بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

9 آذر 1388 ـ  30 نوامبر 2009

 

علاج واقعه

 

فدوی با آنکه از مبانی اعتقادی محکم برخوردار بوده و درابراز ارادت به اسلام و مسلمین گوی سبقت را از بسیاری از برادران خود ربوده ، معذالک در حیرت است که چرا گاه از سوی حضرات مسؤلین اعلی الله مقامهم اجمعین ، شدیداً مورد بی مهری واقع و نظرات و آراء کارشناسانه ی او در جهت حل مشکلات و درمان  دردهای بیدرمان جامعه ی شکوهمند اسلامی مان، بقول عوام ignore می شود.

طرح های مترقی فدوی پیرامون معضلاتی چون جدا سازی کامل زن و مرد، مسأله ی مداوای بیماران توسط پزشکان همجنس، و سایر دغدغه های مؤمنین، مشهور تر از آن است که نیاز به معرفی داشته باشد؛ چرا که نسخه هائی از آن را سال هاست که فدوی به دفاتر مقدس برادران خود، ایدهم الله تعالی، تحویل داده و رسید دریافت داشته است.

فدوی هیچ تردید ندارد که اگر مقامات گرامی به هشدارها ، نظرات و آراء خداشناسانه  و در عین حال کارشناسانه ی او، به هنگام، توجه می فرمودند اینک طلاب، حضرات آیات عظام و حجج اسلام، سلام الله علیهم اجمعین، که باید همچنان شدیداً مشغول آباد کردن آخرت مؤمنین باشند، ویلاها ی در  دست ساختمان بهشت را پیش از دریافت پایان کار  آسیمه سر رها نفرموده و به امور دنیوی مؤمنین مشغول نمی شدند.

در حاشیه، این نیز گفتنی ست که، درست است که قیافه ی ظاهری فدوی با ضد انقلاب، استکبار جهانی و صهیویزم بین الملل مو نمی زند، لکن این دلیل نمی شود که طرح های مترقی او، این گونه  مورد بی توجهی مسؤلین، اعلی الله مقامهم اجمعین، قرار گیرد چرا که قیافه ی باطنی فدوی در عوض، چیزی از قیافه ی ظاهری برادران کم ندارد!

باری –  خود کرده را تدبیر نیست و حضرات آیات ناگزیرند که اینک جبران مافات فرموده  و نظرات و طرح های امروزی فدوی را، با سی سال تأخیر و با تغییراتی اندک، و البته بدون پرداخت حقوق مادی و معنوی او، پیاده فرمایند. تذکر این نکته نیز مفید و در مقوله ی واجب عینی  ست که فدوی آن تغییرات را، بقول عوام، approve نکرده و مسؤلیت آنرا نیز لا محاله نمی پذیرد.

یکی از آن مشکلات عظیم، معضل وخیم دانشجویان است که اگر عرایض فدوی مسموع می شد امروز وجود خارجی نمی داشت و مؤمنین هرگز مجبور نمی شدند که دانشجویان چموش پسر را با فریاد یاحسین (ع) و دانشجویان دختر را با فریاد یا زهرا (س) از طبقه ی چهارم خوابگاه به پائین پرتاب فرمایند. حضرات آیات، پس از گذشت سه دهه از عرایض فدوی، به این نتیجه ی قطعی رسیده اند که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد تا گرفتار چنین دانشجویان چموشی نشد.

 بنظر، البته اندکی دیر می آید لکن، بقول آن شاعر مکتبی، ماهی ضد انقلاب را هر وقت که از آب ُکر بگیری، می توانی با خیال راحت، اعدام کنی. باری – آن اختلاف جزئی آن است که بنظر فدوی کار بر روی دانشجویان را از ایام شیرخوارگی، بلکه پیش از آن، باید آغاز کرد؛ لکن در این باب بین حضرات شدیداً اختلاف افتاده است. دسته ای از علما را عقیده بر آنست که کار بر روی بچه ها از ایام دبستان کفایت می کند. در این ارتباط به تیتر این خبر و مطلب آن که عیناً برگرفته از یکی ازرسانه های دارالخُرافه است، توجه کنید:

 

«واگذاری شماری از مدارس به حوزه‌های علمیه آغاز شد. حجت الاسلام والمسلمین علی ذوالعلم در حاشیه نشست خبری که به مناسبت برگزاری "دهه بصیرت و ولایت" برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "واگذاری مدیریت مدارس به حوزه‌های علمیه از سوی وزارت آموزش و پرورش در چه مرحله‌ای است؟" گفت: "زمینهء همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گسترده است و موضع آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه همکاری دوجانبه و نه تنها همکاری صرف یک نهاد است". این مقام روحانی با اعلام این خبر که در حال حاضر بعضی از حوزه‌های علمیه در استان‌های کشور و شهر قم مدیریت مدارس کشور را بر عهده گرفته‌اند، افزود: "حوزه‌های علمیه به خصوص در تهران و قم در قالب مجوزی که از آموزش و پرورش گرفته‌اند به مدیریت مدارس می‌پردازند و در مجموع مدیریت و عملکرد موفقی داشته‌اند"! (آفتاب)

و اما گله ای از علما بر این باورند که خیر! کار بر روی بچه ها از مقطع دبستان، بسیار دیر است و راه بجائی نمی برد و باید تا آنجا که می شود، عقب تر رفت!.. باری، فدوی با آن که رویش نمی شود لکن بر حسب وظیفه ی شرعی حجت را بر همگان تمام کرده و نظر بسیار مدرن و علمی یکی از حضرات را از همان منبع،  و بمنظور تنُبّه خوانندگان ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی، و صهیونیزم بین الملل، عیناً نقل می کند:

«روابط جنسي زوج و زوجه بايد در ساعات معيني باشد. يكي از وزراي كابينه احمدي نژاد، در جمع مسئولان سازمان بهزيستي خواستار آن شده كه روابط جنسي زوج و زوجه در ساعات معيني باشد تا مطابق آيات و روايات، معلوليت ها كاهش پيدا كند».

خبرنگار سایتی كه اين خبر را از جلسه مذكور مخابره كرده مي نويسد: «وي در سخنراني خود، جلوگيري از ايجاد معلوليت و بيماري را مقدم بر درمان دانست و گفت در صورت رعايت آيات و روايات در اين زمينه، درصد معلوليت ها كاهش مي يابد. وي در اين جلسهء رسمي كه بانوان نيز شركت داشتند به روايتي اشاره كرد كه اعمال جنسي زن و مرد در چه ساعاتي از شب صورت پذيرد كه فرزندان سالمي حاصل شود».

فدوی تردیدی ندارد که با بکار بستن دو آیه ی فوق، مسؤلین جامعه ی شکوهمند اسلامی ما، در سی سال آینده ، مشکلاتی را که امروزه با دانشجویان دارند، نخواهند داشت .

علی الله التکلان و هوالمُستعان فی جمع امور

27 نوامبرالمعرب سنه ی 2009 ترسائی

الاحقر – فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630