بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

18 آبان 1388 ـ  9 نوامبر 2009

 

پای درد دل مردم  دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید دارالخُرافه، و پاسخ ها اما از فدوی است .

 

آزادی: يك عدد دستگاه سينمای خانوادگی مدل... را پنج روز است كه خريده و به منزل آورده ام. در همين ابتـدای كـار خـراب شـده. بـه شـركـت مـربـوطـه مراجعـه كـردم  و خواستار تعويض دستگاه شدم. نپذيرفتند و گفتند آنرا تعمير می كنند. عرض بنده اين است كه دستگاه كنترل كيفيت نشده تعمير آن چه دردی را درمان می كند؟ در شأن كشور ما نيست كه اجناس كنترل كيفيت نشده و معيوب كشور كُره بازاريـابــی شود و مردم با اين اجناس بنجل خارجی دچار مشكل شوند.

فدوی: احترامتان لطفـاً دسـت خـودتـان باشـد، بـرادر آزادی! بـه فتـوای اکثـریـت علمـا، منجمله فدوی، هرگونه مخالفت با برادران ُملحد روس، چینـی، ونـزوئـلائی، کـُره ئی شمالی و از این قبیـل، مخالفـت آشکـار بـا قـرآن و اولیـاءالله، و لـذا خـون تـان پـــای خودتان است. همین که مقرر نفرمودند که بابت اسم تان کفاره یا جـزیه بپـردازیـد، بروید و قاصم الجبارین را شدیداً شکر و به جان فدوی نیزدعا کنید، برادر آزادی!

 

عليمردانی: هر روز كه از انقلاب می گذرد زوايای بيشتری از هوشـياری، صـداقـت و مديريت موفق مقام معظم رهبری در راهبری انقلاب و عبور از بحـران های ساخته و پرداخته دشمنان و غافلان داخل، بر مردم و مسئولين روشن می شود. به جهت قدردانی از داشتن اين نعمت بزرگ، ضمن حضور هميشگی در تمام  صحنه های انقلاب، بايد بطور مداوم برای سلامتی و طول عمر پرخير و بركت و عزت روزافزون معظم له دعا كنيم.

فدوی: دعای تنها کافی نیست. شما از دسیسه های استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل

 بیخبرید، برادر علی(ع) مردانـی. فدوی اگر جای شما بـود چندیـن فقـره کپـی ر(نگی وسیاه و سپید) از مقام معظم رهبری، صدمـه الله تعالـی، بـرای روز مبـادا برمی داشت.

 

يك هموطن: آمريكايی ها ديگر ورشكسته شده اند و دلارهايشان نـاكـارآمـد شـده است. اگـــر

می خواهند كه بيش از اين در باتلاق فرو نروند، تنها راهشان اين است كه منطقه را ترك كنند.

فدوی: مراتب به آگاهی برادر "اوباما " رسـید، سلام رسـانـدنـد و گفتند تا شما را نبرند از منطقه خارج نمی شوند، فدوی بی تقصیر است، برادر هموطن.

 

سيدعبدالله متقی: آيا وقت آن نرسيده كه پروندهء انفجار دفتر نخسـت وزيـری بـار ديگـر گشـوده

شود، تا مردم با برخی از سران فتنه اخير كشور بيشتر آشنا شوند؟

فدوی: به عرض رسید فرمودند آلزایمر گرفته و ماجرا و بویژه جزئیات آنرا مع الاسف به خاطر نمی آورند و توصیه فرمودند برای تجدید خاطـره، اگر زحمـت نیسـت یک فقره ی دیگر انفجار یا آتش سوزی از نوع سینما رکس آبادان ترتیب دهید تا مخالفان ماست ها را کیسه کنند، برادر سیدعبدالله (ص) متقی.

 

صفريان: مدّتی است كه سـرود يـا شعـری از مـديحـه خـوان يـادگـار دوران دفـاع مقـدس، جناب آقای آهنگران از رسانه ملّی كشور پخش نمی شـود. حقيقتش را بخواهیــد دلمان برای شنيدن صدای ايشان تنگ شده است. لطفاً اين درخواست بنـده را در اين ستون منعكس كنيد. اميدواريم مسئولين محترم صدا و سيما ترتيب اثر بدهند.

فدوی: به عرض رسید، اجابت و اظهار فرمودند که بعون الله در تدارک جنگ جدیدی هستند و انشا ءالله جنگ ِ نور علیه ظلمت مجدداً که درگرفت ، شمـا بـه منظـور دفاع مقدس و ایشان برای مداحی خواهند آمد. و من الله التوفیق

 

محسن عبدی زاده: در نيمه شب مورخ 25/5/88 در مركز شهر اهواز مردم با صدای انفجار

مهيب سراسيمه به خيابان ريختند و شاهـد انفجـار خـودروی پـژو 405 بـودنـد. خوشبختانه حادثهء فوق تلفات جانی نداشت. سؤال اين است كـه تـا بـه كـی بـه خاطر منافع خودروسازها بايستي مردم تاوان خودروهای غيـراستانـدارد را بدهند؟ مجوز سالم بودن اين خودروها را چه كسی يا نهادی صـادر مـی كنـد و چرا برای رفع اين معضل چاره انديشی نمی شود؟

فدوی: این چه طرز اطلاع رسانی ست برادر عبدی زاده؟ بندِ دل فدوی هم پـاره شـد. لکن بین خودمان باشد، از فدوی می شنوید، کار کـارِ  خواننـدگـان ضـد انقلاب، استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، است و الا اینگونه تولیدات برای  برادران که چپ و راست موشک هوا می کنند، چیزی در حـدود آب خوردن است؛ ما باید بیش از اینها هوشیار باشیم برادر عبدی زاده!

 

قاسم پور: شهرداری تهران در گلوبندك و بازار، برای يك مسـير محـدود درشكـه گذاشـته

است كه 300 تومان كرايه اش است. امّا همين مسير برای تاكسی ها 125 تومـان حساب می شود. از شهرداری جای سؤال است كه روی چـه حسـابی چنين كـاری كرده است؟

فدوی: آخر این چـه پرسش پرتـی سـت بـرادر قـاسـم پـور؟ گفتـن نـدارد کـه مملکـت، تحـت مدیـریـت بـرادران و نیـز تحـت  توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، دست کم یک صد و پنجاه سال، بـه جلـو رفتـه اسـت و ایـن، بهتـر از خودروهای مـدرن ساخـت خـودمانسـت کـه در حیـاط  آتش گرفته و خانـه را نیـز طعمه ی حریق می کنند و یا به گزارش آن شهروند ضد انقلاب که فوقا ً نقل شد، خود به خود منفجر می شوند!..

 

طاهري: از وزير محترم راه و ترابری تقاضا دارم اگر فرصتی دست داد، يك سفری با  قطار اتوبوسي 5 هزار تومانی به مشهد مقدس داشته باشـند. واقعـاً 12 ساعـت با قطاری مثل اتوبوس شركت واحد اتوبوسرانی از رده خارج كه جای دراز كردن  پا هم نيست و برخي شيشه ها يك تكه ای است و گرما از يك طرف و تنگی جا از طرف ديگر و مدّت 12 ساعت در راه چه فشارهـای عصبـی بـر مسـافريـن وارد می شود.

فدوی: فدوی برای آخرین بار تذکرِ مایل به تهدید می دهد که رعایت مصالحِ اسلام عزیز ـ که شدیداً مورد علاقه و ارادت فدوی است ـ را نیز بفرمائید. این اعتراض را اگر یکبار دیگر بکنید، فدوی تعارف را یکسره کنار گذاشته و شما را، بــه جای قطار اتوبوسی، به زور هم که شده، به یک فروند هواپیمای  "توپــولــوف" ساخت برادران دینی خود در روسیه سوار می کند، حالا دیگر خود دانید بـرادر طاهری!

 

كلاهدوز: مقامات مسئول پاسخ بدهند: چگونه شخصی مثل آقای كروبی می تواند وقیح ترین

تهمت ها مثل تجاوز جنسی به زندانيان و اعدام نوجوانان زير 18 سال را بـه نظـام مقدس جمهوری اسلامی بزند و آنگاه با او هيچ برخوردی نشود?

فدوی: قاصم الجبارین  را گـواه می گیرد اگـر بـاورتـان  نمـی شـود، جـان ِ اعلیحضـرت العُظمــا سـیدعلــی(ع) را اضـافـه مـی کنـد کـه فـدوی هیـچ قرابتـی با حجت الاسلام والمسلمین مهدی (عج) کروبی ندارد لکن تردید هـم نـدارد کـه  اگـر آقازاده یا صبیّه، به طور اتفّاقی یا اشتباهی، سر وکارشان به زندان بیفتد، نظر شما بی گمان، به حجت الاسلام مهدی (عج) کروبی که قابل ندارد، بلکه بـه  نظـام  مقدس جمهوری اسلامی هم عوض می شود؛ برادر کلاهدوز!

 

ابراهيم مهرباني: از متوليان امور مساجد تقاضا می شـود ضمـن رعـايـت حـال عمـوم مـردم از

 پخش كردن ادعيه و مناجات و... به جز اذان از بلندگو خودداری نمايند. متأسفانه برخي از مساجد هيچ توجهی به اين امر نمی نمايند و تـا پـاسـی از شـب مشغولند. از هيئت امناي مساجد تقاضا داريم كه با تدبير اين مشكل را رفع نمایند.

فدوی: نمی شود برادر مهربانی، نمی شود؛ به قول عوام package است!

 

چیزی به ماه نمانده بود!

چشم فدوی قرن هاست که به در خیره مانده است بلکه یکی از برادران از راه برسد و به فدوی  مژدگانی بدهد  که مـا مسلمانـان غیـور و البتـه دانشمنـد نیـز، همانند خاج پرستان، لعنتة الله علیهم اجمعین، چیزی به جهان اضافه کرده ایم.

بیت

گفته بودم چو بیائی غـم دل بـا تـو بگـویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیائی

لکن چشم فدوی به در سفید شد و هیچ برادری که حـامـل چنیـن خبـر میمنـت اثری باشد، نرسید؛ تا آنجا که فدوی، به قول عـوام شـدیـدا ً بـه depression گرفتار آمد و پنداشت که این آرزو را به ضرس ِقاطع، به گور می برد؛ لکن قاصم الجبارین نخواست که فدوی لال از دنیا برود و سرانجام خبر میمنت اثر زیر را، در سایتی مقدس، به شرحی که در پی خواهد آمد دید، و شدیداً گـُـل  از گـُل اش شکفت؛ فدوی با اشتیاق آغاز به خواندن خبر کرد و دریافت کـــه سرانجام یکی از برادران، به اتفـّاق چنـد تـن از خـاج پرستـان، دورخیـز و بـه سمت آسمان صعود کرده است؛ لکن هنوز به پـایـان خبـر نـرسیـده بـود کـه عیش اش دوباره  ُمَنغـص شـد چـرا کـه چیـزی بـه ماه نمانده بود که برادر  مذکور اذان اش گرفت!

برادر "فاروق بن سعد زومان"، اهل عربستان، که به اتفاق خاج پرستانی از بلاد کفر (آمریکا ـ انگلیـس ـ کـانادا) به ُقلـّه ی اورسـت صعـود کـرده بـود،" لحظاتی پس از رسیدن به مقصد اذان گفت"!

برادر فاروق در ادامه گفته است: «من سالها بود که آرزو داشتم به قله اورست برسم تا بتوانم

                                    بر روی آن اذان بگویم!»

زیاده جسارت است.

سیزدهم آگوست المثلث سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

الاحقر ــ فدوی

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630