بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/06/29.Monday/062909-Ali-Hassan-Shariatmadari.htm

تير   1388 ـ جون  2009 

 

چرا من عاشق کيهان هستم؟

علی حسن شريعتمداری

به نام خدا

اين يک حقيقت است که يا بايد عاشق کيهان بود و يا با دشمنان قسم خورده نظام همسو بود. در دنيا بهترين مجري های برنامه های تلويزيونی جهانی افراد پررو هستند. چه کسی دوست دارد نويسنده و مجری برنامه آدم محجوب و با ادب و خجالتی باشد؟ ما جنجالی و پر حرکت و شلوغ دوست داريم که سخنان آنها يک نواخت و خسته کننده نباشد. از هيج حرفی باک نداشته باشند و با قدرت محکم حرف بزنند. من کيهانی دوست دارم که تحريف بکند و هر مخالفی را دشمن و خائن بخواند. من کيهانی دوست دارم به مقام های بزرگ و چهره های اصلی انقلاب را به فساد مالی بخواند. افرادی که چشم در چشم مردم بتوانند حقايق را پنهان کنند و بسادگی و با جديت تمام حرف های نادرست و نا حق را حق جلوه بدهند.

نويسنده و مدير کيهان آدم بسيار انقلابی و متعصب است و همه را می تواند با گردش يک قلم تخريب کند و تنفر مردم را بوجود بياورد و اين چيزی است که امثال بنده دوست داريم. سخنان خشونت که بدتر از هر نوع کتک است. قسم به قلم آنهايی که از هزار شمشير بهتر است. مردم ايرانی اکثراً مردم با احساسی هستند و دوست داريم با احساست ما بازی بشود و شخصی بتواند از اين همه احساس استفاده کند. بتواند هميشه حق نمايی کند. رای ما به افراد با تفکر صورت نمی گيرد بلکه با احساس صورت می گيرد. دست خودمان نيست که از شلوغ بازی و مسائل احساسی خوشمان می آيد. ما انسان های سردی نيستيم و دوست داريم خونمان بجوش بيايد. مناظره فقط با وجود آقای احمدی نژاد اين همه جنجالی شد. می گويند روی مردم ايران نمی شود حساب کرد چون مردم احساسی هستند. ولی روزنامه های که جنجالی هستند و برای مردم عوام هستند در دنيا بيشترين فروش را دارند.

مدير کيهان نه فقط به رهبری درس می دهد و رهبری را هدايت می کند بلکه رهبر خود می گويد هنگامی که کيهان را می خواند فکر می کند که خود اين سخنان را نوشته است. خط کيهان نزديکترين خط به رهبری است و شايد بتوان گفت صد در صد خط رهبری و آقای احمدی نژاد است. تمام خشونتگرا و تندروها همه يکسان در اين خط قرار دارند. هيج کسی نمی تواند جلوی اين افراد قدی علم کند. از هيچ چيزی ترسی نداريم و از محور خودنمايی، خود را مديران جهان و تمام انسانها می دانيم. انسانها به دو گروه هستند يا ضعيف و يا قدرتمند. قدرت واقعی با زور و حيله گری و گرفتن حقوق ديگران صورت می گيرد. ما کسی نمی خواهيم که دائم ببخشيد بگويد و اشتباه کردم و به حرف ديگران گوش کند . دائم در حال مشورت و تفکر (و چيز) باشد. ما انسانی می خواهيم که با سر به ميدان حمله کند. مهم نيست حق با چه کسی است بلکه مهم اين است که حق را هميشه خود بداند. مدير کيهان خود را مردم ايران و تفکر ايران می داند.

ما از خود دفاع نمی کنيم بلکه رمز دفاع ما در حمله است. شايد آقای احمدی نژاد بدترين دولت در طول انقلاب باشد ولی توانايی آن را دارد که خود را بهترين دولت در طول تمام انقلاب نشان بدهد. حتی خارج کم کم نمی گويد که به ايران حمله کنيم بلکه مي گويد نکند ايران به ما حمله کند. چرا از اتم ايران می ترسند؟ نه برای دفاع ايران بلکه از جنگ ايران.

می گويند از دين استفاده ابزاری می شود. خوب کسی که می تواند حتی از دين استفاده کند، چرا نکند؟ کسی که از ايرانی بودن و دين و تمام ابزار استفاده می کند برنده خواهد بود. ببينيد وقتی شاه فضای آزادی را داشت بوجود می آورد انقلاب شد. اگر ايستادگی مدير کيهان را داشت هيچ وقت بی.بی.سی صدای امام خمينی نمی شد. کسی اگر به مدير کيهان کوچکترين حرف را بزند می گويد همصدا با دشمن شده است و به مردم و اسلام توهين شده است. مدير کيهان هم اسلام است و هم ملت ايران. آقای احمدی نژاد هم هميشه هر نوع توهين به وی را توهين به ملت می داند. همه مردم يا اسلام مدير کيهان را بايد بپذيرند و يا بهتر است خود را مسلمان ندانند.

ديکتاتوری با رنگ طرفداری از حقيقت و برای خدمت به مردم صورت می گيرد. برای اولين بار دولت دست تفکر رهبری قرار گرفته است و اين ريسمان را هيچ وقت رها نمی کنيم اگر هم خون ما ريخته شود. اين مير حسين در چه خيالی است؟ گيرم تمام تلاش ها به هدف نرسد و آقای مير حسين موسوی رئيس جمهور بشود. باز بداند که بالاترين مقام کشور و نظام در دست افرادی مثل مدير کيهان است که مانند خاتمی اشک خواهد ريخت و فرياد خواهد زد که نمی توانم کاری بکنم. کسانی که قدرت کيهانيان را دست کم می گيرند نمی دانند که ريشهء نظام دست ما است. هر روز چالشی خواهد بود و تازه کيهانيان دست بکار می شوند. بگم؟ بگم؟ بگم؟ بابا ما که هاشمی و حتی فرزندانش را براحتی فاسد می خوانيم و از خانم و ناموس موسوی هم گذشت نداريم، کسی می تواند با ما طرف شود؟

کسانی که حرف از آزادی می زنند غربزده هستند. اگر در اين 30 سال خط کيهانيان حاکم بود حالا موهای زنان را نمی ديديم و مانتو اينطوری نداشتيم. موزيک نداشتيم. هنوز شهيد داشتيم و جنگ را ادامه می داديم. می توانستيم سفارت انگليس هم تسخير کنيم. شرمنده هستم که امام مانند مقام معظم رهبری نبود. بجای افرادی مانند احمدی نژاد از موسوی ها حمايت می کرد.

آقای احمدی نژاد اين همه پول مردم را بالا کشيد ولی کسی حتی فکر نمی کند که محمود جان فاسد باشد. نه محمود ما عليه سلام و نام امام زمان را دارد. در پايان از خداوند متعال آرزو دارم اين دولت کريمه محمود را که دارد با فساد مبارزه می کند حفظ و پيروز کند.

(ببينيد اگر کسی مخالف نوشتار بنده باشد بدانيد که خائن است و با بشريت مخالف است. با اسلام مخالف است. با ملت ايران دشمنی دارد و همصدا با آمريکا و اسرائيل است.)

والسلام عليکم و رحمت الله
علی حسن شريعتمداری

http://news.gooya.com/politics/archives/2009/06/088868.php

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630