بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

26 مرداد 1388 ـ 17 اگوست 2009

پيوند به اين صفحه با فيلتر شکن: 

https://newsecul.ipower.com/2009/08/17.Monday/081709-Hamid-Reza-Rahimi-Searching-for-truth.htm

 

حل تشکيک در مسئلهء تجاوز

حجت الاسلام مهدی (عج) کروبی

طی انتشار نامه ای اعلام کرد که

در زندانهای حکومت اسلامی،

به زندانیان تظاهرات اخیر تجاوز جنسی شده است.

(جراید شریفه ی داراالخُرافه)

 

این روزها مسئلهء کار برادران (از هر نوع اش) شده است فقط و فقط، بقول عوام ، سرگيجه دادن به فدوی. از جمله اينکه در باب تجاوز جنسی (نقدی اش پيشکش) در دانشگاه های ایران (زندان ــ م) که سال هاست، به عنوان شیوه ای مرضیه و بطور پیوسته جریان داشته، بین علما، حفظهم الله تعالی، اخیراً (!) اختلاف افتاده و فدوی این وسط همینطور ارّه به غين مانده است که چه کند و فرمایش کدامین دسته از علما را بپذیرد.

دسته ای از علما، بی آنکه به تجاوزاتی که پیش از این بدفعات اتفاق افتاده است کاری داشته باشند (فنی که به آن «احتراز از عطف به ماسبق» می گويند)، بر این باورند که به باز داشت شدگان بیگناه تظاهرات دو ماههء اخیر  تجاوز جنسی شده است. اما گله ای دیگر از علما، علیرغم وجود گزارشات مستند و حتا اظهارات دردناک و هول انگیز قربانیان که برخی توسط یکی از دوستان فیلمساز فدوی تهیه و بر روی اینترنت قرار گرفته است، معتقدند که خیر! این گزارشات درست نیست!

حتی برادر علی (ع) لاریجانی، رئیس محترم مدرسه ی موش ها (مجلس شورای اسلامی ــ م) که به گلهء اخیر تعلق دارد، در کیهان اسلامی، از شدت غيرت اسلامی، شیهه کشان فرموده است: «آزار جنسي بازداشت شدگان كذب محض است!»

با این ترتیب، برای فدوی چاره ای جز یافتن راهی جهت برون رفت از این بن بست نمانده است. خوشبختانه می توانم عرض کنم که فدوی راه حل ِ این که دریابد که کدام دسته از حضرات راست می گویند را یافته است، لکن بیم آن دارد که با افشای آن، برادرانی که پشه را در هوا ختنه می کنند!، به فدوی بدل اش را بزنند؛ لذا فدوی نیز زرنگی کرده، و از پیش راه بر ایشان می بندد.

باری، بين خودمان باشد، راه حل فدوی برای تحقيق در صحت و سقم وقوع تجاور در زندان این است که یکی از مقامات درشت رژیم ترتیبی بدهد که با تغییر قیافه ولباس مبدّل، به زندان بيافتد . جور کردن بهانه برای رفتن به زندان ايشان ساده ترین بخش قضیه است و بعهدهء فدوی!.. لکن مقام ِ داوطلب، نمی تواند برادر احمدی نژاد و یا برادرحسین (ع) شریعتمداری متولی امامزادهء کیهان چاپ دارالخُرافه، که از نظر قیافه شدیداً در مضیقه هستند، باشند؛ زیرا اینان اگر سالیان بیشماری هم در زندان باشند، محال است که هیچ بازجوئی رغبت کند به ایشان تجاوز کند! (این همان َبدَلی بود که برادران حتما ً به فدوی می زدند و فدوی اینگونه جلوش را گرفت!)

لذا مقام داوطلب باید مثل برادر قاضی سعید مرتضوی، یا حتا همین برادر علی (ع) لاریجانی، مختصر بر و روئی هم داشته باشد! در اینصورت ، اینان اگر بطور عمودی بزندان رفتند ولی دولا دولا برگشتند، معلوم می شود که حق با برادر مهدی (عج) کروبی است!.. و اگر عمودی رفتند و عمودی هم برگشتند، حق با برادر علی (ع) لاریجانی است!

والسلام ، دعوا تمام!

سیزدهم آگوست المثلث سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

مرجع تقلید ضد انقلابیون ممالک محروسه امریک

الاحقر ــ فدوی

 

برائت از مشرکين

همگان، و دست کم خوانندگان ضد انقلاب فدوی، می دانند که با آنکه فدوی تقریبا ً همه روزه اصلاح می کند، لکن تحقیقاً هیچ نسبتی، اعم از سببی یا نسبی، با اصلاح طلبان گرامی ندارد. این پرچم سفید را فدوی در اینجا، بعلت احتراز از عواقبی به اهتزاز در می آورد، که نقل مطلب زیر، ممکن است برایش تولید کند!

باری، پس از سلام و تحیّات، فدوی اما حقیقتاً در حیرت است که برادران، حتا هنگام پرونده سازی برای یکدیگر هم، چرا رعایت باسمه ای بودن مدارک، شواهد و مستنداتِ خویش را نفرموده و اسباب انبساط خاطر ناظران را شدیداً فراهم می کنند؟

به این قطعه برائت از مشرکین، که کیهان دارالخُرافه برای نادمی خیالی قلمی کرده است نگاه کنید، تا بعرض فدوی برسید: «من يكي از جوانان بازداشتي در جريانات اخير هستم. بعد از بازداشت خيلي زود متوجه شدم موسوي و خاتمي مرا فريب داده اند و با راهنمايي و سخنان پدرانهء بازجوها و البته به قيد ضمانت آزاد شدم. كروبي... با ادعاي دروغ خود به حيثيت و آبروي من و خانواده ام لطمه زده است چرا اين ... را محاكمه و مجازات نمي كنند؟! علي- م»

آنچه که برادر حسین ( ع ) شریعتمداری می خواهد در این مختصر، اما به شیوه ای ناشیانه، بگوید، چندان روشن است که نیازی به تحشیه ندارد. فدوی اما در هامش مطلب فوق، اضافه می کند که راز اینکه باز جوی مربوطه از تجاوز به آن فریب خورده چشم پوشی فرمود را باید در نام آن جوان جستجو کرد که علی (ع) است !...

زیاده جسارت است

واله الموفق والمعین

چهاردهم آگوست الملوث سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

الاحقر ــ فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630