بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

5 مهر 1388 ـ 28 سپتامبر 2009

 

آلزایمر خوکی

بنظر می رسد که برادر حسین (ع) شریعتمداری، متولی امامزاده ی کیهان اسلامی چاپ دارالخُرافه، و استاد سابق دانشگاه اوین (بازجو – م)، پا به سن گذاشته  و افزون بر چشم، حساب اش نیز شدیدا ً ضعیف شده است .

وی، در ارتباط با گردهمایی گسترده و چشمگیر معترضین  به  حضور برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، گماشته ی مقام معظم  رهبری، صدمه الله تعالی، که ناظران و شاهدان عینی و بیطرف آنرا بالغ بر بیست وپنج هزار نفر و یا بیشتر برآورد کرده اند، در جایی از آن صحیفه ی سجادیه می نویسد :

«تقلاي چندماهه گروهك هاي ضدانقلاب و گروه هاي صهيونيستي براي راه اندازي ميتينگ عليه سفر رئيس جمهور اسلامي ايران به نيويورك، با ناكامي مطلق همراه شد. با وجود هزينه هاي گزاف و فراخوان عناصر ضدانقلاب از سراسر آمريكا و حتي كانادا و برخي كشورهاي اروپايي، نيويورك شاهد تجمعات چند ده نفره ضد انقلاب بود. "

برادر حسین (ع) شریعتمداری که شدیدا ً به آلزایمر خوکی دچار شده است، اندکی بعد، در ادامه ی همین مطلب، از گروه ها و جمع کثیری نام می برد که در آن تظاهرات بزرگ و بیسابقه، شرکت کرده اند!  :

در اين تجمع، «سبزها، چريك هاي فدايي خلق، مجاهدين [منافقين] و سلطنت طلب ها

 حضور داشتند و شعارهايي چون «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» سر دادند.»

براساس اين گزارش، «تعدادي از يهوديان مقيم نيويورك نيز در جمعيت به چشم مي خوردند».

در اين تجمع، كه با حضور عناصري چون رضا براهني، علي اكبر موسوي خوئيني، محسن سازگارا، عبدالكريم لاهيجي (معروف به كريم بغدادي)، منصور فرهنگ، مهرانگيز كار، شهرنوش پارسي پور، علي افشاري و... برگزار شد، سوسن ديهيم و آرش سبحاني به خواندن ترانه و نواختن موزيك پرداختند... (کيهان یکشنبه 5 مهر 1388- شماره 19472)

فدوی و خوانندگان ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل او، که بحمدالله تعالی در وضعیت مالی چندان رضایتبخشی بسرنمی برند، حاضراند هزینه ی معالجه ی برادر حسین (ع)

شریعتمدار را که به لحاظ  ذهنی و عینی، بقول عوام، بکلی  disable شده است، به اقساط، پرداخت نمایند .

والله الموفق والمعین

الاحقر فدوی

بیست و پنجم سپتامبرالصنوبر سنه ی 2009 ترسایی

 

 

حکم انتصاب فدوی

فدوی همیشه این امید و انتظار را داشت که مساعی و تلاش های سهمگین  او در ارتباط با خدماتش به اسلام و مسلمین، سر انجام به بار بنشیند و در این رهگذر برای او، از این نَمَد، اگر نه عمامه ای، دست کم کلاهی ـ ترجیحاً نه ساخت ِ برادران چینی ـ  فراهم شود . این امید فدوی، داشت کم کم ُمبّدل به یأس می شد که در توّرُق جراید شریفه ی دارالخُرافه دریافت که بختش شدیدا ً باز شده و همای سعادت بر فراز ملاج او به پرواز در آمده بلکه بقول عوام ؛ " already"، نشسته است.

ملاحظه کنید :با حكمي از سوي احمدي نژاد، رحيمي معاون اول رئيس جمهور شد!

برادر رئیس جمهور در حکم فدوی، دولت را برآمده از" رأی مردم شریف" خوانده و "گسترش عدالت و مهر ورزی" را "با نشاط بیشتر" به فدوی توصیه کرده است .

فدوی، البته، نظرش را پیرامون سه مورد فوق، برای تنّبُه خوانندگان ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل عنوان و اعلام می دارد که فدوی دیگر بیگمان، آن فدوی ِ پیش از صدور حکم نیست و، در اجرای منویّات مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی و البته برادر َبربَری نژاد، خودی و غریبه سرش نمی شود و، لا محاله، تسمه ازُگرده ی ملت بخاک و خون خفته، خواهد کشید .

الف ـ بر اين پایه، گفتن ندارد که فدوی، در باب این که دولت محترم و خدمتگزار شدیداًً  «برآمده از رأی مردم شریف» است، ابداًً تردید ندارد و معاندین و مخالفین را به چندین فقره تجاوز پی در پی در دانشگاه ها (زندان ها ـ م) بشارت می دهد؛

ب ـ فدوی از لفظ  "گسترش" در عبارت "گسترش عدالت و مهر ورزی"، که برادر مهندس الاسلام والمسلمین بربری نژاد در حکم او گنجانده، چنین استنباط می کند که برادر رئیس جمهور از میزان "عدالت و مهر ورزی" در برخورد مأمورین با مردم متجاوز پس از ماجراهای حیرت انگیز انتخابات که استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل باتفاق چندین میلیون از ملت نابکار صورت داد، چندان راضی نیست و فدوی را به افزایش میزان «عدالت و مهرورزی» شدیداً سفارش کرده است؛ فلذا :

هر که دارد شهامتی موجود

بسپارد به بنده در وقت ورود

نیست مسؤلیتی به گردن ِ من

گر کسی کشته شد وگر مفقود

پ ـ و اما در باب فقره ی آخر که انجام تکالیف شرعی با "نشاط بیشتر" باشد، فدوی اعمال هرگونه شکنجه و تجاوز را به زندانیان سیاسی، بدون لبخند و موزیک متن اکیداًً ممنوع کرد. بازجویان  مهربان تحت ِ امر فدوی، مسؤل ُحسن ِ اجرای ِاین این دستور العمل خواهند بود .فدوی کلیه ی خوانندگان ضد انقلاب را به قاصم الجبارین سپرده و رجاء واثق دارد که آنان نیز متقابلاًً، سیل پیام های تبریک و تسلیت را بسوی او روانه و رونوشت ِ آن را نیز جهت حضرت بقیة الله الاعظم امام غایب ارواحنا فداه ارسال فرمایند.

والله الموفق والمُعین

الاحقر فدوی

معاون اول و البته محترم رئیس جمهور

چهاردهم سپتامبرالمُعرب سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630