بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

آرشيو

بهمن 1387 ـ   فوريه 2009

 

خروس تخمی نیشابوری و نظری به برخی ملاحظات

 

سلام عليکم و رحمت الله برکاته!

خوانندگان محترم ضد انقلاب يقيناً مسبوقند که در گذشته مسئولین مومن و متعهد ما، مسالهء دگرباشان جنسی را، مثل سایر مسائل جامعه ی شکوهمند اسلامی، در یک قیام  و قعود حل فرموده اند. از جمله، اگر خاطر خطیر دوستان باشد، برادرمان مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، در فرمایشات معروف و حکیمانه ای که در دانشگاه کلمبیا  ایراد کرد، نقطه پایانی بر این وصله منحوس که استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنت الله علیهم اجمعین، به زور به جمهوری اسلامی شکوهمند ما چسبانده گذاشت و فرمود: ما در ایران  هموسکسویل نداریم!... (البته سقف سالن از شلیک خنده های پی در پی حضار آن کاره ترک خورد و برادر احمدی نژاد هم، با آنکه پوستی همرنگ درون خود دارد، لامحاله تغییر رنگ داد اما خونسردی اسلامی خود را بمدد رهنمودهای غيبی حفظ نمود)...

باری، اخيراً در میان ایمیل های رسیده به فدوی از وطن شکوهمند اسلامی، دو گزارش تصویری نیز بود که هر دو بگونه ای بهم مربوط و هر دو، با سطور فوق نيز در رابطه اند. اولی، آن بخش از فرمایشات رئیس جمهور محبوب ما را پیرامون عدم وجود هموسکسویل درایران اسلامی، به ضمیمه ی خنده ی ستاره دار حضار، نشان می داد و دیگری، گفتگوئی بود با يک پزشک متخصص که از انجام دست کم 450 مورد عمل جراحی در پیوند با دگرباشانی جنسی که مدعی اند هیچ گناه یا دخالتی در نوع خلقت خود نداشته اند، خبر می داد!

خدا فدوی را بکشد که جهل او نسبت به مسائل فنی، مانع از آنست  که این دو فایل تصویری را در ذیل این  مختصر و در معرض دید خوانندگان محترم ضد انقلاب بگذارد تا ربط این دو را با هم دریافته و لذتش را ببرند. اما، به جبران اين نقص فنی، می تواند خلاصهء گزارش دیگری را، بنقل از خبرگزاری دولتی ایرنا و از سایت وابستهء تابناک بیاورد که نشان می دهد که اگر به فتوای مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد و سایر حضرات آیات و حجج اسلام، کثراله امثالهم، دگرباشان  جنسی از هر نوع آن، در جامعه ی شکوهمند اسلامی ما  وجود خارجی ندارند، در عوض، و مع التأسف، این عارضه در جامعهء حیوانات اسلامی بصور مختلف دیده می شود تا آنجا که: «خروس نیشابوری تخم می گذارد!» گزارش حاکی از آن است که این «مورد» شرم آور در موزهء حیات وحش نیشابور نگهداری می شود و به اظهار مسئولین، «این حیوان دچار عارضه ی دو جنسیتی است و هر دو هویت مرغ و خروس بودن را يکجا دارد».

تااینجای  قضیه، البته یک گزارش پزشکی و علمی است و باور بفرمایید که  فدوی آن را از خود در نیاورده وليکن صلاح می داند که، بخاطر آن خروس تخم گذار مدعی بيگناهی هم که شده، مطلب بگوش برادر احمدی نژاد نرسد.

اما، از آنجا که معمولا روسای  واحدها و نهادهای جمهوری شکوهمند اسلامی نيز حتما باید از جنس و جنم برادران رزمنده بوده و، ضمن  داشتن داغ مهر بر پیشانی، و التزام  عملی به ولایت  مطلقهء فقیه، موظف اند که هیچ پدیده ای را، تا ربط مسلم و سازنده و عبرت آموز آن به اسلام عزیز کشف نشود، رها ننمايند، در این راستا نيز، رئیس مرکز مذکور افزوده است که: «این حیوان متعلق به خانواده ای از روستای "سر ولایت" است و بطور مرتب روزانه در سه وقت: حوالی اذان صبح و اذان ظهر و مغرب آواز سر داده و ـ در عين حال ـ روزانه یکعدد  تخم مرغ با پوسته ی آجری رنگ می گذارد!»

ملاحظه می فرمائيد که در زمانه ای که اخوان بلال مؤذن به رياست جمهوری بلاد فرنگ می رسند تخم گذاشتن خروس مؤذن نيز جای شگفتی نيست. در رساله های قديمی آمده است که در حوالی ظهور حضرت (عج) از اين اتفاقات نادره و عجيب فراوان خواهد افتاد. نيم بيت: «اين همه از نتايج سحر است!»

 زیاده عرضی نیست.

السلام و علیکم ولاتفرقوا

  ششم ژانوية المقعر سنه ی 2008 ترسائی   

الاحقر- فدوی

 

بعد التحرير: فدوی ديده است که در جرايد شريفهء دارالخرافه و ام القراء اسلامی برخی از افراد عامه مسائلی را مطرح می کنند که جرايد مزبور پاسخ درستی به آنها نمی دهند. لذا فدوی، هر از چند گاه يکبار، در ذيل برخی از مکاتيب خود، مطلب مردم را مطرح نموده و به تقديم پاسخ و عقيده و نظری مبادرت می ورزد؛ که حکمای سلف فرموده اند: «چو می بينی که نابينا و چاه است / اگر خاموش بنشينی گناه است». از قارئان اين مکاتيب التماس دعای فراوان دارد.

 

مطلب مطروحه: تاکسی های نسیم شهر و رباط کریم مسافرین ابتدای خیابان امام خمینی را سوار نمی کنند. (جمعی از شهروندان)

نظر فدوی: والله برادران شهروند، دروغ چرا؟ بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) تا اعدام آ.آ.آ.آ ! فدوی علت را از رانندگان مربوطه جویا شد؛ یواشکی گفتند می ترسند که اگر سوارشان کنند، تا سی سال دیگر هم  پیاده نشوند! فدوی بی تقصیر است .

 

مطلب مطروحه: از مجریان و کارشناسان صدا و سیما خواهشمندم که در مورد سیاستمداران غربی، بخصوص آمریکائی و صهیونیستی، از کلمه آقا یا خانم استفاده نکنند (یک شهروند)

عرض فدوی: برادر شهروند خوشفکر و گرامی! مراتب به مسؤلین ذیربط ابلاغ و مقّررگردید که از این پس به عناصر مذکور بجای آقا یا خانم ، برادر یا خواهر بگویند.

 

مطلب مطروحه: در جراید خواندم که یک قاچاقچی در یکسال ۲۵ بار دستگیر شده است؛ این نشان از ضعف دستگاه قضائی کشورمان دارد. (محمد کچوئی ـ قم)

عرض فدوی: نخیر! چنین نیست برادر محمد (ص). این نشان از خنگی برادر قاچاقچی دارد!

 

مطلب مطروحه: مدت دو ماه است که وضعیت نا امنی بر منطقه ی کوی نفت اهواز حاکم شده است، بگونه ای که چندین دزدی اتفاق افتاده است. از مسؤلین تقاضای رسیدگی می شود. (علی محمدی)

عرض فدوی: برادر علی (ع) محمدی (ص) گرامی، مراتب بعرض رسید؛ دستور اقدام عاجل صادر و فرمودند که نام آن کوی به هر چیز دیگری غیر از نفت یا گاز تبدیل شود.

 

مطلب مطروحه: از میدان نخجیر نارمک تماس می گیرم . متأسفانه علیرغم احداث 13 برج در این خیابان، شرکت آب و فاضل آب امکانات لازم را فراهم نکرده است و بدین خاطر حتی در زمستان هم با کمبود آب مواجه هستیم. در این میان فقط ساکنان برج و خانه هائی که بصورت غیر قانونی از پمپ های قوی سود می جویند با کمبود آب مواجه نیستند . تکلیف ما که قانون را رعایت می کنیم چیست ؟ (زوار)

عرض فدوی: مراتب به عرض رسید. بسیار ناراحت شدند و دستور ارشاد و تعزیر شما را صادر فرمودند !

 

مطلب مطروحه: هر سال، موقع  بارندگی، فاضلاب خیابان های شهرک  ظفر در کرمانشاه جریان معکوس پیدا می کند و کثافت حیاط منازل شهروندان را می گیرد. از مسؤلین تقاضا داریم ساکنین را نجات دهند! (خاتمی)                          

عرض فدوی: این همان بلائی است که برادر هم اسم شما، سید محمد (ص) خاتمی،  نيز بر سر ملت آورد... علی ایحال، اگرچه خود کرده  را تدبیر نیست اما فدوی توصیه  می کند که تا رسیدن برادران منجی (عج)، هر بار پیش از آنکه بزیر بروید، نفس عمیق کشیده، بینی خود را گرفته و سپس زیر فضولات بروید. شاعر گفته است: «سر فرو کردم در اينجا، تا کجا سر بر کنم». سلام های مخصوص فدوی را به همشهریان همیشه در فاضلاب ظفر برسانید  و به آنها بگوئيد که «بر اثر صبر نوبت ظفر آيد».

 

مطلب مطروحه: ما رزمندگان ولایت در رکاب ولایت فقیه آماده اعزام به غزه هستیم. (کریم رحمانی)

عرض فدوی: پیامتان را فدوی به عرض مقام معظم رهبری، سلمه الله تعالی فرجه، رساند .فرمودند سر درد ملیحی دارند، شما تشریف ببرید؛ ایشان به عون الله بعداً  ُملحق می شوند. برادر رحمانی، در آن مکان قدسی ما را از دعا محروم نفرمائيد.

 

مطلب مطروحه: یکی از بازیکنان تیم "سری آی" اسپانیا بدلیل حمایت از فلسطین از سوی مدیران این  باشگاه جریمه شده است. از مسؤلان تقاضا می شود هزینه ی جریمهء او را بپردازند! (سبزواری)

عرض فدوی: مراتب توسط فدوی بعرض رسید. موافقت و مقرر فرمودند که از محل ِ تتمهء ذخیرهء ارزی پرداخت شود .بیت: گنه کرد در غرب آهنگری / به ایران زدندی سر مسگری !

 

مطلب مطروحه: سیما در ایام محرم اقدام به پخش سریالی بنام طفلان مسلم نمود که تبدیل به بیک نمایش عشقی شد. لازم است که رسانهء ملی در مورد سریال های مناسبتی و دینی خود دقت بیشتری کند تا اینگونه مسائل پیش نیاید. (هادی جعفرپوریان ـ تهران)

عرض فدوی: شما را به  قاصم الجبارین سخت نگیرید برادر هادی؛ اولا ً سیما یک رسانهء ملی نیست بلکه اسلامی است؛ این را دیگر امام جعفر صادق )ع) هم می داند برادر جعفرپوریان، چطور شما نمی دانید؟ از این گذشته، فدوی هم  می داند که سیما گاه از خط مالروی امام (ل) خارج شده و دو طفلان مسلم اش تبدیل به  یک نمایش عشقی می شود. بقول عوام، «so what?» اصلا ً، بقول علمای  َسَلف، حَشَره الله َمعَ موالیه المُطهّرین صلوات الله علیهم اجمعین : خیُرالامور اوسطها؛ یعنی بقیهء بینندگان عشق کنند و شما گَریَه !.. فاتحه َمعَ الصّلوات.

 

مطلب مطروحه: آقای زید آبادی که گفته معنی خوشحالی ملت ایران را از پرتاب لنگه کفش بسوی بوش نمی فهمد به این آیه توجه فرماید: «بعضی افراد چشم دارند ولی نمی بینند ـ گوش دارند ولی نمی شنوند و قلب دارند ولی درک نمی کنند!» (نجومی)

عرض فدوی: برادر نجومی، با تشکر از دقت شما، گويا قسمت  آخر آیه را، که اندکی بعد نازل شده، از  قلم انداخته اید: «بعضی افراد کفش ندارند لکن پرتاب می کنند!» حال فدوی از این نکته هم عجالتاً می گذرد که خداوند تبارک و تعالی دیگر در این حد، معاذالله، بیسواد نیست که نداند قلب محل درک نیست !

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630