارهای خلاف روی آورند، شناسایی کرده و بهشان پیشنهاد همکاری می شود که بعد از آزادی از زندان برای آن نهاد مربوطه (وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، پلیس آگاهی، و پلیس امنیت و...) کار کنند. و اکثر این زنان هم قبول می کنند، چون هم خانواده و شوهر درست و حسابی ندارند و هم کاری که حقوق مکفی داشته باشد در اختیارشان قرار نمی گیرد.

   

او سپس ادامه داد: مثلاً، همین ادارهء ما (پلیس اطلاعات و امنیت عمومی "فاتب" ) از این دختران و زنان بعنوان طعمه برای نفوذ به شرکت های هرمی (گلد کوئستی) و خانه ها و باند های فساد و فحشا و شناسایی دختران فراری و معتاد در پارک ها و خیابان ها و... استفاده می کند و چون خودشان قیافه آنچنانی دارند کسی بهشان شک نمی کند، ولی چون شخصیت سالمی ندارند و بخاطر پول این کارها را می کنند باید دائماً تحت کنترل باشند وگرنه زیر آبی می روند و می خواهند ما را دور بزنند.

سوال کردم: خوب، اینهایی که گفتید کارشان جاسوسی و خبر چینی هست چه ربطی دارد به اينکه توی مراسم تظاهرات حکومتی شرکت کنند و عکس آيت الله خمینی و رهبر را بالا ببرند و در مصاحبه های خيابانی تلویزیونی شرکت کنند؟

ایشان گفت: خوب، ادارهء ما از این خواهران (کرایه ای) می خواهد که کار خبر چینی و اطلاعاتی انجام بدهند ولی نهادهایی مثل اطلاعات سپاه یا وزارت اطلاعات یا حتی حراست صدا و سیما، بنا به اهدافشان، می توانند از این افراد در جهت انجام مقاصد سیاسی و عقیدتی استفاده کنند. کافی است که قبل از انجام مراسم یک برگه نوشته به آنها بدهند و از ایشان بخواهند آن را حفظ کرده و سپس جلوی دوربین صدا و سیما تکرار کنند و اینگونه به بیننده القا کنند که زنانی با قیافه های آنچنانی هم طرفدار رژیم هستند.

  

جناب سروان در ادامه گفت: همانطور که بسیج یا سپاه از اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار بعنوان لباس شخصی و چماغدار استفاده می کنند، از بین این زنان ویژه هم می تواند در جهت مقاصدش استفاده کند.

در انتها ایشان به من پیشنهاد کرد از اینگونه زنان دوری کنم چون هم خودشان خطرناک هستند و هم معمولاً چند لات و لوت بعنوان بادی گارد (محافظ ) همیشه همراه اینها هستند که مصونیت قضایی هم دارند و از کشتن کسی هم باکی ندارند.

 

و اين هم تصاویری از یک خواهر کرایه‌ای که در ۳ مراسم شرکت کرده بود و دوربین‌های مزدوران از او عکس گرفتند:

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com