بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

آرشيو

دی 1387 ـ  ژانويه 2009

حقوق و مزایای جنسی

حميد رضا رحيمی

فدوی با همه ی خرفتی تاریخی خود سرانجام دریافت که چرا خداوند تبارک و تعالی مرد است و حقوق و مزایای جنسی نایبان بلامنازع او بر زمین، تا چه مایه گسترده است. اگر به آیه هایی که از کیهان چاپ دارالخرافه نقل می شود توجه بفرمائید، هم به عرض فدوی می رسید و هم در می یابید که منظور از حقوق و مزایای جنسی، برنج و روغن و بنشن خانواده نیست!

 

آماده باش دائمی!

"یکی از حقوق مردان بر زنان به عنوان حسن تبعل (1) آنست که زن خود را همواره در حوزه ی مسائل جنسی آماده نشان دهد مگر در مواردی که دین از آن بازداشته است. البته در همان موارد خاص و ممنوع نیز به اشکال دیگرخود را در معرض بهره برداری جنسی قرار دهد و زمینه های استمتاع شوهر را فراهم آورد به گونه ای که مرد هیچ احساس کمبود و نیاز جنسی نکند. این آماده باش هر چند که در آیه ی 57 سوره ی نور نیز بیان شده ولی در روایات به شکلی مشخص مطرح شده است. در بسیاری از روایات براین نکته تاکید شده که زن می بایست همواره در حالت آماده باش دایم جنسی باشد! " (پایان نقل قول).

فدوی از ورود به بحث ماهوی در پیوند با تقریرات روزنامه ی برادر حسین (ع) شریعتمداری، استاد سابق دانشگاه اوین (بازجوی زندان- م) خودداری و لکن در حاشیه اشاره می کند که با توجه به توصیفی که در بند فوق به عمل آمده، شماره ی آیه باید 911 باشد! نه 57.

باری، به گزارش کیهان چاپ دارالخرافه، مطلب فوق برای محکم كارى، طی روایت زیر به توشیح پیامبر گرامی (ص) نیز رسیده است: «در روایت است که زنی از پیامبر (ص) درباره ی حقوق شوهر پرسید آن حضرت فرمود: "ولاتمنعه نفسهآ و ان کانت علی ظهرقتب" یعنی بر زن است که خود را از شوهرش باز ندارد و بگذارد تا وی از او کام بگیرد، حتی اگر بر روی کوهان شتر باشد!"» (پایان نقل قول).

همین جا، و با اغتنام فرصت، عرض می کند که این روایت معتبر، پاسخ دندان شکنی است به آن دسته از معاندینی که می گویند آن حضرت معجزه ای ندارد!... با این همه، از آنجا که فدوی آمار مومنینی را که از صدر اسلام عزیر تاکنون، به علت کام گرفتن از زن روی کوهان شتر، ضربه مغزی شده اند را در اختیار ندارد، لذا به خوانندگان این سطور قویاً توصیه می کند که این روش را امتحان نفرمایند و گرنه "بنده مسئول آن نخواهم بود"!

باری- دامنه ی حقوق و مزایای جنسی مومنین، البته منحصر و محدود به جستارهای فوق نیست و در مواردی بر عبادات و طاعات ایشان مقدم و گاه حتی موجب تعطیل و یا دست کم تغییر آن نیز می شود:

«زنان می بایست به هر شکل که شده رضایت شوهر را به دست آورند. از این رو شوهر در اندیشه و تصویر اسلامی چون پروردگار صاحب حق و مالک شمرده شده و از جایگاه بلندی برخوردار می باشد. زن برای به دست آوردن و خوشنودی خدا نمی بایست نمازهای بسیار و یا طولانی بخواند و یا روزه های مستحبى  بگیرد! همین کار را می تواند با رضایت شوهر به دست آورد و از پاداش آن بهره مند گردد! از این رو در اسلام جز نمازهای واجب و آن هم در خانه از آنان خواسته نشده و حتی نهی شده است که زنی نمازش را طولانی کند و شوهر را سر کار بگذارد! و خود را در کنار شوهر ننشاند و عشوه نکند!..» (پايان نقل قول)

حسن ختام این مقال، فرمایش حضرت امام باقر به نقل از همان منبع است، که واپسین تردید فدوی را در این باب که خداوند تبارک و تعالی مرد است،  به شرح زیر تبدیل به یقین فرمود:

«زن برای رضا و خشنودی خدا تنها رضایت شوهر را اصل قرار دهد، با این کار است که رضایت و خشنودی خدا را نیز به دست می آورد و اگر شوهر خشمگین شود، خشم الهی را نیز به دنبال خواهد داشت!..»

زیاده عرضی نیست.

والله الموفق و المعین

شانزدهم اکتبر المکعب سنه ی 2008 ترسائی

الاحقر – فدوی

وبلاگ نويسنده:

http://www.hazl.com/

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630