بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

ارديبهشت   1388 ـ مه  2009 

پيوند به آرشيو آثار نويد اخگر در سکولاريسم نو

مکاتبه ای بين مهدی کروبی (شيخ اصلاحات)

و نويد اخگر، نويسندهء مقيم سوئد

توضيح سکولاريسم نو: اخيراً نامهء متحدالشکلی، از جانب شيخ مهدی کروبی، رئيس مجلس ششم اسلامی و کانديدای رياست جمهوری در انتخابات 22 خرداد آينده برای عده ای از ايرانيان فرستاده و از آنها نظرخواهی شد ه است. يکی از اين نامه ها نيز برای آقای نويد اخگر، نويسندهء ضد حاکميت اسلامی مقيم سوئد ارسال شد که ايشان به آن پاسخی کوتاه داده و عين مکاتبه را برای ما ارسال داشته اند که می خوانيد:

 

سلام. من مهدی کروبی هستم و دوست دارم حال که نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شده ام از طریق این رسانه  با شخص شما صحبت کنم و نظر شما را درباره کار خودم بدانم . بعید می دانم خبر نامزدی من را نشنیده باشید اما آنچه برای من مهم است، این است که بدانم شهروندان  این جهان مجازی درباره مسائل سیاسی  چگونه فکر می کنند. و مثلا بیانیه های سه گانه من درباره احیای برنامه ریزی ، طرح سهامی کردن نفت ایران و اعلامیه حقوق شهروندی  را خوانده اند یا نه ؟ و اگر خوانده اند به آنها نقدی دارند یا نه؟ من به خوبی می دانم که امروزه ما دو دنیا داریم : دنیای واقعی که نسل من در آن زندگی کرده اند و حداکثر  ابزار رسانه ای آن روزنامه و رادیو بود و دنیای  مجازی که نسل جدید در آن زندگی  می کند و حداقل ابزار رسانه ای آن ماهواره و اینترنت است. انتظار ندارید که من چندان اهل چت و ایمیل باشم اما مطمئن باشید هر کسی بخواهد این روزها نماینده ملتش باشد باید بتواند با زبان آنها حرف بزند و زبان زمان ما اینترنت است بیا ايران را بسازيم‏.

 

پاسخ نويد اخگر:

در جواب به حضرت آیت الله مهدی کروبی بایستی خاطر نشان کنم با ابراز تشکر از نامه ارسالیتان، خواستم پیشنهاد کنم برای بدست آوردن آراء بیشتر بهتر است که هر چه بیشتر از سیاست هائی صحبت بفرمائید که افتراق جنابعالی را با احمدی نژاد و ولی فقیه نشان میدهد نظیر آزادی زندانیان سیاسی، حقوق زنان و اختیار و انتخاب پوشش و یا کناره گیری از دخالت در امور کشور های منطقه ،برسمیت شناختن اسرائیل، قطع کمک به گروه های ترور اسلامی، و یا تعلیق غنی سازی و نظایر هُم .

البته تردید نکنید حضرت آیت الله که برای ساختن ایران به ایران باز خواهیم گشت، به ایرانی سکولار و دمکراتیک که در آن دین و مذهب از حکومت جدا و ترور از حکومتگران منفک باشد و مطمئن باشید با زبان تملقی که امروز بر پیکر صهونیست ها میکشید نمی توانید کسی را بفریبید و خود را بیش از پیش در جلو ولی فقیه خوار و خفیف میفرمائید بر فرض که شما مقام ریاست جمهوری را در دست گرفتید از حد یک تدارکچی ولی فقیه که حجت الاسلام خاتمی بودند فرا تر نخواهید رفت . دستان شما و امثال شما تا مرفق به خون مردم ایران و منطقه و جهان آغشته است شما بهتر است بجای اینکه منتظر نوید اخگر ها بمانید که به امثال شما برای ترور و کشتار و خون و خونریزی بپیوندد منتظر دادگاه هائی باشید که در مقام متهمین درجه اول به قتل و کشتار و ترور شهروندان نجیب  ایران-اسرائیل و منطقه و جهان به محاکمه کشیده شوید.

5 ماه می سال 2009 میلادی ـ سوئد ـ استکهلم

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630