بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها

قلميات حميد رضا رحيمی در زمينهء طنز

7 دی 1388 ـ 28 دسامبر 2009

 

حدیث معتبر عشق

فدوی که، پس از تیمم، سایت مقدسی را تبرک می کرد، به ناگهان، به عباراتی بشرح زیر برخورد که، از شما چه پنهان، مبالغی مور مورش شد:

"تصدقت شوم؛ الهي قربانت بروم!، در اين مدت كه مبتلاي به جدايي از آن نور چشم عزيز و قوت قلبم گرديدم متذكر شما هستم و صورت زيبايت در آينهء قلبم منقوش است..."

فدوی نمی داند که تصور خوانندگان محترم ضد انقلاب و عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل از رابطه ی عاشقانه ی "یک فقیه، مجتهد، مرجع تقلید شیعه " چیست *، لکن همکار مکتبی ِ فدوی در آن رسانه بر این باور است که:

" بدون شك مي‌توان اين نامه را عاشقانه‌ترين نامه‌اي دانست كه از يك فقيه، مجتهد، مرجع تقليد شيعه و رهبر فرهمند ايران طي بيش از يك دهه بر جاي مانده و نه فقط در ميان روحانيان و سياستمداران كه در ميان روشنفكران و نويسندگان هم بي‌نظير است"!**

فدوی البته در این راستا، چیزهائی از این قبیل را خودش بیاد می آورد:

روزه دارم من و افطارم ار آن لعل لب است

آری افطار رطب در رمضان ، مستحب است!

روز ماه رمضان،  زلف میفشان که فقیه

بخورد روزه ی خود را بگمانی که شب است!

نقطه خالی غلط افتاد به کنج  ِلب ِ یار

نقطه هر جا غلط افتاد، مکیدن ادب است! ***

باری - فدوی تا کنون می پنداشت که شیطنت حضرت امام (ل) منحصر و محدود به همان غزل معروف  "من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم" است لکن از زیارت آن سایت مطهر دریافت که خیر، مطلب بسیارسکسی تر از این حرف ها بوده است!.. کامل اش را بخوانید :

«...عزيزم، اميدوارم خداوند شما را به سلامت و خوشي در پناه خودش حفظ كند. [حال] من با هر شدتي باشد مي‌گذرد ولي به حمدالله تاكنون هرچه پيش آمد خوش بوده و الان در شهر زيباي بيروت هستم. حقيقتاً جاي شما خالي است. فقط براي تماشاي شهر و دريا خيلي منظره خوش دارد. صد حيف كه محبوب عزيزم همراهم نيست كه اين منظرهء عالي به دل بچسبد... ايام عمر و عزت مستدام. تصدقت؛ قربانت؛ روح‌الله.»

همکار مکتبی فدوی احوالات محبوب حضرت امام (ل) را در ادامه چنین گزارش می کند:

"گرچه خانم خديجه ثقفي (بانو قدس ايران!)، همسر گرامي امام خميني، در همان ايام فروردين ‌ماه 1312 هجري شمسي، نامهء عاشقانهء حضرت روح‌الله، رهبر آيندهء انقلاب اسلامي ايران را از فرط شرم و حياي ايراني و اسلامي پاره كرده!، اما چند سال پيش اين نامه از همه جا سر در آورده و نه فقط در صحيفهء امام كه در مطبوعات و حتي راديو و تلويزيون خوانده شد!"

گفتن ندارد که نامه ی عاشقانه ای که در 76 سال پیش توسط معشوقه ی حضرت امام (ل) "از فرط شرم و حیای ایرانی – اسلام " شدیداً پاره پوره شده، به ضرب امدادهای غیبی و الطاف خفیه ی الهی سر از "مطبوعات و حتا رادیو تلویزیون" در آورده است.

همچنین گفتن دارد که اگر بانو قدس ایران می دانست که حضرت امام (ل) به اینجاها می رسد، آن نامه ی عاشقانه را هرگز پاره نمی کرد!..

و سرانجام اینکه فدوی نیز، این گناه کبیره را  بر همکاران مکتبی و بازیگوش خود هرگز نمی بخشد که با انتشار احوال شخصیه، تن مبارک حضرت امام (ل) را در مرقد مطهر، چندین درجه ی "ریش" ِتر لرزانده اند!....

علی الله التکلان و هو المستعان فی جمع امور

هفتم نوامبر المؤدّب سنه ی 2009 ترسائی

کتبة الغقیر - فدوی

---------------------------------------------------------------------

* فیلمش را البته بر روی اینترنت ملاحظه کرده اند !

** متن فوق برگرفته از مقالهء "فريد مدرسي" در مورد همسر امام بوده كه در مجله شهروند امروز به چاپ رسيد - شیعه

*** شاطر عباس قمی – به نقل از حافظه

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630