بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

آذر   1387 ـ دسامبر 2008  ـ

 

دربارۀ مطلب موسوم به

گزارش سياسی کميتۀ مرکزی حزب کوموله

به کنگرۀ سيزدهم تير ماه 1387

 

با سلام و خسته نباشيد

گرامی مسئوول سايت خوب سکولاريسم نو

بعد از خواندن «گزارش سياسی حزب کوموله به کنگرۀ 13» متوجه شدم که شما، متأسفانه، مرتکب دو اشتباه، يکی کوچک و يکی بسيار بزرگ شده ايد که من ناشی از عدم شناخت شما از جريانات کردستان ميدانمش. اميد که با اين توضيح مورد تصحيح قرار دهيد.

1. عکسی که در کنار مطلب گذاشته ايد متعلق به پيشمرگان کوموله نيست ئ سنت کوموله هيچگاه پوشاندن سيمای پيشمرگانش نبوده، چرا که اين عمل بيشتر منتسب به جريان تروريستی و اسلامی است و نه کوموله. عکس مذکور احتمالاً منتسب به جريان پ.ک.ک. و پژاک می باشد. شما برای تهيۀ عکس مطلوب می توانيد به سايت کوموله به اين آدرس مراجعه نمائيد:

http://www.cpiran.org/

2. حزب کوموله هيچگاه کنگرۀ 13 نداشته است. اين گزارش و کنگره متعلق به «سازمان کردستان حزب کمونيست ايران (کوموله)» می باشد. حزب کومولۀ کردستان، اسم و نام سازمانی است به رهبری عبدالله مهتدی که سياستی 180 درجه ای را در مخافت با اين گزارش پيروی و دنبال می کند.

 

من با خواندن اين گزارش باور کنيد داشتم شاخ در می آوردم که چگونه شده که حزب کوموله يک باره بدل به جريان کمونيستی شده و من، به عنوان يکی از اعضاء 28 سالۀ اين حزب نمی دانستم. لذا خواهسمندم تيتر گزارش به کنگره حزب کوموله را به «گزارش کنگره 13 سازمان کردستان حزب کمونيست ايران (کوموله)» تغيير دهيد تا مانع اين بدفهمی در نگاه اول شويد.

با تشکر و عرض ارادت

رضا اخگر

 

توضيح سکولاريسم نو: کليشهء اصل مطلب که حروفچينی ما نيست عيناً به ديد خوانندگان می رسد.

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630