دربارۀ ما  |  تماس با ما  |  آرشيو روزانه |  فهرست کلی مقالات  |  فهرست موضوعی مطالب  |  آرشيو «کوتاه و گويا»  |  ويدئوها  |  کتابخانه اينترنتی | ماشين جستجو  | فيلترشکن

سال دوم ـ  شماره 564  ـ  سه شنبه 2 تير 1388 ـ  23 ژوئن 2009  

 

«ندا» ی سی و پنج ميليون زن ايرانی

چرا هيلری کلينتون وقت برخاستن مردم غيبش زد؟

کشيش زاده ای که به آزادی بيان باور دارد

زنان نماينده مجلس اسلامی هم از جنبش مردم حرف می زنند؟

(پيوند به مطلب>>>>)    (پيوند با فيلتر شکن>>>>)

g

آنها چگونه تیر خوردند؟

وبلاگ سهرابستان

طبق قوانین ایران و قوانین بین‌المللی... اگر نیروهای دولتی قصد برهم زدن تظاهرات مسالمت آميز را داشته باشند مراحل برخورد شامل سد کردن راه تظاهرکنندگان و بستن خیابان مسیر راهپیمائی و چند شاخه کردن آنها و نهایت تقسیم آنها بدستجات کوچک و نهایتاً پراکنده کردن آنها، استفاده از گاز اشک‌آور، و در صورت عدم موفقیت گاز اشک‌آور استفاده از فشنگ مشقی برای تبراندازی هوایی و سرانجام استفاده از گلوله پلاستیکی است. تحت هیچ شرایطی طبق قوانین موجود اجازه استفاده از فشنگ حقیقی وجود ندارد. حکومت ایران نه تنها در همان گام اول از سلاح گرم استفاده نموده بلکه اين کار را توسط سلاح های نظامی ویژهء تک تیراندازی که دارای برد زیاد و دوربین مجهز و امکان هدف‌گیری دقیق است انجام داده است. دنیا اکنون با این واقعیت تلخ مواجه شده است که دلیل استفادهء حکومت ایران از چنین سلاح پیشرفته‌ای بر علیه تظاهرات مردمی چیست؟  (پيوند به مطلب>>>>)    (پيوند با فيلتر شکن>>>>)

پيامی به فرماندهان سپاه پاسداران

وبلاگ حشمت الله طبرزدی (پيام دانشجو)

سپاه پاسداران با صدور اعلامیه ای رسماً وارد میدان مقابله با معترضین شد. گفته می شود این اقدام به منظور پیشگیری از یک طغیان عمومی پس از تایید رسمی انتخابات تقلبی توسط شورای نگهبان است. یا به این دلیل است که در چند روز گذشته و پس از اتمام حجت رهبر جمهوری اسلامی با مردم معترض، مردم به مبارزات خود ادامه دادند. جوانان به این اتمام حجت توجهی نکرده یا برعکس به مخالفت صریح پرداختند و «شنبه ی سیاه» توسط پیروان آقای خامنه ای به همین دلیل در تاریخ ایران آفریده  شد. حضور سپاه، به هر دلیل که باشد، نه تنها سازنده نیست بلکه به شدت خطرناک است. سپاه هرگز نمی تواند و نباید مردم بدون سلاح و مسالمت جو را به رگبار ببندد. اگر چنین کاری صورت پذیرد، تاریخ آن ها را نخواهد بخشید.

(پيوند به مطلب>>>>)    (پيوند با فيلتر شکن>>>>)

اعلام همبستگی جمعی از پرسنل سپاه پاسداران با مردم

اطلاعیه شماره یک  

بنام خدا

الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم

خدا را شاهد می گیریم که آنانی که تصور می کنند سپاه پاسداران گارد جاودان مقام رهبری است، در خطا هستند. خدا را شاهد می گیریم که اجازه نخواهیم داد که خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی که در راه آزادی و استقلال و جمهوری اسلامی بر خیابانها و دشتهای این سرزمین بزرگ بر زمین ریخته شد،پایمال عده ای قدرت طلب و انحصارگر شود.خدا را شاهد می گیریم که با وجود همه خطراتی که ممکن است جان ما را تهدید کند در مقابل خیانتگران به آرای مردم ایستاده ایم و با وضوی شهادت اجازه نخواهیم داد که برخی از فرماندهان فاسد و رانتخوار که لباس مقدس پاسداری را برتن کرده اند، مردم را به خاک و خون بکشند. به برادران بسیج اکیدآ توصیه می کنیم که خود را یا برکناراز آشوب بدارند و یا اسلحه های خود را تحویل داده به مردم ملحق شوند.  دیدی که خون ناحق پروانه شمع را  /چندان امان نداد که شب را سحر کند؟

انا لله وانا اليه راجعون
جمعی از افراد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

(پيوند به مطلب>>>>)    (پيوند با فيلتر شکن>>>>).

آيا نهاد روحانيت در ايران به مرگ سياسی دچار است؟

فاطمه صادقی

اين روزها بسياری از مردم، با در نظر گرفتن تحولاتی که کشور از سر می گذراند، اين سؤال را در ذهن دارند که چرا روحانيت در جريانات سياسی دخالت نمی کند و تنها به تأييد وضع موجود يا انتقاد تلويحی از آن در قالب اطلاعيه های فردی بسنده کرده است. اين نوشته تلاشی است برای پاسخ به پرسش بالا از رهگذر توضيح آنچه مرگ سياسی نهاد روحانيت و مرجعيت در تحولات سياسی و اجتماعی در ايران می نامم. تلاش خواهم کرد تا به پيامدهای موضع کنونی روحانيت را برای نقش تاريخی آن به ويژه از منظر تحولات اخير مورد بررسی قرار دهم...

(پيوند به مطلب>>>>)    (پيوند با فيلتر شکن>>>>)

عکس و ويدئو از حضور رضا پهلوی، همسر و دخترانش در تظاهرات ايرانيان در برابر کاخ سفيد

(پيوند به مطلب>>>>>)      (با فيلترشکن>>>>)

دعوت برای شرکت در مراسم گراميداشت شهداي حوادث اخير

مهدی کروبی

اینجانب ضمن همدردی با خانواده های شهدا و مجروحین حوادث اخیر و در جهت برگزاری مراسم سوگواری در شان و منزلت شهدا بدین وسیله از هموطنان عزیز دعوت می کنم در مراسم بزرگداشت شهدای چند روز گذشته كه متعاقبا زمان و مكان ان اعلام خواهد شد حضور یابند. شايان ذكر است كه علي رغم تلاش هاي مكرر تا كنون موفق به گرفتن مكان خاص براي برگزاري اين مراسم نشده ايم و تاخير در ارسال اين بيانيه نيز به علت پيگيري و هماهنگي هاي لازم مرتبط با اخذ مكان مناسب جهت برگزاري اين مراسم بوده است . انشاءالله با پيگيري هاي مستمر موفق به اخذ مكان مناسب براي برگزاري مراسم گراميداشت شهداي حوادث اخير شويم كه به محض به نتيجه رسيدن پيگري ها مكان و زمان برگزاري اين مراسم به هموطنان اعلام خواهد شد.

(پيوند به مطلب>>>>)    (پيوند با فيلتر شکن>>>>)

آلبومی از چند عکس ندا آقا سلطان 

کاسپین ماکان، نامزد ندا آقا سلطان، روز دوشنبه 1 تير در گفت و گو با بخش فارسی بی بی سی با اشاره به اینکه ندا بهمن ماه امسال 27 ساله می شد، گفت: "هدف ندا آقای موسوی یا احمدی نژاد نبود، هدفش وطنش بود و برايش اهمیت داشت که در این راه قدم بردارد. بارها اشاره کرده بود که حتی اگر جانش را از دست بدهد و گلوله به قلبش بخورد، که اتفاقاً گلوله به قلبش خورد، در همين راه قدم برخواهد داشت. ندا با همهء سن کمش درس بزرگی به خیلی ها داد."

  (پيوند با فيلترشکن>>>>)

تقاضا از دادگاه بين المللی برای محاکمهء علی خامنه ای>>>

دیگر نیازی به فیلترشکن ندارید

آيدين از تهران

برای Internet Explorer:

در اینترنت اکسپلورر کلیدهای alt+t را گرفته و از منوی tools باز شده، گزینه آخر یعنی internet options را انتخاب کنید. سپس به تب Connections بروید. در صورتی که از اینترنت dial-up استفاده می کنید و یا با یک connection به اینترنت متصل می شوید، روی نام connection خود کلیک کرده و دکمه settings را بزنید. در صفحه باز شده، گزینه Use a proxy... را انتخاب کرده و در قسمت آدرس این شماره را کپی کنید: 148.233.239.24 در قسمت port هم بنویسید 80. حالا همه پنجره ها را ok کنید تا بسته شوند. اینترنت اکسپلورر را ببندبد و باز کنید تا فیلتر شکسته شود. در صورتی که از ADSL به صورت شبکه (بدون کانکشن) استفاده می کنید، این تنظیمات را باید به جای کانکشن در LAN settings انجام دهید که در همان قسمت Connection قرار دارد.

 

برای Firefox:

برای وارد کردن تنظیمات در منوی Tools، گزینه Options را انتخاب کرده و به قسمت Advanced بروید. سپس در قسمت Network دکمه Settings را کلیک کنید و پس از انتخاب Manual proxy configuration، همان شماره ها را در قسمت HTTP Proxy و Port وارد کنید.

(سکولاريسم نو قادر نيست صحت اين روش را تأييد کند. از کسانی که در ايران اين روش را بکار می برند خواهش می کنيم ما را از نتيجهء تجربهء خود آگاه سازند).

 

 

© 2008 ـ New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630