بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

2 آذر 1388 ـ  23 نوامبر 2009

 

سر در گم

 

فدوی در درک بسیاری از ظرائف برادران ، بقول عوام شدیدا ً  confuse شده و نمی داند که با اینهمه هوش و ذکاوتی که ایشان دارند، چرا گاهی صورت مسأله یا سناریو را، محض رضای قاصم الجبارین هم که شده، اندکی تغییر نمی دهند؟ فدوی دیگر خسته شد از بسکه برای قتل های گوناگون، صحنه ها یا گزارش های مشابه را دید و خواند ، ضد انقلاب ، استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل که دیگر جای خود دارند!...

دیگر از چیزهائی که  فدوی سر در نمی آورد علت علاقه ی شدید برادران به قلب و ضمائم آن، یعنی حمله و ایست  قلبی است. بی سببی نیست که قتل غفار حسینی فدوی را بیاد احمد میر علائی، و قتل احمد میر علائی او را بیاد قتل سعیدی سیرجانی، و قتل سعیدی سیرجانی وی را بیاد قتل "رامین پوراندرجانی"، پزشک بسیار جوان بازداشتگاه مخوف اسلامی کهریزک می اندازد.

فدوی البته چندان هم ناشکر نیست و از برادر اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده ی خوش ذوق نیروی انتظامی که با افزودن احتمال خودکشی در قتل اخیر، اندکی تنوع ایجاد و صحنه را قدری تلطیف فرمود، کمال تشکر را دارد؛ گر چه آن نیز، فدوی را لامحاله بیاد قتل پزشک بسیار جوان دیگر – زهرا بنی یعقوب در بازداشتگاه برادران در همدان انداخت!..

باری -  فدوی با آنکه رساله ی خود را در مقوله ی دیگری نوشته است، لکن از این مقوله نیز چندان بی اطلاع  نیست و حسب ارادتی که به اسلام عزیز و به تبع آن به متولیان آن در دارالخُرافه ی تهران دارد، به برادران شدیدا ً توصیه می کند که از این دو فقره، یعنی "قلب"   و "خودکشی"،  با پاشنه کش هم که شده بیرون بکشند و به فتوای علمای َسَلف ، َحَشره الله َمَع الموالیة المُطهّرین، صلوات الله علیهم اجمعین، به عضو شریف دیگری بند فرمایند.

علی الله التکلان و هوالمُستعان فی جمع امور

نوزدهم نوامبر المعرب سنه ی 2009 ترسائی

کتبة الفقیر - فدوی

 

جهل مرکب فدوی

فدوی، گلاب برویتان، همچنان بقول عوام در  confusion مرّکب خود دست و پا می زند که آیا خاج پرستان و دست آورد های آنان،  لعنت الله علیهم اجمعین، سر انجام خوب اند یا بد؟ و فدوی آیا به دست آورد های ایشان، خبر مرگش، اقتدا بکند یا خیر؟

باری، اینهمه، گفتن ندارد، موجب شده که فدوی، همینطور ارّه به ما تحت بماند و  فریاد رسی هم، بقول حضرت امام (ل) در کار نباشد!..

فدوی رجاء واثق دارد که یکی از مراجع تقلید، کثرالله امثالهم، سرانجام استغاثه ی او را دریافت و ارهّ ی مذکور را برای برای زنگ تفریح هم که شده اندکی جابجا، و نحوه ی استفاده از دست آوردهای خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، را اعلام، و تکلیف شرعی فدوی را در نهایت سوء استفاده از دست آورد های منافقانه ی زیر که از مصادیق بارز تهاجم فرهنگی ست، معلوم فرمایند :

به گزارش «شيعه آنلاين!»، به نقل از وب سايت «ختم قرآن!»، قابلیت هاي اين "قرآن آنلاين" عبارتند از: امکان جستجو در متن قرآن، امکان دسترسی سریع به سوره، آیه، جزء و صفحه دلخواه....

از ديگر قابلیت هاي اين نرم افزار، قرائت همزمان قرآن با 17 صوت بسیار زیبا از 15 قاری بین المللی، امکان انتخاب 67 ترجمه قرآن از 32 زبان زنده جهان، مشاهده ترجمهء قرآن، تنها با قرار گرفتن مکان نما بر روی آیه مورد نظر و بسیاری امکانات دیگر است.

زیاده جسارت است

التماس دعا

29 اکتبر المنور سنه ی 2009 ترسائی

 

عنوان

فدوی روزی، خبرگزاری مکتبی ای را دید می زد. به عنوان کتابی برخورد بنام "خبرنگار بدون مرز". شدیدا ً ذوق کرد که سرانجام سایتی برادرانه هم به این امر پرداخته است. فدوی اما به متن که مراجعه کرد، دید که برگ یا رو دست خورده است و این، عنوان کتابی است بقلم برادر محمدرضا زائری، از طلاب حوزه ی علمیه و در باب روایات و احادیث نورانی!

در ادامه ی مطلب جمله ی دیگری هم بود از این قرار: "وی، مانند بسیاری از مبلغان، حد و مرزی نیز در گزینش یا حذف و حفظ این سخنان مبارک و متبرکه نداشته است!" که فدوی البته از فهم آن عاجز ماند که مراد برادر نویسنده آیا این بوده که هر چه را گزینش و حفظ کرده حذف فرموده و یا هرچه را حذف کرده پشیمان شده دوباره گزینش و حفظ کرده است که فدوی البته دوست می داشت که حالت اول درست باشد.

باری، ایکاش یکی هم پیدا می شد که از باب "حفظ امانتداری و اخلاق مداری" که خبرگزاری مذکور آنرا سخت تبلیغ می کند، به برادر زائری متذکـر می شد که برادر! با وجود اینهمه نام برای روایات و احادیث از ائمه ی گرامی، شما چرا نام خبرنگاران بدون مرز را که در گیر مبارزه برای آزادی خبرنگاران و نویسندگان و دانشجویـان در زنـدان های شماسـت، کش رفته اید؟ و از اینها گذشته، باعث شدید که آدمی پرت و ساده چون فدوی، بدنبال این عنوان آبرومند، سر از سر قبر آقا در بیاورد!..

جداً که واقعاً. 

تا درودی دیگر،  بــدرود

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630