بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

آبان   1387 ـ   اکتبر  2008  

 

این چشم بادامی های گستاخ!

اشکان رضوی

 

نداشتن مدیریت خردمندانه کاربدستان نظام اسلامی در زمینه های فرهنگی و دیپلماسی در دوران سی سال اخیر شرایطی را بوجود آورده تا که هر کشور بی سرو پاو تازه به دوران رسیده ای به خود اجازه توهین و خدشه وارد نمودن به هویت ملی و تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله ما رادر دستور تامین منافع ملی خود قرار دهد.

به سخره گرفتن این فرهنگ بزرگ و داشته های فرهنگی و تاریخی آن توسط عناصر بی وطن داخلی در طی سال های اخیر، که هم سنگ خلق ها را به سینه می زدند و هم سر در آخور بلوک شرق داشتند و کوس انتر ناسیونالیسم آنان گوش جهان را کر نموده بود، در هم آوایی با بنیاد گرایان حکومتی، با کمال تاسف با فرهنگ دیرپای ما چنان نمود،که اکنون کشورک های استعمار ساخته و یا حتا کشورهای دوست و برادر حکومت اسلامی به خود این اجازه را می دهند که خلیج پارس را خلیج ع رب ی کذایی! بنامند و هویت ما را یا آماج تازش نا جوانمردانه قرار دهند یا به سخره نابخردی ناسپاسی خوش گیرند.

و این در حالی است که حکومت اسلامی در سال های اخیر با بستن چشم های خود بر واردات کالاهای بنجل چینی و قرار دادهای میلیارد دلاری و خانمان برانداز و چپاول گرایانه با این چشم بادامی ها، که حالا افتخار تولید  تسبیح و مهر و جانماز امت اسلامی نیز شامل حال شان شده، اجاز داده تا اقتصاد و صنعت بومی و ملی این سرزمین دچار ورشکستگی کامل شود و وارد کنندگان بی وطن و بی مسئولیت داخلی و وابسته به رانت های حکومتی شرایط به نابودی رفتن تولید و صنعت ملی و بیکاری روز افزون فرزندان ایرانی را به ارمغان آورند و از نشستن و گل گفتن با این چشم بادامی ها دچار شور و شعف، لگد مال شدن میهن و هم میهن خویش در زیر پاهای مصلحت گرایانه شوند. و این است معنای مهر ورزی عدالتخواهی ،البته نه با ایرانیان بلکه با انیرانیان!

آری چین کمونیست و کشور بی خدایان، که به زعم آقایان، که حتا نزدیک شدن به این کفار و دست زدن به آنان نیز چون نجس هستند (!) مستلزم رعایت اصول شرعی و اسلامی است، حال چگونه دوست و بردار و متحد خود خوانده استراتژیک می شود؟ و با تکنوکرات های حکومت دل می دهد و قلوه می گیرد و قصۀ عاشق و معشوقی را تداعی می کند که از ریختن خون و پدر ومادر نیز برای رسیدن به معشوق فروگذاری نمی کند؟

این مصلحت اندیشی نابجای کاربدستان بر این اساس که  اینان شاید گوشه چشمی به پرونده هسته ای ایران در شورای امنیت داشته باشند همانند وارثان روسیه تزاری چه چیزی را جز نا بخردی دستگاه دیپلماسی ثابت می کند؟

و زهی خیال باطل که در مکتب دیپلماسی جهان هیچ کشوری با کشور دیگری برادر و دوست نیست مگر آنکه منافع ملی آن کشور اقتضا کند. و گو اینکه این اصل در نزد دولتمردان حاکم بر ایران، نعل وارونه را ماند!

و حال این چگونه دوست و برادری است که نه تنها، عليرغم همۀ این پاچه خواری ها و باج دهی ها، اندک  لطفی نیز در حق حضرات ننموده که هیچ، این حق و اجازه را نیز به خود می دهد که در خبرگزاری رسمی خود از واژۀ مجعول و کذایی خلیج ع ر ب ی! استفاده نماید و بر آن نیز تاکید ورزد؟

آقایان! بذل و بخشش از کیسه ملت برای خوشایند چند ثانیه ای این کشور و آن کشور تا کنون چه سودی به حال این ملت داشته است جز حقارت ملی و گستاخی روز افزون باج گیران آزمندان به منافع ایرانی؟

این ملت تا کی باید تاوان اندیشه های ایدئولوژیک شما را، که هیچ تعصبی بر فرهنگ و غرور ملی نداشته و ندارید، بدهد؟

تا چه هنگام منافع ملی باید به مسلخ مصلحت سنجی ها بی مورد و نابخردانه برده شود؟ و وزیر امور خارجه نظام اسلامی از نشستن بر زیر واژه خلیج عربی هیچ ابایی به خود راه ندهد و در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دریای مازندران نا کام مانده و خوشی و ناخوشی فرزندان جهانخوار تزار ها را مصلحت خود قرار دهد؟ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا را دکترین(!) دیپلماسی خود قرار دهد و دیگر کفتاران جهانخوار و استعمار خاموش، را فراموش نماید.

آری ، شگفت از این همه توانایی در دستگاه دیپلماسی !و شعار اداره جهان !که چه می بینید ملک ما رفت زکف از این همه نادانی.

حال در چنین شرایطی امروز بر همۀ باشندگان ایران است که با شناخت و آگاهی نسبت به آنچه که پیرامون میهن عزیزمان می گذرد سره را از ناسره تشخیص داده و با در پیش گرفتن مواضع ملی و میهنی از همه هست و نیست خود یکپارچه به دفاع برخاسته و در درجه نخست با تحریم نمودن کالاهای این کشور گستاخ و نو کیسه  از هر گونه داد و ستد نیز با آنان خود داری نمایند.

براین اساس پیشنهاد می شود که از این پس ایرانیان آزاده با سر لوحه قرار دادن هویت ملی و ناسیونالیسم اقتصادی از خرید کالاهای نامرغوب چینی خودداری نموده تا بر جهانیان ثابت شود که ایرانی نمی تواند نسبت به آنچه که تخریب داشته های ملی و هویتی است بی تفاوت بماندو دفاع از شرف ملی و میهنی رادر هر شرایطی بر خود واجب می داند و تا گیتی به پاست ایران و ایرانی نیز در جهان سر افرازو پایدار است.

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630