بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

فروردين 1388 ـ   آوريل 2009

آرشيو

 

ملاحظات اربعه:

حدیث ایدز، ضد انقلاب، میان بر، و اندر حفظ بيضه ی اسلام

 

حدیث ایدز

هرچه فدوی به برادران توصیه و بلکه التماس کرد که تنها به ماجراجویان محترمِ خاورمیانه ای کمک مالی نکنید بلکه دانشمندان شان را نیز دریابید، به خرجشان نرفت که نرفت، تا سر انجام فرصت را طبق معمول، به سود خاج پرستان از دست دادیم.

در توضیح این خُسران عرض می کند که «علی مزین، استاد دانشگاه مصری علوم قرآنی! طی اظهاراتی گفت که شرکت های داروسازی غربی برای کشف و تولید داروی ایدز از یکی از احادیث پیامبر (ص) استفاده کرده اند».

فدوی از نقل متن عربی آن «حدیث معتبر» عجالتاً صرف نظر می کند لکن، برای جوریِ جنس، برگردان فارسی آن را بشرح زیر از لحاظ شما ضد انقلاب گرامی می گذراند: «هنگامی که مگس در نوشیدنی هر یک ازشما افتاد او را در آن فرو کنید و سپس بیرون آورید چرا که در یکی از بال هایش درد و در دیگری شفاست »!

استاد مزبور که در شبکهء تلویزیونی الاقصی سخن می گفت در ادامه افزود: «عمل کردن به این حدیث موجب کشته شدن انواع میکرب ها و بیمار نشدن می شود». (پایان نقل قول)

فدوی در اینجا لازم می داند که در ردّ شُبهات برخی معاندین و مخالفین، لعنة الله علیهم اجمعین، که با اتّخاذ سند از آن بیت استاد سخن سعدی که می فرماید :

تا مست نباشی نبری بار غم یار

آری شتر مست کشد بار گران را

اِشعار می دارند که منظور از «نوشابه» در حدیث مبارکهء فوق نوشابهء الکلی است، به ضرس قاطع عرض کند که خیر، ابداً چنین نیست چرا که مطابق  فتاوی علمای سَلف ،حشره الله مع موالیة الُمطهٌرین صلوات الله علیهم اجمعین، مگس مست قادر به گلاویز شدن با ایدز نمی باشد !

 

ضد انقلاب

فدوی هنوز نمی داند که اين ضد انقلاب مظلوم و بی سر و صدا، چه هيزم تری به برادران فروخته که دائم دارند از حقوق و مزايايش می زنند؟ برای اين که به عرض  فدوی برسيد، نخست لازم است  به  فرمايشات «برادر عدالت از شهر ری» توجه کنيد که می فرمايد :

«لطفا ً در صفحهء "پاورقی" به معرفی ِ مجريان ِ شبکه های ضد انقلاب نيز بپردازيد، چون بنظر می رسد اين افراد علاوه بر اينکه مزدور آمريکا و صهيونيزم هستند، ضد اسلام و شيعه نيز هستند».  

ملاحظه کرديد؟ آخر اينطوری که نمی شود! سرانجام يکی بايد مثل فدوی پيدا شده و از حقوق  حقهء ضد انقلاب دفاع کند! لذا فدوی، در همين رابطه، به ايشان شديداً اعتراض و عرض می کند که ديگر کم لطفی نفرمائيد «برادر عدالت» و هی از القاب و عناوين حقه ی ضد انقلاب کش نرويد! ضد  انقلاب، افزون بر عامل  استکبار ِ جهانی و صهيونيزم بين الملل، ضد اسلام و شيعه بودن، مزیّن به  مشوب کردن  افکار ِ عمومی، سبّ ائمّهء طاهرين، صلوات الله عليهم اجمعين، سبّ مقامات  نظام، اعلی الله مقامهم اجمعين، حمل و استعمال مواد مخدر و البته لواط نيز هست !..

ضمناً، جهت مزيد آگاهی سرکار  آقا، اضافه  می کند که  ضد  انقلاب، به اندازهء برادران با هوش نيست و عقلش نمی رسد که عندالزوم يواشکی و در تاريکی سراغ مخالفان رفته، آنان را سلاخی فرموده، سرشان را روی سينه گذاشته و سپس، به عون الله و به  تأسی از آقا امام زمان ( عج )، چنان  به آنی  غیب شود که هيچ نيروی انتظامی محترمی، اعم از داخلی و خارجی، رد ّ پائی از ايشان نيابد .

بيت

بری با خود نشان جای ِپا را

کنی تقليد  مرغان  هوا  را !

بله، برادر عدالت! ضد انقلاب، بر عکس، در همان اول ِ شعر، مقاله، داستان یا برنامه اش، خود را حضور شما  برادران مؤمن معرفی می کند تا شما  نيز محبت کرده و او را خارج از نوبت ترور فرمائيد.

برای اينکه بيشتر بعرض فدوی برسيد، مجدداً سری به آمار مبسوط و کارنامهء درخشان عمليات درون و برونمرزی خودتان بزنيد تا مطلب دستگيرتان بشود .

و نکتهء واپسين اينکه فدوی شديداً به شما توصيه و بلکه تکلیف می کند که شبکه های ضد انقلاب را نبينيد، نشنويد و نخوانيد. و نيز توجه داشته باشيد که برادران، کثرالله امثالهم، بسته به مورد، خودی و غریبه سرشان  نمی شود. يعنی، اول می ُبرند بعد می شمرند! از فدوی گفتن؛ ديگر خود دانيد؛ يکوقت ديديد سرتان را عوضی ُبريدند و جنابعالی را نيز، به زور به بهشت فرستادند !

 

میان بر

فدوی تقریبا ً امیدی نداشت که روزی به این آسانی، و البته بیاری خاج پرستان، به دروازهء تمدن اسلامی، که همانا بهشت باشد، برسد. حال آنکه «آب در اورنج کانتی» بود و فدوی تشنه لبان گرد جهان می گردید و فکر می کرد که بهشت جای بسیار دوری ست و دست کسی به آن نمی رسد مگر مؤمنین. لکن ضمن زیارت تلویزیون مقدس «سلام»، که از ُامّ ُالقرایُ لس آنجلس پخش می شود، مشکلش بکلی رفع شد.

فدوی در این "تی وی" ی حیرت انگیز ، بچشم خود دید که زیر تصویر دو برادر " ُمَکوّا" (مستخرج از فرهنگستان فدوی وبمعنای ترکيبی از مکلا و کراواتی!) که گاه به فارسی و گاه به انگلیسی سخن می راندند، نوشته شده بود: «روابط عمومی مؤسسهء بهشت مؤمنین مأمور و مقیم بلاد کفر و زندقه، بشتابند که غفلت نه تنها موجب پشیمانی است، بلکه اسباب سقوط به درکات دوزخ نیز هست». و اینهم آدرس ایمیل بهشت، به نقل از همان منبع حیرت انگیز:

www.behesht.tv

لطفاً در حفظ اين آدرس کوشا باشيد، چرا که «گر شوی گم و گر شوی مفقود، بنده مسؤل آن نخواهم بود!

 

اندر حفظ بيضه ی اسلام

فدوی که وضويش بدلائلی باطل شده بود را مجددا تجديد کرد تا بتواند سايت مکتبی مورد علاقه اش  را  بقول عوام touch  يا زيارت کند. در سايت مذکور خبر ميمنت اثری را ديد که شديدا ً  ُگل از ُگلش شکفت و حيف اش آمد که آنرا با خوانندگان ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهيونيزم ِ بين الملل خود، بقول عوام، share  نکند. مطلب بنقل از آن سايت (که برای نخستين بار القابی را که حضرت امام (ل) برای آمريکای جهانخوار منظور فرمود و نيز ماجرای برادر خالد اسلامبولی را عجالتاُ وانهاده)، عيناً چنين است :

«با هدف بهبود روابط آمريكا با جهان اسلام اولين مشاور مسلمان اوباما تعيين شد. خانم "داليا مجاهد" كه يك پژوهشگر مسلمان مصري تبار است، به عنوان اولين زن مسلمان به تيم مشاوران "باراك اوباما" رئيس جمهور جديد ايالات متحده آمريكا پيوست تا يكي از مشاوران وي در امور اديان باشد».

          بدين ترتيب، "داليا مجاهد" كه مديريت مؤسسه پژوهش‌هاي اسلامي جالوپ را بر عهده دارد، اولين محجبه‌اي است كه به تيم بيست و پنج نفري مشاوران "باراك اوباما" مي‌پيوندد. او قرار است به رئيس جمهور آمريكا در برخورد و تعامل با مسلمانان و كشورهاي اسلامي مشاوره دهد تا وي بتواند به صورت بهتري با اينگونه مسائل برخورد كند.

سايت مقدس مذکور، که تلويحاً به چهره ی تابناک و ُمضمحل اسلام عزيز اذعان داشته در ادامه، مأموريت ديگری برای خواهر مجاهد دست وپا کرده است:

«وظيفهء ديگر "داليا مجاهد" ترميم چهرهء خراب شده اسلام و مسلمانان نزد مقامات آمريكايي است،‌ زيرا اين چهره در سال ‌هاي اخير، و به ويژه پس از حادثهء يازده سپتامبر به شدت خدشه دار شده است!»

اظهارات خواهر مجاهد مژده های ديگری را نيز بشرح زير در پی دارد :

«من توانستم آقاي "اوباما" را راضي كنم تا كاركنان ديگري را از اقليت مسلمان در كاخ سفيد استخدام كند تا با اين كار موجب بهبود رابطه آمريكا با جهان اسلام شود. البته به نظر نمي‌رسد كه آنان براي پست‌هاي حساس و كليدي انتخاب شوند، اما بدون شك بودن آنان در بهبود روابط بي‌تأثير نخواهد بود». وي در ادامه افزود: «به دليل اينكه من تنها مسلمان در تيم مشاوران آقاي رئيس جمهور هستم، كار دشواري در معرفي درست اسلام به او و تيمش دارم».

خواهر مجاهد بمنظور اينکه اطمينان دهد که ِعرق النساء برادر اوباما تأثير چندانی در گزينش او نداشته افزوده است :

«داشتن يا نداشتن حجاب، هيچ تأثيري در انتخاب من نزد "اوباما" نداشت. ورود من به كاخ سفيد به خاطر محجبه بودنم نيست. افراد بسيار ديگري ممكن بود به جاي من تعيين شوند اما آقاي "اوباما" و تيمش مرا برگزيدند».

فدوی مصيبت وارده را بعموم دمکرات های جهان، بويژه ملت بخاک و خون خفتهء ايران اسلامی، تبريک و تسليت عرض می کند .

فاتحه َمَع الصلوات

هجدهم اپريل المُزوّر سنهء ۲۰۰۹ ترسائی

کتبة الفقير ـ فدوی

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630