بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان    |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/08/04.Tuesday/080409-Babak-Dad-Islamic-Holocast.htm

سه شنبه 13 مرداد 1388 ـ  4 آگوست 2009

هالوکاست اسلامی در ايران!

بابک داد

 

اين از برکات اين کودتا بود که به يک باره، تمام اسناد و مدارک جنايات نظام ولايی را "رو" کرد. تا آن اندازه که کمپ کهريزک را به اردوگاه آشويتس تبديل نمودند و يک "هالوکاست اسلامی" به دست آقای خامنه ای و کودتاچيان رقم خورد که "ابعاد واقعی" جنايات در آن، حتی با دستور نمايشی تعطيلی آن، مخفی نخواهد ماند!

 

قبل نوشت : برای دوستانی که نمی دانند هربار توضيح مختصری می دهم تا دليل آزادی صدا و قلم مرا که هنوز در ايرانم، به حساب سعه صدر(!) نظام نگذارند و دچار خطا نشوند. اين نظام و کودتاچيان خونريز، تحمل هيچ صدايی را ندارند و پيشاپيش همه صداها را خاموش و دربند کرده اند. من و خانواده ام از 23 خرداد تا امروز، خانه به دوشيم تا بتوانم بدون خطری برای خانواده ام، در جنبش آگاهی بخشی و حقيقت گويی سهم خود را ادا کنيم. چهلمين روز آوارگی در وطن را در وبلاگم شرح داده ام. ساير يادداشت های اين آوارگی برای بيان حقيقت و گريز از دست مأموران نايب امام زمان(!) را در وبلاگم با تيتر «تخته پاره بر موج» نوشته ام. پس آزادی اين قلم و صدا را به حساب صبوری رژيمی نگذاريد که به کمترين اعتراضات، با گلوله پاسخ گفته و دستش به خون عزيزان ما آلوده است.

***

نظام، تحت رهبری آقای خامنه ای، همواره می کوشيد با علم کردن نقض حقوق بشر زندانيان «گوانتانامو» و«ابوغريب» و خشونت سربازان اسرائيلی، خود را پرچمدار عدالت و «نماد رأفت اسلامی» معرفی کند و چنين تظاهر و تبليغ می کرد که زندان هايش «سوئيت مجهز» دارند و چنان با زندانيان به ملاطفت رفتار می شود که آنان به سرعت از مواضع سياسی و اعتقادی خود بر می گردند و توبه می کنند و داوطلبانه در اعترافات تلويزيونی شرکت می نمايند!

سال ها از تظاهر نظام به اين ژست دروغين گذشت و چهرهء خونريز نظام گهگاه ظهور و بروزی می کرد و باز با بمباران تبليغاتی مقامات، چهرهء حقيقت مخفی می گشت. صدای اعتراض برخی آزاد شدگان از بدرفتاري های ماموران قضايی و زندانبانان، فقط هنگامی شنيده می شد که يا جسدشان تحويل خانواده ها می شد و يا بعد از آزادی يا مرخصی از زندان، به مهاجرت از وطن ناگزير می شدند و در دنيای آزاد می توانستند از سفاکی قضات و بازجويان و ماموران زندان پرده بردارند. اما غالبا" اسناد و مدارک آزارها و شکنجه ها توسط مسئولان امحاء و پاکسازی می شد و اثبات حقوقی شکنجه ها چندان آسان نبود.

اينک، به برکت (!) کودتای ننگين اخير، تمامی چهرهء واقعی اين نظام غيرمشروع و حکومت جائر و ظالم «يکجا» از پرده بيرون افتاده و حاکمان به طور کامل رسوا شده اند و پوشالی بودن داعيهء مشروعيت مردمی و ادعای اسلاميت و عدالت و... را يکجا نشان داده اند. به برکت اين کودتا، تمام جهانيان ديدند رفتار مأموران در «ام القرای اسلام!» با مردم معترض و تجمعات آرام، چقدر وحشيانه تر از رفتار سربازان صهيونيست با شهروندان فلسطينی بود.

دنائت و خونريزی مأموران و بسيجيان و پليس ايران، چنان «واقعيت ظلم نظام» را آشکار کرد که ديگر هر شعار مقامات نظام برای دفاع از حقوق ملت های مظلوم، فقط آنان را بی آبروتر از آنچه هستند، می سازد. اينک با افشای جنايات در کمپ مخوف کهريزک و زندان 66 سپاه و افشای انواع جنايات ضد بشری نيروهای تحت امر آقای خامنه ای و وجود دهها قربانی «شکنجه های کثيف» در زندانها، مقامات نظام جمهوری اسلامی نمی توانند داعيه های نخ نمای عدالت و رأفت و عطوفت اسلامی را تکرار کنند و نزد تمام مردم ايران و جهان رسوا و بی حيثيت شده اند. اين از برکات اين کودتا بود که به يکباره، تمام اسناد و مدارک جنايات نظام ولايی را «رو» کرد. تا آن اندازه که کمپ کهريزک را به اردوگاه آشويتس تبديل نمودند و يک «هالوکاست اسلامی» بدست آقای خامنه ای و کودتاچيان رقم خورد که «ابعاد واقعی» جنايات در آن، حتی با دستور نمايشی تعطيلی آن، مخفی نخواهد ماند!

 

ايرانيان مهاجر و هموطنان عزيز!

در اين شرايط لازم است قبل از امحاء اسناد و مدارک اين هالوکاست فجيع، هرچه زودتر يک «دادخواست ملی» از سوی آحاد ملت ايران برای تعقيب و محاکمه و مجازات تمامی مسببان و آمران و عاملان اين جنايات کثيف، تهيه و به دادگاههای بين الملی تسليم کنيم. ايرانيان با تمام زخمی که بر بدن دارند، اما با تمام وجود به جهانيان نشان می دهند به جای هر اقدام تلافی جويانه ای، خواهان «اعمال قانون» در مورد مقامات ظالم و تمامی مسببان و عاملان اين هالوکاست اسلامی هستند؛ کسانی که به هيچ اصل قانونی در مورد زندانيان بيگناه پايبند نبوده و نيستند و وحشی گری و سبعيتشان چنان است که روی هالوکاست اردوگاه آشويتس بدست هيتلر را سفيد کردند و گستردگی جنايات، حتی «آمران اصلی جنايات» يعنی آقای خامنه ای و احمدی نژاد را هم به «واکنشی نمايشی» مجبور ساخت.

رهبر، بعد از پنجاه روز جنايت در کمپ کهريزک، در اقدامی نمايشی دستور تعطيلی آن را صادر کرد و رئيس جمهور منصوب او، از دستگاه قضائی خواسته است «طعم گوارای محبت دينی!» را به زندانيان بچشانند! و لابد از ديدگاه رئيس جمهوری که روابطش با «رحيم مشائی» سوء ظن رسانه های جهانی مانند تايم را برانگيخته و همگان را به داشتن روابط خاص(!) ميان آنها مشکوک کرده، آن طعم گوارا(!) يعنی «لواط و تجاوز» به پسران و دختران زندانی توسط مزدوران لبنانی و قلدر عرب! و اختفای آثار انواع آزارها و تعرض ها بر جسم و جان نازنين فرزندان ملت! «طعم گوارای محبت دينی» لابد يعنی سوزاندن اجساد، امحاء و دستکاری گزارش پزشکی قانونی و دفن شبانهء اجساد قربانيان! يعنی تهديد عزداران بر سکوت و خفقان!

لازم است با جديت و سرعت، کار شکايت ملی از مسببان، آمران،عاملان، قضات و کليهء همدستان اين «نسل کشی وحشيانه» انجام شود تا احمدی نژاد و سران دولت و مقامات حکومت کودتا، به محض خروج از کشور، با حکم قضائی بين المللی دستگير و در محاکم بين المللی محاکمه شوند. توسل به اين اقدام قانونی، وجه ديگری از شعور و حقانيت و مدنيت ملت ما را به جهانيان اثبات خواهد کرد، اما مراقب باشيم با مديريت زمان، فرصت «امحای آثار جرم» را به جانيان اين هالوکاست اسلامی ندهيم.

www.babakdad.blogspot.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630