بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/07/11.Saturday/071109-Ali-From-GooyaNews.htm

20 تير 1388 ـ 11 جولای 2009

 

ديگر از ديدن عکس شما هم احساس کسالت می کنم

علی (از طريق سايت گويا نيوز)

 

سلام،

من پنجاه سال سن دارم، نه انقلابی هستم نه جرات اینکارها را دارم و خلاصه اینکه یک آدم بسیار معمولی‌ هستم بدون ذره‌ای شکسته نفسی‌.

سی سال است که معتاد به خواندن هستم. هر شب یک دسته مطلب را چاپ می‌کنم و می برم خانه که شب هنگام، وقتی‌ زن و بچه خوابیدند، بخوانم. باور کنید با اوضاع ایران حال من هم عوض می شود و گاهی جداً مریض می شوم از اینکه چرا همیشه هر حرکت مردم اینطور به بن بست می‌‌خورد.

نوشته‌های شما نیز همیشه جزو شب خوانی‌‌های من بوده است و البته، تا قبل از مسائل انتخابات اخیر، از آن لذت فراوان می بردم؛ چون همیشه در حوضه (حوزه) ‌ای قلم می زدید که در آن از جبهه گیری له یا علیه کسی‌ خبری نبود و رگه‌هایی‌ زیبا از طنز هم در آنها یافت می شد؛ حوزه‌ای که در آن خوب هستید و خوب می‌‌نویسید.

بگذارید با عرض معذرت و بی‌ رو دربایستی بگویم: مقالات اخیرتان باعث شده حتی از دیدن عکس کوچک تان در صفحهء اول سایت گویا احساس کسالت کنم. گاهی اوقات حتی فکر می‌کنم نکند به شما دستمزد می دهند تا امید مردم ایران را به گند بکشید و آنرا مخدوش، منکوب، مسخره، بی‌ حاصل و دنباله رو فردی پوچ، مذبذب و غیره جلوه دهید.

سوال من از شما این است: آخر چرا؟ چه چیزی باعث می شود که شما، بر خلاف همهٔ مردم دنیا، بجای تحسین مردمی که تنها می خواهند زندگی‌ قابل تنفسی برای خود بسازند، دائم آنرا به چالش بکشید؟

اینهم شاید از بخت بد ما است که برخی‌ از روشنفکران مان "مطرح بودن" را فقط در آن می ‌‌بینند که با "فکر غالب" مخالفت کنند.

آقای نوری علا! نوشته‌های اخیر شما کاملاً ضد امید، ضد زندگی‌، ضد خوبی‌، و ضد انسانیت است. امیدوارم این انتقاد را از یکی‌ از میلیون ها آدم های معمولی‌ در ایران توهین تلقی‌ نفرمایید.

با احترام

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630